Subaru Forester Diesel
#1
Scris 22 octombrie 2008 - 02:22
sunt curios daca a facut cineva de pe forum drive-test cu noul Forester diesel. Am inteles ca ar avea o suspensie mai ferma decat cel pe benzina. Ma intereseaza impresiile din DT si in ce masura a fost atenuat efectul de "barca".
#2
Scris 22 octombrie 2008 - 04:03
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#3
Scris 22 octombrie 2008 - 05:10
O sa incerc sa testez si cx7 saptamana viitoare - sunt cam la acelasi pret si ma hotarasc ulterior. Dupa cum vedeti GLK a iesit din discutie.
#4
Scris 22 octombrie 2008 - 06:24
Daca faci un DT cu CX-7, impartaseste-ne, te rog, cat mai detaliat tot ce crezi ca este important de stiut.
Sunt si eu interesat de masina asta, dar nu am timp sa fac un DT.
Sunt intrigat destul de tare de nivelul consumului, care am inteles ca nu scade sub 25% in oras, iar afara sta peste 13%. Imi place obectu', dar nici chiar asa.
Nu de alta, dar daca un CX-7 ia 25%, atunci QX56 cu 29% pare chiar la regim de slabit. Stiu ca nu sunt in aceeasi clasa si tot tacamul, dar ca sa cumpar CX-7 la consumul asta, ar trebui ca masina sa fie mai mult decat impecabila in rest.
#5
Scris 22 octombrie 2008 - 06:32
dar putin nu va consuma niciodata.
eu cu mazda 6 MPS nu am prea umblat prin oras, dar aproximez undeva pe la 15-17% consumul, iar pe afara de la 9.3% minimorum la 14% maxim.
probabil daca mergi cu 230km/h pe autostrada e si mai mult.
#6
Scris 22 octombrie 2008 - 08:50
mai apoi, CX-7 nu are cum sa consume 25 litri/100 km in oras. Am cunoascut pe cineva cu Porsche Cayenne Turbo caruia ii consuma in regim normal de utilizare 23 litri/100 km, iar daca ii da superforja ajunge la 30 litri/100 km.
Mazda CX-7 este o masina reusita, destul de dinamica, dar sistemul 4x4 este destul de simplu si nu foarte performant....
Razvee, uita-te si la X3, daca vrei te trimit la un om de vinzari acolo, sunt niste reduceri interesante posibile...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#7
Scris 22 octombrie 2008 - 09:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#8
Scris 22 octombrie 2008 - 09:06
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#9
Scris 22 octombrie 2008 - 09:22
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#10
Scris 22 octombrie 2008 - 09:34
parca n-as crede-o insa mai agila pe sosea decat forester intrucat e mult mai grea ...
consumul si greutatea au fost cele mai importante motive pt care am taiat-o de pe lista.
http://florinpanait.wordpress.com
#11
Scris 22 octombrie 2008 - 09:52
ma rog, voi stiti mai bine.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#12
Scris 22 octombrie 2008 - 09:56
si in aceste conditii, in fct de progresul tehnic inglobat in cx7, s-ar putea sa consume mai putin...
http://florinpanait.wordpress.com
#13
Scris 22 octombrie 2008 - 10:08
poate lua si 20 poate lua si 30 ...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#14
Scris 22 octombrie 2008 - 10:11
a se citi rezulta...rezolva...
apropo de stilul de condus, nu cred ca frank ar avea un stil de "8%"
http://florinpanait.wordpress.com
#15
Scris 22 octombrie 2008 - 11:40
dupa ei Forester nou are la plusuri dinamica foarte buna pe sosea.
Si de ce nu ar putea fi asa? Am citit si eu si doar este mentionat la plusuri "prestatii dinamice pe sosea". Cred ca in clasa suv-urilor compacte Forester sta destul de bine la capitolul dinamica.
#16
Scris 23 octombrie 2008 - 07:54
Frank, x3 este de departe cea mai stabila masina pe care am condus-o din clasa de suv-uri compacte. M-ar interesa reducerile, dar nu am timp sa ma deplasez la o reprezentanta - poti te rog sa imi spui cam cat sunt acestea?
#17
Scris 23 octombrie 2008 - 08:23
mie nu imi ia nici BMW-ul nici R26 mai mult de 17 litri/100 km.
ma rog, voi stiti mai bine.
Nu stim mai bine, probabil ca mergem in alte momente ale zilei si in zone cu aglomeratie diferita.
Noi avem 2 masini identice. Una nu coboara sub 20% in oras, iar cealalta 16-17. Diferenta vine numai de la drumurile pe cere le facem. Eu exclusiv (semi) centru cu drumuri de 4-5 km, iar frate-miu drumuri de peste 10-15 km din care poate 30% DN1.
In ceea ce priveste consumul la CX-7, sa nu se astepte cineva ca o masina de aproape 2 tone, benzinara turbo de 2.2, sa consume sub 20% in oras ca n-are cum. Doar daca merge noaptea.
on-topic
Nu stiu in mod special foresterul diesel cit barcuieste fata de benzinar, insa stiu foarte clar ca ambele sunt incomparabil mai "barci" decit modelul vechi.
#18
Scris 23 octombrie 2008 - 08:30
In nici un caz, are cuplaj central controlat electronic si LSD tip Torsen spate. Acelasi sistem ca pe MPS6.
RDX nu se aduce in RO?
2.3T cu injectie directa nu cred ca ia 25% in mod normal. Evident, poti sa atingi usor cifra aia, dar nu cred ca e ceva obisnuit.
Salesman, pe tine te omoara cutia aia automata. Oricum daca te linisteste ceva, 330iA tot 17-19 ia in oras.
ACrew style
#19
Scris 23 octombrie 2008 - 08:49
dar sistemul 4x4 este destul de simplu si nu foarte performant
In nici un caz, are cuplaj central controlat electronic si LSD tip Torsen spate. Acelasi sistem ca pe MPS6.
evil, in mod cert ceva la masina (6MPS) nu e chiar ok.
sa fie sistemul 4x4, sa fie transmisa. modalitatea de a pune puterea jos, nu stiu cum sa ma exprim.
dar eu n-am simtit niciodata cei 260 cp si fabulosul cuplu pentru o benzinara de 380Nm.
#20
Scris 23 octombrie 2008 - 09:16
nu ma intereseaza consumul, asa ca nu ma omoara nimic[i]
Salesman, pe tine te omoara cutia aia automata. Oricum daca te linisteste ceva, 330iA tot 17-19 ia in oras.
in mod paradoxal, consumurile declarate de producator sunt sensibil mai mari la cutia manuala decat la cea automanta (pt legacy 3.0)
On topic: daca se in calcul CX-7 (deci nu se exclude benzina), dar ne aratam ingrijorarea fata de efectul de barca (deci se doreste stabilitate), de ce nu se ia in calcul Foresterul lui Cata? e mai usor decat CX-7 deci va consuma mai putin si e mai stabil decat ambele CX-7 si noul forester)...
Aceasta postare a fost editata de salesman: 23 octombrie 2008 - 09:19
http://florinpanait.wordpress.com
#21
Scris 23 octombrie 2008 - 11:21
#22
Scris 23 octombrie 2008 - 11:37
#23
Scris 23 octombrie 2008 - 11:39
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#24
Scris 23 octombrie 2008 - 01:18
Si de ce nu ar putea fi asa? Am citit si eu si doar este mentionat la plusuri "prestatii dinamice pe sosea". Cred ca in clasa suv-urilor compacte Forester sta destul de bine la capitolul dinamica.
am condus-o si are ruliu rau.... e barca pe curbe, nici o legatura cu generatia precedenta, cum avea cata, si in plus e si mai inalta....
la SUV-uri medii non-premium sunt multe care stau mai bine, de exemplu tripleta C-Crosser/Outlander/4007.....
acuma e adevarat ca si o masina care are ruliu si suspensii moi poate sa tina bine soseaua, odata ce treci peste retinerea initiala, cum e cazul cu a mea Laguna II.2 2.0T...
dar sistemul 4x4 este destul de simplu si nu foarte performant
In nici un caz, are cuplaj central controlat electronic si LSD tip Torsen spate. Acelasi sistem ca pe MPS6.
RDX nu se aduce in RO?
se aduce RDX, import paralel - www.acura.com.ro, dar sincer imi place mai mult cum arata CX-7....
asa am citit eu in vreo doua teste, era unul de pe un site din DE si mai era unul chiar in AMS la noi, ceva cu nu-stiu-cite tractiuni integrale la proba zapezii, si ziceau ca sistemul de pe CX-7 nu era foarte eficient nici pe sosea, nici pe off-road sau nameti, cred ca in esenta este majoritar tractiune fata si numai reactiv trimite ceva putere si pe spate. E drept ca nu am condus ca sa ma pronunt din proprie experienta sau impresie.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#25
Scris 23 octombrie 2008 - 02:54
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi