X3
#576
Scris 28 decembrie 2010 - 07:22
#577
Scris 28 decembrie 2010 - 07:31
PS:oricum la mine masina sta in curte ,si antifurtul e destul de periculos ,Cata are si el unu ,aceasi marca/productie beleaua e ca nu il poate folosi eficient la bloc
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 28 decembrie 2010 - 07:32
#578
Scris 28 decembrie 2010 - 07:43
#579
Scris 28 decembrie 2010 - 07:59
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#580
Scris 28 decembrie 2010 - 08:14
Si ar mai fi ...
#581
Scris 28 decembrie 2010 - 08:27
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#582
Scris 28 decembrie 2010 - 08:33
x3 - evo
1. gardă la sol > 1-0
2. spațiu > 2-0
3. autonomie > 3-0
4. confort > 4-0
etc.
Chiar și la performanțe nu e vreun melc.
La Evo ar fi speranța unei utilizări normale. Cu toate astea acum de exemplu nu există nici un EVO SST de vânzare. Iar la nemți zac unele de prin primăvară la preț mare și au crescut stocurile de mașini noi, dar la prețul ăla nu mă interesează.
Nu prea sunt alternative care să înlocuiască cu succes X3-ul. De asta l-am și păstrat, deși poate dacă EVO-ul găsit în primăvară avea automată (așa declarase proprietarul pe net, când am vorbit cu el, târziu mi-am dat seama că nu are), eram decis să o cumpăr, urma să ne vedem. Dar sunt locuri unde eu nu voi trece cu EVO. Știu că tu te raportezi la cum folosești mașina zilnic, la mine este fix la fel. Garda la sol pentru Golf de 16cm era la mare limită, atins destul de des cu bara față și cu scutul.
Și e complicat să renunți la o mașina căreia nu-i pot reproșa decât frânele (se duc repede) și zgomotul la vânt (după o anumită viteză), în rest a fost ireproșabilă. Sistemul 4x4, venind după Subaru, care nu sunt niște fraieri în domeniu, chiar s-a comportat excelent.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#583
Scris 28 decembrie 2010 - 08:52
Situatia asta, furtul oglinzilor, nu e noua, e de ~20 de ani si, din pacate, nici nu exista premise ca lucrurile vor avea o turnura pozitiva intr-un viitor cat de cat predictibil.
Asadar ai 2 variante:
1 tii masina, asumandu-ti riscul furtului oglinzilor, ramanand sa incerci sa limitezi acest risc ori cu diverse antifurturi mai mult sau mai putin artizanale, sau sa pui pur si simplu unele chioare, chiar si de Dacia. Daca banii pt impozit si asigurari nu sunt un stres prea mare, eu asta as face; masina e buna, ai luat-o aproape de nou nouta, nu are rulaj mare, e bine intretinuta, face fata diverselor solicitari in exploatare (e si fasneata pe sosea, dar poate rula si pe un drum forestier), in plus pierderea financiara la ea acum ar fi f mare.
2. vinzi masina, oricare ar fi motivul. Stii bine ce am tot discutat noi privind ce masina s-ar putea cumpara acum, variantele intermediare sunt paguboase si reprezinta cam o pseudosatisfactie, destul de costisitoare totusi; si tot dpmdv, acum si-n viitorul predictibil, am altceva mai bun de facut cu banii. Astfel esti ori la bal, ori la spital, adica ori iei un auto pt a te deplasa oricand, indiferent conditii, de la A la B, fara pretentii fitzoase, sau, in cazul unui buget pe masura si a lipsei altor prioritati financiare, cauti (dar trebuie cautat destul de bine, timp si nervi, pt scormoneala) o masina care sa fie cat de cat (atat cat se mai poate in zilele noastre) masina. Deci ori ieftin, ori ffff scump (si rar). Oricum ar trebui sa aiba: garda la sol, un sistem 4x4, un motor cat mai potent (si elastic) posibil de preferat in limita a 2L cilindree, in rest ce mai incape/ce se mai poate.
#584
Scris 28 decembrie 2010 - 09:01
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 28 decembrie 2010 - 09:01
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#585
Scris 28 decembrie 2010 - 09:06
Nu te explica. Cum un evo nu poate fi comparat cu X3, si reciproca e valabila. Sunt masini care au in comun un singur lucru: sunt FF MISTO !Tușește. Evo era o altă mașină care mi-ar plăcea, nu prea e în locul ei. Să mă explic:
Nu-s de acord cu tine. TOATE masinile au plusuri si minusuri.Și e complicat să renunți la o mașina căreia nu-i pot reproșa decât frânele (se duc repede) și zgomotul la vânt (după o anumită viteză), în rest a fost ireproșabilă...
..
In plus de asta, e bine sa mai "schimbi" din cand in cand, chiar 100% stilul masinii
Uite de ex. in perioada asta ( si nu numai !!! ), eu as merge glontz catre un GTI !
Ai mai avut "carcasa" similara, dar in rest n-au nicio legatura una cu alta !
Si exemple mai sunt, trebuie doar sa le cauti.
Crede-ma ca dupa ce vei "scapa" de brandul asta ( BMW ), vei simti o usurare greu de descris. Nu-mi raspunde acum la paragraful asta, ci dupa ce vei schimba masina ! Chiar te rog mult sa copiezi undeva postul, si discutam pe marginea lui "dupa"
#586
Scris 28 decembrie 2010 - 11:35
poate fi o alternativa. un 2,0TFSI lucrat de oameni sanatosi la cap sare la 270-280cp si 390-400mn.
si cu un pachet S-line nu arata chiar rau.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#587
Scris 29 decembrie 2010 - 12:05
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#588
Scris 29 decembrie 2010 - 12:10
#589
Scris 29 decembrie 2010 - 12:12
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#590
Scris 29 decembrie 2010 - 12:13
#591
Scris 29 decembrie 2010 - 12:15
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#592
Scris 29 decembrie 2010 - 12:19
Data aviatoare, daca stim din timp cine, ce si cum, e sigura chestiunea.
#593
Scris 29 decembrie 2010 - 12:38
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#594
Scris 29 decembrie 2010 - 12:41
#595
Scris 29 decembrie 2010 - 12:52
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#596
Scris 29 decembrie 2010 - 08:14
nu cred ca poti sa faci "coborarea" la berline asa usor,referitor la ce zice Relu ,GTI e super ciumeg dar fara 4x4,ca si alternative pentru tine:Tușește. Evo era o altă mașină care mi-ar plăcea, nu prea e în locul ei. Să mă explic:
x3 - evo
1. gardă la sol > 1-0
2. spațiu > 2-0
3. autonomie > 3-0
4. confort > 4-0
etc.
Chiar și la performanțe nu e vreun melc.
La Evo ar fi speranța unei utilizări normale. Cu toate astea acum de exemplu nu există nici un EVO SST de vânzare. Iar la nemți zac unele de prin primăvară la preț mare și au crescut stocurile de mașini noi, dar la prețul ăla nu mă interesează.
Nu prea sunt alternative care să înlocuiască cu succes X3-ul. De asta l-am și păstrat, deși poate dacă EVO-ul găsit în primăvară avea automată (așa declarase proprietarul pe net, când am vorbit cu el, târziu mi-am dat seama că nu are), eram decis să o cumpăr, urma să ne vedem. Dar sunt locuri unde eu nu voi trece cu EVO. Știu că tu te raportezi la cum folosești mașina zilnic, la mine este fix la fel. Garda la sol pentru Golf de 16cm era la mare limită, atins destul de des cu bara față și cu scutul.
Și e complicat să renunți la o mașina căreia nu-i pot reproșa decât frânele (se duc repede) și zgomotul la vânt (după o anumită viteză), în rest a fost ireproșabilă. Sistemul 4x4, venind după Subaru, care nu sunt niște fraieri în domeniu, chiar s-a comportat excelent.
Tiguan ,Q5/3 poate Infiniti?
Beleaua e ca pierzi extrem de mult daca vinzi masina acum,practic pe piata mai cumpara doar samsarii la preturi de rahat.Cum zici tu daca incepi sa le iei pe bucati X3 iese in fata la destul de multe capitole,mai putin la cel privind siguranta oglinzilor.Incearca totusi sa gasesti un garaj/parcare pazita in apropiere de tine.Sau daca nu ai cum pune o camera de supraveghere care sa bata pe masina.Acum ma gandesc ca tu folosesti masina destul de mult ,ar trebui poate sa faci o lista cu posibile masini care ar putea inlocui X3.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 29 decembrie 2010 - 08:16
#597
Scris 29 decembrie 2010 - 09:07
O masina premium va pierde foarte mult din valoare la ravanzare, indiferent daca o tii 1 zi sau cateva sute. Cu alte cuvinte, cei care le cumpara ori le tin pana cad de tot, ori au atatia bani incat li se rupe cat mai iau pe ea la un moment dat. Nu e cazul meu, si banui ca nici a lui cata.
Aia cu 4x4, e si nu e importanta. Nu ne-am nascut in 4x4, si se poate trai foarte bine si fara. Mai ales ca sistemele de acum sunt in mare majoritate surogate.
Traversam o perioada nasoala din toate punctele de vedere, si asta ar trebui sa ne faca sa gandim putin altfel la achizitia unei masini. Mai ales ca avem nesansa sa traim in Romania ..
#598
Scris 29 decembrie 2010 - 09:20
Unui procent covarsitor de posesori de beamveu nici nu-i trece prin cap sa securizeze suplimentar oglinzile, cu antifurt metalic, preferand sa traiasca cu senzatia ca "lui nu i se va intampla", si, la naiba, are benve, nu dacie, cum o sa puna el antifurt, e rusine. Tot asa de 5-6 ori la unii, probabil e o forma de masochism, cred eu. Acum, ca mai nou se rup oglinzile, exista solutia de a nitui o bucata de tabla asa cum se facea la oglinzile de Vectra, care daca nu ma insel au fost primele care se furau pe acelasi stil, ca pe Targu Ocna. Se pierde rabatarea, dar...
Acum intrebarea este: se prefera cu oglinda urata, dar functionala (nituita + antifurt metalic) sau fara oglinda ?
#599
Scris 29 decembrie 2010 - 09:25
ideal e tabla din aia + sablare
#600
Scris 29 decembrie 2010 - 09:27
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi