Salt la continut


Fotografie

Peugeot 406 2.0 TDi 110CP


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 Andrei Pistritzu

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:
Inregistrat: 16-august 08
  • Marca:Peugeot
  • Model:406
  • Motorizare:2.0 TDi 110CP

Scris 16 august 2008 - 01:13

Sal!! am si eu nevoie de ajutorul vostru....am un Peugeot 406 de 2.0L TDi 110CP...si am o problema cu el...si va rog sa ma ajutatzi dak stitzi ce trb sa fac.Deci de fiecare data knd "ma dau la ea" si creste duratzia de 3500 si schimb treptele f repede si merg cu ea agresiv...mi se taie alimentarea si se opreste motorul :) ....iar pe ecranul comp de bord apare scris ENGINE ANTIPOLLUTION SYSTEM DECECT!!! i-am dat tobele jos...nu din galerie...de la catalizator...gandind-ma k este de la evacuare...dar tot aja face...

VA ROG MULT...CINE SE PRICEPE MAI BN...SA IMI ZICA SI MIE CE TRB SA FAC....SI KM CE CREDETZI K ARE :crying:
  • 0

#2 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 17 august 2008 - 08:42

incearca sa folosesti un limbaj normal, nu trebuie sa tipi sau sa mircuiesti.
si mai apoi, du-te la un service capabil sa-ti faca o diagnoza.
probleme ar putea fi multe, EGR, ceva din catalizator etc.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#3 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 17 august 2008 - 10:18

Probabil creste temperatura catalizatorului prea mult si iti da eroare. Masina are filtru de particule (FAP)? In caz ca da, la 80k km trebuie uplut rezervorul de aditiv de regenerare (EOLYS).Trebuie test neaparat.

Iar cu limbajul tip mirc, abtine-te.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#4 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 17 august 2008 - 12:51

Trebuie neaparat facuta o diagnoza pt a determina cauza (desi nu este 100% sigur ca se va rezolva). Cel mai probabil sa fie EGR-ul, dar trebuiesc verificate si alte electrovalve (langa egr mai sunt inca 2, la 2,0 hdi 110cp); nici debimetru nu ar trebui neglijat.
Dar toate acestea sa fie facute intr-un service competent, nu te mai apuca sa desfaci de unul singur ca ai mai multe sanse sa strici.

In alta ordine de idei, pe langa acelasi indemn ca si cel primit mai sus, nu ar fi rau sa-ti revizuiesti si stilul de mers, Pug-ul 406 2.0 hdi 110cp este o masina buna, confortabila, insa nu este o masina sport; asa ca oricat i-ai da tu in gura tot nu va fi una sport, dar ceea ce vei reusi sa obtii vor fi uzuri mai mari si rapide plus alte probleme.
Bafta.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#5 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 august 2008 - 01:50

Asa cum spune si Aer Curat, numai o diagnoza poate spune despre ce-i vorba.
Oricum, impaca-te cu ideea ca la diesel, cu o mina iei, si cu alta dai.... :)
  • 0

#6 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 17 august 2008 - 09:47

Relule, vezi ca ma pregatesc sa te contrazic, am deja cu C-Crosser-ul 6k km si nu cracneste nimic. La prima revizie te iau cu mine (si cu forta daca e cazul) sa vedem cum e cu diesel-ul.

Revenind, nu mai zic nimic de limbajul de mirc, au spuc cei dinaintea mea.
Despre simptome... exista variante "inhouse" de rezolvat, si variante "la service". In cazul de fata eu zic ca-i mai mult decat valva EGR (cand e dusa aia se strica mersul rotund al motorului, nu decedeaza cu totul) sau catalizatorul, daca tot speculam eu as spune ca e ceva ori de la alimentare, ori de la evacuare... dar ne dam cu parerea.

So, va trebui sa mergi la un service si sa-i lasi pe oameni sa-si faca treaba.

Daca nu stii unde spune si te trimitem noi.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#7 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 august 2008 - 10:42

Relule, vezi ca ma pregatesc sa te contrazic, am deja cu C-Crosser-ul 6k km si nu cracneste nimic. La prima revizie te iau cu mine (si cu forta daca e cazul) sa vedem cum e cu diesel-ul.

................


Cit e noua, n-are ce sa-ti ceara decit intretinere curenta. Dupa, o sa vezi tu.
Ideea e ca la orice diesel intretinerea costa mai mult decit la benzinare.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 august 2008 - 10:42

  • 0

#8 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 17 august 2008 - 11:13

Aleluja..............ca bine zisashi...
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#9 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 17 august 2008 - 11:13

120ron - 6 litri ulei
50 ron filtru motorina
30 filtru ulei
30 filtru aer
60 filtru polen

Imi scapa ceva? Atat am dat eu pe consumabile. Sau la ce intretinere ne referim? Dpmdv intretinere = revizii.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#10 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 august 2008 - 11:20

Da ce ulei folosesti nenea, floriol ?
La benzina nu schimbi asa des filtrul de combustibil, si cind incepe instalatia de injectie sa "ceara", tre sa faci credit la banca...
  • 0

#11 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 17 august 2008 - 11:22

Nu, mon cher, Mobil1. Da, stiu, nu e nu stiu ce nume sonor (pe naiba :lol:). Cat despre "legenda" cu injectoarele, ei bine le pot lua pe toate 4, noi, cu 175 lire sterline + transport. Mai zi-mi, ca nu m-ai convins... Multa lume zice de chestia asta cu intretinerea, dar nimeni nu vine cu cifre concrete. Eu vin. Si vin si altii. Astept. Dar pe concrete...

P.S. atentie, consumabilele de care zic sunt originale.

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 17 august 2008 - 11:25

  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#12 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 17 august 2008 - 11:27

Mda, am schimbat filtrul de motorina la 45k, o cheltuiala care m-a destabilizat financiar :lol:. Hai sa fim seriosi.
  • 0

#13 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 17 august 2008 - 11:29

sunteti off topic cu discutia despre interetinere

pt initiatorul topicului....mai mult atentie..nu doar la limbaj ci si la ce conduci
406 tdi nu prea exista

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 17 august 2008 - 11:29

  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#14 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 17 august 2008 - 11:30

Suntem 4 off-topic, de la postul 7 in jos :lol:
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#15 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 17 august 2008 - 11:32

am editat deja, voi postati mai repede decat mine
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#16 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 august 2008 - 11:38

Mda, am schimbat filtrul de motorina la 45k....


:thumb:
  • 0

#17 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 18 august 2008 - 12:30

Daca tot suntem off topic (desi nu ar fi rau deloc sa initiem un topic in care sa discutam intretinerea motoarelor : diesel vs benzinare vs gpl), as avea unele mentiuni de facut:
- filtrul de motorina (asta mai mult pt Neron) ar fi bine de schimbat la fiecare schimb de ulei (impreuna cu toate celelalte); sau cel mult din 2 in 2 schimburi (considerand un schimb de ulei la ~12-13k km). Stiu ca in planul de revizii intervalele de schimb sunt mai mari, dar avand in vedere calitatea combustibilului si nu numai ar fi mai indicat asa. Romania are particularitatile ei si-n aceasta privinta si pt cineva care tine la masina si vrea sa o intretina cat mai bine, eu unul consider ca nu e o pierdere financiara.
- in linii mari diferentele de pret la o revizie uzuala pt un diesel, comparat cu un benzinar, ar fi date de : costul mai mare al filtrului de motorina (sunt si benzinare care nu au filtru de benzina); costul ceva mai mare al uleiului de motor (diferentele nu sunt fantastice, considerand uleiuri comparabile; dar depinde si de uleiul ales).
- problemele mai delicate apar in momentul in care este necesara inlocuirea unor repere specifice: injectoare, turbina, .... Desigur ca si benzinarul poate fi turbo (nu trebuie facuta eterna comparatie, gresita, turbodiesel vs benzinar aspirat), insa un injector pt diesel este mai scump decat unul pt un benzinar. Oricum discutia este generala, fara particularizari.
- diferente mai apar si in ceea ce priveste durata de viata a unor componente (de ex bateria, la diesel trebuie una cu amperaj mai mare si probabil va fi schimbata putin mai repede decat la benzinar); dar si asupra posibilei complexitati mai mari a diesel-ului (egr, etc.).

In cazul reviziilor uzuale diferentele de pret exista (iarasi avand in vedere acelasi etalon, adica acelasi service, consumabile comparabile, etc.), insa nu le consider a fi esentiale/singulare intr-o alegere diesel vs benzen. Partea delicata intervine atunci cand discutam de masini cu rulaj mare si f mare (rulaj pe care un diesel, prin natura sa, il face mai repede), pt ca datorita uzurilor inlocuirea unor repere importante devine din ce in ce mai posibila. Insa in ziua de astazi, cand toate sunt produse de consum rapid, este destul de greu de anticipat ce si cand va cadea.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#18 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 18 august 2008 - 08:12

Ideea e ca la orice diesel intretinerea costa mai mult decit la benzinare.



Daca tot suntem off topic (desi nu ar fi rau deloc sa initiem un topic in care sa discutam intretinerea motoarelor : diesel vs benzinare vs gpl), as avea unele mentiuni de facut:
- filtrul de motorina (asta mai mult pt Neron) ar fi bine de schimbat la fiecare schimb de ulei (impreuna cu toate celelalte); sau cel mult din 2 in 2 schimburi (considerand un schimb de ulei la ~12-13k km). Stiu ca in planul de revizii intervalele de schimb sunt mai mari, dar avand in vedere calitatea combustibilului si nu numai ar fi mai indicat asa. Romania are particularitatile ei si-n aceasta privinta si pt cineva care tine la masina si vrea sa o intretina cat mai bine, eu unul consider ca nu e o pierdere financiara.
- in linii mari diferentele de pret la o revizie uzuala pt un diesel, comparat cu un benzinar, ar fi date de : costul mai mare al filtrului de motorina (sunt si benzinare care nu au filtru de benzina); costul ceva mai mare al uleiului de motor (diferentele nu sunt fantastice, considerand uleiuri comparabile; dar depinde si de uleiul ales).


Era vorba de intretinere. Inca o data, poate acest cuvant inseamna ceva diferit pentru oameni diferiti. Pentru mine inseamna o revizie standard. Costurile sunt mai sus. Preturile sunt la piese originale (unde e cazul) sau acceptate de producator (vezi uleiul ales acum, la schimbul anterior am pus "ulei original Ford" care e tot Mobil1). Eu schimb filtrul de motorina la fiecare revizie. Dar sa fim seriosi, cu preturile cuprinse intre 50 si 90 ron, nu cred ca este o paguba atat de mare.

Referitor la celelalte piese care "tot pica" la diesel (injectoare, turbina, intercooler), ei bine exista si acolo solutii alternative, mai ales pentru masinile iesite din garantie. Da, e neplacut sa o patesti, dar nu e dracul atat de negru (fara aluzii :lol:).
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#19 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 18 august 2008 - 08:26

voi chiar vreti sa ma suparati? :lol:
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#20 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 18 august 2008 - 10:58

l-ati speriat pe bietul om (dupa ce ca i s-a stricat si masina); n-a mai scris nimic .... :lol:
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#21 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 18 august 2008 - 01:24

O sa continui off-topicul, pentru ca on topic s-a spus tot ce era de spus ;)
edit MikeTekRacing: ba nu, nu o sa il continui, cred ca am fost destul de clar in privinta asta!

VA ROG FACETI TOPIC SEPARAT (daca vreti)

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 18 august 2008 - 07:49

  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi