Salt la continut


Fotografie
- - - - -

TTRS si S4 vs restu


  • Please log in to reply
172 replies to this topic

#26 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 16 octombrie 2009 - 12:00

S4, clar. Ti se portriveste ca o manusa. Nu te vad ABSOLUT deloc in TT.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#27 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 16 octombrie 2009 - 01:43

cata, io zic sa nu te mai stresezi atata. le iei pe amandoo si gata :blink:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#28 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 16 octombrie 2009 - 02:23

Si pastrezi si X3u. :blink: Pt. consum. :P
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#29 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 16 octombrie 2009 - 02:24

mei, nu ati inteles... cata nu vrea sa aleaga intre astea doua... doar a remarcat avansul lui Audi si se intreba ce competitori pot sa bata aceste 2 oferte de la Audi....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#30 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 octombrie 2009 - 02:46

Audi S4 3.0 TFSI quattro
PS/KW 333/245
0-100 km/h in 4.90s,
Allradantrieb, permanent, 6 Gang manuell
250 km/h Spitze
Preis 50950 �

aia e stock? shit, eu am vorbit cu unu care sustinea asta si i-am spus ca e nebun. omul si-o face in curand la 450 de cai. trebuie sa-mi cer scuze.

atunci 4.3s sau chiar mai bine (pt ca au fost testate numai manuale) tunata mi se pare chiar realizabil, poate si mai jos. :blink:

ce-i mai ramane lui RS4?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#31 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 16 octombrie 2009 - 03:21

RS4 va avea un oficial 4,5-4,6 cred, cu masuratori pe la 4,1-4,2 banuiesc.
rocket science.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#32 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 octombrie 2009 - 04:10

ca sa nu va trimit pe vwforum si sa si putem discuta aici, import impresiile lui vlad de acolo.

Am avut ocazia sa testez noul Audi S4 la lansarea internationala din Palma de Mallorca si, avand in vedere ca multi dintre voi si-au aratat interesul in acesta masina, va prezint cateva idei despre ea.

In primul rand, motorul este cel despre care lumea tot vorbeste. Foloseste un compresor pentru supraalimentare si are 333 CP, insa cuplul este cel care impresioneaza: 440 Nm intre 2900 si 5300 rpm. Acceleratia este liniara, iar resursele sunt "sanatoase".
Cand motorul si evacuarea sunt reci, sunetul nu este foarte sportiv, dar cand acestea se incing ofera un sunet superb. Nu foarte gros ca la vechiul V8, mai degraba ceva in genul unui 2.0 TFSI cu evacuare sport.

Cutia manuala ofera 5.1 sec pentru 0-100 km/h, iar Stronic-ul cu 7 trepte face suta in 5.3 sec. Stiind ca orice Stronic aduce performante imbunatatite cu 0.2 secunde, am discutat cu inginerii responsabili si mi-au explicat ceva foarte simplu. Cutia manuala iti permite sa atingi 100 km/h cu a doua treapta, in timp ce Stronic-ul nu, folosind si a treia treapta. Apropo de acest lucru, limita rosie incepe la 7000 rpm.

Suspensia standard este chiar confortabila, dar nu iti face probleme cand mergi sportiv. Masinile de test aveau drive select, dar fara amortizoare reglabile. Nu stiu de ce. Cu directia setata pe dynamic este foarte usor sa conduci sportiv, dar parca se simte nevoie si amortizoarele reglabile.

Cel mai impresionant lucru la acesta masina este Stronic-ul. Schimbarile de trepte se fac extrem de rapid, iar masina "impinge" in continuu. Nu mai zic ca dupa 3000 de rpm, orice schimbare e completata de un bolborosit al evacuarii incredibil. Iar daca schimbi din padele intre 5000 si 7000 rpm sunt si mai puternice bolborosirile si pocniturile. Tipice masinilor de WRC si nu exagerez.

Consumul este singurul lucru care m-a dezamagit. Una dintre masini, care avea Stronic si vreo 4900 km, a consumat in regim de condus extraurban si de autostrada, cu viteze de maxim 140 km/h, 14% pe o distanta de aprox. 30 de km. Am resetat computerul de bord si am mers si cu 100-110 vreo 15-20 km, iar consumul a fost de 11. Iar in mers sportiv masina a consumat 18-20%. Nu ca ar conta foarte mult consumul la o astfel de masina, dar totusi mi se pare mare.

Am condus masinile si pe circuitul de la Mallorca, scopul turelor de traseu fiind evidentierea diferentialului sport de pe puntea spate. Acesta poate transmite 100% din cuplu catre roata spate de la exteriorul virajului, ajutand la o iesire mai rapida. Sincer, nu am simtit diferentele fata de, spre exemplu, masina mea, dar nu cred ca sunt eu cel mai in masura sa dau un verdict. Cu siguranta face diferenta, dar e greu de sesizat.
Cu toate sisteme cuplate, masina sta foarte bine pe trasa ideala, fara sa subvireze sau supravireze. Cu ASR-ul scos, am simtit un caracter supravirator, iar de tot nu am scos sistemele.
Launch control nu exista, probabil datorita sistemului drive select.

In alta ordine de idei, oficialii au tinut sa sublinieze trei lucruri importante. Noul S4 este mai economic, mai ecologic si mai ieftin decat generatia anterioara.

Atasez si cateva poze. O sa vedeti si ce masina foloseau instructorii pentru turele de teorie ;)


Speram sa fie mai brutala masina. Dar ca sa fac o comparatie exacta intre ceea ce credeam si realitate...
Pozitiv: scaunele te tin mai bine decat arata profilul, Stronic-ul e fenomenal ca schimbari de trepte si prin sound-ul care il face motorul la schimbare, pe Dynamic directia este excelenta...insa fata de generatie anterioara este, pret total, o evolutie buna.
Negativ: acceleratia e prea liniara, iar consumul este mare in regimul de mers extraurban.
Verdict final: mi-as lua! :D Sper sa nu fie pretul mare. Generatia anterioara era 59.000 de euro cu TVA inclus. Iar dupa spusele oficialilor acesta va fi mai ieftin.

Sincer, simti mai multa sportivitate la schimbarile treptelor cu Stronicul. Compresorul acela da cu totul alte senzatii decat la motoarele cu turbo si cutie manuala.


poze

Imagine amplasata-Imagine amplasata-Imagine amplasata-Imagine amplasata-Imagine amplasata

The Kingdom of the Rings :
Imagine amplasata
Imagine amplasata

Imagine amplasata

Imagine amplasata

Imagine amplasata

Imagine amplasata

Imagine amplasata

Imagine amplasata

Imagine amplasata

Imagine amplasata

desigur in romania exista primele nemultumiri, desi nu au mers cu masina.
1. e prea banala
2. nu e turbo

despre TTRS o parere :D - http://www.timesonli...j...et=0&page=1

Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata

Aceasta postare a fost editata de cata69: 16 octombrie 2009 - 04:14

  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#33 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 octombrie 2009 - 04:36



asta e clara. dar urmatoarea ridica niste intrebari. de ce s-au activat senzorii de presiune in pneuri? daca merge cu rotile stock pe 18" exista diferente asa de mari de la rece la cald?


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#34 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 16 octombrie 2009 - 10:19

consumul ala e normal ! si ma asteptam de la un om care scrie articole de masini sa cunoasca niste chestii trestii.
sa vedem , in primul rand este un motor supraalimentat ! bun , acestea fiind spuse cam ce turatii avea pe la 140 ? sa tot fie un 3000 rpm ? masina are declarat un cuplu de 440 Nm intre 2900 si 5300 ... ce concluzie tragem noi din astea ?
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#35 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 16 octombrie 2009 - 10:42

Ce va tot luati ma de hyundaiu meu ? ( nu-i kia :D ). L-am laudat eu vreodata ? :D


Sa inteleg ca frustreaza chiar daca nu-i in tarfic ? :laugh:

in cazul in care ai necazuri cu baietii te rog sa ma suni .
simt ca devin deranjat de unii posesori ai unor marci aflate ...sub linia de plutire ..apropo cati bani a papat opelul ( mai exista ) de la bugetul statului german?
si pt ce ma ? pt ce ? ..nu mai zic nic ma abtui .

a glumit si el ..caterinca . cand ai opel iti este permis orice derapaj.

Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 16 octombrie 2009 - 10:42

  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#36 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 16 octombrie 2009 - 10:46

Vali "is back" ! :laugh:
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#37 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 octombrie 2009 - 10:54

consumul ala e normal ! si ma asteptam de la un om care scrie articole de masini sa cunoasca niste chestii trestii.
sa vedem , in primul rand este un motor supraalimentat ! bun , acestea fiind spuse cam ce turatii avea pe la 140 ? sa tot fie un 3000 rpm ? masina are declarat un cuplu de 440 Nm intre 2900 si 5300 ... ce concluzie tragem noi din astea ?


pai nici eu nu cad cu el pe aceeasi linie mereu, dar e o opinie de la cineva care macar merge tare. si mie mi se pare consumul excelent.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#38 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 16 octombrie 2009 - 10:59

Vali "is back" ! :laugh:

scuzati deranjul. Va doresc mult spor la teteresit.
  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#39 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 16 octombrie 2009 - 11:01

pai nici eu nu cad cu el pe aceeasi linie mereu, dar e o opinie de la cineva care macar merge tare. si mie mi se pare consumul excelent.

stii tu ... e sa mergi tare ... si sa mergi tare ... iar AWD se invata la condus ...
daca e vlad cu mps ul care a scris alea pe acolo . daca nu tot raman la parerea mea .
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#40 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 17 octombrie 2009 - 12:10

Mah, cata, eu te suspectez ca ne pregatesti o surpriza si apari cu un S4 soon... :lol:
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#41 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 17 octombrie 2009 - 12:12

you think? :laugh:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#42 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 17 octombrie 2009 - 12:13

Nu. Incep sa fiu din ce in ce mai convins. :lol:
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#43 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 17 octombrie 2009 - 08:07

ala e alt vlad.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#44 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 17 octombrie 2009 - 08:08

ahhh bun ... atunci pot sa ma iau de el si mai si . pentru celalalt vlad aveam mult mai mult respect :lol:
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#45 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 17 octombrie 2009 - 09:53

omu si-a dat cu parerea.
asa cum intelege si pricepe el.
fiecare are poate alte asteptari de la masina. si se uite dupa alte chestii.

mai mult ca sigur atat S4 cat si TTRS sunt doua bijuterii care isi merita banii.
dar e pacat totusi ca daca le vrei noi, si cat de cat echipate, trebuie sa castigi la loto.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#46 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 17 octombrie 2009 - 10:16

clar isi merita banii. un s4 va pune in dificultate un C amg ... garantat.
sa nu mai zic ca un S4 se poate modifca foarte usor.

cutia sa tina cum trebuie si cat trebuie , transmisia , diferentialele samd . ca motorul sigur poate.
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#47 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 17 octombrie 2009 - 12:20

ptr un lup singuratic, care des tinde sa-si depaseasca limitele, ar da mai bine poate un TTRS.
mie nu mi-a placut niciodata TT-ul.
mi se pare o masina strict de aspect, si mai mult de atat, una de fete.
dar acest TTRS... yammy :lol:

pentru orice alta situati, as lua in considerare S4. cu bani nu foarte multi, o faci de 400+cp. si deja la cifrele astea, e arhisuficient.



- de la mallorca

- Can you make an Audi Estate oversteer? [Drivers Republic]

Aceasta postare a fost editata de ska: 17 octombrie 2009 - 12:23

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#48 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 17 octombrie 2009 - 02:40

Ce masina conduce Vlad MHL? Ca sa stim ce termen de comparatie a folosit :P
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#49 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 17 octombrie 2009 - 02:57

S3 265 de cai. eu am mers cu el cu gume de vara cand erau aproape 0� si a fost foarte bine. S3-ul e o masina care sta foarte bine pe sosea si care-ti ofera senzatii non-stop (cutie manuala). e posibil ca in S4 sa fie cu totul altfel.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#50 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 17 octombrie 2009 - 07:08

legat de vectra opc, mia conteaza si mana soferului si cum vezi potentialul in masina. pe ring era un vectra opc break, care chiar a fost apreciat. o combinatie reusita intre sofer+masina pregatita cumva, altfel toti aia care au facut review la ea, erau imbecili.

in testul pus de catre ska, la capitolul manevrabilitate si franare opel era creditat foarte bine. sistemul 4x4 si franele brembo par sa-si faca treaba chiar bine. restul dezamagea pe alocuri, dar depinde acum cat de bine dotata vine la pretul ala. peste plastice nu vor trece niciodata.

se vede ca s-au straduit sa iasa bine pe

Imagine amplasata



e totusi prea mult sa iau de pe topicul asta http://www.astraforu...930/123327.aspx si sa aduc aici. dar ca sa va faceti o idee.

contul meu acolo cica e blocat :(
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi