TTRS si S4 vs restu
#26
Scris 16 octombrie 2009 - 12:00
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#27
Scris 16 octombrie 2009 - 01:43
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#28
Scris 16 octombrie 2009 - 02:23
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#29
Scris 16 octombrie 2009 - 02:24
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#30
Scris 16 octombrie 2009 - 02:46
PS/KW 333/245
0-100 km/h in 4.90s,
Allradantrieb, permanent, 6 Gang manuell
250 km/h Spitze
Preis 50950 �
aia e stock? shit, eu am vorbit cu unu care sustinea asta si i-am spus ca e nebun. omul si-o face in curand la 450 de cai. trebuie sa-mi cer scuze.
atunci 4.3s sau chiar mai bine (pt ca au fost testate numai manuale) tunata mi se pare chiar realizabil, poate si mai jos.
ce-i mai ramane lui RS4?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#31
Scris 16 octombrie 2009 - 03:21
rocket science.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#32
Scris 16 octombrie 2009 - 04:10
Am avut ocazia sa testez noul Audi S4 la lansarea internationala din Palma de Mallorca si, avand in vedere ca multi dintre voi si-au aratat interesul in acesta masina, va prezint cateva idei despre ea.
In primul rand, motorul este cel despre care lumea tot vorbeste. Foloseste un compresor pentru supraalimentare si are 333 CP, insa cuplul este cel care impresioneaza: 440 Nm intre 2900 si 5300 rpm. Acceleratia este liniara, iar resursele sunt "sanatoase".
Cand motorul si evacuarea sunt reci, sunetul nu este foarte sportiv, dar cand acestea se incing ofera un sunet superb. Nu foarte gros ca la vechiul V8, mai degraba ceva in genul unui 2.0 TFSI cu evacuare sport.
Cutia manuala ofera 5.1 sec pentru 0-100 km/h, iar Stronic-ul cu 7 trepte face suta in 5.3 sec. Stiind ca orice Stronic aduce performante imbunatatite cu 0.2 secunde, am discutat cu inginerii responsabili si mi-au explicat ceva foarte simplu. Cutia manuala iti permite sa atingi 100 km/h cu a doua treapta, in timp ce Stronic-ul nu, folosind si a treia treapta. Apropo de acest lucru, limita rosie incepe la 7000 rpm.
Suspensia standard este chiar confortabila, dar nu iti face probleme cand mergi sportiv. Masinile de test aveau drive select, dar fara amortizoare reglabile. Nu stiu de ce. Cu directia setata pe dynamic este foarte usor sa conduci sportiv, dar parca se simte nevoie si amortizoarele reglabile.
Cel mai impresionant lucru la acesta masina este Stronic-ul. Schimbarile de trepte se fac extrem de rapid, iar masina "impinge" in continuu. Nu mai zic ca dupa 3000 de rpm, orice schimbare e completata de un bolborosit al evacuarii incredibil. Iar daca schimbi din padele intre 5000 si 7000 rpm sunt si mai puternice bolborosirile si pocniturile. Tipice masinilor de WRC si nu exagerez.
Consumul este singurul lucru care m-a dezamagit. Una dintre masini, care avea Stronic si vreo 4900 km, a consumat in regim de condus extraurban si de autostrada, cu viteze de maxim 140 km/h, 14% pe o distanta de aprox. 30 de km. Am resetat computerul de bord si am mers si cu 100-110 vreo 15-20 km, iar consumul a fost de 11. Iar in mers sportiv masina a consumat 18-20%. Nu ca ar conta foarte mult consumul la o astfel de masina, dar totusi mi se pare mare.
Am condus masinile si pe circuitul de la Mallorca, scopul turelor de traseu fiind evidentierea diferentialului sport de pe puntea spate. Acesta poate transmite 100% din cuplu catre roata spate de la exteriorul virajului, ajutand la o iesire mai rapida. Sincer, nu am simtit diferentele fata de, spre exemplu, masina mea, dar nu cred ca sunt eu cel mai in masura sa dau un verdict. Cu siguranta face diferenta, dar e greu de sesizat.
Cu toate sisteme cuplate, masina sta foarte bine pe trasa ideala, fara sa subvireze sau supravireze. Cu ASR-ul scos, am simtit un caracter supravirator, iar de tot nu am scos sistemele.
Launch control nu exista, probabil datorita sistemului drive select.
In alta ordine de idei, oficialii au tinut sa sublinieze trei lucruri importante. Noul S4 este mai economic, mai ecologic si mai ieftin decat generatia anterioara.
Atasez si cateva poze. O sa vedeti si ce masina foloseau instructorii pentru turele de teorie
Speram sa fie mai brutala masina. Dar ca sa fac o comparatie exacta intre ceea ce credeam si realitate...
Pozitiv: scaunele te tin mai bine decat arata profilul, Stronic-ul e fenomenal ca schimbari de trepte si prin sound-ul care il face motorul la schimbare, pe Dynamic directia este excelenta...insa fata de generatie anterioara este, pret total, o evolutie buna.
Negativ: acceleratia e prea liniara, iar consumul este mare in regimul de mers extraurban.
Verdict final: mi-as lua! Sper sa nu fie pretul mare. Generatia anterioara era 59.000 de euro cu TVA inclus. Iar dupa spusele oficialilor acesta va fi mai ieftin.
Sincer, simti mai multa sportivitate la schimbarile treptelor cu Stronicul. Compresorul acela da cu totul alte senzatii decat la motoarele cu turbo si cutie manuala.
poze
----
The Kingdom of the Rings :
desigur in romania exista primele nemultumiri, desi nu au mers cu masina.
1. e prea banala
2. nu e turbo
despre TTRS o parere - http://www.timesonli...j...et=0&page=1
Aceasta postare a fost editata de cata69: 16 octombrie 2009 - 04:14
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#33
Scris 16 octombrie 2009 - 04:36
asta e clara. dar urmatoarea ridica niste intrebari. de ce s-au activat senzorii de presiune in pneuri? daca merge cu rotile stock pe 18" exista diferente asa de mari de la rece la cald?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#34
Scris 16 octombrie 2009 - 10:19
sa vedem , in primul rand este un motor supraalimentat ! bun , acestea fiind spuse cam ce turatii avea pe la 140 ? sa tot fie un 3000 rpm ? masina are declarat un cuplu de 440 Nm intre 2900 si 5300 ... ce concluzie tragem noi din astea ?
#35
Scris 16 octombrie 2009 - 10:42
in cazul in care ai necazuri cu baietii te rog sa ma suni .Ce va tot luati ma de hyundaiu meu ? ( nu-i kia ). L-am laudat eu vreodata ?
Sa inteleg ca frustreaza chiar daca nu-i in tarfic ? :laugh:
simt ca devin deranjat de unii posesori ai unor marci aflate ...sub linia de plutire ..apropo cati bani a papat opelul ( mai exista ) de la bugetul statului german?
si pt ce ma ? pt ce ? ..nu mai zic nic ma abtui .
a glumit si el ..caterinca . cand ai opel iti este permis orice derapaj.
Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 16 octombrie 2009 - 10:42
#36
Scris 16 octombrie 2009 - 10:46
#37
Scris 16 octombrie 2009 - 10:54
consumul ala e normal ! si ma asteptam de la un om care scrie articole de masini sa cunoasca niste chestii trestii.
sa vedem , in primul rand este un motor supraalimentat ! bun , acestea fiind spuse cam ce turatii avea pe la 140 ? sa tot fie un 3000 rpm ? masina are declarat un cuplu de 440 Nm intre 2900 si 5300 ... ce concluzie tragem noi din astea ?
pai nici eu nu cad cu el pe aceeasi linie mereu, dar e o opinie de la cineva care macar merge tare. si mie mi se pare consumul excelent.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#38
Scris 16 octombrie 2009 - 10:59
scuzati deranjul. Va doresc mult spor la teteresit.Vali "is back" ! :laugh:
#39
Scris 16 octombrie 2009 - 11:01
stii tu ... e sa mergi tare ... si sa mergi tare ... iar AWD se invata la condus ...pai nici eu nu cad cu el pe aceeasi linie mereu, dar e o opinie de la cineva care macar merge tare. si mie mi se pare consumul excelent.
daca e vlad cu mps ul care a scris alea pe acolo . daca nu tot raman la parerea mea .
#40
Scris 17 octombrie 2009 - 12:10
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#41
Scris 17 octombrie 2009 - 12:12
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#42
Scris 17 octombrie 2009 - 12:13
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#43
Scris 17 octombrie 2009 - 08:07
#44
Scris 17 octombrie 2009 - 08:08
#45
Scris 17 octombrie 2009 - 09:53
asa cum intelege si pricepe el.
fiecare are poate alte asteptari de la masina. si se uite dupa alte chestii.
mai mult ca sigur atat S4 cat si TTRS sunt doua bijuterii care isi merita banii.
dar e pacat totusi ca daca le vrei noi, si cat de cat echipate, trebuie sa castigi la loto.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#46
Scris 17 octombrie 2009 - 10:16
sa nu mai zic ca un S4 se poate modifca foarte usor.
cutia sa tina cum trebuie si cat trebuie , transmisia , diferentialele samd . ca motorul sigur poate.
#47
Scris 17 octombrie 2009 - 12:20
mie nu mi-a placut niciodata TT-ul.
mi se pare o masina strict de aspect, si mai mult de atat, una de fete.
dar acest TTRS... yammy
pentru orice alta situati, as lua in considerare S4. cu bani nu foarte multi, o faci de 400+cp. si deja la cifrele astea, e arhisuficient.
- de la mallorca
- Can you make an Audi Estate oversteer? [Drivers Republic]
Aceasta postare a fost editata de ska: 17 octombrie 2009 - 12:23
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#48
Scris 17 octombrie 2009 - 02:40
Life must be taken one disaster at a time
#49
Scris 17 octombrie 2009 - 02:57
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#50
Scris 17 octombrie 2009 - 07:08
in testul pus de catre ska, la capitolul manevrabilitate si franare opel era creditat foarte bine. sistemul 4x4 si franele brembo par sa-si faca treaba chiar bine. restul dezamagea pe alocuri, dar depinde acum cat de bine dotata vine la pretul ala. peste plastice nu vor trece niciodata.
se vede ca s-au straduit sa iasa bine pe
e totusi prea mult sa iau de pe topicul asta http://www.astraforu...930/123327.aspx si sa aduc aici. dar ca sa va faceti o idee.
contul meu acolo cica e blocat
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi