Ghici cine se tine asa de aproape in coada noului Focus RS?,
#26
Scris 13 iunie 2009 - 12:20
Din reflexia aia si mie tot a Clio RS imi seamana urmaritorul, insa vom vedea zilele urmatoare ezac ce si cum
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#27
Scris 13 iunie 2009 - 12:29
Filmul: http://www.filebox.r...ikesrixd5psixtm
Alt exemplu in care la prima vedere masinile alearga cu niste viteze imense:
Si exemple se pot gasi cu sutele sau cu miile. Trebuie doar sa vreti. Ca nu Renault este "za thing". Asa, peste noapte, au scos si ei vreo 2-3 modele mai rasarite si hop, restul sunt rahat, rombu' e la putere. Iar handicapatii de la Ford in loc sa ceara sfaturi tehnice de pe garajul.ro au facut greseala de a pune 305CP FWD. Nasol nene, trist... O sa se faca de ras, asta e... Ce daca unii folosesc tertipuri gen semi-slicks sau alte dude si altii vin frumos, ca boii, la teste cu ceva stock. Neah, Ford suge, renault ruleaza Vai, cat patetism... Avand in vedere modul in care se discuta pe acest forum, voi incepe si eu cu acelasi stil. Hai sa vedem care pe care
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#28
Scris 13 iunie 2009 - 01:28
De trisat nu cred ca a trisat nimeni, atata timp cat masina e road legall
Aceasta postare a fost editata de maximus: 13 iunie 2009 - 01:28
#29
Scris 13 iunie 2009 - 08:02
Vai ce-am ras. Lasand mistoul ieftin la o parte, mai intrebati pe cei care se ocupa cu filmari cate "minciuni" se pot face din camera, pentru placerea ochiului si tinerea in suspans a privitorului. A, scuze, uitasem ca voi le stiti insa pe toate si restu' e prosti... Chiar nu v-ati saturat sa va claditi singuri piedestale si sa priviti lumea de sus?
....Ca nu Renault este "za thing". Asa, peste noapte, au scos si ei vreo 2-3 modele mai rasarite si hop, restul sunt rahat, rombu' e la putere. Iar handicapatii de la Ford in loc sa ceara sfaturi tehnice de pe garajul.ro au facut greseala de a pune 305CP FWD. Nasol nene, trist... O sa se faca de ras, asta e... Ce daca unii folosesc tertipuri gen semi-slicks sau alte dude si altii vin frumos, ca boii, la teste cu ceva stock. Neah, Ford suge, renault ruleaza biggrin.gif Vai, cat patetism... Avand in vedere modul in care se discuta pe acest forum, voi incepe si eu cu acelasi stil. Hai sa vedem care pe care biggrin.gif
Nenea... Tu chiar ai probleme....
#30
Scris 13 iunie 2009 - 09:21
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#31
Scris 13 iunie 2009 - 11:31
Masina din spate se tine foarte bine de Ford, dar eu observ ca filmuletul nu ruleaza la viteza normala ci este putin pus pe fast forward. (aproximativ x1,5)
#32
Scris 13 iunie 2009 - 11:48
1qleSi exemple se pot gasi cu sutele sau cu miile. Trebuie doar sa vreti. Ca nu Renault este "za thing". Asa, peste noapte, au scos si ei vreo 2-3 modele mai rasarite si hop, restul sunt rahat, rombu' e la putere. Iar handicapatii de la Ford in loc sa ceara sfaturi tehnice de pe garajul.ro au facut greseala de a pune 305CP FWD. Nasol nene, trist... O sa se faca de ras, asta e... Ce daca unii folosesc tertipuri gen semi-slicks sau alte dude si altii vin frumos, ca boii, la teste cu ceva stock. Neah, Ford suge, renault ruleaza Vai, cat patetism... Avand in vedere modul in care se discuta pe acest forum, voi incepe si eu cu acelasi stil. Hai sa vedem care pe care
cand aveai astra garajul avea ceva cu opel
acu are cu ford?
ai o ambitie in general demna de o cauza mai buna. nu reprezinti ford, din pacate nu esti platit de ei, nu vad de ce te agiti
tertipuri folosesc toti, stai linistit. atlfel n-ar vinde nimic
iar de renault nu stiu ce sa spun. au scos 2-3 modele mai rasarite? eu cred ca au o oarecare istorie in domeniul motorsport...ah, ca in general fac masini ieftine e adevarat. dar nu inseamna ca nu stiu sa obtina performante.
si iar, de unde renault vs ford? ti se pare ca se formeaza un club renault pe aici doar pt un clio rs e mai bun decat ford rs?
iar ford nu cere sfaturi tehnice aici, au aflat ca astea costa pe garajul ...
305cp fwd suna ciudata. se poate? cu siguranta, ei arata ca da
oare insa cei 305cp nu sunt doar un tertip de marketing, masina neputand utiliza toata puterea aia? sau nu, tertipuri folosesc doar ceilalti..
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 13 iunie 2009 - 11:53
#33
Scris 14 iunie 2009 - 12:19
Si sa revin on-topic: daca timpii aia de circuit arata ca nu poate folosi puterea, atunci inseamna ca nici numele grele lasate in urma nu sunt ceea ce se vor a fi. Cat despre istorie in motorsport, pe vremea cand unii incercau sa faca masini de oras, altii deja aveau rezultate...
O tot spun, si o sa tot cant cantecelul asta: nu numai voi aveti cunostinte in materie. Mai sunt si altii pe planeta.
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 14 iunie 2009 - 12:21
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#34
Scris 14 iunie 2009 - 06:30
#35
Scris 14 iunie 2009 - 12:10
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#36
Scris 14 iunie 2009 - 01:21
Ex-FN2 owner
#37
Scris 14 iunie 2009 - 01:28
Loale
...........
#38
Scris 14 iunie 2009 - 01:43
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#39
Scris 14 iunie 2009 - 01:49
#40
Scris 14 iunie 2009 - 04:36
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#41
Scris 14 iunie 2009 - 04:45
#42
Scris 14 iunie 2009 - 11:17
mai relaxati-va !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#43
Scris 15 iunie 2009 - 07:38
De ce nu va uitati si in continuare? Poate asa intelegeti despre ce e vorba acolo, si anume teste pe ud care arata diferente intre AWD si restul, TCS si restul, samd:
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#44
Scris 15 iunie 2009 - 08:46
Eu doar am gasit filmuletul (chiar ma intrebam daca exista si continuarea. Thx!). Desigur ... nu mi se pare neaparat relevant un test d-asta (desi Frank imi admira autoironia ).
Avantajele unui AWD sunt indiscutabile, dar tot nu as alege un STI in defavoarea RS-ului
Ex-FN2 owner
#45
Scris 15 iunie 2009 - 10:56
@all: desigur, renault ar fi facut muci acel Subaru AWD.
Poate ca da, un Renault Koleos 4x4 dCi 175 CP
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#46
Scris 15 iunie 2009 - 11:11
#47
Scris 15 iunie 2009 - 11:21
#48
Scris 15 iunie 2009 - 11:52
subaru ala avea doar 150 cp, asa ca ar fi avut mai mult de furca cu koleusu decat cu fordu.
imaginea corecta era daca pista avea vreo 2 km
#49
Scris 15 iunie 2009 - 11:57
lumina bate aiurea, si unghiul nu e foarte bun...
dar se vede CLAR ca e un opel astra CDTI
nah gata ca am stricat tot suspansul si toata distractia.
Aceasta postare a fost editata de ska: 15 iunie 2009 - 11:57
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#50
Scris 15 iunie 2009 - 12:06
.......
imaginea corecta era daca pista avea vreo 2 km
Adica daca se pregateau de decolare
.......
dar se vede CLAR ca e un opel astra CDTI
nah gata ca am stricat tot suspansul si toata distractia.
De ce le-ai spus mah ??? :axe:
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi