2008 honda civic 1,8 i-vtec
#126
Scris 21 februarie 2010 - 01:16
DN1 arata ca dupa bombaradment. Este incredibil cum poate sa arate un drum cu limita de viteza 100 km/h. Este pur si simplu bataie de joc.
Pe de alta parte DN1A (Brasov-Cheia-Ploiesti) este impecabil. Un drum facut acum 4 ani de casuneanu (da da, ala pe care-l injura toata lumea, asfaltagiul), care rezista excelent, desi este drum de tiruri. Bineinteles , au inceput sa apara unele crapaturi. Daca nu va primi lucrari de intretinere in vara, va incepe si asta sa se faca praf.
Din pacate am fost cu limitatorul de viteza in dreapta (defapt nu numai de viteza...ci si de forte G si scartaituri de pneuri ) si nu m-am putut bucura de drum cum as fi vrut. Pe de alta parte e prima oara cand am avut timp sa admir si peisajul ;D
#127
Scris 21 februarie 2010 - 01:37
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#128
Scris 21 februarie 2010 - 02:29
#129
Scris 21 februarie 2010 - 02:49
Civic presupun ca are suspensiile un pic mai ferme, insa, oricat de ferme ar fi, la o abordare mai rapida a virajelor, cei cu probleme sigur nu se vor simti bine ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#130
Scris 21 februarie 2010 - 02:54
#131
Scris 21 februarie 2010 - 01:59
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#132
Scris 22 februarie 2010 - 12:21
daca o educi cum tb din timp se poate da disable
#133
Scris 22 februarie 2010 - 12:34
#134
Scris 22 februarie 2010 - 12:36
#135
Scris 22 februarie 2010 - 01:44
Asa si la mine, la inceput, incepea sa "beep'aia" limitatorul cand depaseam 100km/h (si imi tot zicea de un coleg de'al ei care conduce excelent ... 90-100km/h), iar acum nici la 160km/h nu mai intervine (ba chiar a constatat ca in vreo 2 cazuri daca as fi mers cu 90-100km/h, nu terminam treburile in ziua respectiva), insa pe serpentine daca fortam prea tare, riscam sa opresc dupa 5 metri pe dreapta
Asa ca in ceea ce priveste limitatorul de acceleratii laterale, inclin sa cred ca ceea ce conteaza e doar calitatea materialului ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#136
Scris 22 februarie 2010 - 10:33
daca dupa 2-3 curbe apar senzatii mai putin placute inseamna ca sensibilitatea e foarte mare...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#137
Scris 22 februarie 2010 - 05:54
hmm..daca n-ar rezista.....n-ar mai merge cu mine in masina, simplu
probabil ca o fi fost si asta un criteriu dupa care a rezistat 5 ani langa mine
nu e vorba ca ma grabesc undeva..asa imi place sa merg, cand am ocazia sa merg asa nu ezit sa o fac.
#138
Scris 22 februarie 2010 - 06:51
#139
Scris 22 februarie 2010 - 06:57
Eu am avut colegi care n'au putut trece peste raul de mare, desi ei aveau tot interesul sa faca asta
Da deja deviem de la subiectul topicului
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#140
Scris 22 februarie 2010 - 07:17
#141
Scris 22 februarie 2010 - 07:37
intrebarea mea cu graba, era sub forma de gluma.nu e vorba ca ma grabesc undeva..asa imi place sa merg, cand am ocazia sa merg asa nu ezit sa o fac.
de parca n-as sti ce fenomene suntem noi astia de pe forum.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#143
Scris 28 februarie 2010 - 01:18
Majoritatea mi s'a parut ca merg pe K&N.
Injen astia fac mai multe chestii ptr Honda?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 februarie 2010 - 01:20
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#144
Scris 28 februarie 2010 - 01:30
Injen din cate stiu face in special admisii pt honda. Altceva nu am mai vazut pe piata de la ei...
Am studiat si solutia K&N si se pare ca nu e cea mai potrivita. Injen-ul asta e cea mai folosita admisie after-market pe civicul din state.
#145
Scris 28 februarie 2010 - 04:53
http://www.youtube.c...h?v=zdkIIyQklKw
http://www.youtube.c...h?v=GcbZQy_gzRg
cam asta ar fi
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi