Salt la continut


Fotografie
- - - - -

TTRS si S4 vs restu


  • Please log in to reply
172 replies to this topic

#126 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 24 noiembrie 2009 - 12:29

Relu - motorul de pe S4 nou nu e turbo, deci nu pierde deloc la capitolul cuplu liniar si raspuns motor.
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#127 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 noiembrie 2009 - 12:40

Dar n-am zis asta. Ma refeream la motoarel turbo in general, si in special la comparatia lui doom a s4 cu motorul lui cind spunea ca diferente mari nu sunt la performante.

Apropo, viitorul motor de pe s4 va fi turbo. Gresesc ?
  • 0

#128 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 24 noiembrie 2009 - 08:20

si totusi pare-se ca asta e reteta succesului motor de cilindree relativ mare+compresor sau turbo ;)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#129 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 noiembrie 2009 - 08:27

Depinde pentru cine. Masinile "pur singe" n-au fost niciodata turbo.
  • 0

#130 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 24 noiembrie 2009 - 08:32

;)

marketingul asta ne omoara
ai o punga de semnite pentru afirmatie
sper ca viitoarele M3-uri sa ramana aspirate ;)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#131 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 noiembrie 2009 - 08:39


  • 0

#132 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 noiembrie 2009 - 08:44

turbo iz my middle name !!
;)

relu, de ce nu ne spui de masinile alea obositoare sau neplacute ? las sa se supere colegii, oricum deja te-a 'penalizat' SLK de te dor salele.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#133 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 noiembrie 2009 - 08:49

.....
relu, de ce nu ne spui de masinile alea obositoare sau neplacute ? ....

Pai daca zic, mai pup tuica din kilu saftei ;)

Si pe SLK, pentru blestemul asta cu spatele, il astept la cotitura..... ;)
  • 0

#134 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 noiembrie 2009 - 08:57

mie un motor turbo mi se pare mult mai usor de condus sincer decat unul aspirat.
DAR ptr placerea absoluta, un high-rev aspirat de cilindree mare ( si V8 daca s-ar putea ) e demential.
eu inca am ramas cu sechele dupa acel RS4... ;)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#135 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 noiembrie 2009 - 09:25

Pai daca zic, mai pup tuica din kilu saftei :D

Si pe SLK, pentru blestemul asta cu spatele, il astept la cotitura..... :D



Safu, vezi daca n-ai incalzire in pardoseala?
Ti-ai fi ,,desfatat'' spatele pe ea... :D

Niciodata un tuning nu se va apropia de ,,nativ''. Valabil la tate, dar si la masini. :D
Extrapolati! :D
  • 0

#136 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 noiembrie 2009 - 09:29

Io n-am avut bani de aspirata si vrei sa am pentru incalzire in pardoseala ? :D
  • 0

#137 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 noiembrie 2009 - 09:44

Asta-i o necesitate( incalzirea), nu un moft (aspirata mare).

Ska, RS4 arata si se misca untr-un mare fel (ma refer la varianta ,,sifonier'').
  • 0

#138 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 24 noiembrie 2009 - 11:09

Dar n-am zis asta. Ma refeream la motoarel turbo in general, si in special la comparatia lui doom a s4 cu motorul lui cind spunea ca diferente mari nu sunt la performante.

Apropo, viitorul motor de pe s4 va fi turbo. Gresesc ?


Pai S4 vechi avea un V8 aspirat - 344 CP. De un an S4 are un V6 cu compresor mecanic - 333 CP, dar performante mai bune ca cel vechi. Asta nou poarta incriptia V6T, in care T vine de la supraalimentane, nu de la turbo. Viitorul S4 e prea departe ca sa stim ceva.
Probabil ca lucrurile astea se stiau, dar e discutia mai clara cu ele scrise.
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#139 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 noiembrie 2009 - 11:32

da dar vedeti voi ca din acelasi 4,2 sunt scosi si 420cp pe RS4 :D care deja e alta mancare de fish.
oricum, nu cred ca vrea nimeni sa "improaste" cu mud performantele noului V6T care cu siguranta este un motor foarte reusit si performant.
discutia a plecat de la feelingul oferit de un motor.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#140 mariuscr

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 58 Mesaje:
Inregistrat: 13-iunie 05

Scris 04 decembrie 2009 - 10:19

mai exista oameni care apreciaza audi ?! in general, pe forumuri, lumea caracterizeaza audi cu cele mai de jos cuvinte.

ca tot veni vorba, audi nu vor dezvolta un rs4 pe platforma b8 iar acest s4 va ramane cel mai performant audi a4 b8.
rs5 va veni cel tarziu in primavara la geneva , 4.2 aspirat cu maxim 480 cp si minim 450 cp

Aceasta postare a fost editata de mariuscr: 04 decembrie 2009 - 10:27

  • 0
Ford Focus 2

#141 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 04 decembrie 2009 - 10:52

e si criza, e si o tactica pt a vinde S4 cat mai mult. oricum, 430 de cai cred ca e suficient pt mers la piata. RS4 ar trebui impins la atat din fabrica macar, dar cum S4 poate sa-l egaleze relativ usor si la un cost total mai mic, s-au faultat singuri intr-un fel.

pe de alta parte nu vad de ce ar mai tine aspiratul, in conditiile in care piata pt el e in cadere libera.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#142 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 decembrie 2009 - 11:12

Cata,
Dupa parerea mea, S4 si RS4 sunt un fel de WRX si STI. Cum nu poti "tuna" wrx-ul sa fie ca sti-ul, nici s4 nu va putea fi ca RS4 :rolleyes:
  • 0

#143 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 04 decembrie 2009 - 11:24

stiu si eu, nu prea merge. WRX si STI sunt fundamental diferite. acum e ca si cum pe WRX ar fi pus cam tot de pe STI. S4 are un motor foarte capabil din fabrica si duce multi cai stock, plus ca fara limitare ajunge foarte sus si ca viteza. un +400 de cai si +280km/h e ceva. apoi are o noua cutie (inca cu anumite neajunsuri, dar oricum cea mai performanta a lor si probabil o vor perfectiona pe S4. diferential spate sport, o premiera pt audi, probabil iar pus pt perfectionare. asa ca RS4 ar trebui sa vina cu multe treburi in plus si nu prea au ce. daca il arunca in +500 de cai, cred ca intra peste RS6 si va fi si scump. nu m-ar mira ca audi sa caute solutii pt a limita posibilitatea de tuning pt S4.

in rest, frane si suspensii ii poti pune si tu, nu e ca la STI unde schimbi juma de masina.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#144 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 05 decembrie 2009 - 01:14

Nu cred ca s-au faultat singuri.RS4 probabil va aparea spre sfarsitul generatiei B8 asa cum a fost si la B7 deci pana atunci S4 are o paine sigura de mancat in segment.Mie mi se pare ok ca au scos actualul model la pret mai mic fata de generatia precedenta...asta e un atu, mai ales pe vreme de criza.
Cat despre: "mai exista oameni care apreciaza audi ?! in general, pe forumuri, lumea caracterizeaza audi cu cele mai de jos cuvinte", citesc destule forumuri si nu am avut deloc impresia asta.Plus ca exista si forumuri dedicate...deci implicit fani ai acestei marci.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#145 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 decembrie 2009 - 07:31

.....
in rest, frane si suspensii ii poti pune si tu, nu e ca la STI unde schimbi juma de masina.

Mai schimbi cutia si gata...
Eu ramin la parerea mea, si anume ca un s4 nu-l poti face RS4 decit cu cheltuieli nejustificat de mari. Exact ca la subaru.
l.e.
Puterea nu e totul :rolleyes:
  • 0

#146 voinea

    chiptuner

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.207 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf R32
  • Motorizare:3.2 V6

Scris 05 decembrie 2009 - 08:22

@DOOM> poate pe forumururile de BMW sau HONDA se vorbeste urat de Audi
  • 0

#147 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 decembrie 2009 - 11:05

criza, ne-criza, un RS4 cu siguranta nu se adreseaza unei clientele care duce lipsa de bani :rolleyes:
un viitor posesor de asa ceva, in mai bine de 90% din cazuri stie ce vrea de la masina, si cam stie ce cumpara.
oricum, V8-ul de 4,2 de pe vechiul model era o bijuterie de motor. care cred ca ar putea fi dus lejer in ~450cp.
nu as vrea sa cred ca ptr un viitor RS4, vor mentine 3,0 TFSI-ul. impins sus de tot.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#148 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 decembrie 2009 - 04:03

Mai schimbi cutia si gata...
Eu ramin la parerea mea, si anume ca un s4 nu-l poti face RS4 decit cu cheltuieli nejustificat de mari. Exact ca la subaru.
l.e.
Puterea nu e totul :)


tocmai ca la audi nu sunt diferente asa de mari intre masini. la WRX bagi diferentiale, cutie, electronica, turbina, evacuare etc.

la S4 acum nu prea ai ce sa pui. RS4 ar veni cu suspensie mai tare si frane mai mari, o evacuare poate mai smechera, desi daca stock motorul duce asa multi cai, cred ca schimba foarte putin la ea ceva. chestii pe care deja tunerul le ofera in pachetul pt 430 de cai daca le vrei evident. te mai costa vreo 10k�, daca ti le cumperi tu separat si le montezi, e mult mai ieftin.

probabil ca audi a vrut sa mearga pe aceeasi reteta S4 vs RS4 anterioare, vad ca si puterea pe S4 bate tot acolo, doar motorul e altul, iar S4 remapat bate in puterea vechiului (actualului inca) RS4. numai ca acum S4 poate fi urcat foarte rapid sus. plus ca RS4 va prelua mai mult ca sigur de la S4 cutia si diferentialul.

interesant mai e si faptul ca S4 vechi avea aerodinamica mai buna decat RS4.

ar fi interesant un test intre S4 tunat si RS4 actual. din ce spun cei care au mers cu ambele, RS4 e depasit.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#149 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 decembrie 2009 - 11:58

mai exista oameni care apreciaza audi ?! in general, pe forumuri, lumea caracterizeaza audi cu cele mai de jos cuvinte.


eu pe forumuri citesc ca noul audi ar fi subaru :cunaooooo:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#150 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 06 decembrie 2009 - 12:00

da sa citim si noi ! :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi