W204022 - C320CDI Avantgarde
#26
Scris 03 aprilie 2009 - 09:07
motor diesel
hmmm ... errrr .... propulsie , bine gasisem atunci un 330xd coupe , dar nu au vrut sa lase la pret si eu aveam buget totusi .
porschele , pai imi placea cum suna propulsie, motor amplasat central si motor boxer ca deh vin dupa subaru .
in rest am cautat mult , am vazut si saab 93x ca idee
#27
Scris 03 aprilie 2009 - 09:14
Toate sunt diesel si se invart pe la acelasi pret...
,,...porschele , pai imi placea cum suna propulsie, motor amplasat central si motor boxer ca deh vin dupa subaru . ''
Pacat ca te-a suparat angajatul ala , si-i o masina rigida.
Aceasta postare a fost editata de mol: 03 aprilie 2009 - 09:14
#28
Scris 03 aprilie 2009 - 09:22
iar cum masina asta e masina mea de zi cu zi porschele a cazut repede. e prea joasa , prea rigida si doar in 2 locuri
C ul era la pret bun , imi placea masina , era destul de puternica ... si musai vroiam automata , ca d'asta am dat jos de pe lista impreza STI si evo X (pe atunci nu exista si varianta automata ).
evo a picat ca era prea dura suspensia , STI ul era ok , puteai merge zi de zi cu ea.
#29
Scris 03 aprilie 2009 - 09:22
exista 4 matic pe 320cdi , nu aveau cand am luat eu masina . mi-ar fi placut un AWD dar nici RWD nu e de lepadat , e mai fun pentru de zi cu zi , apoi mai am 2 subaru in familie , asa ca iarna nu e o problema , fac schimb si m-am rezolvat
da, dar mai sunt situatii cind pleci pe vreme buna si te prinde ninsoarea sau poleiul pe drum
de ce mercedes ? pentru confortul care bmw ul coupe 330 sau 335 nu mi-l dadea, era prea rigida masina aia . confortul + atitudinea de 2 lei a celui de la porsche m-a facut sa nu iau un cayman.
interesante optiuni, antagonice chiar. Ai ales o masina confortabila, de familie si business, cu 4 usi si 5 locuri, diesel, dupa ce te gindeai la un coupe sport cu 2 locuri pe benzina.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#30
Scris 03 aprilie 2009 - 09:39
nu se compara nimic cu a avea un motor de camion pe masina
nu stiu cum e la tine, dar al meu şuieră fix ca la camioanele alea mari si horcăie pe aproape
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#31
Scris 03 aprilie 2009 - 09:49
stiam bugetul ... si cam atat
pe lista au fost mai multe :
- impreza sti
- legacy gt
- lexus is-f
- saab 93x
- porsche cayman
- 330d, 335d/i, x sau normal
- mitsu evo
- mustang
- .... si altele cateva care nu mi le amintesc
un motiv hotarator pt mercedes a fost si partea de service .
audi nici nu a intrat in calcul (am cerut totusi o oferta la un A5 3.0TDI care era doar manual , si eu integrala si manual nu am mai vrut pentru condus zilnic ) din cauza service ului.
sunt un client foarte dificil
cu "baiatul" de la porsche am avut o discutie foooarte interesanta :
am mers la dealer, ne-am cunoscut, i-am zis ce vreau , el ca are o masina afara si hai sa o vedem
eu : ce tip de diferential are ?
el : pai ... da ... are !
eu : bine bine , e cu alunecare limitata sau nu ?
el: ahhh ... e ... normal ca e
NB: cayman are diferential deschis
el prezetand interiorul : si aici , fitza, DOTARE SUPLIMENTARA ( costa 2500 euro) aveti un lap counter , e fitza
eu: un ce ?
el : pai va cronometreaza timpii pe circuit , fitza , e dotare suplimentara
eu : aha ... si cam unde e cel mai apropiat circuit ?
el : pai nu la noi in romania ...
eu : aha
vorbin tot de dotarile masinii
el : aici puteti ridica eleronul sa mergeti cu el asa
eu : de ce as face asta ?
el : pai e fitza ...
eu : ahhhh ...
vorbind de dotarile interioare :
el : fiti atent , fitza ... centuri rosii
eu : ce ?
el : pai , dotare suplimentara , FIIITZAAA , aveti centuri rosii
eu : aha
nu pot sa subliniez de cate ori am putut sa aud cuvantul fitza in 5 minute langa masina .
da, dar mai sunt situatii cind pleci pe vreme buna si te prinde ninsoarea sau poleiul pe drum
esp ul si asr ul la mb sunt chiar foarte ok , cu cauciucuri adecvate nu te lasa nici in zapada la greu . bine , sa nu intri cu masina pe gheata sau direct in maldarul de zapada . e chiar mult mai ok decat as fi zis initial .
consultantul de vanzari mb care mi-a vandut masina mi-a zis ca o sa fiu placut surprins ... eu nu l-am crezut si cam cu inima indoita am luat masina ... gandindu'ma la partea cu iarna , dar a avut dreptate , cu niste cauciucuri adecvate este chiar ok.
#32
Scris 03 aprilie 2009 - 09:59
jante 18" AMG
- cauciucuri vara Michelin Pilot Sport 2 , 235/40/R18 fata si 255/35/R18 spate
- folie fata + spate legala
- eleron MB AMG
- cup holder MB
- card reader ... , cautam unul de 32GB
FITZA!
#33
Scris 03 aprilie 2009 - 10:03
singura cat de cat fitza din cele de mai sus , dupa parerea mea , ar fi eleronul , dar imi place ca ii da o terminatie frumoasa, in rest ... pai cam au rol ... toate .
chiar si folia
#34
Scris 03 aprilie 2009 - 11:17
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#35
Scris 03 aprilie 2009 - 11:18
la ale discurile mele perforate au inceput sa apara niste fisuri in dreptul perforatiilor
#36
Scris 03 aprilie 2009 - 11:23
vezi ca tot acolo am pus niste link-uri interesante
plus ca stiu de problema direct de la maniacii soselelor, care consuma frane pe paine.
daca vrei tot gaurite, ca sunt mai misto la privire, trebuie sa cumperi unele scumpe.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#37
Scris 03 aprilie 2009 - 11:26
errrr ... asa vine masina , stock , cu frane ventilate fata + spate , si gaurite pe fata .hai mah, cum se poate asa, n-ai vazut ce spune tom pe subaru.
vezi ca tot acolo am pus niste link-uri interesante
plus ca stiu de problema direct de la maniacii soselelor, care consuma frane pe paine.
daca vrei tot gaurite, ca sunt mai misto la privire, trebuie sa cumperi unele scumpe.
la motorizarile mai mici cu pachet optic amg primesti si frane fata gaurite
ex : C230 cu pachet optic are discuri perforate fata dar cu o gaura in minus fata de ale mele C ul meu fiind fara pachet optic AMG.
mai scumpe decat alea de fabrica ?
#38
Scris 03 aprilie 2009 - 11:33
mol, de ce ai spus fita la "cauciucuri vara Michelin Pilot Sport 2 , 235/40/R18 fata si 255/35/R18 spate", e RWD si chiar e recomandata solutia asta. culmea e ca la bmw am la fel, doar ca sunt mai mari rotile. asa ca asta clar nu e fita. de altfel nici restul nu prea sunt.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#39
Scris 03 aprilie 2009 - 11:37
o sa ma interesez maine exact de pretul discurilor de fabrica .
si ca tot suntem la capitolul frane ... striatii sau perforate ? si ce placute recomandati , asta dupa ce discuri recomandati
#40
Scris 03 aprilie 2009 - 11:52
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#41
Scris 03 aprilie 2009 - 11:59
#42
Scris 04 aprilie 2009 - 07:22
nu stiu cat sunt franele la mercedes la tine, dar la bmw alea de fabrica (nu prin bavaria) au un pret ridicol de mic, asa ca am facut un mic upgrade cu discuri cu striatii si placute ceramice, trebuie sa trec pe la relu sa le montez cand am timp si in prealabil sa-mi pun si rotile de vara.
mol, de ce ai spus fita la "cauciucuri vara Michelin Pilot Sport 2 , 235/40/R18 fata si 255/35/R18 spate", e RWD si chiar e recomandata solutia asta. culmea e ca la bmw am la fel, doar ca sunt mai mari rotile. asa ca asta clar nu e fita. de altfel nici restul nu prea sunt.
Acel 35, poate chiar si R18...fiindca a spus ca nu-s piste prin apropiere... , iar soselele patriei sunt pentru off road...
Ia zi, ce inseamna pret ridicol de mic ?
#43
Scris 04 aprilie 2009 - 08:43
LE:
am scos azi noapte masina pe strada ... nu aveam somn
m-am vazut cu un amic si am dat o tura de bucuresti , vreo ora asa .
bai nene , sta masina incredibil acum pe curbe . daca inainte nu aveam mari probleme ca scaunele nu au sustinere sport laterala , acum AM ! iubesc masina asta !
intri in curbe , te astepti sa intre ESP ul in functiune si nimic ... masina sta acolo .
Aceasta postare a fost editata de berkut: 04 aprilie 2009 - 08:45
#44
Scris 04 aprilie 2009 - 09:28
Cata, vezi daca ,,dai apa la moara''--scriere lemuriana*
*termenul lemurian e patentat aici de catre Relu, cred, sper sa nu ceara daune...
#45
Scris 04 aprilie 2009 - 12:24
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#46
Scris 04 aprilie 2009 - 03:37
foarte interesant la nemti cu tuningul lor powerbox, la fel am gasit si la gpower, numai module separate intercalate intre "softurile" OEM si explicatia a fost pt ca la fiecare revizie exista mari sanse sa fie pus un alt soft, presupun ca nu sunt nebuni si stiu ei ca asa se intampla. deci trebuie sa te interesezi si la reviziile din romania la dealer daca exista practica asta (exista si la VW, dar erau extrem de rare), mai ales dupa remapare.
mai e un dezavantaj la solutia asta made in DE, e foarte scumpa pt ce ofera pana la urma. motiv pt care eu am renuntat la idee.
@mol � e vreo 100� setul pe fata parca, doar discurile. nici placutele nu sunt scumpe. nu vrei sa stii cat costa la subaru.
da, talonul e foarte mic, am si spus asta.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#47
Scris 04 aprilie 2009 - 07:46
da, si la noi se fac updateuri adhoc, necerute de client , doar pentru ca asa zice softul de diagnoza.
PS: v-am zis cat de mult imi place masina dupa modificari ? este superba ...
azi i-am dat si o spalate + intretinere piele ca era cazul
#48
Scris 04 aprilie 2009 - 08:00
pe mine nu ma incanta ideea de powerbox, dar daca nu exista altceva ... m-as risca la unul.
pt mine era ~4k�, asa ca am zis pas.
si asta fara ala de scoatere a limitarii de viteza, care e in ECU.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#49
Scris 04 aprilie 2009 - 08:41
Fara powerbox, mai bine las-o asa daca nu se poate chip cu nici un chip (heh). Masina are filtru de particule si ajungi sa schimbi dupa aia cine stie pe la ea.
Iar cu discurile, te uiti atent daca ai guri de ventilatie din spoilerul fata. Daca ai, nu merita nici striate nisi gaurite, pentru ca nu aduc in plus decit problemele intilnite. Gaurile si striatiile alea NU sint pentru racire, sint pentru eliminarea gazelor care apareau la frecarea intre disc si placute acu multi ani. La astea noi nu mai apare asa ceva.
Bratele au plastice pe ele ca sa fie suspensia mai silentioasa. Eu am mers cu C180K si tot ce se auzea era ploaia pe acoperis. Motoru, doar de la 5000 in sus . Nota 1000 pentru masina. Iar de stat, eh, la ultimul master test de luat in considerare a cistigat majoritatea testelor dinamice. Fara vrajeli gen "feeling sportiv" tipice pentru ziaristi cind vad o anumita emblema.
Pack-u AMG inainte avea si etrieri cu 4 pistonase, mi se pare ca si acum e la fel, vedeai C200 CDI anterior cu ditai frinele si ditai etrierii, total aiurea.
Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 04 aprilie 2009 - 08:43
ACrew style
#50
Scris 04 aprilie 2009 - 08:57
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi