Un Freezone
#1751
Scris 06 iulie 2010 - 11:38
#1752
Scris 06 iulie 2010 - 11:56
si cel mai important: care o va recunoaste
eu cu DMihnea nu sunt inrudit, clar!
#1753
Scris 07 iulie 2010 - 07:27
am postat de mai multe ori cum e in Germania. Pentru cei mai in varsta :Am intrebat ceva in postul 28. Chiar nu stie nimeni ?
http://www.pkw-steue...r_benziner.html
http://www.pkw-steue...uer_diesel.html
impozitarea se face pe fiecare suta de cm3, progresiv de la non euro la euro 4, de fapt acuma chiar si la euro 5.
e interesant de vazut ca se poate trece dintr-o clasa de poluare in una superioara (adica inferioara ca si costuri) dar doar pentru auto sub 2000 cm3.
o dacie 1300 ar plati la ei un impozut de 330 euro/an. deci vrei 12 milioane.
aproape identic cu un 2.0 tdi euro 4- 308 euro.
o benzinara euro 2 de 2 litri inseamna un impozit de 135 euro, sub jumatate.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 07 iulie 2010 - 07:27
#1754
Scris 07 iulie 2010 - 08:19
cum vine asta?- 2.0 tdi euro 4- 308 euro.
- o benzinara euro 2 de 2 litri inseamna un impozit de 135 euro, sub jumatate.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1755
Scris 07 iulie 2010 - 08:52
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1756
Scris 07 iulie 2010 - 08:55
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#1757
Scris 07 iulie 2010 - 09:17
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1758
Scris 07 iulie 2010 - 09:25
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1759
Scris 07 iulie 2010 - 09:45
Bah, de unde pana mea sa pricep io ce zice "mit fisch" ala in cuneiformele lui ?am postat de mai multe ori cum e in Germania. Pentru cei mai in varsta
Pune si tu o traducere sau cel putin fa un rezumat
Cind veti pricepe si voi ca fumigenele polueaza mai mult ???chiar ca. wtf? sigur nu e invers?
...
aproape identic cu un 2.0 tdi euro 4- 308 euro.
o benzinara euro 2 de 2 litri inseamna un impozit de 135 euro, sub jumatate.
Cum auzi !cum vine asta?
#1760
Scris 07 iulie 2010 - 09:57
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1761
Scris 07 iulie 2010 - 09:59
#1762
Scris 07 iulie 2010 - 09:59
#1763
Scris 07 iulie 2010 - 02:02
ma gandesc de doua ori inainte sa scriu.adica o benzinara euro 2 polueaza mai putin ( jumate, dupa cum reiese din calcul ) ca un diesel euro 4?
un diesel euro 4 (1.5 crdi) polueaza cam asa Emisii CO2 121 (g/km).
o benzinara Euro 2 este mult mai putin poluanta ..ca tot ne mintim de vreo 20 de ani incoace.
#1764
Scris 07 iulie 2010 - 02:17
se taxeaza la 100cm3, restul datelor reies din tabele.
la un benzinar euro 2, impozitul e de 7.36 euro pe 100cm3.
7,36 x 20 = 147.20 euro.
o fumigena euro 4 de 2 litri 15,44 x 20 = 308.80 euro.
#1765
Scris 07 iulie 2010 - 02:30
un tabel se refera la benzinare, altul la fumigene.
se taxeaza la 100cm3, restul datelor reies din tabele.
la un benzinar euro 2, impozitul e de 7.36 euro pe 100cm3.
7,36 x 20 = 147.20 euro.
o fumigena euro 4 de 2 litri 15,44 x 20 = 308.80 euro.
putem manilula si cu jumatati de adevar.
spunem doar ce ne place.
despre consum, pret litru de benzina nimic, nimic, nimicuta.
#1766
Scris 07 iulie 2010 - 02:33
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1767
Scris 07 iulie 2010 - 02:34
pret de achizitie intretinere fiabilitate....putem manilula si cu jumatati de adevar.
spunem doar ce ne place.
despre consum, pret litru de benzina nimic, nimic, nimicuta.
bai uite asa imi iau eu KIA
#1768
Scris 07 iulie 2010 - 02:43
bhaa.pret de achizitie intretinere fiabilitate....
bai uite asa imi iau eu KIA
eu zic ca tb sa ai mare grija la stabilitatea ta financiara. cat te mai costa intretinerea masinutei tale ?
si apropo. am vazut posesori de seria 7 care au iubit mult mai tare un ..CARENS !!!
#1769
Scris 07 iulie 2010 - 02:51
parca esti var cu slk.putem manilula si cu jumatati de adevar.
spunem doar ce ne place.
despre consum, pret litru de benzina nimic, nimic, nimicuta.
vorbim de impozite, scriem de impozite.
nu inteleg restul.
#1770
Scris 07 iulie 2010 - 03:06
si apropo. am vazut posesori de seria 7 care au iubit mult mai tare un ..CARENS !!!
Aceasta postare a fost editata de the1: 07 iulie 2010 - 03:10
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1771
Scris 07 iulie 2010 - 03:07
putem manilula si cu jumatati de adevar.
spunem doar ce ne place.
despre consum, pret litru de benzina nimic, nimic, nimicuta.
Nu cred ca ii intereseaza pe functionari cat iti consuma masina in momentul in care stabilesc impozitele...
Da, fumigenele au emisii mai mici de codoi, am mai spus-o deja, dar fir-ar al dreaq de emisie, nu iese numa codoi pe acolo! De unde o fi si porecla asta, "fumigene"? De ce nu vedem dizaluri pe la Schwarzi p-acolo, unde sunt cele mai draconice norme de poluare???
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1772
Scris 07 iulie 2010 - 03:09
in functie de stocul pe piese care il facbhaa.
eu zic ca tb sa ai mare grija la stabilitatea ta financiara. cat te mai costa intretinerea masinutei tale ?
si apropo. am vazut posesori de seria 7 care au iubit mult mai tare un ..CARENS !!!
ce e CARENS?vreun caine ceva?
#1773
Scris 07 iulie 2010 - 03:11
parca esti var cu slk.
vorbim de impozite, scriem de impozite.
nu inteleg restul.
Oaspete, ai prurit de la pietrele de pe plaja?
Sezi pe-o stanca ascutita.
#1774
Scris 07 iulie 2010 - 03:24
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1775
Scris 07 iulie 2010 - 03:36
07 iul 2010, 16:24 |
NewsIn
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat, miercuri, la Calafat, că taxele vor fi "modice", de 3 - 4 euro pentru 100 kilometri.
Din vara anului 2011, şoferii vor plăti o taxă pentru a putea circula pe autostrăzile din România. Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat, miercuri, la Calafat, că, începând din vara anului 2011, şoferii vor trebui să plătească o taxă pentru a putea circula pe autostrăzile din România, precizând că taxele vor fi "modice", de 3 - 4 euro pentru 100 km, transmite corespondentul NewsIn.
Berceanu a precizat că măsura vine ca o solicitare din partea Comisiei Europene, care vrea să se asigure că, după ce au fost construite cu fonduri europene, autostrăzile din România vor fi şi întreţinute ca alte artere din Uniunea Europeană.
"Noi va trebui să furnizăm o strategie la Comisia Europeană privind taxarea pe autostrăzi şi nu atât taxarea, ci, dacă vreţi, sumele de unde vor proveni bani pentru întreţinerea autostrăzilor. Deci, ideea este că contribuabilii europeni dau nişte bani să ne facă nişte autostrăzi în România, dar doresc să fie siguri că, în momentul în care autostrăzile sunt gata, ele vor fi întreţinute ca în Uniunea Europenaă", a declarat Berceanu.
Ministrul Transporturilor a afirmat că taxele vor fi unele modice, de 3-4 euro pentru o sută de kilometri.
"Sigur vor fi nişte taxe, prin acestea urmând să se strângă bani pentru întreţinere, dar nu să se acopere sume pentru realizarea autostrăzilor, pentru că ele a ele se fac de la bugetul statului şi de la Comisia Europeană. Ca să vă dau aşa un nivel, probabil la o sută de kilometri taxa va fi una de trei - patru euro. Noi acum facem nişte calcule, un studiu pe care o să-l trimitem la Comisia Europeană", a precizat Berceanu.
Taxa va fi instituită pe Autostrada Bucureşti - Piteşti, pe A2 şi pe toate cele care vor fi realizate pe culoarul 4 Paneuropean. Culoarul 4 Paneuropean se întinde de la Nădlac - Arad - Timişoara - Sibiu - Piteşti - Bucureşti - Constanţa şi se încheie cu centura Constanţa.
La vizita pe şantierul de la Calafat - Vidin a participat şi şeful Direcţiei pentru România a DG Regio din cadrul Comisiei Europene, Eduardo Baretto, care a salutat angajamentul pe care şi-l ia statul român cu privitre la instituirea acestor taxe pe autrostrăzi.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi