TTRS si S4 vs restu
#126
Scris 24 noiembrie 2009 - 12:29
#127
Scris 24 noiembrie 2009 - 12:40
Apropo, viitorul motor de pe s4 va fi turbo. Gresesc ?
#128
Scris 24 noiembrie 2009 - 08:20
#129
Scris 24 noiembrie 2009 - 08:27
#130
Scris 24 noiembrie 2009 - 08:32
marketingul asta ne omoara
ai o punga de semnite pentru afirmatie
sper ca viitoarele M3-uri sa ramana aspirate
#131
Scris 24 noiembrie 2009 - 08:39
#132
Scris 24 noiembrie 2009 - 08:44
relu, de ce nu ne spui de masinile alea obositoare sau neplacute ? las sa se supere colegii, oricum deja te-a 'penalizat' SLK de te dor salele.
#133
Scris 24 noiembrie 2009 - 08:49
Pai daca zic, mai pup tuica din kilu saftei.....
relu, de ce nu ne spui de masinile alea obositoare sau neplacute ? ....
Si pe SLK, pentru blestemul asta cu spatele, il astept la cotitura.....
#134
Scris 24 noiembrie 2009 - 08:57
DAR ptr placerea absoluta, un high-rev aspirat de cilindree mare ( si V8 daca s-ar putea ) e demential.
eu inca am ramas cu sechele dupa acel RS4...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#135
Scris 24 noiembrie 2009 - 09:25
Pai daca zic, mai pup tuica din kilu saftei
Si pe SLK, pentru blestemul asta cu spatele, il astept la cotitura.....
Safu, vezi daca n-ai incalzire in pardoseala?
Ti-ai fi ,,desfatat'' spatele pe ea...
Niciodata un tuning nu se va apropia de ,,nativ''. Valabil la tate, dar si la masini.
Extrapolati!
#136
Scris 24 noiembrie 2009 - 09:29
#137
Scris 24 noiembrie 2009 - 09:44
Ska, RS4 arata si se misca untr-un mare fel (ma refer la varianta ,,sifonier'').
#138
Scris 24 noiembrie 2009 - 11:09
Dar n-am zis asta. Ma refeream la motoarel turbo in general, si in special la comparatia lui doom a s4 cu motorul lui cind spunea ca diferente mari nu sunt la performante.
Apropo, viitorul motor de pe s4 va fi turbo. Gresesc ?
Pai S4 vechi avea un V8 aspirat - 344 CP. De un an S4 are un V6 cu compresor mecanic - 333 CP, dar performante mai bune ca cel vechi. Asta nou poarta incriptia V6T, in care T vine de la supraalimentane, nu de la turbo. Viitorul S4 e prea departe ca sa stim ceva.
Probabil ca lucrurile astea se stiau, dar e discutia mai clara cu ele scrise.
#139
Scris 24 noiembrie 2009 - 11:32
oricum, nu cred ca vrea nimeni sa "improaste" cu mud performantele noului V6T care cu siguranta este un motor foarte reusit si performant.
discutia a plecat de la feelingul oferit de un motor.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#140
Scris 04 decembrie 2009 - 10:19
ca tot veni vorba, audi nu vor dezvolta un rs4 pe platforma b8 iar acest s4 va ramane cel mai performant audi a4 b8.
rs5 va veni cel tarziu in primavara la geneva , 4.2 aspirat cu maxim 480 cp si minim 450 cp
Aceasta postare a fost editata de mariuscr: 04 decembrie 2009 - 10:27
#141
Scris 04 decembrie 2009 - 10:52
pe de alta parte nu vad de ce ar mai tine aspiratul, in conditiile in care piata pt el e in cadere libera.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#142
Scris 04 decembrie 2009 - 11:12
Dupa parerea mea, S4 si RS4 sunt un fel de WRX si STI. Cum nu poti "tuna" wrx-ul sa fie ca sti-ul, nici s4 nu va putea fi ca RS4
#143
Scris 04 decembrie 2009 - 11:24
in rest, frane si suspensii ii poti pune si tu, nu e ca la STI unde schimbi juma de masina.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#144
Scris 05 decembrie 2009 - 01:14
Cat despre: "mai exista oameni care apreciaza audi ?! in general, pe forumuri, lumea caracterizeaza audi cu cele mai de jos cuvinte", citesc destule forumuri si nu am avut deloc impresia asta.Plus ca exista si forumuri dedicate...deci implicit fani ai acestei marci.
VW Passat B6
#145
Scris 05 decembrie 2009 - 07:31
Mai schimbi cutia si gata........
in rest, frane si suspensii ii poti pune si tu, nu e ca la STI unde schimbi juma de masina.
Eu ramin la parerea mea, si anume ca un s4 nu-l poti face RS4 decit cu cheltuieli nejustificat de mari. Exact ca la subaru.
l.e.
Puterea nu e totul
#146
Scris 05 decembrie 2009 - 08:22
si la mine regulament
#147
Scris 05 decembrie 2009 - 11:05
un viitor posesor de asa ceva, in mai bine de 90% din cazuri stie ce vrea de la masina, si cam stie ce cumpara.
oricum, V8-ul de 4,2 de pe vechiul model era o bijuterie de motor. care cred ca ar putea fi dus lejer in ~450cp.
nu as vrea sa cred ca ptr un viitor RS4, vor mentine 3,0 TFSI-ul. impins sus de tot.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#148
Scris 05 decembrie 2009 - 04:03
Mai schimbi cutia si gata...
Eu ramin la parerea mea, si anume ca un s4 nu-l poti face RS4 decit cu cheltuieli nejustificat de mari. Exact ca la subaru.
l.e.
Puterea nu e totul
tocmai ca la audi nu sunt diferente asa de mari intre masini. la WRX bagi diferentiale, cutie, electronica, turbina, evacuare etc.
la S4 acum nu prea ai ce sa pui. RS4 ar veni cu suspensie mai tare si frane mai mari, o evacuare poate mai smechera, desi daca stock motorul duce asa multi cai, cred ca schimba foarte putin la ea ceva. chestii pe care deja tunerul le ofera in pachetul pt 430 de cai daca le vrei evident. te mai costa vreo 10k�, daca ti le cumperi tu separat si le montezi, e mult mai ieftin.
probabil ca audi a vrut sa mearga pe aceeasi reteta S4 vs RS4 anterioare, vad ca si puterea pe S4 bate tot acolo, doar motorul e altul, iar S4 remapat bate in puterea vechiului (actualului inca) RS4. numai ca acum S4 poate fi urcat foarte rapid sus. plus ca RS4 va prelua mai mult ca sigur de la S4 cutia si diferentialul.
interesant mai e si faptul ca S4 vechi avea aerodinamica mai buna decat RS4.
ar fi interesant un test intre S4 tunat si RS4 actual. din ce spun cei care au mers cu ambele, RS4 e depasit.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#149
Scris 05 decembrie 2009 - 11:58
mai exista oameni care apreciaza audi ?! in general, pe forumuri, lumea caracterizeaza audi cu cele mai de jos cuvinte.
eu pe forumuri citesc ca noul audi ar fi subaru :cunaooooo:
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#150
Scris 06 decembrie 2009 - 12:00
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi