Peugeot 406 2.0 TDi 110CP
#1
Scris 16 august 2008 - 01:13
VA ROG MULT...CINE SE PRICEPE MAI BN...SA IMI ZICA SI MIE CE TRB SA FAC....SI KM CE CREDETZI K ARE :crying:
#2
Scris 17 august 2008 - 08:42
si mai apoi, du-te la un service capabil sa-ti faca o diagnoza.
probleme ar putea fi multe, EGR, ceva din catalizator etc.
#3
Scris 17 august 2008 - 10:18
Iar cu limbajul tip mirc, abtine-te.
ACrew style
#4
Scris 17 august 2008 - 12:51
Dar toate acestea sa fie facute intr-un service competent, nu te mai apuca sa desfaci de unul singur ca ai mai multe sanse sa strici.
In alta ordine de idei, pe langa acelasi indemn ca si cel primit mai sus, nu ar fi rau sa-ti revizuiesti si stilul de mers, Pug-ul 406 2.0 hdi 110cp este o masina buna, confortabila, insa nu este o masina sport; asa ca oricat i-ai da tu in gura tot nu va fi una sport, dar ceea ce vei reusi sa obtii vor fi uzuri mai mari si rapide plus alte probleme.
Bafta.
#5
Scris 17 august 2008 - 01:50
Oricum, impaca-te cu ideea ca la diesel, cu o mina iei, si cu alta dai....
#6
Scris 17 august 2008 - 09:47
Revenind, nu mai zic nimic de limbajul de mirc, au spuc cei dinaintea mea.
Despre simptome... exista variante "inhouse" de rezolvat, si variante "la service". In cazul de fata eu zic ca-i mai mult decat valva EGR (cand e dusa aia se strica mersul rotund al motorului, nu decedeaza cu totul) sau catalizatorul, daca tot speculam eu as spune ca e ceva ori de la alimentare, ori de la evacuare... dar ne dam cu parerea.
So, va trebui sa mergi la un service si sa-i lasi pe oameni sa-si faca treaba.
Daca nu stii unde spune si te trimitem noi.
#7
Scris 17 august 2008 - 10:42
Relule, vezi ca ma pregatesc sa te contrazic, am deja cu C-Crosser-ul 6k km si nu cracneste nimic. La prima revizie te iau cu mine (si cu forta daca e cazul) sa vedem cum e cu diesel-ul.
................
Cit e noua, n-are ce sa-ti ceara decit intretinere curenta. Dupa, o sa vezi tu.
Ideea e ca la orice diesel intretinerea costa mai mult decit la benzinare.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 august 2008 - 10:42
#8
Scris 17 august 2008 - 11:13
#9
Scris 17 august 2008 - 11:13
50 ron filtru motorina
30 filtru ulei
30 filtru aer
60 filtru polen
Imi scapa ceva? Atat am dat eu pe consumabile. Sau la ce intretinere ne referim? Dpmdv intretinere = revizii.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#10
Scris 17 august 2008 - 11:20
La benzina nu schimbi asa des filtrul de combustibil, si cind incepe instalatia de injectie sa "ceara", tre sa faci credit la banca...
#11
Scris 17 august 2008 - 11:22
P.S. atentie, consumabilele de care zic sunt originale.
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 17 august 2008 - 11:25
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#12
Scris 17 august 2008 - 11:27
#13
Scris 17 august 2008 - 11:29
pt initiatorul topicului....mai mult atentie..nu doar la limbaj ci si la ce conduci
406 tdi nu prea exista
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 17 august 2008 - 11:29
#14
Scris 17 august 2008 - 11:30
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#15
Scris 17 august 2008 - 11:32
#16
Scris 17 august 2008 - 11:38
Mda, am schimbat filtrul de motorina la 45k....
:thumb:
#17
Scris 18 august 2008 - 12:30
- filtrul de motorina (asta mai mult pt Neron) ar fi bine de schimbat la fiecare schimb de ulei (impreuna cu toate celelalte); sau cel mult din 2 in 2 schimburi (considerand un schimb de ulei la ~12-13k km). Stiu ca in planul de revizii intervalele de schimb sunt mai mari, dar avand in vedere calitatea combustibilului si nu numai ar fi mai indicat asa. Romania are particularitatile ei si-n aceasta privinta si pt cineva care tine la masina si vrea sa o intretina cat mai bine, eu unul consider ca nu e o pierdere financiara.
- in linii mari diferentele de pret la o revizie uzuala pt un diesel, comparat cu un benzinar, ar fi date de : costul mai mare al filtrului de motorina (sunt si benzinare care nu au filtru de benzina); costul ceva mai mare al uleiului de motor (diferentele nu sunt fantastice, considerand uleiuri comparabile; dar depinde si de uleiul ales).
- problemele mai delicate apar in momentul in care este necesara inlocuirea unor repere specifice: injectoare, turbina, .... Desigur ca si benzinarul poate fi turbo (nu trebuie facuta eterna comparatie, gresita, turbodiesel vs benzinar aspirat), insa un injector pt diesel este mai scump decat unul pt un benzinar. Oricum discutia este generala, fara particularizari.
- diferente mai apar si in ceea ce priveste durata de viata a unor componente (de ex bateria, la diesel trebuie una cu amperaj mai mare si probabil va fi schimbata putin mai repede decat la benzinar); dar si asupra posibilei complexitati mai mari a diesel-ului (egr, etc.).
In cazul reviziilor uzuale diferentele de pret exista (iarasi avand in vedere acelasi etalon, adica acelasi service, consumabile comparabile, etc.), insa nu le consider a fi esentiale/singulare intr-o alegere diesel vs benzen. Partea delicata intervine atunci cand discutam de masini cu rulaj mare si f mare (rulaj pe care un diesel, prin natura sa, il face mai repede), pt ca datorita uzurilor inlocuirea unor repere importante devine din ce in ce mai posibila. Insa in ziua de astazi, cand toate sunt produse de consum rapid, este destul de greu de anticipat ce si cand va cadea.
#18
Scris 18 august 2008 - 08:12
Ideea e ca la orice diesel intretinerea costa mai mult decit la benzinare.
Daca tot suntem off topic (desi nu ar fi rau deloc sa initiem un topic in care sa discutam intretinerea motoarelor : diesel vs benzinare vs gpl), as avea unele mentiuni de facut:
- filtrul de motorina (asta mai mult pt Neron) ar fi bine de schimbat la fiecare schimb de ulei (impreuna cu toate celelalte); sau cel mult din 2 in 2 schimburi (considerand un schimb de ulei la ~12-13k km). Stiu ca in planul de revizii intervalele de schimb sunt mai mari, dar avand in vedere calitatea combustibilului si nu numai ar fi mai indicat asa. Romania are particularitatile ei si-n aceasta privinta si pt cineva care tine la masina si vrea sa o intretina cat mai bine, eu unul consider ca nu e o pierdere financiara.
- in linii mari diferentele de pret la o revizie uzuala pt un diesel, comparat cu un benzinar, ar fi date de : costul mai mare al filtrului de motorina (sunt si benzinare care nu au filtru de benzina); costul ceva mai mare al uleiului de motor (diferentele nu sunt fantastice, considerand uleiuri comparabile; dar depinde si de uleiul ales).
Era vorba de intretinere. Inca o data, poate acest cuvant inseamna ceva diferit pentru oameni diferiti. Pentru mine inseamna o revizie standard. Costurile sunt mai sus. Preturile sunt la piese originale (unde e cazul) sau acceptate de producator (vezi uleiul ales acum, la schimbul anterior am pus "ulei original Ford" care e tot Mobil1). Eu schimb filtrul de motorina la fiecare revizie. Dar sa fim seriosi, cu preturile cuprinse intre 50 si 90 ron, nu cred ca este o paguba atat de mare.
Referitor la celelalte piese care "tot pica" la diesel (injectoare, turbina, intercooler), ei bine exista si acolo solutii alternative, mai ales pentru masinile iesite din garantie. Da, e neplacut sa o patesti, dar nu e dracul atat de negru (fara aluzii ).
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#19
Scris 18 august 2008 - 08:26
#20
Scris 18 august 2008 - 10:58
http://florinpanait.wordpress.com
#21
Scris 18 august 2008 - 01:24
edit MikeTekRacing: ba nu, nu o sa il continui, cred ca am fost destul de clar in privinta asta!
VA ROG FACETI TOPIC SEPARAT (daca vreti)
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 18 august 2008 - 07:49
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi