Se asfalteaza Transalpina
#51
Scris 29 septembrie 2008 - 11:13
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#52
Scris 29 septembrie 2008 - 11:28
Sper sa nu ma insel, incerc sa-l desfac pe bucati, pt ca sunt 2 bucati distincte(novaci-obarsie si Obarsie-Sebes), dintre care si ele se inpart pe "tronsoane"
Novaci-Obarsia lotrului.
Din care Novaci-Ranca asfalt (parca ~16-17km).. se poate parcurge cu orice masina.. cred ca si cu cele sportive, e o bucata unde se tin raliuri din campionat.
Ranca-Obarsia Lotrului.. ~30 Km. Bucata asta e cea mai dificila, mai ales din ce imi aduc eu aminte.. prima parte pana in pasul Urdele..
Din obarsie sunt 3 variante.. continuarea spre sebes sau Petrosani ~30km sau Voineasa ~40 km
Obarsia Lotrului-Sebes. ~ 80km.Drum ceva mai bun comparat cu prima parte, insa mai lung. Pericolul major sunt gropile. Nu atat de spectaculos ca prima parte, insa merita facut. La n moment dat apare asfaltul.. dar sincer nu-mi mai aduc aminte cat asfalt este.. important era ca aparea asfaltul.. plin de grropi la inceput, apoi din ce in ce mai bun.. insa pt mne era o binecuvantare dupa atata timp de drum prost.
In zona sunt o gramada de drumuri e "transalpina" (tot dn67c.. nu numai ranca-obarsie) (facut)
Apoi este o derivatie din el - "strategic" ce pleaca undeva din culme si iese la ciunget parca.
Apoi "curmatura oltetului".. pleaca din polovragi pri curmatura oltetului, ajunge la lacul petimanu si iese si el in ciunget. (facut)
Se poate porni din Voineasa si ajunge la barajul Sadu spre Talmaciu. (facut)
O alta derivatie din Transalpina ajunge spre sadu .. ce mai.. o gramada de forestiere si drumuri de 4x4.. insa in afara de "transalpina" nu cred ca restul se pot face fara o masina inalta si chiar 4x4
Aceasta postare a fost editata de aztec: 29 septembrie 2008 - 11:34
#53
Scris 29 septembrie 2008 - 11:50
http://forum.softped...A...st&id=77188
http://forum.softped...A...st&id=77189
http://forum.softped...A...st&id=77190
http://forum.softped...A...st&id=26072
http://forum.softped...A...st&id=26071
#54
Scris 30 septembrie 2008 - 08:17
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#56
Scris 30 septembrie 2008 - 12:54
Daca sunt singur in masina pot sa il mai fac o data tot cu Legacy, altfel se lasa si nu mai pot ...
http://florinpanait.wordpress.com
#57
Scris 30 septembrie 2008 - 02:45
#58
Scris 30 septembrie 2008 - 04:19
o avea 148 de km, dar nu tot traseul pune probleme mari. salesman, tu ai facut dinpre obarsie, spre ranca? aia e cam jumatatea cu stanci. chiar e o idee, sa-l faci invers, paradoxal, e mai usor. dar trebuie sa ocolesti un pic.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#59
Scris 30 septembrie 2008 - 04:27
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#60
Scris 30 septembrie 2008 - 04:41
Inca unu care nu s-a uitat la poze... Matiz, Peugeot 206, Opel Corsa. Ti se par mai joase si mai fragile ca a ta? Da? Ia vezi pozele...
Matiz e masina inalta,Opelul e si ea destul de inalta,Pejoul cred ca a iesit sifonat de acolo
nici eu nu as baga Subaru pe acolo
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 30 septembrie 2008 - 04:42
#61
Scris 30 septembrie 2008 - 04:49
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#62
Scris 30 septembrie 2008 - 04:58
Cei cu masini 4x4 sau inalte se vor plictisi asteptand masinile mai joase.
Eu nu am dat viteza 3-a din cate i-mi aduc aminte pe acesti 30 km. Am intrat cam pe la 5-5.30 pe traseu si am campat cam pe la 9.30 (deja se intuneca bine) in zona podului ce acum e rupt.
Nu am atins decat usor de 3 ori, in conditile in care teoretic garda masini e de 16 cm.. 2 persoane, un catel si bagaj.. cat poate incapea in portbagaj si bancheta spate. Insa am fost nevoit sa dau amica jos in unele pasaje.
#63
Scris 30 septembrie 2008 - 05:30
Dragii mei, ideea voastra care e de fapt? Sa "faceti Transalpina" sau sa ajungeti cu masinile pe niste coclauri neumblate unde se pot vedea niste peisaje superbe? Eu unul votez cu partea a 2-a. Prima mi se pare o pura bifare in agenda...
drumul chiar e superb si daca e frumos si poti sa opresti, nu vei mai pleca de acolo.
alex230ro, ti-ai luat subaru?
sunt putine locuri unde chiar ai putea avea probleme mari, in rest mergi incet si cu atentie. mai bine il faci din sens invers daca nu ai garda la sol sau doar tractiune fata.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#64
Scris 30 septembrie 2008 - 05:42
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#65
Scris 30 septembrie 2008 - 05:47
Dragii mei, ideea voastra care e de fapt? Sa "faceti Transalpina" sau sa ajungeti cu masinile pe niste coclauri neumblate unde se pot vedea niste peisaje superbe? Eu unul votez cu partea a 2-a. Prima mi se pare o pura bifare in agenda...
Eu pe amindoua. E o placere sa mergi pe un asemenea drum cu o masina care e facuta pentru asa ceva.
Cu o masina neadecvata, e o combinatie de chin ( vezi oboseala ) cu placerea admirarii peisajului superb. Dar cind sunt 2 placeri combinate, e cu totul altceva
#66
Scris 30 septembrie 2008 - 05:52
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#67
Scris 30 septembrie 2008 - 05:53
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#68
Scris 30 septembrie 2008 - 05:58
#69
Scris 30 septembrie 2008 - 05:58
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 30 septembrie 2008 - 05:58
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#70
Scris 30 septembrie 2008 - 06:16
nu , daca as avea Subaru lui Relu nu l-as chinui pe acolodrumul chiar e superb si daca e frumos si poti sa opresti, nu vei mai pleca de acolo.
alex230ro, ti-ai luat subaru?
sunt putine locuri unde chiar ai putea avea probleme mari, in rest mergi incet si cu atentie. mai bine il faci din sens invers daca nu ai garda la sol sau doar tractiune fata.
mai bine iau Loganul familiei si merg linistit fara sa ma gandesc la fiecare groapa daca atinge si fara sa imi fac sange rau de fiecare data cand ating .
#71
Scris 30 septembrie 2008 - 06:16
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#72
Scris 30 septembrie 2008 - 06:51
my parere.
si daca puneti mana de la mana 3-4 persoane ptr 2 zile si inchiriati un mic suv.
eu nu mi-as baga masina pe acolo
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#73
Scris 30 septembrie 2008 - 07:17
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#74
Scris 30 septembrie 2008 - 07:19
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#75
Scris 01 octombrie 2008 - 01:34
???Asa ceva nu se poate. Atata tupeu.
e in germana...
despre ce e vorba si ce legatura are cu Transalpina?
http://florinpanait.wordpress.com
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi