Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Land Rover Academy


  • Please log in to reply
452 replies to this topic

#1 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 02 iulie 2008 - 01:55

Detalii aici:
http://www.landrover...my.ro/index.php
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 02 iulie 2008 - 05:46

E foarte misto programul.
Un fel de scoala de pilotaj mai "light" combinata cu marketing, cu aventura, cu challenge.
Bravo celor care au facut asta.
Iar preturile sunt clar subventionate de catre Premium Auto.

V-ati inscris careva?

In 2003 a fost ceva asemanator - Goodyear Driving School - dar acolo puteai sa participi doar daca castigai la o promotie.
  • 0

#3 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 02 iulie 2008 - 06:37

eu m-am inscris pt cursul basic pe 8-9 august.

iar daca imi place, incep sa ma gindesc serios sa imi iau o masina capabila off-road si sa ma apuc de urcat muntii.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#4 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 02 iulie 2008 - 07:25

Eu ma gandesc serios de o vreme sa-i iau neveste-mii (care oricum nu prea conduce) un Pajero Pinin/Suzuki Vitara sau Jimny / Wrangler pe care sa-l exploatam de cateva ori pe an in drumetii mai soft.
Daca ar fi doar dupa mine as lua un Defender 90 (ala scurt) dar e prea spartan pt ea.

Cred ca o sa ma bag si eu la cursul asta.
  • 0

#5 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 02 iulie 2008 - 08:24

Eu chiar am facut o lista cu masinile 4x4 capabile in off-road, conform l'autojournal 4x4 din franta, le-am luat pe cele cu minimum 3 stele din 5 la off-road si le-am exclus pe cele mult prea spartane gen Defender. Ordonate relativ in functie de pret ar fi cam asa:

Suzuki Grand Vitara
Kia Sorento
Jeep Patriot
Ssangyong Kyron
Jeep Wrangler new
Jeep Cherokee
Land Rover Freelander
Nissan Pathfinder

Mitsubishi Pajero
Toyota Land Cruiser
Jeep Grand Cherokee
Jeep Commander
Land Rover Discovery
VW Touareg

Range Rover Sport
Mercedes ML cu pack Off-road
Range Rover
Mercedes GL
Mercedes G

Dpdv pret m-as opri maximum la primele 2 grupe....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#6 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 02 iulie 2008 - 08:55

Eu dpdv pret m-as intinde pana in 10.000Eur pt un SH.
Consider ca un fier care face 2-3 drumetii off-road mai "soft" (adica cu nevasta si copil pe drumuri forestiere) / an + 4-6000km/an in oras nu merita o investitie mai mare.
Deci as prefera o masina mica, funny dar cu cu ceva capabilitati de off-road.

EDIT: Cred ca si un Fiat Panda Cross 4x4 si-ar face treaba pt ce vreau eu :D)

Aceasta postare a fost editata de Extremero: 02 iulie 2008 - 08:59

  • 0

#7 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 02 iulie 2008 - 10:12

suna misto academia asta...
am sa-l intreb pe sefu meu daca se baga cu al sau LandCruiser ca tot vroia sa invete "offroad" :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#8 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 02 iulie 2008 - 10:30

La un off-road e cel mai bine sa incepi cu masini mai ieftine si ceva mai vechi, pt ca sigur nu va fi aceea.. decat daca e G sau Defender.. dar si aco sunt nemultumiti..
Altfel poti cumpara o masina scumpa, cu capabilitati offroad insa sa va fie mila sa o murdariti, sau doamne fereste sa o bagati pe un drum mai greu si sa zgariati vopseaua...
Suzuki Samurai este destul de ieftina(~3000 euro) sau pe acolo, si foarte capabila pt inceput, numai ca are si neajunsuri, apoi o gramada de alte masini.
Si apoi daca incepe sa va placa... (si sunt sanse imense sa va placa mai mult decat viteza), se schimba situatia.
Bine.. pt macadam sunt bune toate, chiar si Land Rover Freelander..

PS. oameni cu academia, daca sunt acea pe care ii cred eu, au experienta in offroad

Aceasta postare a fost editata de aztec: 02 iulie 2008 - 10:31

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#9 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 02 iulie 2008 - 10:57

hm, inteleg argumentul unei masini ieftine si eventual SH, dar pe de alta parte pina ajungi la munte mergi pe drumurile patriei si ar trebui sa ai confort si sa poti face niste depasiri, nu ? :D

Sincer, cea mai tare oferta de masina offroad mi se pare Pajero, sunt reduceri bune, acum e si o editie speciala Dakar si masina chiar stie...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#10 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 08 iulie 2008 - 04:34

Sincer, cea mai tare oferta de masina offroad mi se pare Pajero, sunt reduceri bune, acum e si o editie speciala Dakar si masina chiar stie...



Stie chiar al naibii de bine cu ce se mananca offroad-ul, mult mai mult decat cere de la ea un utilizator obisnuit pasionat de offroad. Evident nu este o masina de concurs daca nu este preparata, deci trebuie sa ai in cap si limitele care exista pentru varianta de fabrica. Eu am de un an de zile una cu 3 usi, varianta scurta. E o adevarata bijuterie , m-a scos din rahat (in care m-am bagat singur ) de cateva ori, initial nu banuisem cat de complicate pot deveni lucrurile uneori, dar din fericire masina a putut mai mult decat alegerile mele neispirate si m-a scos la lumina. Odata cand ma duceam la peste am trecut peste o portiune de teren afanata care parea solida privita de la volan (intotdeauna piciorul iti va spune pe unde trebuie sa mergi , sau nu....) dar s-a dovedit a fi moale si m-am afundat in ea cam 20-30 cm, aproape jumatate de roata. Era ca un clei , parca lipise masina. N-am reusit sa ies de acolo decat cu reductorul cuplat si cu ajutorul motorului in tandem cu cutia care nu s-au facut praf la turatii mici dar forta ceruta mare. Daca foloseam turatii mari distrugeam ambreiajul. N-a cedat nimic, totul s-a terminat ok. ALta data am luat-o pe aratura , pur si simplu nu mai aveam loc sa intorc, aveam intr-o parte un mal de rau iar in cealalta copaci. E super-fain sa mergi prin brazde de aratura adanci de 50-60 cm vreo 5 Km.... :cunaooooo: Si acum ma mir ca n-au sarit rotile sau vreo bucsa, amortizor, etc..... credeam ca se rupe. Am mai patit-o si la munte.... fac pe voinicul si urc o panta abrupta acoperita cu iarba umeda...... am urcat cu diferentialul central blocat si ESP-ul decuplat. Dar cand am ajuns sus am constatat ca nu e simplu deloc sa cobori, ca de fapt la coborare e mai greu. Te duci ca pe sanie cu ea, nici nu ma gandesc ce puteam sa patesc.... Norocul a venit tot de la masina, am bagat reductorul, treapta a-I-a si masina s-a setat singura in regimul de coborat pante foarte abrupte. N-am atins frana deloc, pur si simplu masina a coborat singura ca un fulg, doar de volan am avut grija. Anvelopele cu care vine masina sunt destul de ok in teren accidentat, deocamdata eu pe acestea le-am folosit, chiar si asta iarna cand zapada de 50cm care paralizase Bucurestiul era un mizilic pentru noul Pajero. Daca va luati masina offroad, luati-va cu jante de 15-16 toli, gasiti cauciucuri pt ea. Eu am luat de fitze 18" si nu prea gasesc anvelope, sunt putine si extrem de scumpe.
  • 0

#11 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 08 iulie 2008 - 04:36

E un Pajero de vanzare langa mine, cu 2 usi, vrea 4500 pe el si pare dotat binisor.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#12 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 08 iulie 2008 - 05:43

Daca va luati masina offroad, luati-va cu jante de 15-16 toli, gasiti cauciucuri pt ea. Eu am luat de fitze 18" si nu prea gasesc anvelope, sunt putine si extrem de scumpe.

Recomandarea mea este sa fie jante de 15" cu MT-uri pentru toamna, iarna, primavara si tot 15" sau maxim 16" cu HP-uri pentru vara (desi nu poti sti cand te "mananca" sa mergi la un munte, peste, vanatoare...). Daca e pentru off-road, 15" cu 31-uri (sau 32-uri daca incap) este solutia ideala. La 18" talonul este extrem de mic in comparatie cu cel de la combinatia 15" cu 31 si daca este de urcat un teren accidentat in panta accentuata cu presiune scazuta in anvelope (asa se procedeaza) sunt toate sansele sa se dejanteze 'roatele'.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#13 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 iulie 2008 - 08:33

si noi mergem. adica eu, my boss si prietena lui. :)
1-2 august.
cursul basic.
sper sa fie interesant :P

Vor participa 10 masini dupa cum urmeaza:

1 Discovery 3 TDV6 A/T
2 Discovery 3 TDV6 M/T
1 Freelander 2 TD4 A/T
2 Freelander 2 TD4 M/T
1 Defender 90 TD4 M/T
1 Defender 110 TD4 M/T
1 Range Rover SPORT TDV6 A/T
1 Range Rover TDV8 A/T

Toate autoturismele vor fi echipate cu anvelope de tip All Terrain ( AT-uri), si troliuri.

Toti participantii vor conduce toate tipurile de masinii in absolut toate traseele.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#14 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 11 iulie 2008 - 08:37

suna foarte interesant. Sunt curios daca vor reusi sa ma convinga ca Freelander poate sa faca aproape tot ce pot sa faca si celelalte......
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#15 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 iulie 2008 - 09:05

Sa-mi fie cu iertare, dar in afara de Defender, restul din lista nu prea au ce cauta in "real" off-road. Doar asa, la un pescuit ceva....
  • 0

#16 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 11 iulie 2008 - 09:09

pai asta vom vedea :)

pina una alta, diverse reviste de off-road straine care au testat modelele, zic ca si Discovery si Range Rover se descurca foarte OK in offroad, iar Range Rover Sport e si el destul de capabil...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#17 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 11 iulie 2008 - 09:41

Poate Discovery 1 si 1a, cu motoare Perkins...alo, domnu' kroko...bagati feedback (in 1999 Discovery a fost transformat din Offroad in SUV).
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#18 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 11 iulie 2008 - 09:59

Bravo.. astept impresi.
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#19 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 iulie 2008 - 10:00

frank nu poti schimba weekendul sa vii cu noi mai repede? :)

in functie de posibilitati offroad eu le-as clasa : defender, RR, discovery, RR Sport si Freelander.
dar mi se pare super ok ca te dai cu toate pe toate traseele :P
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#20 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 11 iulie 2008 - 10:06

Mai intai cu cele mai slabe apoi te califici pt cele mai "grele".. cel putin eu asa am inteles

"Aceleasi masini vor fi folosite la ambele nivele... Doar ca la Level1 merg pe A/t-uri iar la Level 2 vor fi pe M/T sau chiar pe SIMMEX-uri, in functie de dificultate.

Ideea este ca doar cine face Level1, se poate inscrie in Level2. Nu din alt motiv dar nu poti merge cu aceste masini direct ''extrem'' fara sa le fi cunoscut inainte si sa te fi obisnuit cu sistemele de tractiune inteligenta de care beneficiaza.
"

http://www.4x4mania....opic.php?t=6535

Aceasta postare a fost editata de aztec: 11 iulie 2008 - 10:08

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#21 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 iulie 2008 - 10:15

@Swiby
Corect ! Dupa Discovery 1 si 1a, s-a terminat cu off-roadul la Discovery. Prima semi-cadere a fost pe 1a cu motorul de 5 cilindri. Motorul oficial care a facut istorie era Perkins, motor indestructibil si cu un cuplu incredibil, lucru esential in off-road.

@Frank
Evident ca un Range nou se va descurca mult mai bine in off-road decit un X5, dar asta nu-l face sa merite calificativul de masina off-road.
Ca sa poti intelege exact despre ce-i vorba, trebuie sa incerci Defenderul si Range-ul ( sau alte imitatii ). Dupa aia, mai vorbim :)
  • 0

#22 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 11 iulie 2008 - 10:32

Nu contesc capacitatea masinilor moderne de a merge in offroad. Asta nu inseamna ca pot face offroad. Cu exceptia LR Defender nici un alt model din lista nu este capabil sa treca nativ un vad de apa mai mare de 60-70 cm. Ca idee, m-am intalnit la coltu' padurii cu un LR Sport cu fusta pe fata facuta plic de la o denivelare si cu un Discovery 3 pe un drum forestier care pendula pe noroi ca oul in tigaie. Cam asta este maximul de offroad pe care si-l permit posesorii unor autoturisme din gama respectiva de pret.

* TD5 este un motor prost. Perkins era un motor garantat 1,200,000 de mile sau 2,000,000 km.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#23 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 13 iulie 2008 - 02:34

Totusi offroad-ul "domestic" este una, iar cel de concurs alta. In a-2-a varianta nu intra nici o masina de serie nepreparata, nici macar Defender. Eu cred ca toate LR-urile sunt competitive pentru utilizarile normale ale anilor 2008, pentru cerintele unui om care are si ceva dificultati in anumite zone unde trebuie sa se deplaseze. Daca ducem totul la extrem eu cred ca masinutele astea, chiar si cele de concurs sunt mici copii pe langa utilajele folosite in industrie, tractoare, etc.... acolo e mecanica cea mai dura, iar cel mai bun offroad-er este elicopterul :cunaooooo: Dupa mine ideea ar fi ca e bine intr-adevar sa stim limita fiecarui model in parte, mi se pare mai important acest aspect decat ceea ce poate masina. Sunt foarte dese cazurile in care clientii au masini 4x4 pe care nu le pun la treaba pentru ca de multe ori habar nu au de optiunile de deplasare in teren ale masinii si invers, unii se aventureaza prea mult cu "agregate" de asfalt...... Ciocanul nu este cu nimic inferior unui computer, ci diferentele sunt date de inteligenta celui care-l manuie. Eu v-as sfatui pe cei care o sa testati toate modelele de la LR sa va faceti o foaie de parcurs cu anumite standarde care trebuiesc bifate de comportamentul masinii, astfel incat acestea din urma sa fie usor diferentiabile intre ele din punct de vedere obiectiv, nu doar al feeling-ului. Adica , o panta de un anumit unghi si cu un anumit grad de aderenta care a fost trecut de masina X cu usurinta iar de masina Y cu greutate, care a necesitat folosirea blocarii diferentialului central, scoaterea ESP-ului, etc...... sau o groapa adanca de n centimetri care prin care nu a trecut decat masina Z , etc... mi se pare mai interesanta aceasta abordare decat sa zicem ca Defender-ul e cel mai tare, pentru ca asta nu spune nimic despre diferentele dintre masini,eu unul m-am saturat de reviste si redactori care fac teste comparative pe baza traditiei si nu a "riglei de masurat"
  • 0

#24 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 13 iulie 2008 - 02:57

Corect ce spui..
Dar,.. Defenderul are o lunga generatie in spate.. din ani '80 nu au mai adus mari modificari la aspect si parte tehnica.. imprumutata la randul ei de la modelele mai vechi.
Defenderul este recunoscut si renumit pt pozitia incomoda la volan, interiorul spartan...
Se spune ca este masina cu cele mai multe bucati produse, inca in circulatie, peste 70% daca nu ma insel... si asta inseamna de la primul model.
Ins ramane o masina cu succes la public.
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#25 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 iulie 2008 - 03:08

@greierasul
Ai mers "in teren" cu vreo masina din cele enumerate ? E evident ca nu. Dupa ce vei fi facut citeva iesiri in teren ( fara pretentii de "competitii" ), vei vedea ca diferentele intre masinile din "grupajul" de mai sus sunt astronomice.
Cu alte cuvinte, singura masina "off-road" dintre ele e Defenderul, chiar daca nu are absolut nici un fel de ESP, XXp, YYP, etc..., pentru ca nu are nevoie de asa ceva ( are doar blocaj de diferential central ). Toate celelalte din lista sunt niste SUV-uri banale dpdv off-road, cu care te poti avinta la citiva metri de sosea si nimic mai mult, chiar daca costa de citeva ori mai mult decit anticul Defender.
Daca lipsea Defenderul din acest grupaj, totul era OK.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 13 iulie 2008 - 03:10

  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi