Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Evacuari & Dimensionari


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#26 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 iunie 2009 - 05:30

... ideea e ca eu cu 2 milioane m-am facut cu 3 GIGA de rami ....


. Am vindut ramii aseara oaspetelui cu 350 ! :lol:
  • 0

#27 csCS_05_HHO

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 19 Mesaje:
Inregistrat: 08-iunie 09
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan Laureate Plus
  • Motorizare:1.4 MPI ?? CP

Scris 11 iunie 2009 - 11:35

Ar trebui sa precizez, ca treptele ce trebuiesc parcurse in construirea unui sistem de avacuare(de la proiectare pana la prelucrare), pot fi realmente dezarmante, in cazul in care asteptarile tale in urmarirea acestui domeniu se rezuma doar la aflarea unor dimensiuni, sau descoperirea numarului de coturi pe care un traseu de evacuare trebuie sa le contina sau nu. Nu incerc sa te demoralizez, ci doar sa iti atrag atentia asupra faptului ca te vei confrunta cu o arie relativ complexa.

Cum fac sa ajung in posesia manualelor care le ai tu?
  • 0

#28 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 14 iunie 2009 - 07:16

csCS...mai complicat ti-e nick-ul decat formulele de calcul ale evacuarii...Exista teorie si practica. In prima faza trebuie sa fii capabil sa intelegi notiuni de fizica destul de complexe. Desigur ca daca in liceu ai fost in primii 20-30 pe tara la matematica sau fizica poti pricepe cursurile alea fara sa dai pe la facultate, altfel nici o sansa. Marcile consacrate producatoare de sisteme de evacuare au oameni pregatiti special pentru asa ceva si mai au si masini de test. Sunt convins ca inainte de a scoate o evacuare pentru modelul X, cumpara masina sau o imprumuta de undeva si fac teste atat in versiunea stock cat si cu modificari (sa nu uitam ca multi ajung sa dubleze puterea de baza a masinii deci parametrii evacuarii gazelor se modifica considerabil). Firmele astea sunt deja mult peste unul care a terminat facultatea de specialitate si a invatat si foarte bine. Au softuri dezvoltate special pentru asa ceva si laboratoare de masuratori. Firmele astea nu vor divulga niciodata secretele meseriei publicand articole pe internet !
  • 0

#29 csCS_05_HHO

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 19 Mesaje:
Inregistrat: 08-iunie 09
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan Laureate Plus
  • Motorizare:1.4 MPI ?? CP

Scris 08 iulie 2009 - 01:19

Fuscobal... nici nu am cerut sa le divulge, dar totusi materiale de unde au invatat si ei exista, ma deranjeaza ca toti intrebati pe ocolite cat naiba sunt eu de destept daca voi intelege sau nu acele formule e problema mea; astept materialele de la AND1 si nu am sa va mai deranjez cu intrebarile mele, eu stiu cum sa le zic, FOARTE INUTILE PENTRU VOI, aicea in Romania daca vrei sa faci ceva si vede careva ca vrei sa urci mai sus decat restu se da la cotoaie sa pici de unde ai fost la inceput; iar din ceea ce vei obtine eu voi da aproape lumii pe gratis anumite informatii; pe voi se pare ca va deranjeaza aceasta chestie - probabil asa a-ti fost crescuti cu ura si cu raca in suflet ca de ce vecinu face asta si eu nu pot. Va doresc la toti o viata placuta... dar va zic un singur lucru - urmariti Discovery Chanell si veti vedea ca acolo sunt pusi pe post oameni care au bunavointa sa mai destainuie publicului cate ceva - poate nu tot secretu dar putin cate putin se face avere... asa ca daca aveti informatii unde gasesc astfel de cursuri sunteti bine veniti sa imi dati de stire daca nu nu mai scrieti nimic INUTIL. Daca o sa inteleg eu e bine daca nu ce va intereseaza pe voi? Spre deosebire de voi eu incerc sa NU ma limitez la anumite cunostinte.

Aceasta postare a fost editata de csCS_05_HHO: 08 iulie 2009 - 01:21

  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi