Salt la continut


Fotografie
- - - - -

2008 honda civic 1,8 i-vtec


  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#126 dragostan

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 03-iulie 08
  • Location:Ploiesti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic
  • Motorizare:1,8i-VTEC

Scris 21 februarie 2010 - 01:16

Azi, plimbare de week-end. Ploiesti-Sinaia-Predeal-Brasov-Sacele-Cheia-Ploiesti.

DN1 arata ca dupa bombaradment. Este incredibil cum poate sa arate un drum cu limita de viteza 100 km/h. Este pur si simplu bataie de joc.

Pe de alta parte DN1A (Brasov-Cheia-Ploiesti) este impecabil. Un drum facut acum 4 ani de casuneanu (da da, ala pe care-l injura toata lumea, asfaltagiul), care rezista excelent, desi este drum de tiruri. Bineinteles , au inceput sa apara unele crapaturi. Daca nu va primi lucrari de intretinere in vara, va incepe si asta sa se faca praf.

Din pacate am fost cu limitatorul de viteza in dreapta (defapt nu numai de viteza...ci si de forte G si scartaituri de pneuri :) ) si nu m-am putut bucura de drum cum as fi vrut. Pe de alta parte e prima oara cand am avut timp sa admir si peisajul ;D
  • 0

#127 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 21 februarie 2010 - 01:37

Da, Cheia e indicat sa fie facut cu pasageri rezistenti la G'uri. Bine, tare's curios cum as reactiona eu ca pasager pe drumul ala, ca de la volan altfel reactionezi
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#128 dragostan

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 03-iulie 08
  • Location:Ploiesti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic
  • Motorizare:1,8i-VTEC

Scris 21 februarie 2010 - 02:29

Eu am mers si ca pasager si a fost ok. Acum depinde...probabil daca as fi pasager in masina condusa de mine nu m-as mai simti asa confortabil :)
  • 0

#129 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 21 februarie 2010 - 02:49

Eu am facut cu Fiesta traseul si, desi nu pot zice ca am mers prea repede, pretena s'a resimtit ... a facut liniste in masina :)
Civic presupun ca are suspensiile un pic mai ferme, insa, oricat de ferme ar fi, la o abordare mai rapida a virajelor, cei cu probleme sigur nu se vor simti bine ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#130 dragostan

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 03-iulie 08
  • Location:Ploiesti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic
  • Motorizare:1,8i-VTEC

Scris 21 februarie 2010 - 02:54

Eu am inceput traseul cu un oarecare avant. Primele 3 curbe a fost ok, mai apoi am primit "sfatul" de a o lasa mai moale :) Si chiar si cu mersul absolut calm, tot am oprit de 3 ori din cauza faptului ca i s-a facut rau. Data viitoare cand mai ajung cu ea pe drumul asta o pun pe ea la volan. Macar stiu ca nu ne mai oprim...
  • 0

#131 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 21 februarie 2010 - 01:59

Si eu ma gandeam la fel, sa o pun pe pretena la volan data viitoare, tot in ideea ca nu ne mai oprim. Dar nici mai repede nu as ajunge, totusi ;)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#132 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 22 februarie 2010 - 12:21

limitatorul meu de viteza din dreapta e disabled :D
daca o educi cum tb din timp se poate da disable ;)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#133 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 22 februarie 2010 - 12:34

Zi-ne si noua cum ai reusit :D
  • 0

#134 dragostan

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 03-iulie 08
  • Location:Ploiesti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic
  • Motorizare:1,8i-VTEC

Scris 22 februarie 2010 - 12:36

Pe drum drept si la mine e pe silent, problema e pe drumurile virajate.
  • 0

#135 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 februarie 2010 - 01:44

Mike, poti da disable la limitatorul de viteza. Insa cu limitatorul de acceleratii laterale e mai greu, nu e vb de frica.
Asa si la mine, la inceput, incepea sa "beep'aia" limitatorul cand depaseam 100km/h (si imi tot zicea de un coleg de'al ei care conduce excelent ... 90-100km/h), iar acum nici la 160km/h nu mai intervine (ba chiar a constatat ca in vreo 2 cazuri daca as fi mers cu 90-100km/h, nu terminam treburile in ziua respectiva), insa pe serpentine daca fortam prea tare, riscam sa opresc dupa 5 metri pe dreapta :D
Asa ca in ceea ce priveste limitatorul de acceleratii laterale, inclin sa cred ca ceea ce conteaza e doar calitatea materialului ... :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#136 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 februarie 2010 - 10:33

unde va grabiti asa? :D
daca dupa 2-3 curbe apar senzatii mai putin placute inseamna ca sensibilitatea e foarte mare...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#137 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 22 februarie 2010 - 05:54

pe viraje n-are probleme si eu merg sensibil mai tare decat multi

hmm..daca n-ar rezista.....n-ar mai merge cu mine in masina, simplu :)
probabil ca o fi fost si asta un criteriu dupa care a rezistat 5 ani langa mine :D

nu e vorba ca ma grabesc undeva..asa imi place sa merg, cand am ocazia sa merg asa nu ezit sa o fac.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#138 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 februarie 2010 - 06:51

De "dresaj" ati auzit ? :)
  • 0

#139 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 februarie 2010 - 06:57

Relu, mai greu cu dresajul cand "materialul" nu indeplineste anumite criterii.
Eu am avut colegi care n'au putut trece peste raul de mare, desi ei aveau tot interesul sa faca asta

Da deja deviem de la subiectul topicului :)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#140 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 februarie 2010 - 07:17

N-are legatura una cu alta.
  • 0

#141 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 februarie 2010 - 07:37

nu e vorba ca ma grabesc undeva..asa imi place sa merg, cand am ocazia sa merg asa nu ezit sa o fac.

intrebarea mea cu graba, era sub forma de gluma.
de parca n-as sti ce fenomene suntem noi astia de pe forum.
:)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#142 dragostan

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 03-iulie 08
  • Location:Ploiesti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic
  • Motorizare:1,8i-VTEC

Scris 28 februarie 2010 - 12:53

upgrade:

CAI injen.jpg

Injen Cold Air Intake


Impresii dupa ~300 km: sunet demential si masina trage ceva mai bine sus in ture. Maine poze si film, daca se opreste ploaia asta mocaneasca...
  • 0

#143 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 februarie 2010 - 01:18

Si cat a fost smecheria? In jur de 250 euro?
Majoritatea mi s'a parut ca merg pe K&N.
Injen astia fac mai multe chestii ptr Honda?

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 februarie 2010 - 01:20

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#144 dragostan

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 03-iulie 08
  • Location:Ploiesti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic
  • Motorizare:1,8i-VTEC

Scris 28 februarie 2010 - 01:30

Pretul oficial e ~350 euro. Eu am luat-o ceva mai ieftin.

Injen din cate stiu face in special admisii pt honda. Altceva nu am mai vazut pe piata de la ei...

Am studiat si solutia K&N si se pare ca nu e cea mai potrivita. Injen-ul asta e cea mai folosita admisie after-market pe civicul din state.
  • 0

#145 dragostan

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 03-iulie 08
  • Location:Ploiesti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic
  • Motorizare:1,8i-VTEC

Scris 28 februarie 2010 - 04:53

http://www.youtube.c...h?v=MHsptFB2Vs4
http://www.youtube.c...h?v=zdkIIyQklKw
http://www.youtube.c...h?v=GcbZQy_gzRg


cam asta ar fi :lol:

Thumbnail atasat

  • DSCF7680.JPG

  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi