Sa stii ca de multe ori multumirea clientului nu este adusa de calitatile intrinseci ale produsului respectiv. De multe ori omul cumpara sau nu cumpara pt ca nu intelege produsul. Exact cum multi NU au inteles niciodata Alfa Romeo. Aici nu vorbim de Fiat, Lancia sau Skoda - branduri care n-au produs emotie niciodata. Vorbim de ceva care se vrea special, aparte, care rupe orice bariera. Este asa-numitul obiect de lifestyle. Inspira un stil de viata, o pasiune pentru frumos, un fel de addicted to beauty, ceva in genul asta. Multi au incercat si au facut rahatul praf. Doar MINI inca mai este ceva emblematic. In rest numai rateuri grosolane.
Era oare greu pentru un colos industrial sa produca o masina fiabila, robusta, care sa darame topurile? Ar fi fost nevoie de timp, dar in ultimii 15 ani cred ca ar fi reusit. Dar nu asta era esenta! Spiritul Alfa este cu totul altceva.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 octombrie 2011 - 10:51