Opel Astra Enjoy 1,9 CDTI 150cp
#851
Scris 18 aprilie 2011 - 11:19
deci azi mi-am recuperat masina.
precum ziceam, cu gumele schimbate si cu plinul facut
deci n-are rost sa va zic cat au costat... ( o caruta de bani )
lasand figurile si mofturile deoparte, prima impresie este FOARTE BUNA.
e o diferenta ENORMA intre CSC2 si MPHP la capitolul comfort. deci parca mi s-a inmuiat suspensia. trece f lejer peste denivelari mici si gropite si dinastea, care inainte imi trosneau dintii in gura. nu stiu ce presiune au in ele, oricum o voi verifica.
imi trebuie un drum de cluj sau ceva de genu sa vad cum se comporta impinse, dar asa prin oras si prin zonele unde am circulat, curbe mai largi etc, cu asfalt de buna calitate, am impins masina destul de tare si n-au carait absolut de loc.
cand am coborat de pe breteaua unui pod era sa ies din scaun de cat de tare am intrat in curba
deci si la aderenta par sa se se descurce f bine.
DAR sunt foarte zgomotoase. poate se mai lasa odata cu o minima uzura.
va mai tin la curent.
deci la 65.250km si-au inceput rulajul...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#852
Scris 18 aprilie 2011 - 11:52
2) cred ca m-am cam grabit cu laudele anvelopelor... unde CSC2-urile vechi si uzate ma anuntau la super limita printr-o foarte usoara tenta subviratorie, acum, a plecat spatele de nici nu stiam cu ce se mananca sofatul ESP-ul a intervenit prompt si a fost nevoie doar de mici corectii din volan sa se reaseze. m-as fi asteptat la o tenta subviratorie mai pronuntata, nicidecum sa fuga spatele... dubios, mai testam.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#853
Scris 19 aprilie 2011 - 07:31
#854
Scris 19 aprilie 2011 - 08:53
1) am spalat masina. era cazul. sa nu ziceti ca nu v-am avertizat.
PLOUA! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#855
Scris 01 mai 2011 - 01:28
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#856
Scris 01 mai 2011 - 01:54
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#857
Scris 17 mai 2011 - 04:09
nu au fost pb in functionarea masinii. doar ca tronau pe bord.
azi am reusit sa ajung la Opel. ceva erori la senzorul de ABS de la roata dreapta fata. curatat senzor/mufa/?!?! + spray-at cu nu stiu ce solutie, si multe rugi catre imparatia cerurilor sa nu mai apara.
rulemntul in sine cica n-are nimic.
ideea e ca senzorul asta e piesa comuna cu nu stiu ce rulment si butuc and stuff si poate costa intre 600lei si 1800lei. that is some funny sh*t right there
in rest, ce sa va mai zic.
am bagat neshte presiune mai mare in gumili noi, 2,7 in toate. parca e mai bine asa.
la 220kmh pe ploaie nu mi-au dat emotii.
am luat si niste gropi mai tapene, de m-am oprit efectiv pe dreapta sa vad daca-i masina intreaga. au scapat bine gumele. mai putin restul masinii. vezi mai sus cu cateva randuri.
in rest, motorina, solutie de parbriz, mai cate un spalat asa din cand in cand si talpa... (mai finut ca-i criza)
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#858
Scris 17 mai 2011 - 04:15
Nu vezi ca e oamenii amarati? Le ia apa casele?
#859
Scris 17 mai 2011 - 05:55
Nu vreau sa te simti "dojenit", dar nu faci deloc bine ce faci ....
Sa mergi cu 220/h e un risc major cu masina ta. Mai ales in Romania, si in special pe ploaie !!!!
Presiunea in gume nu o mari fata de ce spune fabricantul, pentru ca e iar foarte periculos. Poate nu conteaza ca belesti suspensia, dar aderenta scade dramatic cu o presiune mai mare decat cea recomandata.
Zau, las-o MULT mai "moale", ca ce faci tu e un fel de ruleta ruseasca ..
#860
Scris 17 mai 2011 - 07:08
Cataaaaa????? E drept ca eu am vreo 100kg mai putin pe puntea fata, dar la mai mult de 2.3 la rotile pe 17 cam sare de pe sosea.am bagat neshte presiune mai mare in gumili noi, 2,7 in toate. parca e mai bine asa.
#861
Scris 17 mai 2011 - 07:57
#862
Scris 17 mai 2011 - 08:04
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#863
Scris 17 mai 2011 - 08:39
Motorul lui fiind foaaarte greu, Opel recomanda o presiune destul de mare pe fata, dar in nici un caz 2.7...2.7???? Skailaine baga rapid un 2.3 - 2.4 (maxim!)
#864
Scris 17 mai 2011 - 08:49
portiune de drum drept, asfalt bun, trafic zero.
ok, nu e un lucru des intalnit la mine, avand in vedere ca mai nou foarte rar trec de 140kmh si cand e uscat drumul...
oricum, stiti bine ca nu e o rutina la mine chestia asta.
am facut doar o constatare.
n-am gresit nicio cifra
fabricantul spune 2,7 pe fata si 2,9 pe spate la masina incarcata, parca. nu mai retin exact. ma uitasem la un moment dat pe capacul de la rezervor unde-s afisate presiunile.
am avut inainte 2,4 si pe fata si pe spate, si se simteau moi.
momentan sunt multumit de cum se comporta.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#865
Scris 23 mai 2011 - 06:55
sambata m-am uitat pe prognoza meteo. o saptamana de soare stralucitor si 28 de grade. asa ca am spalat-o.
azi oare ce s-o fi intamplat?!?!
duminica am fost cu un (W220) S600. V12 Bi-Turbo. 500cp. 800nm.
what's a diesel?!?!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#866
Scris 23 mai 2011 - 07:49
#867
Scris 23 mai 2011 - 08:44
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#868
Scris 23 mai 2011 - 09:19
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#869
Scris 01 iulie 2011 - 09:43
nu prea ne mai miscam cu asa talent ca in vremurile trecute...
ma mir ca au tinut placutele pe spate atata. ar cam trebui schimbate. poate reusesc sa trag de ele pana la revizia de 75.000km.
in rest motorina si lichid de parbriz.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#870
Scris 01 iulie 2011 - 09:44
#871
Scris 01 iulie 2011 - 09:49
tre sa stii cum s-o iei...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#872
Scris 01 iulie 2011 - 10:38
pun pariu ca isi revin injectoarele de numa
sa nu mai vorbesc de egr
#873
Scris 02 iulie 2011 - 10:59
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#874
Scris 16 august 2011 - 10:29
ma mancau tastele sa zic ca totul e brici, si cam e in mare parte.
ieri am bagat un drum pana la Tinca. drumul e dezastruos. nu-s gropi, ca-s plombate toate, dar "plombele" sunt pur si simplu aruncate in asfalt. iti rupe ficatii drumul. ideea e ca am cam zburat si cu 200kmh in speranta ca nu se vor simti prea tare dealurile din sosea. ok, irelevant.
chestia e ieri seara am remarcat ca un xenon e albastru, as it should be, iar altu s-a facut ... mov...
merge, lumineaza, bate ok, nu-i pb, doar ca are o culoare spre mov. diferenta e foarte vizibila de culoare.
deci WTF?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#875
Scris 17 august 2011 - 12:20
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi