Pejte, iarna, o zi cu probleme face cat alelalte 364.
Anvelope de iarna...de care?
#1326
Scris 27 ianuarie 2014 - 02:57
#1327
Scris 27 ianuarie 2014 - 03:19
In trecut veneau masinile echipate si cu dimensiuni d-astea. Not anymore.
Mol, sa stii ca nu mi se pare nici o sfarleaza cu gumele asa de inguste pe zapada, pe principiul asta Matizul pe care l-am avut trebuia sa se descurce mai bine pe zapada decat Accentul (Matizul avea 155/50), ori n-a fost deloc asa, desi gumele Matizului erau mai noi si fix aceleasi model ca pe Accent.
Tind sa-i dau dreptate Pejtelui, iernile la noi am mai mult de infruntat asfalt umed/clisos decat zapada, d-asta m-am si hotarat sa trec pe 14" (adica mai late). Cineva mi-a zis ca de ce nu pun 185 pe 13", dar pe langa faptul ca ar arata ca dracu (jantele pe 13 sunt foarte inguste, 5J), nici nu am vazut sa existe 185/65R13 ca sa pastrez diametrul, nici nu e dimensiune in talon si in caz de buba as avea probleme peste tot, politie/asigurari probabil.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1328
Scris 27 ianuarie 2014 - 03:28
In trecut veneau masinile echipate si cu dimensiuni d-astea. Not anymore.
Mol, sa stii ca nu mi se pare nici o sfarleaza cu gumele asa de inguste pe zapada, pe principiul asta Matizul pe care l-am avut trebuia sa se descurce mai bine pe zapada decat Accentul (Matizul avea 155/50), ori n-a fost deloc asa, desi gumele Matizului erau mai noi si fix aceleasi model ca pe Accent.
Tind sa-i dau dreptate Pejtelui, iernile la noi am mai mult de infruntat asfalt umed/clisos decat zapada, d-asta m-am si hotarat sa trec pe 14" (adica mai late). Cineva mi-a zis ca de ce nu pun 185 pe 13", dar pe langa faptul ca ar arata ca dracu (jantele pe 13 sunt foarte inguste, 5J), nici nu am vazut sa existe 185/65R13 ca sa pastrez diametrul, nici nu e dimensiune in talon si in caz de buba as avea probleme peste tot, politie/asigurari probabil.
Nu sunt de acord cu tine .
Eu am vazut ca dealde Tico, Matiz, Logan(le-am si condus) se descurca mult mai bine pe omat decat multe alte masini cu pretentii, chiar te poti distra cu ele, fiind usoare...
Am avut ocazia sa conduc Accent. Este un Logan ceruit....
#1329
Scris 27 ianuarie 2014 - 03:51
Exista o dimensiune optima pentru fiecare anvelopa, corespondenta cu greutatea masinii si cu performantele tehnice (viteza, franare), avand in vedere ca suprafata de contact cu carosabilul este extrem de mica in raport cu masina. Brand/model de anvelope care performau iarna extraordinar pe o masina comuna cu 175/70R13, aveau rezultate mult sub asteptari pe alta, in dimensiunea 205/55R16.
#1330
Scris 27 ianuarie 2014 - 04:56
Nu sunt de acord cu tine .
Eu am vazut ca dealde Tico, Matiz, Logan(le-am si condus) se descurca mult mai bine pe omat decat multe alte masini cu pretentii, chiar te poti distra cu ele, fiind usoare...
Am avut ocazia sa conduc Accent. Este un Logan ceruit....
Tico este altceva, ala intr-adevar zbura si facea cu bolta pe Accent, dar Matizul nu! Probabil deja este prea greu pentru aceleasi roti ca si la tico (155), ceea ce confirma spusele lui Swiby.
Poate Accentul nou e un Logan ceruit, cel vechi nici macar...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1331
Scris 27 ianuarie 2014 - 07:15
Incepi si tu ca Relu, ca nu se mai fac masini dupa modelul pe care-l detii?
Evident ca exista o corespondenta intre dimensiunea anvelopelor si utilajul pe care-l echipeaza.
Lanturile fac minuni iarna. V-o spun din experienta.
#1332
Scris 27 ianuarie 2014 - 08:14
Stii ce minuni fac cand te dai si pe asfalt cu ele ? Hocus-pocus !
#1333
Scris 27 ianuarie 2014 - 09:09
Incepi si tu ca Relu, ca nu se mai fac masini dupa modelul pe care-l detii?
...
Gheorghe, acum chiar fac ca Relu: tu ai citit ce am scris eu?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1334
Scris 27 ianuarie 2014 - 10:42
Gheorghita, ai dreptate, am citit in diagonala...
Chiar iti apreciez postarea, fiind asa de autocritic.
Dar parca o laudai de numa numa pana mai ieri .
Swiby, in tinerete, pentru a nu da la lopata pentru a iesi din parcare, de a conduce ca astia smecheri cu 4x4, sa pot intra in locurile libere din parcari...uitam sa mai dau lanturile, basca circulam cu ele si pe portiunile curate.
Plata, in timp, alte lanturi, bucsaraie plus si-o planetara, cred...
#1335
Scris 29 ianuarie 2014 - 09:56
Eu sunt foarte multumit de anvelopele all season Goodyear Vector 4Seasons pe care le-am luat pentru Logan... am iesit aseara din namete fara nici o problema.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1336
Scris 29 ianuarie 2014 - 03:55
Loganul oricum iese, intra oriunde...
Asa-i ca-i distractiv pe zapada fata de bmw-ul tau?
#1337
Scris 29 ianuarie 2014 - 04:24
Normal, e mai ieftin, stress mai mic
#1338
Scris 30 ianuarie 2014 - 11:33
#1339
Scris 12 februarie 2014 - 06:26
no, ember...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1340
Scris 13 februarie 2014 - 11:01
Loganul oricum iese, intra oriunde...
Asa-i ca-i distractiv pe zapada fata de bmw-ul tau?
Mai distractiv nu, dar il ajuta garda la sol, cum s-a zis. pe bimmer il ajuta xDrive, cu conditia sa nu exagerez si sa il pun pe burta.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1341
Scris 13 februarie 2014 - 11:12
BMW-urile oricum merg doar pe burta...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi