Salt la continut


Fotografie
- - - - -

GTI MK VI versus...GTI MK VI


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 13 noiembrie 2009 - 10:45

Imi permit sa "fur" munca unui coleg de pe VW forum.

Articol courtesy of AutoBild.de, de Florian Neher

Imagine amplasata

Un grup de Golfuri pe pista: AUTO BILD SPORTSCARS a invitat cinci GTI-uri tunate pe Sachsenring pentru a le compara. Care dintre ele are ceea ce ii trebuie unui invingator? Interpretari diferite pe aceeasi tema: Golf GTI de la Wetterauer, Wendland, EAH Customs, McChip-DKR si Oettinger (de la stanga la dreapta).

Locul 5 este ocupat de castigatorul detasat la capitolul design: negru mat, jos, fioros. Pentru timpi optimi pe circuit, insa, suspensia nu e suficient de stabila iar gumele nu au suficient grip; oricum, atat pe strada cat si pe pista, GTI-ul de la EAH Customs este clar mai rapid decat versiunea de serie. Din motorul turbo de 2 litri si 4 cilindri, EAH Customs scoate 250 PS si 350 Nm. Astfel, Golful negru este destul de rapid: in 6,3 secunde cu start de pe loc pana la 100 km/h., viteza maxima e atinsa la 245 km/h. Civilizat.
Jante superbe, OZ-Superturismo in format 8 x 19 inch. Suspensiile coboara masina cu 50 mm., ceea ce limiteaza drastic confortul la rulare cu viteze mici, insa cu cat creste viteza, cu atat senzatia se imbunatateste substantial. Pe pista, EAH Customs recomanda o presiune in cauciucuri de 3,3 Bar. Deja dupa primele curbe devine clar: e prea mult. Pneurile Continental supra-umflate depun eforturi mari pentru a pastra aderenta si Golful EAH derapeaza la limita iar ESP-ul care nu se dezactiveaza complet e pus constant la treaba. Probleme suplimentare sunt cauzate si de setarea trenului de rulare.
Pilotul de test, Guido Naumann: "cauciucuri prea tari, aderenta aproape nula, tren de rulare prea rigid, cursa suspensiei prea scurta, curbele se iau prea greu, comportamentul rutier insa ramane gestionabil." Astfel, la finish se aduna aproape 3 secunde in plus fata de cel mai bun timp. In cea mai buna tura, GTI-ul de la EAH Customs scoate 1:48,26 minute.
Frumos din spate: difuzor din fibra de carbon. La interior, serie: instrumente clar conturate, volan cu priza buna, aplatizat in partea inferioara, schimbator DSG � toate in finisajul impecabil tipic VW. Nimic de imbunatatit: EAH Customs comanda la VW scaunele sport imbracate in piele de pe lista de optiuni. Golful GTI din Eichsfel, cu destul de multe extra-optiuni, costa frumoasa suma de 46.190 Euro � un GTI-model de baza EAH-Trimm se poate obtine totusi cu 10.000 Euro mai putin.

Locul 4 este ocupat de Oettinger. GTI-ul prelucrat de acest tuner cu experienta trezeste emotii prin sound-ul pe care il scoate. Trenul de rulare emite pretentii de curse, insa in uzul de zi cu zi, confortul este nul. Si in acest caz, limitele sunt trasate de catre pneuri. Oettinger scoate din motorul VW 250 PS, 360 Nm. si un sunet ca de concert. La masina asta se conduce si cu urechea: multumita airbox-ului de carbon, se aude cum lucreaza turbina valva de blow-off. De mers, merge aproape la fel de bine precum suna: GTI-ul Oettinger sprinteaza de la 0 la 100 in 6,2 secunde, atingand limita la 246 km/h. Oettinger mizeaza pe un tren de rulare reglabil KW. Cu o coborare moderata de 30 mm., masina straluceste pe pista prin abordarea precisa a virajelor, comportament neutru pe curbe si neutralitate la balans. Din pacate, pneurile Dunlop de 19 inch nu pot prelua integral potentialul dinamic al masinii, timpul de circuit (1:46,95 minute) situandu-se la mijlocul clasamentului. Incomfortabil: pe cat de precis functioneaza trenul de rulare pe circuit, pe atat de nemilos isi chinuie pasagerii pe strazi. Pare a fi tunat, insa nu e: difuzorul incadrat de gurile de evacuare sunt serie la Golf GTI. Ce e bun, ramane bun si la Oettinger: "locul de munca" al unui VW Golf GTI, care si aici este dotat cu DSG. Din punct de vedere financiar, in top 3: Oettiger cere pentru GTI-ul lor 34.730 Euro � masina de baza, de 29.290 Euro, este desigur inclusa.

Locul 3 merge la Golful celor de la Wendland. Cutia manuala, reprezentata de un singur exemplar in acest test, isi face simtite caracteristicile atat pe strada cat si pe circuit. La aceasta, se adauga o distanta scurta de franare precum si un timp bun pe pista. Cu toate acestea, cauciucurile Bridgestone nu ofera aderenta de top a gumelor Hankook. Modificare de bun simt: motorul turbo de patru cilindri cu injectie directa este croit de Wendland cu 260 PS si 350 Nm pe rotile fata. Din punct de vedere al performantelor insa, masina ajunge doar pe ultimul loc : pentru sprintul de la 0 la 100, e nevoie de 6,7 secunde, viteza maxima fiind de 245 km/h. Ca la curse, cei de la Wendland ajusteaza greutatea pe fiecare roata pentru optimizarea distributiei maselor. Pe Sachsenring se pare ca aceasta operatiune este una reusita: pilotul nostru de teste, Guido Naumann, isi rezumeaza impresiile astfel: "Wendland-ul are, pe global, o aderenta buna,puntea fata este relativ silentioasa, insa cea spate e cam dura." Cea de-a treia cea mai rapida tura este de 1:45,83 minute. Imagine familiara de la modelul de serie: doua evacuari, difuzor intre ele. Ce-i in gusa, si-n capusa: dungi negre cu inscriptia tunerului pe capota. Etalonul: se prea poate ca un DSG sa schimbe mai rapid � prima alegere pentru un condus rapid ramane cutia manuala. In testul de fata, aceasta este prezenta doar pe Wendland. Oferta speciala dintre candidati: Wendland cere pentru Golf-ul GTI rafinat de ei 30.514 Euro. Si la acest capitol, absenta DSG se face remarcata in mod pozitiv.

Un motor cu cuplu puternic si un timp de pista excelent aduc GTI-ul celor de la McChip-DKR pe Locul 2. Combinatia dintre suspensii coborate si sistemul DCC este una perfect optimizata in acest caz. Cauciucurile aderente fac restul. Pachet de nervi: McChip-DKR scot din agregatul VW 252 PS si cu 381 Nm., cel mai bun cuplu din test. Nu e de mirare atunci, ca masina este castigatoare la sprint: dupa numai 6,1 secunde masina atinge granita de 100 km/h. Nici cu viteza maxima de 248 km/h restul nu pot tine pasul. McChip-DKR mizeaza pe combinatia DCC adaptiv si suspensii coborate cu 30 mm. de la H&R. Trenul de rulare nu prea dur permite abordarea curbelor pe trasa ideala si da senzatia de rotund si corectitudine. Pilotul de test Naumann: "La acelasi nivel cu Wetterauer, nici prea moale, nici prea dur. Acolo unde ESP-ul celorlalti este inca activ, aici deja poti sa ii dai pedala. Si gumele Hankook functioneaza perfect ." La cea mai buna tura, cronometrul se opreste, pentru GTI-ul McChip-DKR, la 1:45,48 minute. Efect placut: amortizarea trenului de rulare permite o calatorie comoda. Ergonomie perfecta din fabrica, nu necesita interventii din partea tunerilor � deci nici la McChip. Reglaj optim: trenul de rulare DCC armonizat perfect cu o coborare moderata. Eye-catcher: maneta de frana cusuta cu atentie face parte din dotarea de serie a GTI-ului. Asa da: cu un pret de 33.375 Euro, Golf-ul GTI al celor de la McChip-DKR este a doua cea mai buna oferta a testului comparativ si cea mai ieftina cu DSG la bord.

Pe langa masina celor de la Wetterauer, situata pe Locul 1, nu trece nimeni: puterea de sub capota este cuplata cu un sound de exceptie si cu niste cauciucuri ce se lipesc de asfalt. Handling-ul aproape de perfectie nu se obtine cu suspensii dure peste masura. Tuningul la pret accesibil reuseste si cea mai rapida runda de circuit. Wetterauer aduce motorul GTI-ului la 260 PS si 380 Nm., care imping masina de la 0 la 100 in 6,2 secunde si maximum 247 km/h. Wetterauer nu modifica nimic la sistemul de amortizare, coboara insa cu amortizoare H&R 30 mm. Astfel, amortizoarele au o cursa rezonabila, masina merge ca pe sine si straluceste cu un handling de exceptie. La timpul de 1:45,43 minute isi aduc si cauciucurile Hankook o contributie importanta, care ofera o aderenta intr-adevar excelenta pe circuitul Sachsenring. Si Wetterauer vine cu DSG, care, multumita timpilor ultra-mici in care schimba, isi spune cuvantul la valorile de acceleratie. Pe pista, insa, nu reprezinta un etalon de optim, intrucat in modul manual, aceasta schimba la limitele pre-programate destul de zgarcit. La pedala apasata pana la fund, se schimba inutil de jos si e dus prea mult in turatii, in loc sa lase puternicul motor turbo sa traga la ture medii. Sound nou: tobele finale din inox montate de Wetterauer scot un sunet dement la schimbarea vitezelor, insa se platesc in plus. Dupa ce se trage linie, Golf-ul GTI ajunge sa coste 34.377 Euro � a doua cea mai scumpa masina din test. Dar si cea mai buna.

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata


Imi cer scuze daca undeva, ceva s-a pierdut in traducere sau daca am tradus aiurea ceva termeni. Oboseala... :)



"Cu toate acestea, cauciucurile Bridgestone nu ofera aderenta de top a gumelor Hankook."
se pare ca coreenii chiar fac cauciucuri bune, ma bucur ca am ales asa ceva pentru Ford.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#2 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 13 noiembrie 2009 - 11:06

mc-chip-DKR e un nume la care ma gandesc serios pt viitor.

anul viitor cica trebuie obligatoriu gume pe spate. sa vedem ce dracu gasesc.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#3 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 decembrie 2009 - 12:55

deci cred ca ASTA le face pe toate :D

"doar" 386cp si 455nm...

Imagine amplasata

German-based tuner Wimmer RS presents this stupendous kit for the Volkswagen Golf GTI. Although not a class-leader when it comes to maximum power, the stock GTI nevertheless impresses with how it delivers its 155kW (211hp) and handles itself on the road.

Not entirely satisfied, Wimmer RS went about securing a massive 284kW (386hp) and torque of 455Nm from the turbo unit. They did it by installing an optimised turbo charger with manifold, and using a sports catalytic converter. The ECU, fuel pump, piston rods, intercooler and cat-back exhaust system were also modified. The attainable maximum speed is now 267km/h (166mph), up from 240km/h (149 mph).

A choice of 18-inch, 19-inch and 20-inch rims can be fitted. A special set of 8x20 wheels with Dunlop Sport Maxx GT 235/30 ZR 20 high performance tyres is available as the range-topper.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#4 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 decembrie 2009 - 03:20

observati ca primele 2 masini au suspensii H&R :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#5 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 04 decembrie 2009 - 03:27

nu mai tin minte ce dracu zicea ala pe ring, dar parca am mai scris asta, H&R era sponsor la curse si majoritatea le foloseau, bilstein era singurul reprezentat pe circuit cu un magazin si cu posibilitatea de a seta suspensia dupa dorintele clientului pt track, insa mosu parca a spus ca singurele cu multe reglari ar fi kW, ceea ce avea si el.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#6 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 decembrie 2009 - 03:30

bai ,si Bilstein e ok,in state vad ca mai multi folosesc combinatia arcuri H&R amortizoare Bilstein,acum umbla vorba ca amortizoarele H&R sunt de fapt Bilstein...KW da si ei sunt ok,dar pentru compact la un buget de maxim 700 euro mai bun decat H&R nu am gasit

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 04 decembrie 2009 - 03:31

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#7 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 decembrie 2009 - 03:35

Bai parca sunteti copii. Bilstein e fabricantul, depinde ce model/combinatie alegi.

l.e.
Pentru o masina de strada, cele mai bune combinatii sunt alea de fabrica :D

Aceasta postare a fost editata de Relu: 04 decembrie 2009 - 03:39

  • 0

#8 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 04 decembrie 2009 - 05:53

deci cred ca ASTA le face pe toate :D

"doar" 386cp si 455nm...

German-based tuner Wimmer RS presents this stupendous kit for the Volkswagen Golf GTI. Although not a class-leader when it comes to maximum power, the stock GTI nevertheless impresses with how it delivers its 155kW (211hp) and handles itself on the road.

Not entirely satisfied, Wimmer RS went about securing a massive 284kW (386hp) and torque of 455Nm from the turbo unit. They did it by installing an optimised turbo charger with manifold, and using a sports catalytic converter. The ECU, fuel pump, piston rods, intercooler and cat-back exhaust system were also modified. The attainable maximum speed is now 267km/h (166mph), up from 240km/h (149 mph).

A choice of 18-inch, 19-inch and 20-inch rims can be fitted. A special set of 8x20 wheels with Dunlop Sport Maxx GT 235/30 ZR 20 high performance tyres is available as the range-topper.


Cum naiba pui la sol 386 CP pe puntea fata?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#9 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 04 decembrie 2009 - 06:19

pe uscat, am vazut 320 doar ce-i drept. pe ud n-ai cum.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#10 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 decembrie 2009 - 06:44

Cum naiba pui la sol 386 CP pe puntea fata?


La fel cum pui si cei 371 CP de la Focus RS resoftat ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#11 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 decembrie 2009 - 06:53

ii pui. de la a3a in sus cred. in linie dreapta. si daca e uscat.

life sucks.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#12 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 04 decembrie 2009 - 07:18

Cum naiba pui la sol 386 CP pe puntea fata?


...pai nu trebuie sa-i pui. Trebuie sa ai patalama la mana ca-i mai mare, sa stie vecinu', ca altfel, degeaba...

Iti dai seama cum ar suna viitoru' cu 400 cp fwd... :)

Aceasta postare a fost editata de LKS: 04 decembrie 2009 - 07:18

  • 0

#13 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 decembrie 2009 - 09:03

suna PROST.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#14 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 04 decembrie 2009 - 09:11

La fel cum pui si cei 371 CP de la Focus RS resoftat ...


Oricum pe aia de la Focus ii pui mult mai bine jos decat pe astia de la GTI. Asta insemnand muuuuult mai bine. :)
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#15 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 decembrie 2009 - 09:20

Masinile tunate sunt ca gagicile cu silicoane....
  • 0

#16 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 decembrie 2009 - 09:35

friendly, free and funky :)

daca e tunata cu bun simt... poate fi un rezultat foooooarte bun ! :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#17 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 decembrie 2009 - 09:37

Corect, martzea intre 17-17:30 ... :laugh:
  • 0

#18 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 04 decembrie 2009 - 09:51

Masinile tunate sunt ca gagicile cu silicoane....

:) ...asa-i, sa fie in proprietatea altcuiva, bune de-o tura in care sa le spargi ca doar nu-s ale tale sau de privit...

...achizitia, mentenanta...mult prea scumpe, fiabilitatea subreda...dar per ansamblu te poti lauda cu ele, doar unora...

...discretia, rafinamentul sunt necunoscute...

...wow, e ceea ce conteaza...

...
  • 0

#19 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 decembrie 2009 - 11:14

Corect, martzea intre 17-17:30 ... :laugh:

doar jumate de ora Relule??? :laugh:
credeam ca inca te mai tin puterile... :D

Aceasta postare a fost editata de ska: 05 decembrie 2009 - 11:14

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi