Salt la continut


Fotografie

cheie incuiata in masina


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 bravofiat

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 8 Mesaje:
Inregistrat: 18-ianuarie 09
  • Marca:Fiat
  • Model:Bravo
  • Motorizare:1.4 12V 75cp

Scris 28 februarie 2010 - 11:01

Salut baieti,
din mare graba am incuiat cheia in portbagajul masini. Usile din fata erau deja incuiate. Cum deschid masina, am vreo sansa cu parghiile de la usile din fata? Am Fiat Bravo din 98.
  • 0

#2 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 28 februarie 2010 - 11:23

Cheie de rezerva presupun ca nu ai din moment ce ai postat aici.
Nu stiu cum reusesti sa deschizi in vreun fel usile, dar daca nu vei fi nevoit sa spargi un geam. Recomand in acest caz sa suni pe undeva sa intrebi care e cel mai ieftin si care e pe stoc...
  • 0

#3 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 28 februarie 2010 - 11:38

Geam spart. Asta daca nu ai vreun prieten "meserias" la deschisul masinii.
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#4 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 februarie 2010 - 11:42

Se poate "forta" rama geamului in partea de sus, si baga un "ceva" sa descuie usa din interior. Asa se "face" :lol:
  • 0

#5 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 februarie 2010 - 11:48

Nu stiu exact cum e la Bravo, insa nu prea cred ca sunt sanse mari sa scapi fara a sparge vreun geam.
Ai putea incerca si sa vorbesti cu un lacatus sa'ti sparga broasca de la portbagaj. Inconvenientul e ca ptr a nu schimba si celelalte broaste/contact, va trebui sa umbli cu 2 chei la tine
Vezi eventual si cat te'ar costa sa schimbi broastele/contactul ... poate nu iesi f scump ... si macar asa o sa ai mai multe chei

Cu indoitul ramei usii poate fi o solutie, da nici asta nu e f eleganta. Insa poate fi cea mai ieftina, daca ai grija

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 februarie 2010 - 11:56

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#6 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 01 martie 2010 - 02:42

Alta varianta ar fi sa mergi la Fiat si sa cumperi o noua cheie (se face dupa seria de caroserie) si vei deschide usile fara sa fie nevoie sa programezi transponderul cheii.

@Andrei041: yala o sa coste mai mult decat o cheie noua... de schimbat contact nici nu se pune problema ca doar nu e dacia 1310.....

La Peugeot a costat circa 300euro cheia cu tot cu programarea chipului din ea (pt un 407 din 2005)

Sa te gandesti bine inainte de a sparge un geam: prin gaura creata trebe sa si ajungi la o clanta de usa, sau la ceva sa-ti permita deschiderea usilor. Incearca gemuletzul mic dinspre portbagaj, poate poti sa rabatezi bancheta si sa ajungi la cheia uitata inauntru.

SUCCES!

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 01 martie 2010 - 02:45

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#7 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 01 martie 2010 - 02:54

Daca sparge geamul, nu cred ca face doar o gaurica, deci nu ar fi problema ;)

Daca merge varianta cu facut cheie la Fiat, fara chip in ea, ar fi o idee buna. In principiu n'ar trebui sa coste prea mult, insa fiind vb de reprez ... nu se stie niciodata :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#8 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 01 martie 2010 - 09:28

Sfatul meu e sa nu actionezi fara sa nu explorezi toate posibilitatile (si costurile asociate).

Cel mai bine cred ca e sa dai o fuga pe la service-ul FIAT si sa te sfatuiesti cu baietii. Sigur au mai intalnit cazuri...

Succes!
  • 0

#9 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 01 martie 2010 - 11:04

Aia de la Dacia Asistenta ti-o deschid.
Stiu ca a mai fost un topic similar.
Si parca nici nu era prea scumpa operatiunea :D
  • 0

Ex-FN2 owner


#10 ArnautuIonut

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 9 Mesaje:
Inregistrat: 04-ianuarie 08
  • Marca:Volkswagwen
  • Model:GOLF
  • Motorizare:1.6I

Scris 01 decembrie 2010 - 04:33

Stiu ca postez cam tarziu , dar daca mai are cineva nevoie de deblocat vreo masina am scule specializate si imi ofer serviciile doar dupa ce se face dovada proprietatii masinii .Am magazin de facut chei, cipuri , lame , immo ,electrica si electronica auto , tester doar in orasul Mangalia (VAMA VECHE , LIMANU , 2MAI ) .
Un sfat gratuit din partea mea : in cazul in care sunteti nevoit sa spargeti vreun geam , alegeti un geam mare preferabil dreapta fatza ,geam care se poate sparge frecvent , nu un geam mic .De multe ori , un geam mic este mai scump decat un geam mare .
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi