Subaru Forester Diesel
#1076
Scris 12 decembrie 2009 - 09:35
#1077
Scris 14 decembrie 2009 - 05:13
Asta explica de ce simt toate crapaturile din asfalt...
#1078
Scris 14 decembrie 2009 - 06:40
#1079
Scris 14 decembrie 2009 - 07:23
ce dimensiuni ciudate, 225/55/17 pt vara (bine, all season pun ei) si 215/55/17 pt iarna, care de fapt reduc garda putin.
sau tu ai 215/65/16? dar parca erau din aliaj si toate au 225/55/17 all season.
a, am aflat o treaba interesanta, antigelul folosit de subaru acum e garantat 10 ani si nu se gaseste in comert si nici nu poate fi completat cu altceva.
altceva ce nu pricep. masinile cu manuala au 50/50 tractiune in mod normal, cele cu automata au 90/10 fata/spate
http://www.torek.net...ester-mtat.html
The 4-speed Electronic Automatic Transmission (4EAT), on the other hand, has a fancy computer-controlled center differential. It splits torque 50:50 in first and second gears, and, under normal (dry pavement, good traction) conditions, 90:10 (90% of the torque going to the front wheels) in third and fourth. In other words, in third and fourth gear, the 4EAT acts a lot like a front-wheel drive transmission.
MDA ... wtf?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1080
Scris 15 decembrie 2009 - 12:22
tu ar trebui sa ai presiune 2.2 fata si 2.1 spate. ai incercat macar asa de placere, sa pui azot?
Nu am incercat treaba cu azotul. Stiam ca ajuta vara, dar acum iarna ce efect ar avea?
ce dimensiuni ciudate, 225/55/17 pt vara (bine, all season pun ei) si 215/55/17 pt iarna, care de fapt reduc garda putin.
sau tu ai 215/65/16? dar parca erau din aliaj si toate au 225/55/17 all season.
Eu am 225/55/17 si ma gandeam sa pastrez dimensiunea si la cele de iarna.
#1081
Scris 15 decembrie 2009 - 12:25
oricum incearca sa treci pe gume vara/iarna dedicate.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1082
Scris 22 ianuarie 2010 - 11:15
Pe un alt forum am gasit pe cineva cu nr apropiat de kilometri care descrie acelasi fenomen considerand ca articulatiile sunt cele care fac zgomotul si numai la frig.
Alte sfaturi, pareri.....?
#1083
Scris 22 ianuarie 2010 - 11:55
The 4-speed Electronic Automatic Transmission (4EAT), on the other hand, has a fancy computer-controlled center differential. It splits torque 50:50 in first and second gears, and, under normal (dry pavement, good traction) conditions, 90:10 (90% of the torque going to the front wheels) in third and fourth. In other words, in third and fourth gear, the 4EAT acts a lot like a front-wheel drive transmission.
eu tot nu inteleg de ce fac sisteme de tractiune integrala diferite pentru diferite motorizari si tipuri de cutie de viteze? De economii de scala nu au auzit?
oricum, ceea ce povesteste razvee imi cam strica impresia despre Forester, cindva credeam ca ar putea fi masinuta ideala....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1084
Scris 22 ianuarie 2010 - 12:10
- nu stiu ce-i aia economie de scala ...eu tot nu inteleg de ce fac sisteme de tractiune integrala diferite pentru diferite motorizari si tipuri de cutie de viteze? De economii de scala nu au auzit?
La X ai pe spate, la 4eat ai pe fata. Asa au considerat ei de cuviinta la un turism.It splits torque 50:50 in first and second gears, and, under normal (dry pavement, good traction) conditions, 90:10 (90% of the torque going to the front wheels) in third and fourth. In other words, in third and fourth gear, the 4EAT acts a lot like a front-wheel drive transmission.
Nu exista masini indestructibile sau fara probleme. Oricum fata de alte branduri ( chiar premium ) subaru e o masina extrem de fiabila.oricum, ceea ce povesteste razvee imi cam strica impresia despre Forester, cindva credeam ca ar putea fi masinuta ideala....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 22 ianuarie 2010 - 12:13
#1085
Scris 22 ianuarie 2010 - 12:37
Sunt convins ca 80% dintre participantii la trafic ("lemurieni") nici nu si-ar face probleme vizavi de simptomele descrise. Cum insa, la fel ca cei mai multi de pe acest forum, am condus ceva masini la viata mea, si cum vreau sa inteleg ce se intampla cu masina mea, daca are un defect sau "asa este normal sa faca iarna la 0 grade", mai ales daca inca ma pot deplasa in siguranta cu ea sau ar trebui trasa pe dreapta pana la primavara, am aceste framantari ( Frank e foarte enervant ca masina sa fie atat de potenta, dar uneori sa iti troncane ceva pe care nu il poti localiza).
Dupa ce am fost la service si am schimbat cauciucurile, nu imi ramane decat sa astept primavara sa vad cum se va comporta.
Pana atunci....orice impresie bazata pe o experienta cat de cat similara mi-ar fi de ajutor (mesterii de la service mi-au zis ca daca mai face am putea schimba coloana de directie :wtf: ).
Relu se apre ca directia nu e servo, ci ar fi electrica (adica nu e pompa de servo).
#1086
Scris 22 ianuarie 2010 - 12:40
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1087
Scris 22 ianuarie 2010 - 12:59
La tine era hidraulica.la mine nu au existat probleme.
Pai schimb-o daca poti... (mesterii de la service mi-au zis ca daca mai face am putea schimba coloana de directie :wtf: ).
Uitasem...Relu se apre ca directia nu e servo, ci ar fi electrica (adica nu e pompa de servo).
#1088
Scris 22 ianuarie 2010 - 01:06
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1089
Scris 22 ianuarie 2010 - 01:07
Evolutie !si de ce au schimbat-o? masina era foarte manevrabila.
#1090
Scris 22 ianuarie 2010 - 01:10
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1091
Scris 22 ianuarie 2010 - 01:25
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1092
Scris 22 ianuarie 2010 - 02:07
Pai schimb-o daca poti.
Pai si daca face la fel in continuare....
Acum serios.....atata timp cat potrivit celor de la service masina nu are nimic, propunerea lor cu schimbatul coloanei mi se pare o solutie chiar extrema.
Schimbi o bucsa sa vezi daca mai face, dar coloana....
#1093
Scris 22 ianuarie 2010 - 04:15
Eu ? Ei !zici?
#1094
Scris 22 ianuarie 2010 - 05:44
Inclusiv bmw pe noua serie 5 f10 pune directie cu asistare electrica... O modificare radicala pentru ei pt ca trebuie rezolvata problema ca asistarea sa nu fie prea artificiala si directia sa nu mai transmita real feel-ul drumului
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1095
Scris 27 ianuarie 2010 - 11:49
din cate stiu eu mai nimeni nu ofera garantie pt defecte sonore sau greu perceptibile atata timp cat masina e functionala...
eu probleme de genul asta nu am , masina e ca noua ...mici surprize haioase totusi:
ma urc in masina intr-o zi mai calda, cand se topea prima zapada din iarna asta si dupa ce batuse soarele in ea si cand inchid usa imi curge o cana de apa cap!!!!
se facuse mult condens pe trapa imensa din dotarea standard si masina fiind parcata inclinat se adunase o mare balta acolo ....:-)
acuma dracu stie de ce face asa mult condens ...are cineva vreo idee cum se poate evita asta? prima mea explicatie a fost ca aveam zapada inghetata pe trapa pt ca nu o curatatsem de pe plafon si ca a tinut rece iar soarele a incalzit masina f mult si apa din ea s-a evaporat si condensat acolo, pe geamul rece....dar apoi s-a topit zapada si tot face f mult condens acolo ...
astept sugestii de la cei mai experimentati ..:-)
m
Pai si daca face la fel in continuare....
Acum serios.....atata timp cat potrivit celor de la service masina nu are nimic, propunerea lor cu schimbatul coloanei mi se pare o solutie chiar extrema.
Schimbi o bucsa sa vezi daca mai face, dar coloana....
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale
#1096
Scris 28 ianuarie 2010 - 12:07
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1097
Scris 28 ianuarie 2010 - 12:11
#1098
Scris 28 ianuarie 2010 - 01:25
asta cu schimbatul coloanei e pe coaja ta? sau pe garantie...?
Teoretic pe garantie. Din ce am mai cercetat pe Goagal cred ca oamenii aia se refereau la caseta de directie de fapt.
din cate stiu eu mai nimeni nu ofera garantie pt defecte sonore sau greu perceptibile atata timp cat masina e functionala...
Am citit si eu ceva de genul asta in cartea de service de la Subaru si mi se pare ultraabuziv. Practic asta iti da dreptul sa sustii ca tu nu auzi nimic, masina nu are nimic si totul este doar in mintea soferului pentru a te fofila pe peroada garantiei.
acuma dracu stie de ce face asa mult condens ...are cineva vreo idee cum se poate evita asta? prima mea explicatie a fost ca aveam zapada inghetata pe trapa pt ca nu o curatatsem de pe plafon si ca a tinut rece iar soarele a incalzit masina f mult si apa din ea s-a evaporat si condensat acolo, pe geamul rece....dar apoi s-a topit zapada si tot face f mult condens acolo ...
astept sugestii de la cei mai experimentati ..:-)
m
Pune un lighean...
#1099
Scris 28 ianuarie 2010 - 05:59
.
eu probleme de genul asta nu am , masina e ca noua ...mici surprize haioase totusi:
ma urc in masina intr-o zi mai calda, cand se topea prima zapada din iarna asta si dupa ce batuse soarele in ea si cand inchid usa imi curge o cana de apa cap!!!!
m
Sa te uiti langa alternator, sa nu fi lasat bendixul pornit pe chiulasa.
E conceput pentru expeditii offroad in desert, si daca nu-l lasi pe of, iti condenseaza asigurandu-ti necesarul de apa zilnic.
Bine, asta-i prezent doar la seriile speciale pentru Emirate.
#1100
Scris 29 ianuarie 2010 - 08:46
5 useri citesc subiectul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi