Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Cand si cum se circula in Bucuresti


  • Please log in to reply
2023 replies to this topic

#376 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 24 ianuarie 2010 - 12:21

Aseara am coborat la masina sadau zapada.. am curatat, am pornit-o si am dezapezit locul(oricum nu era multa) azi pe la 11.00 cobor la masina sa plec la serviciu.
Dau la cheie.. crrr-crrr-crrrrr-- si cam atat. Mai incerc de 2 ori.. fara rezultat. Apoi nici nu mai dadea motorul peste cap.
Asa ca ales varianta autobuz/troleu... inza cum nu aveam prea mult timp de asteptat in statie.. mers cu taxiul.
Se aude ca au fost -20. Inmh zice -14 la ora 11.00.
Cred ca se deconteaza luminile uitate aprinde in vara/toamna de sora si sotie.
Dar sa revenim si la subiect.. s-a circulat bine. mult mai bine decat de obicei.
E putin frig.
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#377 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 24 ianuarie 2010 - 03:29

Am dezghetat-o si eu sa merg la Cora. Cu "uleiul minune" de 80ron/litrul (Lexus 0w20) mi-a pornit "la sfert" cum se zice, exact ca in timpul verii. Am zis sa fiu erou si sa nu dau zapada la o parte de langa masina; nu a fost greu de iesit si apoi de intrat in locul de parcare (in lungul strazii pe o alee secundara) insa s-a simtit pentru scurt timp mirosul clasic de ferodou incins. Fum nu a iesit decat din evacuare :lol:

Oricum, pe alei strat de gheata sub zapada framantata, a intrat ABS-ul cand am testat "problema", multe masini parcate aiurea - dar de inteles tinand cont ca toate locurile de parcare sunt ocupate fie de masini, fie de zapada. Pe strada mare in unele locuri chiar uscat, masini mai putine decat intr-o duminica obisnuita. Iar la intoarcere tot mai aveam zapada si gheata pe masina... Pe bord arata -11C

Aceasta postare a fost editata de DanCld: 24 ianuarie 2010 - 03:30

  • 0

#378 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 08:32

Astazi, in ,,provinciile'' unde au fost temperaturi ,,mai mari'' de -20, am vazut multisori avand capotele ridicate...

Sunt de laudat diesel-urile care au pornit. Un benzinar in mintile lui n-are voie sa faca probleme.

Ce punct de inghet are motorina cea mai cea...de buna? Se mai poate ,,ameliora'' cu ceva aditivi, presupun, tot ducandu-se.
  • 0

#379 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:00

Din cate retin, aia de iarna are -40. Asta normala are -25
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#380 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:11

Astazi, in ,,provinciile'' unde au fost temperaturi ,,mai mari'' de -20, am vazut multisori avand capotele ridicate...

Sunt de laudat diesel-urile care au pornit. Un benzinar in mintile lui n-are voie sa faca probleme.

Ce punct de inghet are motorina cea mai cea...de buna? Se mai poate ,,ameliora'' cu ceva aditivi, presupun, tot ducandu-se.


La Forester trebuia să dau la cheie măcar de 2 ori să o ia şi nu a prins aşa ger. Dar cică era normal, mai mulţi mi-au confirmat că făceau la fel.

La X3 există preincălzire electrică la motorină, se aprinde un beculeţ în bord cateva secunde şi gata.

E mai nasol cu lichidul de parbriz, tot face dopuri de gheaţă şi până se încălzesc furtunele durează. Astea de scrie -40°C pe ele sunt cam apă de ploaie majoritatea.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#381 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:13

Cum, nu ai duzele incalzite cum are Baba mea? :D La mine pisha instant (e adevarat ca am pus si un lichid mega scarbos, facut la Moldochim, care chiar nu a inghetat nici la -20).
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#382 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:16

Dacă îngheaţă tot, trebuie să aştept. Lichidul e beton în vas.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#383 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:23

Eu cu lichid de parbriz marca Jetix (sau ceva de genul) nu am avut probleme nici la -20 de grade. Nu am duze/furtune incalzite din cate stiu...
  • 0

#384 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:26

eu bag doar EVOX din ala albastru de la MOL ( nu de la colegul forumist, ci de la benzinarie )
este si la -20 si la -40 parca.
inca nu au fost pb cu inghetul.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#385 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:28

Eu am de la supermarket :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#386 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:38

La temperaturi extrem de mici buba cea mare e bateria. Mai ales la diesel la care efortul pentru pornire e mult mai mare ca la benzinare.
  • 0

#387 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 24 ianuarie 2010 - 10:56

Anul trecut la vreo -14 grade, la munte, Foresterul a facut de vreo doua ori ciudat, adica a pornit destul de greu, iar cand a pornit a ramas la vreo 2-300 de ture, nici nu-mi dau seama cum naiba nu murea motorul, dar nu murea. Insa nici nu se tura, nici chiar de la acceleratie, evident trepidatii in draci. Am oprit si repornit, a doua oara a pornit normal.
Azi, la -13 n-a facut gat. Dar saptamana viitoare, dupa ce se mai inmoaie gerul vreau sa iau bateria sus la caldurica si un țoi de redresor de calitate :D Cred ca nu-i va strica, chiar daca n-a avut nicio ezitare so far!
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#388 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 11:23

Ideal ar fi sa cari bateria in casa, la caldura, in fiecare seara. Cam 22 de grade , plus ceva muzica buna.

Aceasta postare a fost editata de LKS: 24 ianuarie 2010 - 11:23

  • 0

#389 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 ianuarie 2010 - 11:30

Ce nebun eşti. Vrei să mor de râs.

La Forester am schimbat bateria din motive de deces prematur. La X3 văd că încă ţine, dar e şi una mult mai mare. De multe ori mă mir cum dracu mai merge. Cu prima ocazie, dacă nu crapă până la nemţi, cer o verificare a ei. Dacă pică, e nebunie mare să o schimb, că portbagajul este electric şi bateria se schimbă prin spate, din maşină (!!!). Măcar la Subaru îmi rupeam degetele în lupta cu tijele alea prost gândite, dar nu mă cărăbăneam prin portbagaj, la BMW e crimă să o schimbi.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#390 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 11:35

Ce nebun eşti. Vrei să mor de râs.

La Forester am schimbat bateria din motive de deces prematur. La X3 văd că încă ţine, dar e şi una mult mai mare. De multe ori mă mir cum dracu mai merge. Cu prima ocazie, dacă nu crapă până la nemţi, cer o verificare a ei. Dacă pică, e nebunie mare să o schimb, că portbagajul este electric şi bateria se schimbă prin spate, din maşină (!!!). Măcar la Subaru îmi rupeam degetele în lupta cu tijele alea prost gândite, dar nu mă cărăbăneam prin portbagaj, la BMW e crimă să o schimbi.


Poti exemplifica printr-un filmulet? :lol:
  • 0

#391 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 25 ianuarie 2010 - 12:00

La mine a pornit fara problema Fabia si aseara (pe la 23-24:00) si azi dimineata pe la 11:00.
Lichidul de parbriz rezista si el, desi tot din hypermarket e cumparat, poate il ajuta si duzele incalzite.

Apropos de lichid, Cata am auzit un "pont" sa nu ai probleme cu inghetarea lui (inclusiv pe parbriz) pui cu alcool izopropilic.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#392 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 25 ianuarie 2010 - 12:05

Ete na, pune-i benzina, nu stii ca aia nu ingheata :lol:
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#393 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 ianuarie 2010 - 12:07

Ba, da de unde faceti voi rost de asa ceva ?
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#394 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 25 ianuarie 2010 - 12:15

Gasim noi o sursa pana la urma, daca-i in regula. :lol:

Ete na, pune-i benzina, nu stii ca aia nu ingheata ;)

Doar daca-i dai foc in prealabil. :lol:

Aceasta postare a fost editata de Aer Curat: 25 ianuarie 2010 - 12:16

  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#395 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 ianuarie 2010 - 01:26

Pentru parbriz si eu am luat numai din supermarket, ce'am gasit mai ieftin (6-7 ron). Scrie pe el ca rezista pana la -20 grade, daca retin bine. Daca nu uit, chiar o sa verific maine dimineata sa vad in ce stare se prezinta.
Citeam pe un alt forum de cineva care'a cumparat de la Petrom lichid de parbriz care trebea sa reziste la -30 grade, dar cum a dat un pic frigul, s'a trezit cu el inghetat in vas.
Problema nu ar fi neaoarat faptul ca'ti ingheata in vas, ci pe instalatie. Si ca te poti trezi cu furtunasele sparte, alta distractie.
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#396 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 25 ianuarie 2010 - 08:01

Dupa ce aseara am incercat sa pornesc masina impinsa(cred ca o lua daca stia nevasta mai exact cum) si pornita la cabluri, am plimbat masina putin pe autostrada(cam 20km) si credeam ca am rezolvat. Avea 13.80v. De bagat alternatorul baga 14.24v
Azi dimineata la 6.00, a facut crr-crr de 4 ori(aveam 12.15v)si..... am fugit la troleu.
Ori e moarta total (naspa) ori o sa invie pe un redresor...dupa ce o sa fac rost de el...
-16*C
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#397 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 25 ianuarie 2010 - 08:41

Citat din nissan4x4(.ro) de pe alt forum, ce se poate intampla cand afara e ... frig.Frig rau.


"-garniturile de frana nesiliconice devin extrem de dure, etrierii au tendinta de a ramane blocati
-racordurile de frana imbatranite crapa la viraje
-valvele in amortizoare nu mai lucreaza corespunzator de aici pot rezulta blocari ale amortizorului si posibile ruperi, preponderent la cele cu lichid.
-capacitatea bateriei scade cu 30-50% la frig, de aici lipsa de curent la pornire
-bucsele suspensiei devin dure si casante
-uleiul e bocna, la pornire urca greu in rampa, motorul merge pe uscat
-uleiul in cutie e gros, masina trebuie pornita debraiata pt ca electromotorul sa nu consume putere rotind arborii in cutia de viteze
-la sub -30 grade cositorul incepe sa crape, de aici probleme pt aceia ce au radiatoare din alama reparate prin cositorire.
-usile se lipesc de chedere, chederele trebuie unse cu silicon. yalele se blocheaza intr-o veselie, e recomnadabila inindarea cu spray degripant pt a fi functionale

ma rog, cam atat..... la repezeala! "


PS. Am gasit ceva interesant.. Vremea in Drumul Taberei
http://www.wundergro...ation=ISECTOR62

Aceasta postare a fost editata de aztec: 25 ianuarie 2010 - 08:50

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#398 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 ianuarie 2010 - 08:53

Zice bine
  • 0

#399 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 25 ianuarie 2010 - 08:57

Am gasit si o "statie meteo" si in militari
Pt cine e interesat. Arata destul de bine...in privinta datelor.
http://vladdigor.go.ro/Militari.htm
sau
http://www.wundergro...ation=ISECT6BU2

Aceasta postare a fost editata de aztec: 25 ianuarie 2010 - 08:59

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#400 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:33

Deci,

in Bucuresti se circula cu taxi-ul, metro-ul, perpedes, mai putin cu masina proprie si personala. ;)

E foarte bine ca sunteti pasionati totusi de masini, la modul virtual, evident.

,,Ghiata la mal!''
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi