Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Subaru Forester Diesel


  • Please log in to reply
1117 replies to this topic

#26 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 octombrie 2008 - 03:32

comparatia se face fata de fosta generatie, nu fata de SUV-urile de pe piata. si da, daca nu stii ce inseamna tractiunea subaru, o scapi de fund in prima curba, insa chiar ei spuneau ca au rezolvat problema asta.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#27 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 octombrie 2008 - 04:22

si da, daca nu stii ce inseamna tractiunea subaru, o scapi de fund in prima curba

yeap...

dar nu cred ca vor fi multi care vor duce padurari la limita... :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#28 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 27 octombrie 2008 - 03:13

Se pare ca pana la urma sunt primul care a facut un DT cu Forester Diesel.

Traseul a fost in zona de munte cu viraje, serpentine plus putin off-road plus ploaie torentiala.

Motorul surprinde cu adevarat. In primul rand prin lipsa vibratiilor si a zgomotului tipic diesel la interior, in al doilea rand prin comportamentul mai degraba de benzinar: urca in ture liniar, numai la kick-down simtindu-se un foarte mic turbo-lag. Rafinat.

Surpriza cea mai placuta este noua cutie de viteze cu 6 trepte, muuult mai usor de manevrat decat cea precedenta. Cineva spunea ca agata, mie nu mi s-a parut.

Suspensia este modificata fata de versiunea 2.0 benzina si este mai ferma. Virajele la 100 km/h nu au pus niciun fel de probleme (mai mult nu s-a putut ca era plin de radare). Oricum nu ma numar printre cei ce vor duce un padurar "la limita". Conduc destul de regulamentar.

Sistemul audio nu m-a impresionat cu nimic, desi se lauda cu 7 boxe (subwoofer sub scaunul soferului). In schimb cei de la SMT mi-au spus ca se poate monta multimedia-navigatie Kenwood cu harta Romaniei cu tot plus camera spate plus multe altele la o firma autorizata de ei. Din cercetarile mele se pare ca ar fi vorba de asa ceva: http://www.carstyleg...-din-all-in-one

In concluzie cred ca urmatoarea masina va fi un padurar. Renunt sa mai fac DT cu cx-7: este cam mare pentru ce vreau eu, iar tractiunea nu este integrala. In ceea ce priveste x3-ul, este un pic cam mult pentru mine (si financiar si ca statut), cel putin momentan.

Aveti idee care e distributia intre punti la Forester? 50:50? Mai exista si alt sistem in afara de symmetrical AWD si x-drive care trimite puterea spre roata cu cea mai mare aderenta si nu intre punti?
  • 0

#29 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 27 octombrie 2008 - 05:40

pai acum la subaru forester s-a implementat treaba asta? la al meu era intre punti.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#30 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 octombrie 2008 - 07:33

..................

Aveti idee care e distributia intre punti la Forester? 50:50? Mai exista si alt sistem in afara de symmetrical AWD si x-drive care trimite puterea spre roata cu cea mai mare aderenta si nu intre punti?



Symmetrical AWD nu se refera la repartitia cuplului ci la repartitia maselor pe punti. Multi confunda.
Daca ne referim la repartitia cuplului pe punti, la orice subaru ( mai putin STI si cele cu transmisie automata ), e 50/50.

Daca va hotariti sa "upgradati" sistemul audio la Subaru, imi va face placere sa ne vedem :mellow:
  • 0

#31 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 28 octombrie 2008 - 05:28

numa la Subaru ??
ba exclusivistule !
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#32 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 octombrie 2008 - 08:27

Bah, utilitare n-am facut, da incercam... :mellow:
  • 0

#33 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 28 octombrie 2008 - 10:34

Relu, esti autorizat de SMT? :mellow:
  • 0

#34 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 octombrie 2008 - 11:40

YES ! :mellow:
  • 0

#35 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 28 octombrie 2008 - 11:57

baga o oferta pe pm
  • 0

#36 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 28 octombrie 2008 - 12:07

vezi ca daca-ti face relu sistem in masina, pe alea din casa le arunci pe geam.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#37 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 octombrie 2008 - 03:06

Bah, utilitare n-am facut, da incercam... :unsure:

hai mey, ca am mai vazut tractorase pe la tine :)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#38 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 28 octombrie 2008 - 04:05

Impresii....despre Forester?
  • 0

#39 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 octombrie 2008 - 04:18

Impresii....despre Forester?


Dpdv audio ?
  • 0

#40 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 29 octombrie 2008 - 04:35

Si audio ar fi interesant. Dar in primul rand impresii, sfaturi, etc. pt. cumparare.

Lipsa comenariilor sper ca nu e din cauza CIP-ului prea mic al masinii :P ......
  • 0

#41 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 octombrie 2008 - 04:58

e lipsa pt ca masina nu trezeste pasiuni, din cauza asta. inca nu vad subaru pe strazi cate ar trebui sa fie, daca e sa ne gandim la pret/dotari pt ca s-a cam pierdut performanta. noul forester nu e nici pe departe aproape de CX7 la vanzari, indiferent de motorizare, toate adunate (sa nu uitam ca CX7 e o singura masina).
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#42 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 octombrie 2008 - 05:21

Adevarul e ca noul Forester nu mai are legatura cu vechiul. Dar asta nu inseamna nici pe departe ca e mai rau. Vechiul era o masina cu tentinte pur sportive, pe cind noul se indreapta mai mult spre confort. Una peste alta, clientela e si ea diferita. Eu cred ca noul Forester va avea priza mult mai mare la public ca pina acum. Insa, fiind la inceput, lumea nu are de unde sa stie daca place sau nu. Abia dupa ceva timp se vor vedea rezultatele schimbarii, mai ales ca exista si diesel !
  • 0

#43 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 29 octombrie 2008 - 05:30

Iata ce am gasit pe un forum legat de transmisia de la Forester:

"la forester diesel exista o singura diferenta fata de modelul benzina si anume, diferentialul central este integrat in cutie, conectat prin 2 pinioane(vezi lista oficial CDG Symetrical all wheel drive).de ce acest lucru?noua cutie permite, din punct de vedere al spatiului , acest lucru, s-a castigat din greutate (materialele folosite) si s-a "simplificat macar cu 20% intregul angrenaj.ce rezulta?greutate foarte apropiata de benzinar, zgomotul trenului de rulare diminuat, pastrarea simetriei.
diferentialul de pe puntea fata si spate sunt deschise la origine, la momentul in care intervin lsd+diferential central blocheaza cele 2 diferentiale permitand o distributie 50-50 insa cu posibilitatea distribuirii diferite intre rotile de pe aceeasi punte a puterii, cuplului.
cam asa ceva face."

Deci pana la urma distribuie sau nu distribuie diferit cuplul intre rotile de pe aceeasi punte?
  • 0

#44 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 29 octombrie 2008 - 06:07

...permitand o distributie 50-50 insa cu posibilitatea distribuirii diferite intre rotile de pe aceeasi punte a puterii, cuplului.

Pai se pare ca da, dar ce importanta are?
Si la mine e dif central inclus in cutie si probabil e un mod de functionare similar; dar din nou - ce importanta are?

Si inca ceva: mie imi place masina, imi plac formele ei rotunjite, botul, bordul, imi place ca are mai mult spatiu disponibil si ca are motor diesel. Nu toata lumea apreciaza DOAR sportivitatea, plus ca parea un pic nefireasca aceasta combinatie de SUV + sport.
Pe de alta parte, imi placea si modelul trecut. Nu pt ca era frumos, rotund sau elegant ci pt ca era SUV sport, am inteles ca realy sport. Eu imi doresc o masina sportiva, dar dura, care sa reziste drumurilor din Romania si o tzara inalta ca sa ma poarte pe forestiere. De aceea, acum cand ma gandesc la mom deciziei, regret cumva ca am ales acest Legacy si nu XT-ul care era la 5m mai incolo, in acelasi showroom...

Dar nu asta conteaza, pareri o sa intalnesti la tot pasul. Important e ce iti doresti tu.

Daca iti place masina restul nu mai conteaza.
Daca nu iti place, atunci probabil nu o vei lua, asa ca din nou nu conteaza.

Aceasta postare a fost editata de salesman: 29 octombrie 2008 - 06:17

  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#45 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 29 octombrie 2008 - 06:17

M-am hotarat deja: o iau! Pentru curiozitatea proprie.....sa am material sa imi laud masina dupa aia :P
  • 0

#46 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 octombrie 2008 - 10:39

Unde i-ai gasit nene pe specialistii aia cu forumu subaru ?

Symmetrical AWD inseamna ASTA .
Iar la aia cu centralul, sunt dusi rau baietzii. La toate subaru, centralul a fost dintotdeauna acolo.

"....Perfecting the unique combination of SUBARU BOXER and totally linear drivetrain layout, that is Symmetrical AWD, while others trod more traditional routes. Why? Because these two complementary concepts produce superior driving potential that only Subaru has exploited across its whole range. Everything from engine to transmission, transfer to propeller shaft and rear differential is logically arranged in line, without the doglegs or deviations of other four-wheel drive (4WD) systems, and in a laterally symmetrical layout. All the resulting benefits work together, giving every Subaru naturally neutral balance and poise, for perfect weight distribution front to rear and side to side."


Saracii habar n-au ce-i ala un diferential, LSD, inchis/deschis, etc....
  • 0

#47 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 30 octombrie 2008 - 08:58

Pai nici eu nu prea am habar. De asta si intreb.

Asta cu symmetrical-ul l-am inteles. Dar cum ramane cu diferentialele si distributia intre punti/intre roti?
  • 0

#48 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 octombrie 2008 - 09:16

Mai, nu e o rusine sa n-ai habar. Nasol e cind nu stii si te dai savant cum au facut aia ....

La transmisia manuala Subaru ( exclusiv STI ), diferentialul central e 50/50 cu alunecare limitata ( ambreiaj ), ceea ce-i permite la nevoie transfer de cuplu intre fata/spate. Gaselnita la Symmetrical tocmai asta, e si anume ca fiind masele foarte apropiate pe roti, si forta necesara tractiunii tinde sa fie egala pe roti. Din cauza asta, in conditii normale, nu ai nvoie de repartitie diferita a tractiunii pe punti.
  • 0

#49 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 30 octombrie 2008 - 11:26

Merci Relu, incepe sa se lumineze. Daca inteleg bine e un dublu avantaj: symmetrical+diferentialul central 50:50 (in conditii normale).
  • 0

#50 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 30 octombrie 2008 - 11:53

fratilor, ce dracu, am mers cu subaru (inclusiv STI), avantajul major (care s-ar aplica cam la orice masina) e repartitia maselor si centrul de greutate jos, asta e partea old school la o masina sport sau cu tentinte sportive. ce vine peste deja intra la alta categorie. insa nu te poti baza la nici o masina ca are nu stiu ce sistem. nu sfideaza legile fizicii nimeni pana la urma.

noul forester e mai sus, mai mare, asta e, nu mai poate fi considerat un break sport, un crossover sau cum vreti sa-i spuneti, a trecut in alta categorie, se lupta cu masini fara pretentii sportive gen rav4, care a fost etalonul pt tinuta de drum atunci cand a fost gandit noul forester. ar trebui acceptat asta. momentan subaru e in cautarea identitatii, si prea curand nu cred ca mai apare vreo scanteie din vechiul subaru care ne placea atat de mult. noul STi, cu soft si fara soft, tot nu impresioneaza asa cum ar trebui sa o faca un subaru. merge frumos, imi place si mie, dar nu te incanta cum o facea vechiul model, nu ramai cu un ranjet pe fata. masina lui relu cu primul soft, fara suspensie, diferentiale si altele, mi-a placut MULT mai mult.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi