Cand si cum se circula in Bucuresti
#376
Scris 24 ianuarie 2010 - 12:21
Dau la cheie.. crrr-crrr-crrrrr-- si cam atat. Mai incerc de 2 ori.. fara rezultat. Apoi nici nu mai dadea motorul peste cap.
Asa ca ales varianta autobuz/troleu... inza cum nu aveam prea mult timp de asteptat in statie.. mers cu taxiul.
Se aude ca au fost -20. Inmh zice -14 la ora 11.00.
Cred ca se deconteaza luminile uitate aprinde in vara/toamna de sora si sotie.
Dar sa revenim si la subiect.. s-a circulat bine. mult mai bine decat de obicei.
E putin frig.
#377
Scris 24 ianuarie 2010 - 03:29
Oricum, pe alei strat de gheata sub zapada framantata, a intrat ABS-ul cand am testat "problema", multe masini parcate aiurea - dar de inteles tinand cont ca toate locurile de parcare sunt ocupate fie de masini, fie de zapada. Pe strada mare in unele locuri chiar uscat, masini mai putine decat intr-o duminica obisnuita. Iar la intoarcere tot mai aveam zapada si gheata pe masina... Pe bord arata -11C
Aceasta postare a fost editata de DanCld: 24 ianuarie 2010 - 03:30
#378
Scris 24 ianuarie 2010 - 08:32
Sunt de laudat diesel-urile care au pornit. Un benzinar in mintile lui n-are voie sa faca probleme.
Ce punct de inghet are motorina cea mai cea...de buna? Se mai poate ,,ameliora'' cu ceva aditivi, presupun, tot ducandu-se.
#379
Scris 24 ianuarie 2010 - 09:00
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#380
Scris 24 ianuarie 2010 - 09:11
Astazi, in ,,provinciile'' unde au fost temperaturi ,,mai mari'' de -20, am vazut multisori avand capotele ridicate...
Sunt de laudat diesel-urile care au pornit. Un benzinar in mintile lui n-are voie sa faca probleme.
Ce punct de inghet are motorina cea mai cea...de buna? Se mai poate ,,ameliora'' cu ceva aditivi, presupun, tot ducandu-se.
La Forester trebuia să dau la cheie măcar de 2 ori să o ia şi nu a prins aşa ger. Dar cică era normal, mai mulţi mi-au confirmat că făceau la fel.
La X3 există preincălzire electrică la motorină, se aprinde un beculeţ în bord cateva secunde şi gata.
E mai nasol cu lichidul de parbriz, tot face dopuri de gheaţă şi până se încălzesc furtunele durează. Astea de scrie -40°C pe ele sunt cam apă de ploaie majoritatea.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#381
Scris 24 ianuarie 2010 - 09:13
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#382
Scris 24 ianuarie 2010 - 09:16
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#383
Scris 24 ianuarie 2010 - 09:23
#384
Scris 24 ianuarie 2010 - 09:26
este si la -20 si la -40 parca.
inca nu au fost pb cu inghetul.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#385
Scris 24 ianuarie 2010 - 09:28
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#386
Scris 24 ianuarie 2010 - 09:38
#387
Scris 24 ianuarie 2010 - 10:56
Azi, la -13 n-a facut gat. Dar saptamana viitoare, dupa ce se mai inmoaie gerul vreau sa iau bateria sus la caldurica si un țoi de redresor de calitate Cred ca nu-i va strica, chiar daca n-a avut nicio ezitare so far!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#388
Scris 24 ianuarie 2010 - 11:23
Aceasta postare a fost editata de LKS: 24 ianuarie 2010 - 11:23
#389
Scris 24 ianuarie 2010 - 11:30
La Forester am schimbat bateria din motive de deces prematur. La X3 văd că încă ţine, dar e şi una mult mai mare. De multe ori mă mir cum dracu mai merge. Cu prima ocazie, dacă nu crapă până la nemţi, cer o verificare a ei. Dacă pică, e nebunie mare să o schimb, că portbagajul este electric şi bateria se schimbă prin spate, din maşină (!!!). Măcar la Subaru îmi rupeam degetele în lupta cu tijele alea prost gândite, dar nu mă cărăbăneam prin portbagaj, la BMW e crimă să o schimbi.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#390
Scris 24 ianuarie 2010 - 11:35
Ce nebun eşti. Vrei să mor de râs.
La Forester am schimbat bateria din motive de deces prematur. La X3 văd că încă ţine, dar e şi una mult mai mare. De multe ori mă mir cum dracu mai merge. Cu prima ocazie, dacă nu crapă până la nemţi, cer o verificare a ei. Dacă pică, e nebunie mare să o schimb, că portbagajul este electric şi bateria se schimbă prin spate, din maşină (!!!). Măcar la Subaru îmi rupeam degetele în lupta cu tijele alea prost gândite, dar nu mă cărăbăneam prin portbagaj, la BMW e crimă să o schimbi.
Poti exemplifica printr-un filmulet?
#391
Scris 25 ianuarie 2010 - 12:00
Lichidul de parbriz rezista si el, desi tot din hypermarket e cumparat, poate il ajuta si duzele incalzite.
Apropos de lichid, Cata am auzit un "pont" sa nu ai probleme cu inghetarea lui (inclusiv pe parbriz) pui cu alcool izopropilic.
#392
Scris 25 ianuarie 2010 - 12:05
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#393
Scris 25 ianuarie 2010 - 12:07
#394
Scris 25 ianuarie 2010 - 12:15
Doar daca-i dai foc in prealabil.Ete na, pune-i benzina, nu stii ca aia nu ingheata
Aceasta postare a fost editata de Aer Curat: 25 ianuarie 2010 - 12:16
#395
Scris 25 ianuarie 2010 - 01:26
Citeam pe un alt forum de cineva care'a cumparat de la Petrom lichid de parbriz care trebea sa reziste la -30 grade, dar cum a dat un pic frigul, s'a trezit cu el inghetat in vas.
Problema nu ar fi neaoarat faptul ca'ti ingheata in vas, ci pe instalatie. Si ca te poti trezi cu furtunasele sparte, alta distractie.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#396
Scris 25 ianuarie 2010 - 08:01
Azi dimineata la 6.00, a facut crr-crr de 4 ori(aveam 12.15v)si..... am fugit la troleu.
Ori e moarta total (naspa) ori o sa invie pe un redresor...dupa ce o sa fac rost de el...
-16*C
#397
Scris 25 ianuarie 2010 - 08:41
"-garniturile de frana nesiliconice devin extrem de dure, etrierii au tendinta de a ramane blocati
-racordurile de frana imbatranite crapa la viraje
-valvele in amortizoare nu mai lucreaza corespunzator de aici pot rezulta blocari ale amortizorului si posibile ruperi, preponderent la cele cu lichid.
-capacitatea bateriei scade cu 30-50% la frig, de aici lipsa de curent la pornire
-bucsele suspensiei devin dure si casante
-uleiul e bocna, la pornire urca greu in rampa, motorul merge pe uscat
-uleiul in cutie e gros, masina trebuie pornita debraiata pt ca electromotorul sa nu consume putere rotind arborii in cutia de viteze
-la sub -30 grade cositorul incepe sa crape, de aici probleme pt aceia ce au radiatoare din alama reparate prin cositorire.
-usile se lipesc de chedere, chederele trebuie unse cu silicon. yalele se blocheaza intr-o veselie, e recomnadabila inindarea cu spray degripant pt a fi functionale
ma rog, cam atat..... la repezeala! "
PS. Am gasit ceva interesant.. Vremea in Drumul Taberei
http://www.wundergro...ation=ISECTOR62
Aceasta postare a fost editata de aztec: 25 ianuarie 2010 - 08:50
#398
Scris 25 ianuarie 2010 - 08:53
#399
Scris 25 ianuarie 2010 - 08:57
Pt cine e interesat. Arata destul de bine...in privinta datelor.
http://vladdigor.go.ro/Militari.htm
sau
http://www.wundergro...ation=ISECT6BU2
Aceasta postare a fost editata de aztec: 25 ianuarie 2010 - 08:59
#400
Scris 25 ianuarie 2010 - 09:33
in Bucuresti se circula cu taxi-ul, metro-ul, perpedes, mai putin cu masina proprie si personala.
E foarte bine ca sunteti pasionati totusi de masini, la modul virtual, evident.
,,Ghiata la mal!''
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi