Salt la continut


Fotografie

gpl


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 gab213

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 2 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 08
  • Marca:dacia
  • Model:logan 1.4
  • Motorizare: 1.4 75CP

Scris 16 mai 2008 - 10:46

Ce parere aveti despre loganul cu gpl?

eu em pus instalatie gpl pe logan de 1.4, de putin timp, sunt multumit de prestatie dar ma nelinisteste consumul!
  • 0

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 16 mai 2008 - 10:53

si cam ce consum e ala care te nelinisteste?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 gab213

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 2 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 08
  • Marca:dacia
  • Model:logan 1.4
  • Motorizare: 1.4 75CP

Scris 16 mai 2008 - 11:06

si cam ce consum e ala care te nelinisteste?

pai cred ca se duce la 11 mediu
  • 0

#4 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 15 iulie 2008 - 12:24

si asta e consum de GPL care te preocupa???????? Mie mi se pare perfect rezonabil pt masina asta...... Gandeste-te ca in bani e echivalentul unui consum de 6litri benzina (circa)....... deci este foarte bine.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#5 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 iulie 2008 - 03:27

daca si ala e consum mare ...
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#6 RobertRFG

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 17 Mesaje:
Inregistrat: 29-decembrie 08
  • Marca:DaciaRFG
  • Model:powered by 1300(dopat)
  • Motorizare:1300(nebun)

Scris 29 decembrie 2008 - 10:11

cu gpl ar trebuii sa iti consume cam cu vreo 2 litri mai mult decat pe benzina...
eu unu sunt contra gpl deoarece dupa ce ca motorul de 1.4 este puturos ii mai pui si gpl devine si mai puturos si in plus se scurteza si viata motorului...

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 30 decembrie 2008 - 08:10

  • 0
DaciaRFG powered by 1300 engine......

http://anunturi.forumz.ro/

#7 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 08 ianuarie 2009 - 12:40

hai ca asta cu viata motorului nu mai e de actualitate.
poate motoarele de acu 30 de ani sau daciile 1310.....
orice motor din ziua de azi ajunge la 200-300.000km....indiferent pe ce merge
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#8 Mugur_Cosma

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 969 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 05
  • Location:Piatra Neamt
  • Marca:Toyota
  • Model:PRIUS
  • Motorizare:Hybrid

Scris 08 ianuarie 2009 - 12:58

Corect!
Raman profund surprins ca mitul motoarelor stricate de GPL e inca viu in mintile romanilor.
Nici masinile nu mai sunt alea de acum 20 de ani, plus ca instalatiile GPL de astazi sunt incredibil de inteligente daca sa le comparam tot cu ce era acum 20 de ani.
  • 0

#9 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 08 ianuarie 2009 - 01:12

Eu am gpl pe 1.8 T, si inca mai ,,emana''...

Minusuri---sare cam des de pe gpl ;) , la turatiile de peste 6000...
  • 0

#10 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 08 ianuarie 2009 - 01:30

chestia cu "emanatul" zic eu ca este datorata mirosului mult mai puternic ce-l are gazul. si la sfarsitul alimentarii mai pufaie si pompa cand e scoasa.... si ceva miros mai ramane pe ici pe colo.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#11 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 08 ianuarie 2009 - 03:40

...ah,emanatul e valabil pentru cei din spate.
In masina nu se simte nimic.La un Matiz pe care l-am avut(avea o cu totul alta instalatie),,mirosea'' uneori .

De cand a scazut pretul benzinei, n-am prea mai folosit gazul.
  • 0

#12 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 08 ianuarie 2009 - 04:23

taica-miu a avut dacia pe gaz pe timpul lu ceausescu din 1984 pana dupa revolutie prin 1996.Instalatia era italieneasca si se gasea foarte greu.Vreo 2 ani din 1994 de cand am luat permisul am mers si eu cu dacia pe gaz ocazional si tin minte ca daca mergeam la amre cu viteze de 110-130km/h rar imi ajungea gazul pana acasa la intoarcere.Taica-miu cand mergea tin minte ca mai mergea o saptamana prin Bucuresti la intoarcere pana sa se termine gazul.Consuma dublu la viteza de 120-130 fata de 90-100 cat mergea taica-miu.Miros nu era absolut deloc in masina .Singura chestie era ca iti lua din portbagaj rezervorul de gaz, nu mult dar iti lua pt 2 navete de bere loc.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#13 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 08 ianuarie 2009 - 05:07

--eu am rezervor toroidal, asa ca-mi incape palinca, chiar si-n el ,la nevoie... ;)
  • 0

#14 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 08 ianuarie 2009 - 07:41

Am achizitionat si eu la firma cateva Logan-uri GPL pe la sfarsit de septembrie 2008. Au sart toatei de 15.000 km, apropiindu-se de prima revizie si pana acum inafara inlocuirii filtrelor de stare solida la 10.000 km(lucru luat in calcul inaintea achizitiei datorita calitatii proaste a gazului => filtrul se infunda si sare frecvent din modul de alimentare cu GPL) nu am avut probleme. Din discutii cu alti colegi de breasla de la alte firme cu parcuri mari de Logan GPL se pare ca masinile sunt destul de reusite inafara de problema mentionata mai sus comportandu-se fara probleme ca si cele cu alimentare doar cu benzina la care apropo am in parc si turisme cu 280.000 km care merg inca bine cu un consum minim de ulei(pana in 0.5 l/15.000) si cu un consum de combustibil in limitele masinilor mult mai tinere ca rulaj.
La GPL consumul mixt merge undeva la 9-9.5% asta insemnand undeva la 6.5% in cazul benzinarului(nerealizabil) respectiv 5.7% in cazul dieselului(realizabil) insa fata de acesta vine cu un pret de achizitie redus cu mai bine de 1000 euro la versiunile Laureate(a se lua in calcul ca GPL-ul vine/venea in standard cu sistemul ABS care costa optional 450 euro) si cheltuieli de intretinere sensibil mai reduse in special daca faci calcule pe termen lung si rulaj previzionat mare.
  • 0

#15 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 08 ianuarie 2009 - 11:50

scirbica mea sta constant pe 10 consum de gaz,mare atentzie la statiile de vinzare gpl,sunt multe minarite,incit dispar avantajele economice ale folosirii gpl...
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#16 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 09 ianuarie 2009 - 03:26

In Italia e boom mare cu GPL-ul acuma. Si toate masinile vechi care sunt sub euro2 toate au GPL ca sa poate intra in orasele mari. Practic cu GPL intri oriunde, in schimb cu un euro4 diesel fara filtru antiparticule nu intri.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#17 RobertRFG

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 17 Mesaje:
Inregistrat: 29-decembrie 08
  • Marca:DaciaRFG
  • Model:powered by 1300(dopat)
  • Motorizare:1300(nebun)

Scris 12 ianuarie 2009 - 01:46

hai ca asta cu viata motorului nu mai e de actualitate.
poate motoarele de acu 30 de ani sau daciile 1310.....
orice motor din ziua de azi ajunge la 200-300.000km....indiferent pe ce merge

si tu crezi ca motorul de 1.4 de pe logan e cu mult mai complex decat un 1.4 carburatie de pe berlina??iti zic eu ca nu....
in principiu sunt cam aceleasi motoare....
  • 0
DaciaRFG powered by 1300 engine......

http://anunturi.forumz.ro/

#18 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 12 ianuarie 2009 - 09:16

Diferenta intre cele 2 e mare, nu neaparat de putere ci de stabilitate in functionare, norme de poluare, intretinere, fiabilitate, lucruri care conteaza acum.

Logan GPL are modificari din fabrica la scaunele de supape si alte chestii care sufera in cazul alimentarii cu gaz. Probleme de uzura mai mare ca la benzina nu prea o sa apara.

rares_dan, fabia? :lol:
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi