Cand si cum se circula in Bucuresti
#1926
Scris 11 iulie 2012 - 04:26
E mai recomandat sa o iau prin oras?
#1927
Scris 11 iulie 2012 - 04:42
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1928
Scris 27 iulie 2012 - 09:19
Inca un proiect maret al Tov. Primar General Bestial al Capitalei, Prof Univ Dr. Sorin Mircea Oprescu.
#1929
Scris 27 iulie 2012 - 09:27
#1931
Scris 27 iulie 2012 - 10:33
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1932
Scris 27 iulie 2012 - 10:40
... unde avem "noi" interese
Asta e esenta!
#1933
Scris 27 iulie 2012 - 11:43
Pasaje subterane in locul uneia dintre cele mai frumoase zone ale Capitalei
Inca un proiect maret al Tov. Primar General Bestial al Capitalei, Prof Univ Dr. Sorin Mircea Oprescu.
Foarte bine. Eu unul sunt pentru. Ma cac pe zona lor istorica si verde. Stii ce vor fi mai putin? Copacii pe care sa se pise cainii. Poate asa vor disparea si aia din zona.
Cat despre restul...numai de bine. Numa sa se tina de lucrari si sa termine intr-un an, maxim. Nu s-o lungeasca 10 ani ca au gasit nus ce craniu de baba din 19noaptea si trebuie analizat a cui e.
#1934
Scris 27 iulie 2012 - 11:54
Numa sa se tina de lucrari si sa termine intr-un an, maxim.
Ete penis. Unde te crezi nene, in China ?
Eu inca astept sa termine pasajul suprateran Mihai Bravu - Vacaresti. Inceput oficial pe 17 ianuarie 2011 cu o durata de executie de 12 luni. Dupa mai mult de 1an jumate nu e gata nici 40% din pasaj. Si nici nu se mai lucreaza prin zona de ceva timp. In afara de faptul ca e inutil...
Aceasta postare a fost editata de pejte: 27 iulie 2012 - 11:55
#1935
Scris 27 iulie 2012 - 12:00
Bucurestiul e oras european ... in teorie.
Eu cred ca mai bine pun la punct o retea de transport in comun, in loc sa incurajeze folosirea masinilor.
Parerea mea .
Ex-FN2 owner
#1936
Scris 27 iulie 2012 - 12:29
Bucurestiul e oras european ... in teorie.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1937
Scris 27 iulie 2012 - 12:57
degeaba blochezi acuma benzi pt RATB, caci deja traficul e stramtorat.....
#1938
Scris 27 iulie 2012 - 01:37
Se descurca aia in Londra, ne-om descurca si noi aici.
Ex-FN2 owner
#1939
Scris 27 iulie 2012 - 01:55
lumea nu tine cont de un aspect esential si anume ca in Occident foarte multe lucruri s-au facut in perioada de belsug universal 1980-1990 si putin dupa.
adica cand la noi Ceausescu 'construia' casa poporului infometand polulatia, occidentalii cladeau cartiere intregi si zgaraie nori si modernizau toata infrastructura....
#1940
Scris 27 iulie 2012 - 02:03
Si sa descurajeze traficul in Bucuresti (congestion charge), mai ales in zonele centrale/de birouri .... si astfel creezi loc pentru benzi de RATB/tramvai usor.
Aceasta postare a fost editata de Fanatic: 27 iulie 2012 - 02:04
Ex-FN2 owner
#1941
Scris 27 iulie 2012 - 02:14
Pentru multi conationali masina e motiv de imbatosare si lauda la lume, nu un mijloc de transport. Poti sa pui statie de metrou si tramvai la fiecare intrare de bloc si ei tot cu masina vor circula. Si vor intra cu ea pana in gura Mall-ului, a pietei, a oricarui punct de interes pt ei.
Deci, mijloacele de transp in comun la noi sunt si vor fi useless multi ani de acum incolo.
#1942
Scris 27 iulie 2012 - 07:20
Foarte bine. Eu unul sunt pentru. Ma cac pe zona lor istorica si verde. Stii ce vor fi mai putin? Copacii pe care sa se pise cainii. Poate asa vor disparea si aia din zona.
Cat despre restul...numai de bine. Numa sa se tina de lucrari si sa termine intr-un an, maxim. Nu s-o lungeasca 10 ani ca au gasit nus ce craniu de baba din 19noaptea si trebuie analizat a cui e.
Corect !
Sa mor ca nu glumesc deloc ! Pa pish si eu pe cei cativa pomishori de care se leaga toti "gigii contra" a TOT ce s-ar putea face pentru a ajuta traficul deja aproape imposibil din Bucuresti !
Pana mea, astia de sunteti "contra" , duceti-va nene prin Mozambic ( sau unde vreti voi ), si bucurati-va de vegetatii ( de toate felurile .... ) pana nu mai puteti !
#1943
Scris 27 iulie 2012 - 07:42
Oameni buni, la 2 pasi de locul cu pricina, e parcul Herastrau. Ai acolo verdeata cat cuprinde. Eu lucrez chiar pe Bd. Aviatorilor si vad zilnic ce trafic e pe sosea si cat e pe trotuar. Mai trece din cand in cand cate o baba cu catelu de sfoara si cam atat. Chiar nu avem ce discuta pe tema asta.
Pentru exemplificare, lasati tarile cu apa calda si mergeti la vecinii unguri sa vedeti ce drumuri suspendate si pasaje au in Budapesta. Si nu se mai strofoaca nimeni ca n-au copaci.
E CAPITALA...E NORMAL SA FIE TRAFIC SI INFRASTRUCTURA RUTIERA BUNA. Cui nu-i convine, sa vina la tara langa mine. Mai sunt loturi de teren libere.
#1944
Scris 27 iulie 2012 - 07:47
Finally e si Relu de acord cu mine.
Cum pana mea sa nu fi de acord cu tine, cand esti cerebral ?
Oameni buni, la 2 pasi de locul cu pricina, e parcul Herastrau. Ai acolo verdeata cat cuprinde. Eu lucrez chiar pe Bd. Aviatorilor si vad zilnic ce trafic e pe sosea si cat e pe trotuar. Mai trece din cand in cand cate o baba cu catelu de sfoara si cam atat. Chiar nu avem ce discuta pe tema asta.
Jos Basescuuuu !!!!
....... Cui nu-i convine, sa vina la tara langa mine. Mai sunt loturi de teren libere.
Bah, sa pleci mai des in concediu, ca vad ca-ti prieste !
#1945
Scris 30 iulie 2012 - 05:02
de ce te legi doar de americani si te faci ca nu vezi pe restu ? in ceea ce am scris eu erau mai multe orase europene mentionate@mecea: Nu compara US-ul cu Ro .... in US aia nu ies din casa fara masina. Acolo e o cultura pentru asa ceva.
Bucurestiul e oras european ... in teorie.
sa compari bucurestiul cu londra e ca si cand ai compara nu mere cu pere ci mere cu kiwi sau banane ...Transport subteran.
Se descurca aia in Londra, ne-om descurca si noi aici.
priveste asa : eu iti dau tie urmatoarele ingrediente > pene, sos de rosii, usturoi si ardei iute, si-ti cer sa faci din ele spaghetti carbonara, ce zici reusesti ?
este exact acelasi lucru, londra este altfel impartita, londra are zone de business distinct delimitate, usor de deservit prin transport public gandit concentrat pentru zonele alea, zonele rezidentiale sunt separate, ti se pare ca seamana cu debandada din bucuresti ?
ca bucurestiul putea fi asa ... ok, este o discutie separata, dar raul a fost facut, si NU SE MAI POATE REPARA, de ce trebuie sa fim tampiti si sa ne agatam sperantele de o irealitate demult disparuta, si practic sa ne cramponam in ea, in loc sa incercam sa priivim inainte si sa vedem care ar fi solutiile ?
Aceasta postare a fost editata de mecea: 30 iulie 2012 - 05:03
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1946
Scris 30 iulie 2012 - 07:29
Masina polueaza, sa dezvolti infrastructura la infinit inseamna bani (stiu ca si infrastructura de transport comun inseamna bani dar personal, din nou, mi se par mai bine investiti), plus ca ajungi la un punct in care nu mai poti dezvolta infrastructura.
A se vedea magicul pasaj peste Barbu V, in partea aia inspre Herastrau se sugruma si nu au ce sa-i faca. Eventual sa darame case.
La fel si in partea ailalta unde Petricani-ul si Sos. Pipera se intersecteaza intr-o sosea cu 1 banda pe sens. Alta gatuire.
Plus ca dezvoltand infrastructura asta (pasaje supra/sub, largiri) vor incuraja si mai multi oameni sa-si ia masinile. Si vom ajunge destul de repede in acelasi punct.
Nu spun ca a stopa total proiectele astea de dezvoltare a capitalei este o idee buna, dar cred ca accentul ar trebui sa se puna pe o retea de metrou/tramvai usor si mai apoi pe poduri, pasaje ....
LE: Sau in loc sa faci pasaje/poduri in oras ... termina odata mizeria aia de centura a Bucurestiului ....
Ca sa nu mai zic de faptul ca incurajand traficul, cum spuneam si mai sus, si tot mai multe masini, trebuie sa faci parcari pt boierii cu masini.
Sa nu crezi ca vorbesc din vreo frustrare personala ....
Am parcari subterane si acasa si la munca. Nu sufar din cauza asta. In trafic nu stau decat iarna ca in rest merg cu moto. Dar iarna as merge bucuros cu metroul daca ar exista ceva la indemana pentru mine (dar nu exista).
Cum spuneam si la inceput. Este modul in care vad eu o dezvoltare "desteapta". One might disagree
Aceasta postare a fost editata de Fanatic: 30 iulie 2012 - 07:39
Ex-FN2 owner
#1947
Scris 31 iulie 2012 - 09:06
Adica "Sedinta... programata ... a fost amanata...un numar semnificativ de consilieri sunt in concediu"
Adica pur si simplu-i doare-n basca.
#1948
Scris 20 august 2012 - 02:41
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1949
Scris 24 august 2012 - 05:29
Cam ce ar fi de facut, tinand cont de ora si tinta ??
#1950
Scris 24 august 2012 - 05:36
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi