Salt la continut


Fotografie
- - - - -

BMW 325 ti


  • Please log in to reply
905 replies to this topic

#676 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 august 2012 - 07:43

fara bara nu devine prea moale?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#677 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 14 august 2012 - 07:53

vedem,nu e mare schema de dat jos/pus inapoi.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#678 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 16 august 2012 - 07:08

imi amintesc ca la E21 pusesem stabilizatoarele mai groase(de la un 323i)si statea mult mai bine,adica pleca de cur mai greu.....Ideea e,cu cit e mai mare puterea motorului,cu atit sunt mai groase ambele bare stabilizatoare.Mai moale de cur e mai bine la comfort,dar atit,zic io...discutie valabila la masini fara corectii de esp sau similare,deci de pilotat doar...Daca vrei tinuta mai buna trebuie sa accepti pierderea comfortului....Atentie era si autoblocant pe ce ai tu acolo....
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#679 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 16 august 2012 - 08:52

autoblocant nu am de fabrica pe E46 decat la M3,bara la mine e de rigidizare -cea dintre oalele amortizoarelor,de stabilizare as vrea eu dar sunt 500 eur fata spate :)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#680 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 16 august 2012 - 09:27

fara bara nu devine prea moale?


vedem,nu e mare schema de dat jos/pus inapoi.


Ce PAPAGALi sunteti ! Habar n-aveti ce face bara aia ! :lol: :lol: :lol:

imi amintesc ca la E21 pusesem stabilizatoarele mai groase....


Lasa-i mah, ca astia bat campii cu bare de rigidizare, si nu antiruliu ! :D

Aceasta postare a fost editata de Relu: 16 august 2012 - 09:27

  • 0

#681 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 16 august 2012 - 09:40

cacatu ala dintre oale se pune deoarece campionul la deformat oalele amortizoarelor de fata era E30,urmeaza E36.Sincer pe E46 nu stiu daca se mai deformeaza caroseria la oalele de fatza.Oricum perceptia ta de cu sau fara cacatu ala de bara intre oale e cum frectionezi un picior de lemn cu antireumatic.Credeam ca te referi la imbunatatirea tinutei de drum,dar m-am inselat.Despre bara dintre oale,caroseria fiind slaba la seria 3,priveste luft-ul dintre aripa si capota,acolo vei vedea daca au plecat oalele.Daca ai si suspensie sport,e foarte probabil...Bara dintre oale are un nume,imi scapa momentan...

strut bar o cheama................

Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 16 august 2012 - 09:36

  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#682 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 16 august 2012 - 09:41

.Daca ai si suspensie sport,e foarte probabil...


BINGOOO !!

strut bar o cheama................


Ezact ! ;)
  • 0

#683 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 16 august 2012 - 10:20

Strut bar este bara de rigidizare sau daca preferati definitia din engleza :

A strut bar, strut brace, or strut tower brace (STB) is a mostly aftermarket car suspension accessory usually used in conjunction with MacPherson struts on monocoque or unibody chassis to provide extra stiffness between the strut towers.
Rusinica relule, extra stiffness ala nu e intarire de maciuca aicea ci rigidizare ...
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#684 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 16 august 2012 - 10:53

Strut bar este bara de rigidizare sau daca preferati definitia din engleza :

A strut bar, strut brace, or strut tower brace (STB) is a mostly aftermarket car suspension accessory usually used in conjunction with MacPherson struts on monocoque or unibody chassis to provide extra stiffness between the strut towers.
Rusinica relule, extra stiffness ala nu e intarire de maciuca aicea ci rigidizare ...

Exact. Chestiune logica.
  • 0

#685 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 16 august 2012 - 10:58

Cazanele de seria 3 cind sosesc din DE au oalele intacte,nu deplasate.Cum dau de drumurile mioritice,si de soferii romani ce apreciaza suspensia sport pe drumurile patriei :D ,se cracaneaza din oale,pleaca lonjeroanele,aceiasi soferi cumpara strut bars,dar degeaba..... :D
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#686 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 august 2012 - 05:11

........
Rusinica relule, extra stiffness ala nu e intarire de maciuca aicea ci rigidizare ...


Citeste mai atent ce scriu !
FIX asta am spus si eu, numa ca gugustiucii astia cred ca suspensia se intareste daca pui strut bar ! :D

Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 august 2012 - 05:13

  • 0

#687 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 17 august 2012 - 05:29

Rigidizarea caroseriei duce la o tinuta de drum mai tzapana, deci se poate zice si ca intareste suspensia, ca sa-l citez pe mol > o chestiune de logica, dar am inteles, tu de fapt ii explicai lui mihnea.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#688 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 august 2012 - 06:10

Ahhhh .... am uitat .. tu ai beheamve ! :lol:

mda azi dimineata am avut o revelatie in timp ce topaiam la iesirea din pasajul Baneasa,tre sa fac ceva sa mai "inmoi" spatele so probabil ca bara de rigidizare zboara in weekend de acolo si cu ocazia asta o sa am si portbagaj :lol: .


fara bara nu devine prea moale?


vedem,nu e mare schema de dat jos/pus inapoi.


:lol: :lol: :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 august 2012 - 06:09

  • 0

#689 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 17 august 2012 - 06:39

Ramane cum am stabilit, multi citesc, fiecare intelege CE vrea.

Zi si mie pe intelesul meu, de om simplu, ce rigidizeaza bara aia si ce efect are asupra masinii ?

Aceasta postare a fost editata de mecea: 17 august 2012 - 06:45

  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#690 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 august 2012 - 06:44

Impiedica caroseria sa se deformeze intre amortizoare, deformari ce sunt favorizate de suspensiile foarte dure.
Ce naiba mah, cum poate cineva crede ca o bucata de teava poate avea vreo influenta asupra suspensiei ??
  • 0

#691 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 17 august 2012 - 07:38

aoleeeeu,ce naiba nu e clar ,am zis bara rigidizare ,am pus "inmuiat" in ghilimele, in principiu spatele e mai rigid.Ma rog pana la urma vad ce fac.
La E46 e aceasi problema ca la toate, dupa ceva folosire intensiva pleaca oala la plimbare,mai ales la motoarele mari/grele 330d am auzit vreo 2 cazuri pana acum.Pe spate e celebrul rear subframe care in timp se poate rupe,mai ales daca o arzi in drifturi si cerce toata ziua.

edit:nu am zis nimic de suspensie doar ca ar trebui sa "inmoi" spatele...

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 17 august 2012 - 07:40

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#692 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 17 august 2012 - 03:48

...nu am zis nimic de suspensie doar ca ar trebui sa "inmoi" spatele...


Adica asa?

Imagine amplasata

Aceasta postare a fost editata de adytzu: 17 august 2012 - 03:59

  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#693 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 august 2012 - 05:22

........
edit:nu am zis nimic de suspensie doar ca ar trebui sa "inmoi" spatele...


Ce spate mah ? Adica ce sa inmoi ? Suna-l pe oaspete, poate-ti trimite un laxativ ! :lol: :lol: :lol:
  • 0

#694 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 17 august 2012 - 06:23

masinii :blink: e prea rigida..logica mea a fost ca bara de rigidizare scoasa=spate mai putin rigid.se pare ca am gresit asta e, se mai intampa.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#695 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 02 septembrie 2012 - 10:54

ieri a trecut si de 90.000 km am facut un drum mai lung si am avut ocazia sa o dezmortesc un pic,am ceva vibratii la 100-130 la 180 nu se mai simte nimic Imagine amplasata uitasem ce bine suna la peste 4000 motorul asta Imagine amplasata la sunet contribuie si admisia Performance.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#696 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 05 septembrie 2012 - 07:18

maine dau jos admisia si bag inapoi filtrul stock,sunt curios de diferente(de sunet binenteles)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#697 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 22 septembrie 2012 - 08:17

ceva poze mai recente

Thumbnail atasat

  • DSC_0475.JPG

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#698 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 22 septembrie 2012 - 09:04

Arata foarte bine masinuta.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#699 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 22 septembrie 2012 - 10:22

mersi ,arata dar are destule "rani" care nu se vad in pozele astea ,dar se vad mai de aproape.Anyway ma bate gandul iar sa ma intorc la stock:adica dat jos H&R pus arcurile oem si amortizoare noi + scos bara aia de pe spate .
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#700 rzv74

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 Mesaje:
Inregistrat: 28-octombrie 02
  • Location:bacau

Scris 24 septembrie 2012 - 11:54

fara niciun misto, consumă ulei? la un 525i din 2005, 218 cp cam la 1500 km apare pe idrive sa completeze cu ulei, e normal? faza este ca nu are joja sa verifice. are cam 90k km.
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi