Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Ecologie si poluare, cat de departe se poate merge ?


  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#26 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 noiembrie 2008 - 11:18

......................
Nu mai vrem carute in bucuresti.. ok.... au trecut la masini. acum le impunem si tipul de masina?......
..................


Deloc. Doar un nivel de poluare ( noxe ) care sa ne permita NOUA locuitorilor sa mai putem respira. Daca nu intelegem lucrul asta, dicutam degeaba.
  • 0

#27 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 noiembrie 2008 - 11:50

Apoi cu limitarea. Posibil, probabil.. insa sa vrut limitarea tuturor masinilor in centrul istoric.. ce s-a reusit?

Bucurestiul nu are centru istoric adevarat.
si tot nu vad ce are una cu alta...de ce nu se poate limita accesul in zonele centrale pt masinile care nu respecta norme minime

aici insa...e discutabil

Dar atata timp cat se incadreaza, asta este.

orice se incadreaza in ceva. intrebarea e daca e acceptabil si pentru restul

Altfel, pt ca avem limite de viteza ar trebui sa interzicem si masinile de peste 200 CP, ca sunt masini de curse si sa se duca doar pe circuit.

ca sa o spun mai putin academic...ce are sula cu primaria? ce are limita de viteza cu puterea?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#28 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 12 noiembrie 2008 - 07:57

Filozofic are.
Cu justificarea necesitati acelor puteri pt STRADA si conditi normale de exploatare .
Puterea inseamna consum mai mare... consumul mai mare inseamna poluare.
Oricum acolo se va ajunge.

Aceasta postare a fost editata de aztec: 12 noiembrie 2008 - 08:07

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#29 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 12 noiembrie 2008 - 09:39

Cu justificarea necesitati acelor puteri pt STRADA si conditi normale de exploatare .

ce-i aia conditie normala de exploatare? amendeaza-mi viteza (daca o incalc si daca ma prinzi).
asta cu justificarea necesitatii imi aduce foarte mult aminte de ce era inainte de 1989..cand statul dicta ce consumi si cand. imi justifica el necesitatea


Puterea inseamna consum mai mare... consumul mai mare inseamna poluare.


nimic mai fals...taxeaza-mi consumul, nu puterea si nu capacitatea
pune ce taxe vrei in benzina. daca consum mult platesc acolo. mult
impreza mea stie sa consume si 8 in afara si 17...cred ca iti inchipui care e diferenta intre ele.
daca am un mustang 2008 cu care fac 1000km pe an doar de fun si ai un matiz care face 250.000 pe an prin bucuresti care ma afecteaza mai mult? la taxa de "poluare" plateste ala cu mustangul o groaza..ala cu matiz mai nimic, ca e "ecologic"
o masina din anii 60, de-aia cu motor de 5 litri si 120 de cai polueaza mai putin decat un 1.4 tsi de 170?!

se compara chestii complet aiurea. cap cilindrica, emisii de co2....pe km....si totul pleaca de la o presupunere falsa..ca toate masinile fac acelasi nr de kilometri

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 12 noiembrie 2008 - 09:39

  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#30 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 12 noiembrie 2008 - 09:59

Si de la faptul ca automat o masina mai veche polueaza mult si ca e un pericol in trafic... :D
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#31 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 12 noiembrie 2008 - 11:45

O masina mai veche chiar polueaza mai mult (bine aici nu consideram un sh euro 4 si una noua tot euro 4).
Iar in ceea ce priveste pericolul in trafic, de multe ori (considerand parcul auto din RO) chiar asa este.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#32 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 12 noiembrie 2008 - 10:33

Si de la faptul ca automat o masina mai veche polueaza mult si ca e un pericol in trafic... :unsure:

exagerezi..am zis in primul mesaj pe tema asta ca un pas important si probabil suficient pt acum ar fi ITP dur
atat timp cat vad cosciuge pe roti o sa imi pastrez parerea asta
apropo..ati vazut superbele limuzine care se tot importa cu numere de bulgaria si circula pe aici? 90% coji...
alea sunt masinile pe care nu le vreau pe strazi. cel putin nu pe alea pe care circul eu
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#33 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 12 noiembrie 2008 - 10:55

Bucurestiul nu are centru istoric adevarat.
si tot nu vad ce are una cu alta...de ce nu se poate limita accesul in zonele centrale pt masinile care nu respecta norme minime


Si cum faci asta? Pui la intrarea pe strazile alea niste bariere si masinile care nu respecta acele norme poarta un mare sticker ca nu au ce cauta acolo? Sau cum?

nimic mai fals...taxeaza-mi consumul, nu puterea si nu capacitatea


Noxele la masina sunt calculate la o anumita viteza, nu la orice viteza si in orice conditii. De ce un Diesel normal nu scoate fum aproape deloc dar daca o forjezi de o ia naiba nu se mai vede de fum? Poate gresesc, dar sunt convins ca poluarea e diferentiata si de consum la aceeasi masina...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#34 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 12 noiembrie 2008 - 11:24

Oricum, pana la urma vorbim degeaba.
A trebuit sa vina o criza de combustibil (de fapt cresterea mare a pretlui) si o criza economica pt a "convinge" producatori si polulatia ca SUV-urile si masinile mari si puternice nu este solutia, chiar daca sunt euro 4 sau 5. Pana la urma indiferent daca poluam "euro 5" consumam un produs limitat. Si care poate acolo ar trebui umblat mai mult. S-ar putea ca la un moment dat in viitor sa nu mai avem din ce face plastic , medicamente, uleiuri sau sosele pt ca s-a consumat tot acum.
Avem la asini consumuri comparabile cu acum 100 ani.. doar puterea si randamentul sa modificat.

Tailpipe emissions control can be categorised into three parts:

1. Increasing engine efficiency
2. Increasing vehicle efficiency
3. Cleaning up the emissions

Increasing engine efficiency

Engine efficiency has been gradually improved with progress in following technologies:

* Electronic ignition
* Fuel injection systems
* Electronic control unit

Increasing vehicle efficiency

Contributions to the goal of reducing fuel consumption and related emissions come from

* lightweight vehicle design
* minimized air resistance
* reduced rolling resistance
* improved powertrain efficiency
* increasing spark to the spark plug (this topic should be under the ignition system)
* regenerative braking

Each of these items breaks down into a number of factors.

Increasing driving efficiency

Significant reduction of emissions come from

* driving technique (some 10-30% reduction)
* unobstructed traffic conditions
* cruising at an optimum speed for the vehicle
* reducing the number of cold starts


Uite ce zic uni ca trebuie facut.. abia la urma pun si "curatarea emisilor"

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#35 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 noiembrie 2008 - 08:40

...............

Uite ce zic uni ca trebuie facut.. abia la urma pun si "curatarea emisilor"[/i]


Ce importanta are ordinea in care sunt scrise ? Toate solutiile citate contribuie la reducerea poluarii.
A crede ca masinile mici sunt "impuse" de anumite politici e o copilarie. Motivele pentru care sunt din ce in ce mai putine masini de capacitati mari sunt doua: pretul combustibilului si dificultatea utilizarii lor datorita saturarii soselelor/strazilor.
Nimeni nu va putea vreodata impune masini de anumite capacitati/puteri, pe cind reducerea poluarii prin metodele citate de tine tin de evolutie, civilizatie si in final de bun simt.
  • 0

#36 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 noiembrie 2008 - 12:35

Si cum faci asta? Pui la intrarea pe strazile alea niste bariere si masinile care nu respecta acele norme poarta un mare sticker ca nu au ce cauta acolo? Sau cum?

dai 100mil amenda daca n-ai voie sa circuli cu masina pe acolo
nu pui nici o bariera

Noxele la masina sunt calculate la o anumita viteza, nu la orice viteza si in orice conditii. De ce un Diesel normal nu scoate fum aproape deloc dar daca o forjezi de o ia naiba nu se mai vede de fum? Poate gresesc, dar sunt convins ca poluarea e diferentiata si de consum la aceeasi masina...

pai exact asta spun si eu. taxeaza-ma la consum, in pretul benzinei si al motorinei..ca sa ma arzi sa am grija sa merg doar cand trebuie si economic.

Avem la asini consumuri comparabile cu acum 100 ani.. doar puterea si randamentul sa modificat.

asta e gluma sau cum? daca consumul e comparabil cum s-a modificat randamentul si puterea?
adica a crescut randamentul iar la aceeasi putere ce s-a intamplat cu consumul
serios, ganditi-va un pic inainte sa scrieti
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#37 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 13 noiembrie 2008 - 01:02

Acum aproape 100 ani Ford T consuma intre 11.1 to 18.7 litrii/100 km. 20 cp si vit mexima de ~70km/h.
Masina ta consuma am inteles intre 8 si 18L/100km/h.. are x cai putere si viteza maxima 2xx.
Sunt 100 ani diferenta.

Peste 130km/h cat este maxim legal in Romania si in mare parte din lume, inseamna consum ridicat, poluare INUTILA.
Dar asta nu-i asa ca nu conteaza cand esti la volan?
Ca nu te gandesti ca poluezi dublu, pt ca ai consum dublu..?
Te deranjeaza cel cu dacia care merge cu maxim 100 si polueaza cat tine la 200.

In regim LEGAL ajungi din A in B in cam in acelasi timp si cu o masina de 100CP , 150, 200, si cu una de 400. Sanse insa sunt ca cu cresterea puteri sa te deranjeze viteza legala

Mike, sper sa intelegi ca vorbim teoretic si nu ma refer personal la tine :beerchug:

Aceasta postare a fost editata de aztec: 13 noiembrie 2008 - 01:09

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#38 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 noiembrie 2008 - 01:41

Acum aproape 100 ani Ford T consuma intre 11.1 to 18.7 litrii/100 km. 20 cp si vit mexima de ~70km/h.
Masina ta consuma am inteles intre 8 si 18L/100km/h.. are x cai putere si viteza maxima 2xx.
Sunt 100 ani diferenta.

si cara de 10 ori mai mult, de 10000 de ori mai rezistenta, satisface nevoie pe care aia nu putea
iar aici tu compari o masina polulara de atunci cu una semi-high end de acum

vrei sa fie ok comparatia? compar-o cu ticoul tau..sau cu un spark nou. sau cu un i10.
daca vrei sa compari cu impreza mea, compara cu o masina SCUMPA de atunci..si "performanta"
nu mere cu pere :(
si chiar si asa o sa constati ca:
la mine consuma mai putin
polueaza mult mai putin in conditii similare
face chestii pe care aia nu le visa

so what's the point

Peste 130km/h cat este maxim legal in Romania si in mare parte din lume, inseamna consum ridicat, poluare INUTILA.

nu e inutila, este pretul platit pentru viteza. asta include riscul de amenzi, combustibil mai mult.
stii, uneori mai e nevoia de a ajunge intr-un timp mai mic undeva. poate nevoia aia costa mai mult decat cei 2 litri platiti in plus.

Dar asta nu-i asa ca nu conteaza cand esti la volan?
Ca nu te gandesti ca poluezi dublu, pt ca ai consum dublu..?

de-aia spun sa ma taxezi la cat consum. am zis-o de 1000 de ori..nu la ce putere am ci la cat consum si cat folosesc.
la 120 consum cam ca ala cu dacia. dar scot MULT mai putine emisii nocive.

Te deranjeaza cel cu dacia care merge cu maxim 100 si polueaza cat tine la 200.

ma deranjeaza cand stau in spatele lui la stop si nu pot sa respir ca el consuma ulei comparabil cu benzina
ma deranejaza cand il vad ca merge sanie 3 metri dupa ce incearca sa opresca cu gume de pe vremea lui ceasca
ma deranjeaza cand il vad fara becuri (sau nu-l vad, ca nu am cum)
ma deranjeaza ca la 100 amandoi el polueaza MAI MULT, dar plateste mai putin decat mine pentru asta. de ce?

In regim LEGAL ajungi din A in B in cam in acelasi timp si cu o masina de 100CP , 150, 200, si cu una de 400. Sanse insa sunt ca cu cresterea puteri sa te deranjeze viteza legala

fals....mergi pe valea oltului, LEGAL cu a mea si cu o dacie din 1970 (in stare perfecta)
nu vei putea depasi pe nimeni legal cu dacia pentru ca iti vor trebui 10 km de linie dreapta si intrerupta.
te las sa te gandesti ce avantaje are aici masina de 150 de cai. sau de 200
(respectand la virgula legea).

Mike, sper sa intelegi ca vorbim teoretic si nu ma refer personal la tine :beerchug:

evident, e reciproca observatia
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#39 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 noiembrie 2008 - 01:57

...............................
In regim LEGAL ajungi din A in B in cam in acelasi timp si cu o masina de 100CP , 150, 200, si cu una de 400. Sanse insa sunt ca cu cresterea puteri sa te deranjeze viteza legala

................................


Uite pe mine nu ma deranjeaza ca am 230 cai ( ba chiar mai mult :( ) si merg legal, chiar nu glumesc !. Sau daca mai depasesc foarte rar viteza legala, o fac cum face orice logan, dar intr-o siguranta incomparabil mai mare.
De unde pina unde ideea ca daca ai putere mare e obligatoriu sa si fugi tare ? Puterea te ajuta in depasiri in primul rind, si te scapa de accidente mai mult decit frinele !! Nu mai vorbim de confortul oferit de putere care se reflecta in oboseala la volan, implicit in sansele de a face accidente, sau ricul la depasiri etc....... Una peste alta, o masina cu cit e mai puternica ( condusa corect ) e incomparabil mai sigura in trafic decit una lesinata.
  • 0

#40 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 13 noiembrie 2008 - 01:59

Unele din observatile tale, teoretic nu ar trebui sa existe pe drumurile publice.
Adica cu lumini vraiste, cu cauciucuri uzate, ca scoate fum.. etc. Pt asta exista politisti si ITP.
Ca ei nu-si fac treaba, inseamna ca si acolo trebuie umblat.

Am facut valea oltului de nenumarate ori. stiu ce inseamna sa depasesti cand ai 41CP.
Depasesc acolo unde se poate, in siguranta. Ca sunt inconstienti.. din pacate am vazut destui de multi.

Relu. Bravo. Din pacate esti o exceptie. Sau daca nu o exceptie.. un sofer destul de rar.
Ca observatie personala. cu cat masina este mai puternica, cu atat este mai mare imboldul de a depasi legislatia.
Si tu mentionezi "condusa corect".
In opinia ta, cati din cei cu masini puternice conduc corect, ca procentaj?

Pe mine ma deranjeaza momentan mai mult decat poluarea nerespectarea legii.
Face mai multe victime.

Aceasta postare a fost editata de aztec: 13 noiembrie 2008 - 02:08

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#41 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 noiembrie 2008 - 02:12

da man, dar iar nu iei in considerare ceva
noi nu suntem reprezentativi pt categoriile astea
da, stiu ca tu ti-ai aduce masina super ok, ca nu esti inconstient, ai avea-o intr-o stare foarte buna etc (doar am vazut ce ai zis si de tico)
dar nu vorbesc de cei ca tine.
de-aia am spus clar ca in primul rand ar fi nevoie de ITP pe bune
atat. de acolo vedem mai departe ce interzicem si ce nu...dupa ce se curata strazile de cazane adica

la fel, eu si cu relu poate nu suntem chiar reprezentativi pt categoria respectiva.
ideea de baza era sa ma taxezi efectiv la cat consum. daca consum putin sigur voi merge eficient, voi lua din parcare masina mai economica etc
daca iti vin cu ocnsum de 18 iti dai seama ca doar ecologic n-am mers..insa nu, nu eok sa ma taxezi pt poluare pe mine mai mult decat pe ala din 1980 toamna doar pt ca am motor mare. poate merg putin si merg cuminte.
repet..taxeaza-ma la consum...si rezolvat totul
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#42 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 13 noiembrie 2008 - 02:13

dai 100mil amenda daca n-ai voie sa circuli cu masina pe acolo
nu pui nici o bariera


Ca sa dai amenda trebuie sa opresti masina. Cum faci? Le opresti pe toate? Le opresti prin sondaj? Faci sisteme inteligente care citesc numarul de inmatriculare si verifica o baza de date? Asta e StarTrek deja... Suntem in RO, la noi Politia nu vine sa dirijeze o intersectie cu semafoarele cazute, nici dupa 2 ore si 3 telefoane (numai de la mine)... Si noi vorbim de amenzi ca nu ai voie pe acolo etc... SciFi hour :(
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#43 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 13 noiembrie 2008 - 02:19

Mike. esti deja taxat la consum.
Prin accize, prin taxa de drum, prin rogvinieta. (oare de ce s-a scors diferentierea pe case de poluare).
Sa se faca un IMPOZIT si el diferentiat pe case de poluare, dar decent.
Ca daca dai o taxa la inceput.. apoi nu mai esti nicicum stimulat sa cumperi alta mai noua si mai buna.
Actuala grila de impozitare este vraiste.. pt o diferenta de 1cmc poti plati milioane diferenta. Este facuta tocmai sa incurajeze si ea Dacia si importatori de masini mici.

Aceasta postare a fost editata de aztec: 13 noiembrie 2008 - 02:20

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#44 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 13 noiembrie 2008 - 02:36

Problema lor este ca IMPOZITUL se duce la autoritatile locale unde bani pot fi urmariti mai bine si unde se vede rezultatul impozitari, iar TAXELE la guvern, bani care sa fie pierduti in sistem.
un sistem corect ar fi TAXA ZERO iar impozit diferentiat:

Euro 4 = X /cc/cp
Euro 3 = X+10% /cc/cp
Euro 2 = X+20% /cc/cp
Euro 1 = X+ 20%/ cc/cp
Non-euro = X/cc + 40% /cc/cp

Adica diferentiat pt ca trebuie un raport (oarecare intre cc si cp). Binenteles ca exemplul meu e teoretic, insa mult mai corect. Insa nu diferentieri imense intre clase de poluare..
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#45 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 noiembrie 2008 - 03:27

Varianta impozitarii am mai zis-o si eu ca fiind singura solutie corecta. Dar nu se poate aplica dintr-o data ci doar ca solutie la care sa se ajunga in final.
  • 0

#46 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 13 noiembrie 2008 - 04:57

Corect, stiam asta.
Doar ca daca se trece la impozit diferentiat, cei care au platit taxa trebuie sa primeasca banii inapoi de pe taxa. Altfel este incorect.
Insa am mai spus. se vrea asta din cauza destinatiei banilor. Taxa la guvern, impozitul la primarie.
In cazul impozitului, acolo unde sunt mai multe masini, sunt mai multi bani pt infrastructura.Altfel.. panouri solare ...
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#47 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 noiembrie 2008 - 07:28

Pai d-aia ziceam ca nu se poate. Si iar ajungem la taxa ca fiind singura solutie :(
  • 0

#48 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 13 noiembrie 2008 - 07:40

Pai se putea daca se dorea reducerea poluarii de la inceput. (2007)
Nu au vrut, doar protectionism pt afacerea lor, adica Importatori si producatori( APIA ).


Restul e doar .. "dust in the wind"
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#49 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 14 noiembrie 2008 - 12:11

Relu. Bravo. Din pacate esti o exceptie.


Pai vino la americani sa vezi cite exceptii din astea sint. Nici nu stii cite lotusuri, porscheuri, tesle, lambouri, ferrari etc depasesc zilnic. Romania o fi diferita dar Romania nu reprezinta prea mult la scara poluarii mondiale. Si asa efectul de sera de la transport parca e sub 10% din cel total. Vacile domina, dar cine vrea sa traisca fara carne?
  • 0
Salam. Florin Salam.

#50 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 14 noiembrie 2008 - 12:20

Nu e atat de simplu.
Vrem si haine de piele, incaltaminte de piele, lapte....Deci chiar daca am deveni vegetarieni nu ar fi un pas spectaculos.
Problema e alta. vaca mananca iarba si trage basini si face balega.
Ok, basina se transforma iarasi in iarba intrun final( si balega la fel, dar mai rapid).
In schimb petrolul ajunge in aceasi stare in ceva mai lung timp.. ceva milioane de ani.
Problema consumului la masina este ca scoatem la suprafata si apoi in aer o cantitate mult mai mare de carbon decat pot plantele procesa.
Si inmagazinarea in paduri este decat temporara.

Aceasta postare a fost editata de aztec: 14 noiembrie 2008 - 12:21

  • 0
calator prin timp si spatiu...




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi