Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Cand si cum se circula in Bucuresti


  • Please log in to reply
2023 replies to this topic

#26 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 18 decembrie 2009 - 02:46

Azi din nou pieton, de la 8:30 pana pe la 13:30. Foarte misto! Am schimbat "gumele" M+S (aka bocancii Killtec Blaze) cu "gume" dedicate S (aka bocanci de vanator, pentru zone de munte si de iarna). Am mers impecabil ;)

Si acum 2 situatii cu masini:

1. Golf, benzinar (irelevant ca era Golf si benzinar, ca sunt destui altii care fac la fel). Se chinuia sa iasa dintr-o parcare mare dintre blocuri. Parcare in care in mod normal nu aveai probleme. Desigur, patinaj artistic, roti invartite in gol la greu, deja miros de incins. Se uita un pic rugator la mine, am trecut relaxat mai departe. Nu l-am ajutat din 2 motive: 1 ca nu (mai) pot fizic sa imping o masina, 2 pentru ca nu eram de acord sa iasa in halul ala in trafic unde ar fi continuat patinajul!

2. O fosta vecina, in parcare blocului de unde ne-am mutat. Peugeot 307 diesel. Il curata de zor, masina are gume de iarna. Dupa ce termina de curatat, baga in portbagaj sculele de curatat, isi ia geanta si o sacosa si ma intreaba de unde isi ia bilete RATB mai aproape de casa! Asta pentru ca a decis ca nu are sens sa se chinuie in trafic, chiar daca are masina echipata si chiar daca face parte din procentajul ala de femei care chiar stiu sa conduca (saptamanal bate tara in lung si in lat de ani de zile).

Pana mea... Da e superb ca pieton ;) A se nota ca metroul e la peste 2km de casa!

Later edit: ieri am curatat superb masina, 1 ora jumatate am bibilit cel mai mic cheder, pana a iesit lucioasa ;) Am dat-o si cu un smac special pe chederele de la usi ca sa nu se lipeasca (in fiecare iarna dau si are efect). A, si a si pornit, nenea Relu, la prima cheie :P Buba e ca pe seara iar trebuie sa ies sa dau zapada... Bine ca nu mai are gheata ca ieri...

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 18 decembrie 2009 - 02:48

  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#27 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 18 decembrie 2009 - 03:13

Te apuci iar si de chedere? :P
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#28 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 18 decembrie 2009 - 03:16

Nu, le-am dat ieri. Le dau 1 data pe iarna. Trebuia sa le dau din timp dar am uitat...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#29 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 18 decembrie 2009 - 03:17

Interesant. Sa imi spui ce solutie e si de unde, pls.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#30 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 18 decembrie 2009 - 03:18

Cu ce? stiam ca glicerina e ok.. dar merge si cu ulei?
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#31 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 18 decembrie 2009 - 03:47

Am o trusa completa de iarna cu de toate. Stick-ul pentru chedere e produs de VALMA (NL), la fel si zeama de pus in incuietori daca ingheata.

http://www.valma.nl/valma/index2.asp si aveti in stanga Winterproducten. Am produsele W90C si W21.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#32 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 18 decembrie 2009 - 04:15

ieri am curatat superb masina, 1 ora jumatate am bibilit cel mai mic cheder, pana a iesit lucioasa :D Am dat-o si cu un smac special pe chederele de la usi ca sa nu se lipeasca (in fiecare iarna dau si are efect). A, si a si pornit, nenea Relu, la prima cheie :P Buba e ca pe seara iar trebuie sa ies sa dau zapada... Bine ca nu mai are gheata ca ieri...

vezi mai unchiule, daca aveai benzinara, se dezgheta toata... singura !!! :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#33 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 18 decembrie 2009 - 04:17

Da, asa cum s-au "dezghetat" singure si masinile vecinilor, pe benzina, cu aceeasi gheata de cativa mm pe ele :P Vezi sa nu :D
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#34 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 decembrie 2009 - 04:46

so
apesi odata se dezactiveaza controlul tractiunii
tii apasat pe buton mai mult de 5 sec se dezactiveaza tot :P

sa testezi e foarte misto de vazut diferenta,in general pentru mers sportiv se recomanda sa mergi cu ,controlul tractiunii dezactivat,DSC te lasa sa derapezi stanga dreapta cam 1 metru maxim sau asa e la mine


In that case all that remains is a transverse lock function with the brakes intervening on the wheel spinning.

e greu de interpretat asta. in general e bine sa n-ai ESP activat pt a controla tu masina si pt a face ce vrei, nu sa intervina ala si sa te trezesti in copaci (bine, la anumite masini, chiar supercar-uri, ESP-ul nu poate fi scos complet niciodata). dar la mine de faci asa, opresti practic x-drive-ul si toate avantajele sale. asta e motivul pt care eram convins ca nu poate fi oprit (oricum am impresia ca citisem undeva ca nu poate fi scos, dar poate depinde si de piata unde e vanduta masina, n-am idee).
When the vehicle senses that it was about to understeer or oversteer the vehicle can independently cut traction to either of the front wheels or rear wheels to help regain stability and keep the driver on the road. Its intervention is transparent to the driver., nu acelasi lucru se poate spune despre ESP.
DAR face asta la comanda DSC-ului. nu-l ai, cred ca ramane blocat pe ... n-am gasit cum ramane blocat.

pe RWD, exista urmatoarea problema, taie gazul cand nu te astepti. la mine, indiferent cat de tare am dat, n-am simtit sa reduca puterea, doar o muta intre punti.

Aceasta postare a fost editata de cata69: 18 decembrie 2009 - 04:46

  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#35 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 18 decembrie 2009 - 04:55

Astazi am fost si eu in trafic cu Renault-ul care are gume de iarna. S-a circulat OK (multumiri celor care au ales astazi sa fie pietoni si care nu au mers pe carosabil fara sa se asigure :P ) cu exceptia celor cativa soferi-kamikadze si a pietonilor care, desi si-au lasat masinile acasa au circulat pe carosabilul inghetat (cu tot cu copii unii dintre ei) cot la cot cu masinile.

Astazi am luat cauciuce de iarna si pentru Subee, asa ca de maine il scot gata echipat in trafic.

Si, a propos, Rosalu` ridica masini...
  • 0

#36 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 decembrie 2009 - 04:58

de unde le ridica?

uite ce-i trebuia lui adytzu

DTC Dynamic Traction Control also included in the new DSC system likewise enhances the superior driving dynamics of the new BMW X3. With DTC raising the thresholds for intervention by the engine and the brakes to a higher level, the BMW X3 is able to set off smoothly under difficult conditions such as loose snow, intentionally allowing the drive wheels to slightly spin.


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#37 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 decembrie 2009 - 05:05

cata,
La tine transmisia functioneaza asa:
- cutie viteze - doar trece prin cutia de transfer ( priza directa ) - punte spate
- din cutia de transfer, printr-un ambreiaj comandat de "inteligenta artificiala", pleaca asa cum considera "creierasul" si ceva forta catre puntea fata.
Cu alte cuvinte, la X nu se poate ca puntea fata sa se invirta mai repede decit puntea spate niciodata. Maxim e 1/1, minim e 100% spate.
Daca dezactivezi "inteligenta", banui ca ambreiajul din cutia de transfer care ar trebui sa trimita miscarea catre fata, ramine decuplat. Daca ar ramine cuplat, ar sparge transmisia.
Asta cred ca e explicatia faptului ca ( poate ) n-ai cum dezactiva "sistemul", pentru ca ar fi prea riscant sa ramii doar cu tractiune spate, dupa ce ai mers cu 4 roti motrice. Adica ar fi un nonsens....

Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 decembrie 2009 - 05:07

  • 0

#38 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 18 decembrie 2009 - 05:08

De pe strazile din sectorul Trois, cata.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#39 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 18 decembrie 2009 - 05:11

Cata, nu ai inteles. Eu chiar am asa ceva pe masina...numai ca vreau sa-l dezactivez. :P)
Cu sistemul asta, da, masina pleaca de pe loc (cel putin de pe gheata a plecat), dar intr-un ritm de melc imbatat.
Eram pe Magheru si-mi faceau toti semn cu farurile din spate sa ma misc mai repede. As fi facut-o daca ma lasa si DSC-ul.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#40 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 decembrie 2009 - 05:23

Daca-l dezactivai, ma indoiesc ca ai fi plecat mai bine.
  • 0

#41 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 decembrie 2009 - 05:28

cata,
La tine transmisia functioneaza asa:
- cutie viteze - doar trece prin cutia de transfer ( priza directa ) - punte spate
- din cutia de transfer, printr-un ambreiaj comandat de "inteligenta artificiala", pleaca asa cum considera "creierasul" si ceva forta catre puntea fata.
Cu alte cuvinte, la X nu se poate ca puntea fata sa se invirta mai repede decit puntea spate niciodata. Maxim e 1/1, minim e 100% spate.
Daca dezactivezi "inteligenta", banui ca ambreiajul din cutia de transfer care ar trebui sa trimita miscarea catre fata, ramine decuplat. Daca ar ramine cuplat, ar sparge transmisia.
Asta cred ca e explicatia faptului ca ( poate ) n-ai cum dezactiva "sistemul", pentru ca ar fi prea riscant sa ramii doar cu tractiune spate, dupa ce ai mers cu 4 roti motrice. Adica ar fi un nonsens....



asta ma gandesc, de ce as vrea sa opresc tocmai ce e mai bun la masina, daca ar fi cumva posibil asta. la mine nu exista riscul sa-mi taie din gaz sau sa decida ea altceva decat as vrea sa fac.

in rest

In normal driving, the split ranges from a nominal 40/60 to a maximum of 50/50 front-to-rear. In tight curves (including parking maneuvers) with low to medium torque, during heavy understeer and when antilock braking is active, the system is 100 percent rear-drive. Conversely, the rear proportion approaches zero when both rear wheels have near-zero traction.


e greu de inteles ce dracu vor sa spuna exact. asta era o discutie buna in alt topic. inteleg ca pe linie dreapta ar fi 40-60 sau maxim 50-50, iar pe viraje poate fi 100% spate in caz de subvirare si in caz de supravirare trimite suficient de mult spre fata, pt ca spatele sa primeasca spre zero cum spun ei.

oricum, indiferent cum trimite, la mine mi se pare cea mai proasta idee sa scoti DSC-ul. e intr-un fel ca si cum tu nu ai mai avea diferential central blocabil sau ar fi sudat, blocat cumva, nu?



adytzu, daca TC mergea ok, fara sa taie gazul prea repede, atunci chiar nu aveai aderenta. ce sa topesti sub gume, ca oricum nu te miscai.


Daca-l dezactivai, ma indoiesc ca ai fi plecat mai bine.


Imagine amplasata
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#42 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 decembrie 2009 - 05:34

In quote-le care-l dai e o controversa clara. Vezi de unde l-ai luat, sau nu inteleg eu bine engleza...
  • 0

#43 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 18 decembrie 2009 - 05:42

cine are gume de iarna merge fara stres. restul vor sa fie impinsi.

si totusi sunt uni care merg mai repede .... se pune ?
  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#44 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 18 decembrie 2009 - 05:48

[quote name='cata69' date='Dec 18 2009, 03:28 PM' post='409294']
asta ma gandesc, de ce as vrea sa opresc tocmai ce e mai bun la masina, daca ar fi cumva posibil asta. la mine nu exista riscul sa-mi taie din gaz sau sa decida ea altceva decat as vrea sa fac.

in rest


e greu de inteles ce dracu vor sa spuna exact. asta era o discutie buna in alt topic. inteleg ca pe linie dreapta ar fi 40-60 sau maxim 50-50, iar pe viraje poate fi 100% spate in caz de subvirare si in caz de supravirare trimite suficient de mult spre fata, pt ca spatele sa primeasca spre zero cum spun ei.

oricum, indiferent cum trimite, la mine mi se pare cea mai proasta idee sa scoti DSC-ul. e intr-un fel ca si cum tu nu ai mai avea diferential central blocabil sau ar fi sudat, blocat cumva, nu?






eu zic sa scoti DSC in o parcare si sa vezi,intre timp mai ma documentez si eu

mda cred ca ai dreptate

http://www.canadiand...-bmw-xdrive.htm

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 18 decembrie 2009 - 05:58

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#45 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 18 decembrie 2009 - 06:05

La X3, X poate maxim 50/50 fata/spate si doar pentru perioade foarte scurte poate 100 spate. In rest, se poate merge cu DSC, DTC sau toate off, cu X functionand la fel.
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#46 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 18 decembrie 2009 - 06:19

Acum doua minute am vazut si faza saptamanii: taxi megane 2, probabil cu cauciucuri netede si shinny, este putin impins de 2 insi sa plece (nu stiu cand si cum a venit) din spatele blocului (unde evident ca n-a ajuns neam de utilaj). Desi terenul e perfect drept, cu asfalt foarte proaspat (preelectoral) pus pe dedesubt, masina facea stanga-dreapta de numa-numa. Dupa vreo 10 m evident se flescaie si nu se mai misca (ceilalti doi se dusesera in treaba lor, soferul era singur acum). Ce face nenea soferu? baga a 1-a, la relanti, rotile incep sa se invarta molcom, apoi nenea coboara lejer din masina si incepe sa impinga. Cu foarte mult succes! :P A mers nenea asa vreo 50 m dupa care a luat curba tot asa si nu l-am mai vazut! :D
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#47 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 18 decembrie 2009 - 06:24

Da, asa cum s-au "dezghetat" singure si masinile vecinilor, pe benzina, cu aceeasi gheata de cativa mm pe ele :D Vezi sa nu :D


...hiperbolizeaza si Relu... :P
  • 0

#48 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 decembrie 2009 - 06:41

In quote-le care-l dai e o controversa clara. Vezi de unde l-ai luat, sau nu inteleg eu bine engleza...


este explicatia de la lansarea xdrive. ceva mai bine scris de astia, link oferit de alex :P

In normal driving conditions, 40% of the power is distributed to the front and 60% to the rear, preserving BMW�s traditional rear-wheel drive bias. However, in more challenging conditions, the flow of torque can be varied all the way from 100:0 or 0:100, front-to-rear. If a rigid connection is required, the system can lock the front and rear axles, providing all-wheel drive with 50:50 power distribution.



La X3, X poate maxim 50/50 fata/spate si doar pentru perioade foarte scurte poate 100 spate. In rest, se poate merge cu DSC, DTC sau toate off, cu X functionand la fel.


probabil te referi ca inca poate transfera fata spate, dar cum

BMW�s Dynamic Stability Control (DSC) program, with which xDrive is fully integrated


X-drive actioneaza pe baza datelor de la DSC. daca DSC dispare, nu vad cum stie ce sa mai transfere. de asta cel care a testat masina fara DSC a spus ca nu poate fi controlata deloc.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#49 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 decembrie 2009 - 06:45

Eu am vazut o cutie de transfer de x5, si am mari dubii ca poti avea mai mult pe fata decit pe spate.
@canan
Cine raspunde de rata transferului fata/spate la X-uri ?

l.e.
Vad ca a raspuns cata. Parerea mea e ca NU poate functiona Xdrive cu sistemele dezactivate.

--------------------------------------------

Da, asa cum s-au "dezghetat" singure si masinile vecinilor, pe benzina, cu aceeasi gheata de cativa mm pe ele :D Vezi sa nu :D

Stiu, sunt acri .... :P

Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 decembrie 2009 - 06:46

  • 0

#50 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 18 decembrie 2009 - 06:45

Cata, in mod normal care-i repartizarea puterii intre puntile tale?

Nu cred ca , in cazul pierderii aderentei puterea se duce la puntea, roata cu aderenta, neumbland deloc la acceleratie( ma refer la al tau sistem).

Cu certitudine pe zapada e mai bine cu sistemul activat.
Am facut mai multe permutari cu ESP-ul( la mine are vreo 7 senzori inclusi), si-i mai bine cu...

Adytzu, am aceeasi parere cu Relu, doar psihic ai fi mers mai repede, bine, cu sistemul dezactivat.

Aceasta postare a fost editata de LKS: 18 decembrie 2009 - 06:46

  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi