Aceasta postare a fost editata de cata69: 24 februarie 2009 - 10:36
BMW 325 ti
#101
Scris 24 februarie 2009 - 10:35
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#102
Scris 28 februarie 2009 - 09:41
#103
Scris 16 martie 2009 - 10:13
#104
Scris 04 aprilie 2009 - 08:55
#105
Scris 04 aprilie 2009 - 09:24
Daca trosneste pe acolo....doar la viraj stanga, incearca doar inainte ,si cand esti constrans, si ceva dreapta...
Nu agreeaza comunistii...are personalitate.
Nu-s mecanic.
#106
Scris 06 aprilie 2009 - 08:28
#107
Scris 06 aprilie 2009 - 01:55
Life must be taken one disaster at a time
#108
Scris 11 mai 2009 - 07:50
#109
Scris 11 mai 2009 - 09:06
asta ca si confort si coborare a masinii. eu am pus eiabch deoarece garda era coborata cu doar 30 mm all around . h&r exista sport si super sport. ce ti-ai pus ca am uitat sa intreb sambata .
arata bine masina ta, imi plac scaunele mult de tot.
#110
Scris 11 mai 2009 - 09:10
Lowers 2.0 inches on average
Extreme lowering with a nice ride
H&R Sport Cup Kits have all the features of the Touring Cup Kits, plus additional lowering�perfect for the enthusiast looking for a little more. With a lower ride height and lower center of gravity, the handling of your vehicle will be improved over stock. The progressive spring rate design retains superior ride comfort. With more than 2.0 inches of lowering, they are the ideal solution for those who desire a suspension application engineered for the street with a super-low performance stance.
asta ar fi-ei "sustin 50mm fata si 30 mm spate fata de stock dar eu avand deja din fabrica suspensie sport nu am coborat asa mult cam 10 15 mm fata si spate mai putin maxim 10 mm
pe celalant BMW am pus H&R cu coborare 30 mm fata si 20 mm spate masina avand suspensie stock
sincer masina am luat-o pentru motor si interior aspectul exterior nu ma deranjeaza dar nici nu ma da pe spate.
acum mai trebuie 2 gume fata ce am acum sunt din 2001 sunt praf nu am trecut de 160-170 ca vibra volanul
ar mai trebui refacute si unghiurile la directie banuiesc
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 11 mai 2009 - 09:19
#111
Scris 11 mai 2009 - 09:33
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#112
Scris 11 mai 2009 - 11:51
pentru beamweuri as zice eu 3 ani !
#113
Scris 11 mai 2009 - 12:49
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#114
Scris 11 mai 2009 - 01:34
#115
Scris 11 mai 2009 - 02:25
Insa conteaza evident si condtiile in care'au fost tinute/folosite gumele
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#116
Scris 12 mai 2009 - 07:19
#117
Scris 12 mai 2009 - 11:00
@oaspetele ... cica nu e chiar 6 ani, ci ar fi vreo 10 (Cata, daca ma poti ajuta cu link'ul ala ... ca eu nu mai dau de el )
Insa conteaza evident si condtiile in care'au fost tinute/folosite gumele
nu mai stiu nici eu pe unde sunt.
lasa mai alex, ca de la un GTI nu-i rusine. de la un camion e mai grav
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#118
Scris 12 mai 2009 - 11:05
#119
Scris 12 mai 2009 - 11:06
ala are 230 cai stock ,tocmai cand ma bucuram ca am putut sa tin in spate Seatul ala(sincer nu era mai nimic de capul lui,avea stikere cu seat motorsport si ceva cu FR pe aripa fata,parerea mea e ca era cevax dizel desi avea evacuare sport,celelante 2 masini cu care eram l-au vazut mai de aproape si se jurau ca e TFSI
#120
Scris 12 mai 2009 - 11:08
#121
Scris 12 mai 2009 - 11:21
un gti edition 30 plus soft are cel putin 280 de cai, banuiesc.un GTI Edition 30 + soft se tine bine de tot. am avut de'a face cu unul pe autobahn eram neck to neck , pana pe la 230 cand plecam de langa el .
#122
Scris 12 mai 2009 - 11:26
#123
Scris 12 mai 2009 - 11:31
sau ajunge sa stim atat ??
#124
Scris 12 mai 2009 - 11:38
sa zicem ca la viteza aia e penalizat de aerodinamica, dar totusi.
numai stage 1 la ED 30 ar fi 311 cai
sau poate nu avea nici un soft.
alex, FR e si 2.0TDI de 170 de cai cred.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#125
Scris 12 mai 2009 - 11:39
PS: am si martori
la ce damfuri scotea cand schimba viteza eu zic ca era resoftat . in plus, inca o data , lui i se termina cutia ... adica nu mai avea unde , daca vit maxima e la 240 , deja la 230 trece ed puterea maxima , nu ?berkut, la 230 pleci de langa mine poate (adica mai mult ca sigur), dar de langa un GTI ED30 resoftat nu. probabil sa ala nu prea avea chef sa schimbe viteze sau sa-i dea mai mult.
sa zicem ca la viteza aia e penalizat de aerodinamica, dar totusi.
numai stage 1 la ED 30 ar fi 311 cai
sau poate nu avea nici un soft.
alex, FR e si 2.0TDI de 170 de cai cred.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi