Noul ford focus....o mare dezamagire...
#26
Scris 29 septembrie 2008 - 05:27
Eu unul nu am avut Ford , poate o sa am , HABAR nu am , pacat ca apar astfel de incidente ,care strica intr-un fel imaginea brandului respectiv .
#27
Scris 29 septembrie 2008 - 11:04
Pur informativ, ala de 1.8 (model 2003), cu care am mers de la ~130.000 pana la 215.000 km in mai putin de 2 ani nu a avut nicio problema serioasa.
In intervalul asta am avut urmatoarele "hibe":
- Mi s-a crapat un racord care intra in caseta de directie (de fapt asa am luat masina)
- Mi s-a intepenit un ghidaj de la un etrier spate
- Incalzirea din sezutul scaunului soferului cand merge cand nu (spatarul se incalzseste)
- Actuatorul de la usa soferului intr-o vreme nu deschidea ci doar inchidea - dar s-a revenit fara sa-i fac nimic
- Am schimbat garnitura de la capacul de chiuloasa - imbatranise cauciucul
- Mi s-a oprit stergatorul spate pe mijlocul lunetei - inca nu am cercetat cauza
In rest reviziile si consumabilele aferente.
Cu ST-ul (din 2002, inmatriculat in 2003) am mers doar 15.000km pana acum, deci e prematur sa trag o concluzie.
Singurul "defect" e ca am patit de vreo doua ori ca acul de la indicatorul de benzina sa urce foarte greu dupa ce am alimentat (in 30-40 min), dar si-a revenit fara sa-i fac nimic.
Acum vreo 8-10 ani am mai mers destul de mult cu niste Forduri de la birou. Vreo 30.000km cu un Escort , cca 15-20k cu un Explorer si ocazional cu un Maverick. Cu primele 2 nu am avut nicio problema, pe Maverick stiu ca au mai picat cateva piese pe la motor (senzori/sonde/regulatoare de nu mai tin minte ce - parca era motorul de Nissan daca nu ma insel)
In schimb am un prieten care si-a luat un Mondeo diesel acum vreo 2 ani de la BDT si a avut o gramada de necazuri.
La 1500km i-au schimbat turbina dupa ce l-au primbat de cateva ori pana la service, apoi diverse alte belele, mai nou mi-a zis ca vrea sa o vanda ca a fost de vreo 3 ori la service cu nu stiu ce problema la filtrul de particule.
Ok, masina e in garantie, dar daca tot o plateste vrea sa umble cu ea sau macar cu alta masina pana asta e pe tusa.
In plus, mai era o problema de "provenienta" a masinii pt ca era importatata direct de catre BDT iar reprezentanta Romcar nu o recunostea la garantie, deci nu putea sa mearga la service-ul altui dealer in afara de BDT.
Focusurile noi nu stiu cum sunt, nu am prea citit topicurile cu parere pro/contra a celor de pe Club Ford.
Dar banuiesc ca vorba "nu se mai fac masini ca pe vremuri" e valabila si la alte marci pt ca de exemplu cei de la firma unde lucreaza nevasta-mea au o flota impresionanta de masini de la VAG. Si se plang foarte multi de Fabia si Golf, atat utilizatorii cat si soferii "profesionisti" ai firmei.
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 29 septembrie 2008 - 11:08
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#28
Scris 29 septembrie 2008 - 11:10
@All: din pacate se pare ca e valabila chestia cu liniile de asamblare pentru est si vest, chiar daca io sustineam vehement ca nu...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#29
Scris 29 septembrie 2008 - 11:32
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#30
Scris 30 septembrie 2008 - 12:31
Sunt convins ca ati auzit de calitatea I, calitatea II, ...........
#31
Scris 30 septembrie 2008 - 08:15
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#32
Scris 30 septembrie 2008 - 08:44
in ce context ai auzit de ele?Sunt convins ca ati auzit de calitatea I, calitatea II, ...........
#33
Scris 30 septembrie 2008 - 09:29
#34
Scris 30 septembrie 2008 - 09:39
orice produs are variatii de calitate. orice proces de productie are variatie. prin metode de genul six sigma se ating variatii foarte, foarte mici deja (~3 la milion)
ce zici tu e ok, dar e imposibil de stiut din milionul de subansamble produse care sunt alea de calitate mai mica sa le dai altora
in teorie este foarte posibil sa faci asta. in realitate la milioane de subansamble produse si milioane de operatii efectuate pentru un montaj (poti calcula cate "oportunitati de defecte" ai la o masina) e imposibil de facut o clasificare a lor
#35
Scris 30 septembrie 2008 - 09:54
In acest sens este cunoscut exemplul Opel care contractase VDO pentru realizarea CD-playerolor si MP3 urilor pt Astra. Dupa ce primele serii aveau probleme cu Can-bus-ul masinii, s-a optat pentru Blaupunkt. Blaupunkt aveau probleme cu receptia radio si s-a trecut la Grundig care este in prezent cel mai bun aparat original pe Opel.
#36
Scris 30 septembrie 2008 - 10:01
Ce se intamplase cu parcul acela imens de skode inundate in curtea fabrici/dealerului?
#37
Scris 30 septembrie 2008 - 10:34
te intreb de exemplu concret.
..............................................
Un exemplu concret din domeniul auto nu pot da, pt simplu motiv ca nu am posibilitatea sa-l sustin cu dovezi. Astfel ca in aceste conditii orice ex. ti-as da acum si aici nu ar putea fi catalogat decat ca speculatie, in cel mai bun caz.
#38
Scris 30 septembrie 2008 - 10:42
Probabil e vorba de masini/componente ce nu trec de CTC.
Ce se intamplase cu parcul acela imens de skode inundate in curtea fabrici/dealerului?
e simplu...ce pica la teste se remediaza si se vinde...
daca daunele nu merita remedierea componentei se arunca
nimeni sanatos la cap nu pune pe masina o turbina defecta sau un amortizor suspect ce se stie ca va pica in 1500km doar pt ca sa nu o arunce...inseamna recall, garantie, etc => costuri mai mari decat sa o arunce si sa puna una buna.
toti producatorii au majoritatea componentelor facute de supplieri...nu au nici un interes sa nu le returneze rebuturile.
Dee, ai dreptate...sa ai 2 procese paralele ajunge sa fie mai scump decat sa faci ca lumea unul
p.s. eu lucrez in quality assurance cu process improvement, defect prevention etc zilnic...de-asta va zic ca e mai greu sa spui care din cele 1mil de entitati produse e cu probabilitate mai mare de a se stricat decat sa le faci pe toate "mai bine". e mult mai greu si mai scump.
Chris Dyer inginerul de cursa a lui Schumacher zicea (citat aproximativ): there is no luck in building a reliable car. the whole idea is trying to get rid of luck
#39
Scris 30 septembrie 2008 - 11:02
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#40
Scris 30 septembrie 2008 - 11:14
ramane doar sa comparam
#41
Scris 30 septembrie 2008 - 11:19
#42
Scris 30 septembrie 2008 - 11:29
daca exista asa ceva se demonstreaza usor din seriile masinii..cu siguranta putem gasi linia pe care a fost asamblata, schimbul etc....
ramane doar sa comparam
Comparatii sunt destule pe forumurile monomarca... Vezi masini aduse din Germania cu 200k km care merg bec si masini luate de aici, cu pana in 80.000km care au numai belele (nu legate de trenul de rulare)... Cazuri concrete la Mondeo Mk3...
Caz vazut personal: in 2000 vindeam la firma unde eram, placi de baza Asus (firma le importa direct). Apoi am vazut la un prieten care aducea sisteme SH din Germania placi Asus cu aceleasi coduri, dar care erau net superioare calitativ!!!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#43
Scris 30 septembrie 2008 - 12:44
poti pune pe masina amortizoare Sachs facute in Germania sau din alea din China.
placute X facute in fabrica "originala", sau la subsidiara din Burkina Faso.
nu cred ca e foarte greu de facut asta, pe loturi distincte.
azi facem pentru vest, maine pentru est.
ca sa nu mai vorbim, de exemplu, ca anumite echipari nu sint disponibile pentru est (golful meu este highline, inexistent pentru romania)
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 30 septembrie 2008 - 12:45
#44
Scris 30 septembrie 2008 - 12:51
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#45
Scris 30 septembrie 2008 - 01:05
Am un amic cu magazin de piese. A comandat din China niste stopuri pt nu stiu ce Toyota. Costau cca 25-30% din pretul celor de la reprezentanta.
Se potriveau perfect cu o singura exceptie: nu incapea becul prin gaura.
Chinezii au copiat perfect stopul doar ca au scapat din vedere fapti ca stopul vine peste bec si nu becul se baga prin stop (ca la Dacia 1300 unde se da jos plasticul, dar oglinda ramane pe loc).
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#46
Scris 30 septembrie 2008 - 01:14
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#47
Scris 30 septembrie 2008 - 04:06
Mai fratilor nu stiu ce parere aveti voi despre Ford dar pe mine ma dezamagit.....Am cumparat 2 masini Ford Focus in luna mai anu asta, fabricatie martie 2008 Germania cica....!!!! Dar le-as vinde si acum la juma de pret ca sa scap de ele...da nu pot ca sunt luate in leasing pe firma....
Am avut cu ambele probleme inca de a doua zi de la achizitie...la una din ele a doua zi am schimbat cutia de viteze!!!!!!!!!!!!!!! am mers cu masina aia fix 78 de km si am schimbat cutia ca nu mai intra in viteze si troncanea ingrozitor....cand am ajuns cu ea in service explicatia a fost " aaa...a fost o piesa nestransa in cutie si sa rupt......nu stiu ce alta piesa" !!!!!!!!!!!!!!!!!! pentru duda asta am tinut masina la ei 1 saptamana....La cealalta masina dupa vreo 3000 de km a picat partea electrica.....nu mai facea nimic masina....am venit cu ea pe rampa de la Brasov....nu am primit explicatii de la Ford....tot la masina asta dimineata cand e motorul rece nu pornea la prima cheie!!!!!!!!!!!!! dadeam cheie pornea se tura mai mult apoi cadea turatia pana la oprirea definitiva si abia la a 2-a chie o lua...!!! mers la ford.."aaaaa dam un reset la calculator".... au dat reset la calculator acum face la fe si a sarit consumul la 12 litri la sta de km................!!!!!!!!!!!!!! Si colac peste pupaza la prima masina de ieri daca o sui pe trotuar cu doua roti si sta inclinata un pic nu mai poti sa o bagi in vreo viteza.......!!!!!!!
ASA CA PLATESC CA UN BOU LEASING DE 600 EURO PE LUNA PLUS CASCO SI MASINILE STAU MAI MULT PRIN SERVICE!!!!!!!!!
Nenea, ai cum sa faci un test la Computest? Sau sa aduci pe cineva din afara dar care sa fie beton in mecanica si tinichigerie Ford? Nu de alta dar daca cumva masinile tale sunt cazute de pe trailer si reparate aici??? Nu glumesc! Nu vreau sa infierez nici o firma in mod direct, nici sa dau nume direct, dar se practica la noi chestia asta!!! NU GLUMESC!!!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#48
Scris 02 octombrie 2008 - 07:31
Nenea, ai cum sa faci un test la Computest? Sau sa aduci pe cineva din afara dar care sa fie beton in mecanica si tinichigerie Ford? Nu de alta dar daca cumva masinile tale sunt cazute de pe trailer si reparate aici??? Nu glumesc! Nu vreau sa infierez nici o firma in mod direct, nici sa dau nume direct, dar se practica la noi chestia asta!!! NU GLUMESC!!!
o sa incerc....sau macar o sa merg in Bucuresti la Romcar sa vad aia ce zic....
Am fost in service cu masina care nu pornea la prima cheie dimineata...a stat in service fix 12 minute...!!!!!
Au dat un reset la calculator si gata....cearta cu ei a durat 30 de minute ca nu vroiau sa scrie nimic in cartea de service....pana la urma au scris...
#49
Scris 02 octombrie 2008 - 08:28
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#50
Scris 02 octombrie 2008 - 07:35
Nu de alta dar daca cumva masinile tale sunt cazute de pe trailer si reparate aici??? Nu glumesc!
Stiam eu ca nu sunt bune forumurile , nenea eu astept masina trebuie sa vina ,cica "e pe tir" spre Ro ,asa ca lasa povestile astea , ca ma sperii , chiar asa fac mai viper ordinarii astia ??
Pai ele cand vin pe tir nu sunt asigurate ??
Macar sa ma anunte , ca fac casco dinainte (are o denumire specifica ...polita asta ,dar nu imi vine acuma ) , platesc eu , daca se intampla ceva cu masina sa mi-o schimbe cu alta noua ... nu ??
Aceasta postare a fost editata de DMX: 02 octombrie 2008 - 07:37
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi