BMW Seria 3 FL
#26
Scris 04 iulie 2009 - 04:31
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#27
Scris 04 iulie 2009 - 04:47
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#28
Scris 04 iulie 2009 - 05:06
ce ma mai bucuram
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#29
Scris 04 iulie 2009 - 05:06
Sexy rau
Ex-FN2 owner
#30
Scris 04 iulie 2009 - 05:07
#31
Scris 04 iulie 2009 - 05:16
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#32
Scris 04 iulie 2009 - 05:17
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#33
Scris 04 iulie 2009 - 06:03
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#34
Scris 04 iulie 2009 - 07:02
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#35
Scris 04 iulie 2009 - 07:21
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#36
Scris 05 iulie 2009 - 10:29
#37
Scris 11 decembrie 2009 - 05:20
AC Schnitzer's ACS3 3.5d Coupe has broken the world diesel speed record, at the Nard� test track in southern Italy.
The achievement occurred earlier this year, when an ACS3 3.5d posted a top speed of 288.7 km/h (179.4 mph). This is a full 8.7 km/h (5.4 mph) faster than the previous record, which was set back in 2006.
While the company declined to release technical specifications, AC Schnitzer's website says the 335d can be tuned to produce 228 kW (310 hp).
As you may recall, AC Schnitzer is no stranger to setting world records. In 2006, they built the world's fastest road-legal BMW (dubbed the TENSION). A year later, the GP3.10 was crowned the world's fastest LPG-powered vehicle (it hit a top speed of 318.1 km/h).
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#39
Scris 11 decembrie 2009 - 07:21
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#40
Scris 19 ianuarie 2010 - 02:11
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#41
Scris 20 iulie 2010 - 01:59
in combinatie cu 7 speed DKG, e pericol jucaria asta la reprize
http://www.km77.com/...restaciones.asp
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#42
Scris 20 iulie 2010 - 03:28
care e diferenta intre "Acceleration de 80 a 120" si "Recuperacion de 80 a 120"?
Adica, pt 335i Coupe DKG scrie ca acceleration de 80 a 120 este 3,8 secunde in vreme ce recuperation de 80 a 120 in treapta a 4 este 3,3 secunde... Pai de ce acceleration e mai lent decit recuperation in treapta a 4-a? Inteleg ca la acceleration lasi cutia sa faca cum vrea ea, dar daca esti la 80 la ora si ii dai talpa/kick-down/WOT, e de presupus ca retrogradeaza si n-o sa ramina in treapta a 5-a, deci?! WTF?
Overall asa, rezultatele de recuperation pt 335i sunt incredibile, nu sunt sigur ca are ceva de-a face cutia cu asta, din moment ce exercitiile sunt cu treapta de viteze "fixa", nu?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#43
Scris 20 iulie 2010 - 03:33
probabil cutia e pe modul manual.
da, e dubios un pic timpul mai mare la accelerare 80-120 decat la repriza 80-120...
atata bai sa fie
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#44
Scris 20 iulie 2010 - 03:41
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#45
Scris 20 iulie 2010 - 04:01
nenea frank nu stiu unde vezi matale 3.3 , e 4.3....3.3 e la GT-R, cred ca ai ramas cu gandul al el
ai dreptate tinerete, ma lasa si vederea
de ce sa ramin cu gindul la GT-R? nu vezi din cifrele astea ca mai ca il face un 3ar? si in 3-ar pot sa stau si pe locurile din spate....
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 20 iulie 2010 - 04:03
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#46
Scris 20 iulie 2010 - 04:18
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#47
Scris 20 iulie 2010 - 04:23
#48
Scris 20 iulie 2010 - 04:46
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#49
Scris 20 iulie 2010 - 04:55
#50
Scris 20 iulie 2010 - 05:32
ai dreptate tinerete, ma lasa si vederea
de ce sa ramin cu gindul la GT-R? nu vezi din cifrele astea ca mai ca il face un 3ar? si in 3-ar pot sa stau si pe locurile din spate....
Încă o dată să aprind o lumânare pt. maşina pe care o am.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi