luni am comandat, azi dim am facut actele la casco si l-am schimbat...
cit a fost "halatu" ???
Scris 30 iulie 2013 - 09:05
luni am comandat, azi dim am facut actele la casco si l-am schimbat...
cit a fost "halatu" ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 30 iulie 2013 - 09:23
habar n-am.
eu doar am dat constatarea si cererea de despagubire la astia cu parbrize, si restul a fost pb lor
fiind pe casco, n-am intrebat ... nici macar de curiozitate...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 30 iulie 2013 - 09:25
Scris 30 iulie 2013 - 09:55
centru de parbrize.
ii si stiu. tot acolo am mai schimbat niste parbrize si la alte masini, si 2 la posedata.
lucreaza bine si sunt seriosi.
ce aduc ei sunt http://www.saint-gobain.com/en, desi eu aveam pe masina http://www.pilkington.com
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 30 iulie 2013 - 10:05
Casco la reprez sau la un centru de parbrize? Ca diferentele pot fi enorme ...
La Fiesta, parbrizul cu incalzire, schimbat de un amic pe Casco, a fost vreo 2300-2500 ron, in timp ce la un centru de pabrize costa 6-700 ron, fix acelasi
....si nu se autosesizeaza nimeni, desi-i strigator la cer de mafie...
Scris 30 iulie 2013 - 10:15
....si nu se autosesizeaza nimeni, desi-i strigator la cer de mafie...
Scris 30 iulie 2013 - 10:35
...in sensul ca se umfla facturi, se ,,extrag'' spagi, in capul nostru rasfrandu-se...
Scris 30 iulie 2013 - 10:47
Cum e aia cu 2 parbrize la posedata?...
simpla, tu crezi ca aia de vand cu 600-700 nu trebe sa castige si ei ceva ? sau iti imaginezi ca intre ala de 2300 si ala de 700 diferenta e doar financiara ?
Scris 31 iulie 2013 - 08:26
daca un pilkington "original" la reprezentanta e 2000 si unul la un centru de parbrize e 1000, care-i treaba?
sa nu va inchipuiti ca l-am schimbat la un baiat care are "service" in spatele blocului intr-un garaj...
adica in Oradea sunt 2 centre mai mari si seriose care se ocupa cu asa ceva. eu am avut tangente doar cu unul si am fost multumit de fiecare data, de aia ma duc tot acolo.
Aceasta postare a fost editata de ska: 31 iulie 2013 - 08:26
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 31 iulie 2013 - 08:31
Si 1000 e mult. De regula preturile corecte se invart in jurul a 600-800 lei.
Scris 31 iulie 2013 - 08:47
bine, am dat si eu niste preturi din burta, rotunde, pentru a exemplifica dilema preturilor
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 31 iulie 2013 - 08:58
La Foresterul celalalt am schimbat 2 parbrize (am si la asta 2 ciupituri dar atat, inca nu ma agit).
La vremea respectiva, la reprezentanta parbrizul era ~3300 lei (fara cheder sau manopera). La Autoglass sau cum ii cheama p-aia de langa Belu am gasit doo variante: 1100 de lei (made in HongKong) sau 1800 de lei (made in De, nu mai stiu daca includea si manopera). Habar n-am unde e facut originalul. Diferentele de pret sunt dincolo de orice limita, insa totusi m-a pus pe ganduri - chiar or fi la fel de bune, sa zicem ala din DE si ala original?
Aceasta postare a fost editata de Forester: 31 iulie 2013 - 09:06
Scris 31 iulie 2013 - 09:02
Eu am pus pe STI-ul lui Horhe ( parca saint-gobain ) si am platit ceva sub 800 lei, manopera si cheder inclus. Basca au venit ei la mine pentru montaj.
Scris 31 iulie 2013 - 09:05
saint gobain am pus si eu pe posedata. de 2 ori.
si cam da, peacolo a fost ... pana in 1000lei cu tot cu cheder si montaj.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 31 iulie 2013 - 09:06
Cat timp pentru replacement se alege o marca consacrata, Pilkington, SGS, Mopar, PPG, etc se face o alegere buna. Absolut toti manufacturerii de top sunt si furnizori OEM, de evitat insa turcismele de tip Doraglass.
Scris 31 iulie 2013 - 09:30
Scris 31 iulie 2013 - 06:16
Anul asta am schimbat la 2 masini parbrizele si am pus Nordglass. Asa la cat ma pricep nu mi se par cu nimic inferioare Pilkingtoanelor ori Saint Gobainulilor insa au fost cu minim 40% mai ieftine.
Scris 31 iulie 2013 - 06:29
cand dai din buzunarul tau/firmei te mai uiti.
cand plateste casco...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 31 iulie 2013 - 06:31
Scris 31 iulie 2013 - 10:15
Calitatea materialului, foliei dintre ele, etc.
Scris 31 iulie 2013 - 10:28
Scris 31 iulie 2013 - 10:34
Exact, e un plastic ordinar, pus sa ia banii la fraieri.
Scris 06 august 2013 - 09:19
ca tot romanu prost m-am dus si eu la mare.
n-a fost nimic super planificat, a fost mai mult o excurie de moment...
am plecat miercuri noaptea, am intrat in cluj, am iesit din cluj inapoi sa intru pe autostrada, sighisoara, brasov, bucuresti, o mica oprire pentru a lua cheile de la casa la care urma sa stam, dar a fost aproape de centura bucurestiului, si nu am pierdut exegerat de mult timp. dupa care directia constanta, in speta Ovidiu.
drumul pe noapte, a fost crunt. imi venea sa-mi tai venele, si nu neaparat din cauza traficului pe VP, cum s-ar fi asteptat, ca a fost chiar liber, ci din prisma oboselii. nu cred ca mai repet experienta in curand.
am iesit pe la 12 din oradea, si la 11 am intrat in ovidiu. opririle si "ocolisurile" au fost clujul, o oprire mai lunga pentru masa, bucurestiul si inca una pe autostrada soarelui. + alimentarile si pi=pi. deci din 11 ore de drum total, in jur de 9 ore am facut, condus efectiv ( cam 880-890km, ca n-am resetat chiar la iesire din oradea )
4 persoane si bagaje FULL. deci maxim. am mers cam 130-140kmh/90-100kmh si pe autostrazi cam 150-160kmh.
70% din timp pe SPORT ON, sa stea mai bine cu atata greutate, si sa se infiga mai bine in depasiri.
AC 100% din timp.
daca n-as fi condus eu, si n-as fi calculat consumul la pompa, as lua persoana respectiva in deradere maxima.
5,7 pe BC si 6,2 calculat la pompa
la retur, am iesit duminica la ora 5 din Ovidiu, autostrada ceva mai aglomerata, am tinut-o totusi 140-160kmh cu vreo 30-40km dupa un Touareg ( 30TDI sau Hybrid ) nu-s sigur, cu 160-180-200kmh chiar...
Ovidiu - intrare Bucuresti 1h45min.
centura bucurestiului am trecut-o destul de repede.
bucuresti pitesti destul de gol, din nou 150-160kmh fara pb. traficul horror era SPRE Bucuresti.
distractia maxima a inceput de la Pitesti - Rm Valcea - Sibiu, unde inca odata mi-am confirmat pentru mia oara ca-i cea mai de (cuvant urat) ruta posibila.
trafic infernal, locul de depasit f putine, radare, si pe contrasens era COLOANA INFINITAAA!!! masina dupa masina dupa masina dupa masina... sincer pana la sibiu nu cred ca am apucat sa fac mai multe depasiri, si chiar eram setat pe un stil mai "sport" adica n-am dormit la volan. intr-un cuvant ORIBIL. taraiala maxima, 60-80kmh, cam asta a fost viteza de deplasare pana la Sibiu.
pe sensul meu nu erau exagerat de multe masini, desi era aglomerat, dar SPRE Bucuresti a fost haos.
centura sibiului am zburat-o rapid. 180-200kmh, aproape gol. cred ca au fost 5 masini...
sebesul a mers repede si el, si dupa centura alba iulia, a inceput distractia cu un BMW M3 ( E46 ).
sa ne intelegem, nu-s absurd, si cand omul trecea de la blanita la blana, disparea ca si cum as fi mers cu frana de mana trasa
dar omul mergea de bun simt, pana in 100 in localitati si 160-170kmh afara. asa ca am avut companion de drum.
cand o blanea, ma chinuiam din rasputeri si foloseam si caii "vecinilor" dar am reusit sa ma tin decent dupa el.
omu a vazut ca incerc sa vin dupa el, si a tinut-o mai light.
dupa vreo juma de drum spre turda, l-am depasit eu si a venit el dupa mine.
imi placea ca era genul care nu frana la 80 la fiecare curba adica am venit cam maxim ce a permis drumul...
pe ultima portiune, cum cobori spre autostrada, eu blana, el blana, a disparut in neant
ne-am "salutat" si ne-am vazut de drum
autostrada turda cluj din nou goala, 180kmh fest.
am intrat din nou in cluj sa las pe cineva, si da-i spre casa, cu 160kmh oriunde s-a putut.
deci, la intoarcere chiar am venit TARE, iar pe unele portiuni chiar maxim, cu varfuri si de 200+kmh.
ideea e ca over all, am plecat la 5 dupamasa si la 3jumate dimineata eram acasa. opririle au fost mai putine, dar pe BC am resetat timpul de condus efectiv, si a iesit la 9h10min 870kmh.
consumul, din nou m-a pufnit rasul, de 6,2 pe BC, iar la pompa a iesit de 7%.
sa nu mai vorbesc de faptul ca faceam zilnic ovidiu-mamaia, prin trafic si aglomeratie, de vreo 2 ori cel putin dus-intors.
masina s-a comportat exemplar, iarasi din nou.
am desfundat-o din toate incheieturile.
cat despre mare? aceeasi impresie... plaje mizere, scumpete mare, plin de figuri, and so on, and so on...
poate ne mai intalnim tot peste vreo 3-4 ani
ca si chestie amuzanta, in cluburile de uber fitze, gen Ego, Le Gaga, Fratelli, etc, in parcarile VIP, deci FIX la intrare, 30-40% din masini erau cu nr. de BIHOR ( bine vorbim de behemverui, mertzange, porschane si alte din astea. nu vorbim de opel astra )
Aceasta postare a fost editata de ska: 06 august 2013 - 09:19
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 06 august 2013 - 09:55
Scris 06 august 2013 - 10:13
esti mai sanatos
o seara am iesit si eu sa dam o tura prin cluburi, si a fost suficient.
am preferat somn, briza marii, plimbari, povesti la o masa si dinastea.
deh, is pensionar
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi