Un freezone
#3376
Scris 05 decembrie 2009 - 01:51
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#3377
Scris 05 decembrie 2009 - 08:36
#3378
Scris 05 decembrie 2009 - 10:57
oaspete, cand bagam un biliard?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3379
Scris 05 decembrie 2009 - 11:19
#3380
Scris 05 decembrie 2009 - 11:26
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#3381
Scris 05 decembrie 2009 - 11:41
de cand cu mazda 6 MPS si mazda CX 7 ... ghici ce , s-a extins boala si la alte marci.
#3382
Scris 05 decembrie 2009 - 11:47
Nustiti de boala ambreiajul e de vina , masina e de rahat ?
#3383
Scris 05 decembrie 2009 - 11:50
#3384
Scris 05 decembrie 2009 - 12:23
#3385
Scris 05 decembrie 2009 - 12:47
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#3386
Scris 05 decembrie 2009 - 01:04
Eu nici macar nu stiu ce e aiaSunt curios c�ţi ştiu cum se foloseşte ambreiajul la o maşină cu volantă dual-mass...
#3387
Scris 05 decembrie 2009 - 01:09
#3388
Scris 05 decembrie 2009 - 01:19
#3389
Scris 05 decembrie 2009 - 01:23
bah n-am terminat schitele
S'au lipit paginile intre ele?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3390
Scris 05 decembrie 2009 - 01:30
preia socurile ! problema e ca nu rezisat la puteri mari.Pai si atunci de ce se foloseste? Si la ce masini se foloseste? Are si avantaje?
#3391
Scris 05 decembrie 2009 - 01:42
Ca orice ambreiajSunt curios c�ţi ştiu cum se foloseşte ambreiajul la o maşină cu volantă dual-mass...
..
Si nu iarta greselile "pilotilor" papagalipreia socurile ! problema e ca nu rezisat la puteri mari.
#3392
Scris 05 decembrie 2009 - 02:06
#3393
Scris 05 decembrie 2009 - 02:10
ON-OFF
:laugh:
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3394
Scris 05 decembrie 2009 - 03:28
La Astra 1.9 CDTi e cu masa dubla. La multe "fumigene" e cu masa dubla. Samd.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#3395
Scris 05 decembrie 2009 - 03:32
#3396
Scris 05 decembrie 2009 - 03:42
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#3397
Scris 05 decembrie 2009 - 03:45
#3398
Scris 05 decembrie 2009 - 03:50
... Adica pedala la fund, schimbat instant in alta treapta, pedala sus? Sau nu? (Eu stiu raspunsul, studiez problema de 2 ani si intreb si citesc cat pot tocmai in ideea sa nu patesc ce patesc majoritatea de le crapa volantele cu masa dubla).
Presupun ca-s obosit de nu gasesc logica celor de mai sus...
#3399
Scris 05 decembrie 2009 - 05:39
Cand ma gandesc ce parasute se perinda pe la tv...
http://www.youtube.c...h?v=qzD4Tq3QZTY
#3400
Scris 05 decembrie 2009 - 05:58
Pai daca tot ai aflat, desteapta-ne si pe noi.OK, si cum e mai bine sa fie folosit ambreiajul? Relu zicea "ca orice alt ambreiaj". Oare? Adica pedala la fund, schimbat instant in alta treapta, pedala sus? Sau nu? (Eu stiu raspunsul, studiez problema de 2 ani si intreb si citesc cat pot tocmai in ideea sa nu patesc ce patesc majoritatea de le crapa volantele cu masa dubla).
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi