Fiabilitatea
#151
Scris 19 februarie 2010 - 10:30
#152
Scris 19 februarie 2010 - 10:51
PS Cosmarul lui Relu de azi noapte!
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#153
Scris 19 februarie 2010 - 12:30
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#154
Scris 19 februarie 2010 - 12:55
#155
Scris 19 februarie 2010 - 01:33
sau, daca vrea ceva mai clasic, pe asta i-as dori-o;
Year (of specifications) 1989 - 1999
Engine 5.6 litre V12
Transmission 5 speed manual
Max speed 196 mph (155 mph limited)
0-60 mph 5.5 seconds
Horsepower 380 bhp @ 5200 rpm
weight 1975 kg / 4355 lbs
ca sa ne mai lase in pace cu orezarele lui
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#156
Scris 19 februarie 2010 - 01:35
Eu m-am hotarit. Urmatoarea mea masina va fi garantat o TOYOTA !
Asa ca il vad, CLAR, in asa ceva!
The Toyota FT-86 concept will be a production reality by 2012, arriving in the UK with a target price of less than £20,000 for the entry level model. In the metal, says Sutcliffe, the charm of the FT-86 is achingly apparent. For starters, it's no more than two-thirds of the size you'd expect it to be. The Audi TT - not a big car - dwarfs it.
Beyond that, the most striking aspect of the car is how low the bonnet line is and how snugly the whole car seems to hug the ground as a result. This is because the engine is derived from Subaru's famous flat-four 2.0-litre 'boxer' unit.
Dovada??
P.S. Pare si spatioasa!
Aceasta postare a fost editata de the1: 19 februarie 2010 - 01:37
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#157
Scris 22 februarie 2010 - 04:54
#158
Scris 22 februarie 2010 - 06:43
Compania a gasit remedii si a inceput sa le aplice. Clientii merg in showroom, masinile sunt verificate si problemele se rezolva. Acum intrebarea e daca s-a depasit momentul critic pentru ca reconstructia imaginii sa inceapa. Din pacate o reputatie construita in decenii se poate degrada in saptamani. Important e ca daca vor fi depistate persoane raspunzatoare direct pentru situatie ele sa fie sanctionate. Iar pentru client e important ca indoielile legate de marca Toyota sa dispara. Pentru niponi e de neconceput ca un potential client sa se teama ca daca va cumpara o Toyota noua aceasta i-ar putea face probleme. Nu vorbim de o marca low-cost, ci de una la care clientii stiau ca platesc in plus si pentru imaginea de fiabilitate. Cand aceasta imagine nu mai corespunde realitatii, lucrurile devin negative.
Interesant e ca alte marci auto profita de situatie si anunta recall-uri acum in aceasta perioada cand Toyota tine capul de afis. In aceste zile orice alt recall pare mic si neinsemnat in comparatie cu cele facute de Toyota, astfel ca alte anunturi trec aproape neobservate iar constructorii stiu asta si fructifica momentul.
SURSA
#160
Scris 29 martie 2010 - 04:54
Respectivul imi este amic, a luat masina in leasing acum ~ 4 ani, cu toate interventiile (in si-n afara garantiei la porsche), iar in acest timp a avut o gramada de belele cu masina; unele dintre ele s-au manifestat si remediat dupa garantie si pe costul lui. De la cutie, la climatronic si la diversi senzori. Nu doar o data a ramas cu masina pe drum, fiind necesara platforma.
Ajunsese sa-i fie teama sa mai plece cu masina din Buc. pt a nu ramane cu masina in drum (are si copil mic). Mai are inca 1 an si ceva de leasing (a fost facut pe 5 ani) plus o val. reziduala zdravana (vreo 8k euro + tva).
Ultima patanie a fost aseara, eu eram la un f bun prieten comun si pe la 20:00 - 21:00 ne da telefon ca a ramas cu masina in camp, venind spre Buc., dar pana sa ajunga la Alexandria. Ii dadeam mesaj de eroare la faruri (are xenon) si nu mai pornea motorul; farurile mergeau in schimb. A incercat sa scoata borna de la baterie si sa o incerce sa o porneasca dupa aceea, de cateva ori si degeaba. Luminile, radioul functionau, dar motorul nu pornea sub nicio forma.
Fiind destul de tarziu, iar sansele sa ajunga o platforma rapid acolo erau cam slabe (el era cu famila plus inca un cuplu), am plecat eu si cu prietenul nostru comun sa-i tractam pana in Buc.
Masina cu care am facut deplasarea si pe care am folosit-o sa-i tractam a fost un Logan 1,6mpi gpl; dupa ce am ajuns la ei (cu merinde si apa) am legat sufa si am plecat spre Bucuresti.
Drumul a fost destul de dificil fiindca: era noapte, daca la inceput burnita, dupa Alexandria incepuse ploua, la Passat nu functionau nici dezaburirea nici stergatoarele -> vizibilitate f. scazuta (practic noi nici puteam tine avariile pornite la Logan pt ca-l orbeam, noroc ca fct avariile la Passat). Am oprit de fff multe ori pt a sterge parbrizul Passat-ului, de vreo 3 ori s-a rupt sufa (noroc ca aveam si alta si apoi am putut sa o inadim). Tinand cont ca Passat-ul avea motorul oprit era cam greu cu frana si directia (frana de mana este la buton); cel mai delicat era in pante (Passat-ul avea lejer peste 2 tone - masina, pasageri si bagaje, Loganul Van cu mult mai putin, plus ca fiind van nu-l puteam vedea f bine pe cel din spate) unde pana la urma vb prin telefon sa tina din frana Passat-ul tot "atelajul"; nici crubele stranse nu erau chiar fara bataie de cap.
Cam jumatate din drum l-am facut mentinand telefoanele mobile deschise nonstop, in prima parte a drumului dadeam telefon doar inainte de curbe sau pante (anuntam curba stransa la stg cu frana usoara, etc.); statiile le-am uitat acasa. Viteza de deplasare a fost de 40-50 km/h max si doar unde s-a putut.
Au fost multe situatii cand de abia ce pornisem dupa curatarea parbrizului si nici nu apucam sa schimbam a 2 la Logan ca ne depasea / trecea un tir .......
Undeva in jur de 02:00 noaptea am ajuns in Buc si i-am lasat in fata blocului.
Ar fi multe de spus, evident ca nu putem generaliza toate acestea asupra intregii generatii de Passat B6, dar este o generatie cu probleme, iar amicul meu a primit o masina cu probleme din aceasta generatie cu probleme.
Eu, in locul sau, as face tot posibilul sa dau masina firmei de leasing sa se spele cu ea pe cap.
#161
Scris 29 martie 2010 - 05:44
Da eram cu o caruta VW PAssat variant in spate, a varului meu si veneam de la Medgidia unde pur si simplu de masini bune ce sint la 90 000 de km s-a oprit motorul si nu a mai pornit.
PS Este a 4 oara cind il remorchez deci recomand cu mare caldura aceasta masina.
PS 2 Nici nu consuma ulei, nu mai mult de 1 litru la 5000 km
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#162
Scris 29 martie 2010 - 05:53
#163
Scris 29 martie 2010 - 09:58
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#164
Scris 29 martie 2010 - 10:45
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#165
Scris 29 martie 2010 - 11:20
pai nu e. Macar fauve-ul se opreste spre deosebire de toyota care se opreste numai daca ramane fara benzina . Indiferent daca franezi sau NUDa mah, dar macar nu-i periculoasa ca Toyota !!!
#166
Scris 30 martie 2010 - 12:12
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#167
Scris 30 martie 2010 - 12:33
Life must be taken one disaster at a time
#168
Scris 30 martie 2010 - 01:26
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#169
Scris 30 martie 2010 - 01:36
#170
Scris 27 aprilie 2010 - 09:08
Rezultatele pentru 2010 arată că Audi este şi în acest an cea mai bine poziţionată marcă, urmată de BMW şi, pe locul al treilea, Mercedes-Benz. În Top 5 se mai află Volkswagen şi Porsche. O evoluţie bună a avut-o Volvo, brandul suedez urcând 3 locuri faţă de anul trecut, de pe locul al nouălea.
Acest top evaluează însă la numai 30% din punctaj fiabilitatea, clasamentul celor de la DEKRA fiind destul de diferit. Astfel, pentru 2010, cea mai fiabilă marcă este Saab, în timp ce Audi se află pe locul al doilea. Pe următoarele locuri se plasează japonezii de la Subaru, apoi Porsche şi Mitsubishi. Sistemul de monitorizare are în vedere numărul de defecţiuni importante constatate de centrele de tip ITP la modelele respective.
La modele, în categoria „toate clasele”, lider a fost din nou Audi A6, cu un procentaj de 88,1% (maşini fără defecţiuni la inspecţie).
#171
Scris 27 aprilie 2010 - 09:28
Cateva patanii ale unui posesor de Passat B6 2.0 TDI DSG, cost de nou, cu ceva peste 30k euro.
Respectivul imi este amic, a luat masina in leasing acum ~ 4 ani, cu toate interventiile (in si-n afara garantiei la porsche), iar in acest timp a avut o gramada de belele cu masina; unele dintre ele s-au manifestat si remediat dupa garantie si pe costul lui. De la cutie, la climatronic si la diversi senzori. Nu doar o data a ramas cu masina pe drum, fiind necesara platforma.
Ajunsese sa-i fie teama sa mai plece cu masina din Buc. pt a nu ramane cu masina in drum (are si copil mic). Mai are inca 1 an si ceva de leasing (a fost facut pe 5 ani) plus o val. reziduala zdravana (vreo 8k euro + tva).
Ultima patanie a fost aseara, eu eram la un f bun prieten comun si pe la 20:00 - 21:00 ne da telefon ca a ramas cu masina in camp, venind spre Buc., dar pana sa ajunga la Alexandria. Ii dadeam mesaj de eroare la faruri (are xenon) si nu mai pornea motorul; farurile mergeau in schimb. A incercat sa scoata borna de la baterie si sa o incerce sa o porneasca dupa aceea, de cateva ori si degeaba. Luminile, radioul functionau, dar motorul nu pornea sub nicio forma.
Fiind destul de tarziu, iar sansele sa ajunga o platforma rapid acolo erau cam slabe (el era cu famila plus inca un cuplu), am plecat eu si cu prietenul nostru comun sa-i tractam pana in Buc.
Masina cu care am facut deplasarea si pe care am folosit-o sa-i tractam a fost un Logan 1,6mpi gpl; dupa ce am ajuns la ei (cu merinde si apa) am legat sufa si am plecat spre Bucuresti.
Drumul a fost destul de dificil fiindca: era noapte, daca la inceput burnita, dupa Alexandria incepuse ploua, la Passat nu functionau nici dezaburirea nici stergatoarele -> vizibilitate f. scazuta (practic noi nici puteam tine avariile pornite la Logan pt ca-l orbeam, noroc ca fct avariile la Passat). Am oprit de fff multe ori pt a sterge parbrizul Passat-ului, de vreo 3 ori s-a rupt sufa (noroc ca aveam si alta si apoi am putut sa o inadim). Tinand cont ca Passat-ul avea motorul oprit era cam greu cu frana si directia (frana de mana este la buton); cel mai delicat era in pante (Passat-ul avea lejer peste 2 tone - masina, pasageri si bagaje, Loganul Van cu mult mai putin, plus ca fiind van nu-l puteam vedea f bine pe cel din spate) unde pana la urma vb prin telefon sa tina din frana Passat-ul tot "atelajul"; nici crubele stranse nu erau chiar fara bataie de cap.
Cam jumatate din drum l-am facut mentinand telefoanele mobile deschise nonstop, in prima parte a drumului dadeam telefon doar inainte de curbe sau pante (anuntam curba stransa la stg cu frana usoara, etc.); statiile le-am uitat acasa. Viteza de deplasare a fost de 40-50 km/h max si doar unde s-a putut.
Au fost multe situatii cand de abia ce pornisem dupa curatarea parbrizului si nici nu apucam sa schimbam a 2 la Logan ca ne depasea / trecea un tir .......
Undeva in jur de 02:00 noaptea am ajuns in Buc si i-am lasat in fata blocului.
Ar fi multe de spus, evident ca nu putem generaliza toate acestea asupra intregii generatii de Passat B6, dar este o generatie cu probleme, iar amicul meu a primit o masina cu probleme din aceasta generatie cu probleme.
Eu, in locul sau, as face tot posibilul sa dau masina firmei de leasing sa se spele cu ea pe cap.
AerCurat, mi se pare o tampenie ce-ati facut, in primul rand din partea lui, apoi a voastra.
Era mult mai sigur si comod sa-si fi lasat masina acolo, fara a risca prosteste in acele conditii...
Despre problemele avute, multisoare, ar fi trebuit sa-i instiinteze si pe producatori, daca la cei de la noi nu a avut intelegere. Exista OPC,alte organe si organisme platite pentru remedieri.
Eu am o vorba: E normal ca masina sa fie sclavul omului si nu invers.
Aceasta postare a fost editata de LKS: 27 aprilie 2010 - 09:31
#172
Scris 27 aprilie 2010 - 09:53
E doar parerea ta, fara sa stii toate detaliile si aspectele.AerCurat, mi se pare o tampenie ce-ati facut, in primul rand din partea lui, apoi a voastra.
........................
Insa aceasta latura a problemei nu vreau sa o continui/dezvolt, fiind inutila aici si nu numai.
In alta ordine de idei, amicul meu nu poate intreprinde nicio actiune legala, in afara unei actiuni in instanta; aceasta pt ca masina este in leasing.
Actiune care va necesita timp, nervi si bani, iar sansele de reusita nu sunt tocmai f mari mai ales ca masina a iesit din garantie (avand ~4 ani).
Eu in locul lui as fi intreprins aceastea cu mult timp in urma. dar fiecare la stie si le trage cum poate/vrea.
#173
Scris 27 aprilie 2010 - 09:58
Singurul care conteaza e viata/sanatatea. Pe astea nu le bagi la loterie. Daca a primat partea financiara, e altceva.
#174
Scris 28 aprilie 2010 - 01:04
E doar parerea ta, fara sa stii toate detaliile si aspectele.
Insa aceasta latura a problemei nu vreau sa o continui/dezvolt, fiind inutila aici si nu numai.
..................
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi