Land Rover Academy
#1
Scris 02 iulie 2008 - 01:55
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2
Scris 02 iulie 2008 - 05:46
Un fel de scoala de pilotaj mai "light" combinata cu marketing, cu aventura, cu challenge.
Bravo celor care au facut asta.
Iar preturile sunt clar subventionate de catre Premium Auto.
V-ati inscris careva?
In 2003 a fost ceva asemanator - Goodyear Driving School - dar acolo puteai sa participi doar daca castigai la o promotie.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#3
Scris 02 iulie 2008 - 06:37
iar daca imi place, incep sa ma gindesc serios sa imi iau o masina capabila off-road si sa ma apuc de urcat muntii.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#4
Scris 02 iulie 2008 - 07:25
Daca ar fi doar dupa mine as lua un Defender 90 (ala scurt) dar e prea spartan pt ea.
Cred ca o sa ma bag si eu la cursul asta.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#5
Scris 02 iulie 2008 - 08:24
Suzuki Grand Vitara
Kia Sorento
Jeep Patriot
Ssangyong Kyron
Jeep Wrangler new
Jeep Cherokee
Land Rover Freelander
Nissan Pathfinder
Mitsubishi Pajero
Toyota Land Cruiser
Jeep Grand Cherokee
Jeep Commander
Land Rover Discovery
VW Touareg
Range Rover Sport
Mercedes ML cu pack Off-road
Range Rover
Mercedes GL
Mercedes G
Dpdv pret m-as opri maximum la primele 2 grupe....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#6
Scris 02 iulie 2008 - 08:55
Consider ca un fier care face 2-3 drumetii off-road mai "soft" (adica cu nevasta si copil pe drumuri forestiere) / an + 4-6000km/an in oras nu merita o investitie mai mare.
Deci as prefera o masina mica, funny dar cu cu ceva capabilitati de off-road.
EDIT: Cred ca si un Fiat Panda Cross 4x4 si-ar face treaba pt ce vreau eu )
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 02 iulie 2008 - 08:59
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#7
Scris 02 iulie 2008 - 10:12
am sa-l intreb pe sefu meu daca se baga cu al sau LandCruiser ca tot vroia sa invete "offroad"
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#8
Scris 02 iulie 2008 - 10:30
Altfel poti cumpara o masina scumpa, cu capabilitati offroad insa sa va fie mila sa o murdariti, sau doamne fereste sa o bagati pe un drum mai greu si sa zgariati vopseaua...
Suzuki Samurai este destul de ieftina(~3000 euro) sau pe acolo, si foarte capabila pt inceput, numai ca are si neajunsuri, apoi o gramada de alte masini.
Si apoi daca incepe sa va placa... (si sunt sanse imense sa va placa mai mult decat viteza), se schimba situatia.
Bine.. pt macadam sunt bune toate, chiar si Land Rover Freelander..
PS. oameni cu academia, daca sunt acea pe care ii cred eu, au experienta in offroad
Aceasta postare a fost editata de aztec: 02 iulie 2008 - 10:31
#9
Scris 02 iulie 2008 - 10:57
Sincer, cea mai tare oferta de masina offroad mi se pare Pajero, sunt reduceri bune, acum e si o editie speciala Dakar si masina chiar stie...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#10
Scris 08 iulie 2008 - 04:34
Sincer, cea mai tare oferta de masina offroad mi se pare Pajero, sunt reduceri bune, acum e si o editie speciala Dakar si masina chiar stie...
Stie chiar al naibii de bine cu ce se mananca offroad-ul, mult mai mult decat cere de la ea un utilizator obisnuit pasionat de offroad. Evident nu este o masina de concurs daca nu este preparata, deci trebuie sa ai in cap si limitele care exista pentru varianta de fabrica. Eu am de un an de zile una cu 3 usi, varianta scurta. E o adevarata bijuterie , m-a scos din rahat (in care m-am bagat singur ) de cateva ori, initial nu banuisem cat de complicate pot deveni lucrurile uneori, dar din fericire masina a putut mai mult decat alegerile mele neispirate si m-a scos la lumina. Odata cand ma duceam la peste am trecut peste o portiune de teren afanata care parea solida privita de la volan (intotdeauna piciorul iti va spune pe unde trebuie sa mergi , sau nu....) dar s-a dovedit a fi moale si m-am afundat in ea cam 20-30 cm, aproape jumatate de roata. Era ca un clei , parca lipise masina. N-am reusit sa ies de acolo decat cu reductorul cuplat si cu ajutorul motorului in tandem cu cutia care nu s-au facut praf la turatii mici dar forta ceruta mare. Daca foloseam turatii mari distrugeam ambreiajul. N-a cedat nimic, totul s-a terminat ok. ALta data am luat-o pe aratura , pur si simplu nu mai aveam loc sa intorc, aveam intr-o parte un mal de rau iar in cealalta copaci. E super-fain sa mergi prin brazde de aratura adanci de 50-60 cm vreo 5 Km.... :cunaooooo: Si acum ma mir ca n-au sarit rotile sau vreo bucsa, amortizor, etc..... credeam ca se rupe. Am mai patit-o si la munte.... fac pe voinicul si urc o panta abrupta acoperita cu iarba umeda...... am urcat cu diferentialul central blocat si ESP-ul decuplat. Dar cand am ajuns sus am constatat ca nu e simplu deloc sa cobori, ca de fapt la coborare e mai greu. Te duci ca pe sanie cu ea, nici nu ma gandesc ce puteam sa patesc.... Norocul a venit tot de la masina, am bagat reductorul, treapta a-I-a si masina s-a setat singura in regimul de coborat pante foarte abrupte. N-am atins frana deloc, pur si simplu masina a coborat singura ca un fulg, doar de volan am avut grija. Anvelopele cu care vine masina sunt destul de ok in teren accidentat, deocamdata eu pe acestea le-am folosit, chiar si asta iarna cand zapada de 50cm care paralizase Bucurestiul era un mizilic pentru noul Pajero. Daca va luati masina offroad, luati-va cu jante de 15-16 toli, gasiti cauciucuri pt ea. Eu am luat de fitze 18" si nu prea gasesc anvelope, sunt putine si extrem de scumpe.
#11
Scris 08 iulie 2008 - 04:36
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#12
Scris 08 iulie 2008 - 05:43
Recomandarea mea este sa fie jante de 15" cu MT-uri pentru toamna, iarna, primavara si tot 15" sau maxim 16" cu HP-uri pentru vara (desi nu poti sti cand te "mananca" sa mergi la un munte, peste, vanatoare...). Daca e pentru off-road, 15" cu 31-uri (sau 32-uri daca incap) este solutia ideala. La 18" talonul este extrem de mic in comparatie cu cel de la combinatia 15" cu 31 si daca este de urcat un teren accidentat in panta accentuata cu presiune scazuta in anvelope (asa se procedeaza) sunt toate sansele sa se dejanteze 'roatele'.Daca va luati masina offroad, luati-va cu jante de 15-16 toli, gasiti cauciucuri pt ea. Eu am luat de fitze 18" si nu prea gasesc anvelope, sunt putine si extrem de scumpe.
#13
Scris 11 iulie 2008 - 08:33
1-2 august.
cursul basic.
sper sa fie interesant
Vor participa 10 masini dupa cum urmeaza:
1 Discovery 3 TDV6 A/T
2 Discovery 3 TDV6 M/T
1 Freelander 2 TD4 A/T
2 Freelander 2 TD4 M/T
1 Defender 90 TD4 M/T
1 Defender 110 TD4 M/T
1 Range Rover SPORT TDV6 A/T
1 Range Rover TDV8 A/T
Toate autoturismele vor fi echipate cu anvelope de tip All Terrain ( AT-uri), si troliuri.
Toti participantii vor conduce toate tipurile de masinii in absolut toate traseele.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#14
Scris 11 iulie 2008 - 08:37
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#15
Scris 11 iulie 2008 - 09:05
#16
Scris 11 iulie 2008 - 09:09
pina una alta, diverse reviste de off-road straine care au testat modelele, zic ca si Discovery si Range Rover se descurca foarte OK in offroad, iar Range Rover Sport e si el destul de capabil...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#17
Scris 11 iulie 2008 - 09:41
#18
Scris 11 iulie 2008 - 09:59
#19
Scris 11 iulie 2008 - 10:00
in functie de posibilitati offroad eu le-as clasa : defender, RR, discovery, RR Sport si Freelander.
dar mi se pare super ok ca te dai cu toate pe toate traseele
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#20
Scris 11 iulie 2008 - 10:06
"Aceleasi masini vor fi folosite la ambele nivele... Doar ca la Level1 merg pe A/t-uri iar la Level 2 vor fi pe M/T sau chiar pe SIMMEX-uri, in functie de dificultate.
Ideea este ca doar cine face Level1, se poate inscrie in Level2. Nu din alt motiv dar nu poti merge cu aceste masini direct ''extrem'' fara sa le fi cunoscut inainte si sa te fi obisnuit cu sistemele de tractiune inteligenta de care beneficiaza.
"
http://www.4x4mania....opic.php?t=6535
Aceasta postare a fost editata de aztec: 11 iulie 2008 - 10:08
#21
Scris 11 iulie 2008 - 10:15
Corect ! Dupa Discovery 1 si 1a, s-a terminat cu off-roadul la Discovery. Prima semi-cadere a fost pe 1a cu motorul de 5 cilindri. Motorul oficial care a facut istorie era Perkins, motor indestructibil si cu un cuplu incredibil, lucru esential in off-road.
@Frank
Evident ca un Range nou se va descurca mult mai bine in off-road decit un X5, dar asta nu-l face sa merite calificativul de masina off-road.
Ca sa poti intelege exact despre ce-i vorba, trebuie sa incerci Defenderul si Range-ul ( sau alte imitatii ). Dupa aia, mai vorbim
#22
Scris 11 iulie 2008 - 10:32
* TD5 este un motor prost. Perkins era un motor garantat 1,200,000 de mile sau 2,000,000 km.
#23
Scris 13 iulie 2008 - 02:34
#24
Scris 13 iulie 2008 - 02:57
Dar,.. Defenderul are o lunga generatie in spate.. din ani '80 nu au mai adus mari modificari la aspect si parte tehnica.. imprumutata la randul ei de la modelele mai vechi.
Defenderul este recunoscut si renumit pt pozitia incomoda la volan, interiorul spartan...
Se spune ca este masina cu cele mai multe bucati produse, inca in circulatie, peste 70% daca nu ma insel... si asta inseamna de la primul model.
Ins ramane o masina cu succes la public.
#25
Scris 13 iulie 2008 - 03:08
Ai mers "in teren" cu vreo masina din cele enumerate ? E evident ca nu. Dupa ce vei fi facut citeva iesiri in teren ( fara pretentii de "competitii" ), vei vedea ca diferentele intre masinile din "grupajul" de mai sus sunt astronomice.
Cu alte cuvinte, singura masina "off-road" dintre ele e Defenderul, chiar daca nu are absolut nici un fel de ESP, XXp, YYP, etc..., pentru ca nu are nevoie de asa ceva ( are doar blocaj de diferential central ). Toate celelalte din lista sunt niste SUV-uri banale dpdv off-road, cu care te poti avinta la citiva metri de sosea si nimic mai mult, chiar daca costa de citeva ori mai mult decit anticul Defender.
Daca lipsea Defenderul din acest grupaj, totul era OK.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 13 iulie 2008 - 03:10
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi