Subaru Forester Diesel
#26
Scris 23 octombrie 2008 - 03:32
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#27
Scris 23 octombrie 2008 - 04:22
yeap...si da, daca nu stii ce inseamna tractiunea subaru, o scapi de fund in prima curba
dar nu cred ca vor fi multi care vor duce padurari la limita...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#28
Scris 27 octombrie 2008 - 03:13
Traseul a fost in zona de munte cu viraje, serpentine plus putin off-road plus ploaie torentiala.
Motorul surprinde cu adevarat. In primul rand prin lipsa vibratiilor si a zgomotului tipic diesel la interior, in al doilea rand prin comportamentul mai degraba de benzinar: urca in ture liniar, numai la kick-down simtindu-se un foarte mic turbo-lag. Rafinat.
Surpriza cea mai placuta este noua cutie de viteze cu 6 trepte, muuult mai usor de manevrat decat cea precedenta. Cineva spunea ca agata, mie nu mi s-a parut.
Suspensia este modificata fata de versiunea 2.0 benzina si este mai ferma. Virajele la 100 km/h nu au pus niciun fel de probleme (mai mult nu s-a putut ca era plin de radare). Oricum nu ma numar printre cei ce vor duce un padurar "la limita". Conduc destul de regulamentar.
Sistemul audio nu m-a impresionat cu nimic, desi se lauda cu 7 boxe (subwoofer sub scaunul soferului). In schimb cei de la SMT mi-au spus ca se poate monta multimedia-navigatie Kenwood cu harta Romaniei cu tot plus camera spate plus multe altele la o firma autorizata de ei. Din cercetarile mele se pare ca ar fi vorba de asa ceva: http://www.carstyleg...-din-all-in-one
In concluzie cred ca urmatoarea masina va fi un padurar. Renunt sa mai fac DT cu cx-7: este cam mare pentru ce vreau eu, iar tractiunea nu este integrala. In ceea ce priveste x3-ul, este un pic cam mult pentru mine (si financiar si ca statut), cel putin momentan.
Aveti idee care e distributia intre punti la Forester? 50:50? Mai exista si alt sistem in afara de symmetrical AWD si x-drive care trimite puterea spre roata cu cea mai mare aderenta si nu intre punti?
#29
Scris 27 octombrie 2008 - 05:40
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#30
Scris 27 octombrie 2008 - 07:33
..................
Aveti idee care e distributia intre punti la Forester? 50:50? Mai exista si alt sistem in afara de symmetrical AWD si x-drive care trimite puterea spre roata cu cea mai mare aderenta si nu intre punti?
Symmetrical AWD nu se refera la repartitia cuplului ci la repartitia maselor pe punti. Multi confunda.
Daca ne referim la repartitia cuplului pe punti, la orice subaru ( mai putin STI si cele cu transmisie automata ), e 50/50.
Daca va hotariti sa "upgradati" sistemul audio la Subaru, imi va face placere sa ne vedem
#31
Scris 28 octombrie 2008 - 05:28
ba exclusivistule !
#32
Scris 28 octombrie 2008 - 08:27
#33
Scris 28 octombrie 2008 - 10:34
#34
Scris 28 octombrie 2008 - 11:40
#35
Scris 28 octombrie 2008 - 11:57
#36
Scris 28 octombrie 2008 - 12:07
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#37
Scris 28 octombrie 2008 - 03:06
hai mey, ca am mai vazut tractorase pe la tineBah, utilitare n-am facut, da incercam...
#38
Scris 28 octombrie 2008 - 04:05
#39
Scris 28 octombrie 2008 - 04:18
Impresii....despre Forester?
Dpdv audio ?
#40
Scris 29 octombrie 2008 - 04:35
Lipsa comenariilor sper ca nu e din cauza CIP-ului prea mic al masinii ......
#41
Scris 29 octombrie 2008 - 04:58
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#42
Scris 29 octombrie 2008 - 05:21
#43
Scris 29 octombrie 2008 - 05:30
"la forester diesel exista o singura diferenta fata de modelul benzina si anume, diferentialul central este integrat in cutie, conectat prin 2 pinioane(vezi lista oficial CDG Symetrical all wheel drive).de ce acest lucru?noua cutie permite, din punct de vedere al spatiului , acest lucru, s-a castigat din greutate (materialele folosite) si s-a "simplificat macar cu 20% intregul angrenaj.ce rezulta?greutate foarte apropiata de benzinar, zgomotul trenului de rulare diminuat, pastrarea simetriei.
diferentialul de pe puntea fata si spate sunt deschise la origine, la momentul in care intervin lsd+diferential central blocheaza cele 2 diferentiale permitand o distributie 50-50 insa cu posibilitatea distribuirii diferite intre rotile de pe aceeasi punte a puterii, cuplului.
cam asa ceva face."
Deci pana la urma distribuie sau nu distribuie diferit cuplul intre rotile de pe aceeasi punte?
#44
Scris 29 octombrie 2008 - 06:07
Pai se pare ca da, dar ce importanta are?...permitand o distributie 50-50 insa cu posibilitatea distribuirii diferite intre rotile de pe aceeasi punte a puterii, cuplului.
Si la mine e dif central inclus in cutie si probabil e un mod de functionare similar; dar din nou - ce importanta are?
Si inca ceva: mie imi place masina, imi plac formele ei rotunjite, botul, bordul, imi place ca are mai mult spatiu disponibil si ca are motor diesel. Nu toata lumea apreciaza DOAR sportivitatea, plus ca parea un pic nefireasca aceasta combinatie de SUV + sport.
Pe de alta parte, imi placea si modelul trecut. Nu pt ca era frumos, rotund sau elegant ci pt ca era SUV sport, am inteles ca realy sport. Eu imi doresc o masina sportiva, dar dura, care sa reziste drumurilor din Romania si o tzara inalta ca sa ma poarte pe forestiere. De aceea, acum cand ma gandesc la mom deciziei, regret cumva ca am ales acest Legacy si nu XT-ul care era la 5m mai incolo, in acelasi showroom...
Dar nu asta conteaza, pareri o sa intalnesti la tot pasul. Important e ce iti doresti tu.
Daca iti place masina restul nu mai conteaza.
Daca nu iti place, atunci probabil nu o vei lua, asa ca din nou nu conteaza.
Aceasta postare a fost editata de salesman: 29 octombrie 2008 - 06:17
http://florinpanait.wordpress.com
#45
Scris 29 octombrie 2008 - 06:17
#46
Scris 29 octombrie 2008 - 10:39
Symmetrical AWD inseamna ASTA .
Iar la aia cu centralul, sunt dusi rau baietzii. La toate subaru, centralul a fost dintotdeauna acolo.
"....Perfecting the unique combination of SUBARU BOXER and totally linear drivetrain layout, that is Symmetrical AWD, while others trod more traditional routes. Why? Because these two complementary concepts produce superior driving potential that only Subaru has exploited across its whole range. Everything from engine to transmission, transfer to propeller shaft and rear differential is logically arranged in line, without the doglegs or deviations of other four-wheel drive (4WD) systems, and in a laterally symmetrical layout. All the resulting benefits work together, giving every Subaru naturally neutral balance and poise, for perfect weight distribution front to rear and side to side."
Saracii habar n-au ce-i ala un diferential, LSD, inchis/deschis, etc....
#47
Scris 30 octombrie 2008 - 08:58
Asta cu symmetrical-ul l-am inteles. Dar cum ramane cu diferentialele si distributia intre punti/intre roti?
#48
Scris 30 octombrie 2008 - 09:16
La transmisia manuala Subaru ( exclusiv STI ), diferentialul central e 50/50 cu alunecare limitata ( ambreiaj ), ceea ce-i permite la nevoie transfer de cuplu intre fata/spate. Gaselnita la Symmetrical tocmai asta, e si anume ca fiind masele foarte apropiate pe roti, si forta necesara tractiunii tinde sa fie egala pe roti. Din cauza asta, in conditii normale, nu ai nvoie de repartitie diferita a tractiunii pe punti.
#49
Scris 30 octombrie 2008 - 11:26
#50
Scris 30 octombrie 2008 - 11:53
noul forester e mai sus, mai mare, asta e, nu mai poate fi considerat un break sport, un crossover sau cum vreti sa-i spuneti, a trecut in alta categorie, se lupta cu masini fara pretentii sportive gen rav4, care a fost etalonul pt tinuta de drum atunci cand a fost gandit noul forester. ar trebui acceptat asta. momentan subaru e in cautarea identitatii, si prea curand nu cred ca mai apare vreo scanteie din vechiul subaru care ne placea atat de mult. noul STi, cu soft si fara soft, tot nu impresioneaza asa cum ar trebui sa o faca un subaru. merge frumos, imi place si mie, dar nu te incanta cum o facea vechiul model, nu ramai cu un ranjet pe fata. masina lui relu cu primul soft, fara suspensie, diferentiale si altele, mi-a placut MULT mai mult.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi