Despre o Skoda
#1
Scris 29 mai 2010 - 06:17
Culoare gri platinium, echipare Elegance, cum spuneam, vorba aia, full fara navi (da locu permite unu cand va fi cazul si mai ales daca) si piele (aici ar fi minusul masinii, stofa nefiind sau neparand cel putin la prima vedere un premium)
Dotarile din echipare Elegance se pot consulta pe site-ul Skoda.
Ca dotari suplimentare, amintim culoarea (lol), radio CD Bolero cu touchscreen-permite si card SD, SUN SET (tenta inchisa luneta si geamuri spate) si elemente decorative efect metalic Mirage.
De asemena, volan multifunctional (comenzi radio) in 4 spite imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator viteze, maneta si frana de mana).
masina s-a comportat bine pe drumul catre casa, nu s-a trecut de 3000 de ture (in viteza 6-a insemnand aproape 170 km/h pe autostrada mult vestita) si am parcat acasa cu un suprinzator 5,6% pe bord. spatiu din belsug si parerea mea, arata mai bine decat sedanul.
N-am apucat sa-i fac poze, asa ca pana la o data ce va fi anuntata ulterior, o sa pun pozele trimise de dealer.
#2
Scris 29 mai 2010 - 06:22
Tre' sa caut pe net varianta break, ca n-am vazut...dar daca tu zici ca-i mai frumoasa decat ailalta varianta, te cred, full, vorba aia.
E o alegere rationala pentru aste vremuri...iar de-ti place, restu-s povesti...
Poate pui niste plusuri si minusuri fata de S Max.
#3
Scris 29 mai 2010 - 06:26
#4
Scris 29 mai 2010 - 06:33
e ceva mai aproape de sosea, dar la un nivel decent pentru Romanica.
consumul pare clar mai mic, sa vedem peste 1-2 mii de km ce se mai intampla.
ca dotari surclaseaza S MAX-ul.
dupa ce o conduc nitel mai mult revin cu alte pareri.
ah, e nitel mai ingusta decat S MAX-ul, dar cred ca spatiul pentru genunchi e mai mare. portbagaj decent, vreo 650 l, cu niste chestii dragute prin el ce tin de fixare, armare etc.
ah, are si umbrela.
astept niste idei pentru a contracara chestia aia verde de pe embleme (fata si spate). cred ca un sticker rotund de dimensiunea aia ar fi binevenit.
mersi relu si slk !
Dotari standard - cu precizarea ca sint pentru sedan, unele neregasindu-se (cum ar fi parasolar mecanic pentru luneta-nu e cazul), iar altele fiind in plus - roata de rezerva de dimensiuni normale, deoarece aici incape.
• 2 carlige rabatabile pentru plase in
compartiment portbagaj
• 2 prize 12V in consola mediana (fata/
spate), cea din fata cu iluminare
• 4 manere de plafon cu amortizare, cele
din spate cu agatatoare pentru haine
• Afisaj Maxi-DOT
• Airbag genunchi sofer
• Airbag sofer si airbag pasager
• Airbag-uri laterale fata
• Airbag-uri pentru cap fata/spate
• Bancheta spate cu spatar rabatabil
fractionat
• Bandouri laterale de protectie cromate
• Bare longitudinale portbagaj de culoare
argintie
• Bloc lumini interioare cu 2 lampi pentru
citit
• Buzunare in spatarele scaunelor fata
• Centuri de siguranta fata pretensionate
cu sistem de prindere in trei puncte,
ajustabile pe inaltime
• Climatronic - instalatie de aer
conditionat automata cu reglaj
electronic, in 2 zone (sofer/pasager),
cu distributia aerului si catre locurile
din spate
• Compartimente depozitare cu capac in
portbagaj, lateral in spatele pasajelor
rotilor
• Concept design interior Elegance: plansa
bord in culori Onyx/Onyx (negru/negru)
sau Onyx/Ivory (negru/bej), tapiterie
neagra sau bej Felicity, elemente
decorative lemn Noblesse
• Cotiera centrala spate cu posibilitate
de acces la compartiment portbagaj
• Deschidere cu amortizare pentru capota
motor si trapa portbagaj
• ESP (sistem electronic de stabilitate)
inclusiv ABS, ASR, EDS (Electronic Diff Lock) , HBA (Hydraulic Braking Assist), DSR (Dynamic Steering Response -addition to ESP, gives you steering recomendation to stabilize the vehicle)
• Fante de ventilatie in stalpul B
• Faruri Bi-Xenon cu functie AFS (Adaptive
Frontlight System) si instalatie de
spalare a farurilor cu verificarea
nivelului de lichid pentru spalare
• Filtru polen
• Geamuri atermice
• Geamuri electrice fata/spate cu functie
confort si siguranta copii
• Geamuri laterale cu rama cromata
• Grila frontala inferioara cu rama
cromata
• Grila radiator cu rama cromata
• Iluminare compartiment portbagaj
• Iluminare manere interioare usi si
cotiera fata
• Iluminare spatiu pentru picioare (sofer
si pasager)
• Iluminarea spatiului pentru picioare
(bancheta spate)
• Imobilizator electronic
• Inchidere centralizata cu telecomanda
pliabila
• Inele de amarare in compartiment
portbagaj
• Jante aliaj usor 7Jx17" Venus - 4 buc.
• Jumbo Box - cotiera centrala fata cu
compartiment de depozitare si display
informational (ora si temperatura
exterioara) in partea din spate
• Lanterna LED portabila in portbagaj
• Light Assistant (Coming Home, Leaving
Home, Tunnel Light, Day Light)
• Lumini de siguranta in portiere
• Luneta spate incalzita electric
• Mufa input audio in cotiera fata
• Oglinda retrovizoare interioara cu efect
anti-orbire automat
• Oglinzi laterale cu iluminarea spatiului
de intrare in masina (Boarding Spots)
• Oglinzi laterale efect anti-orbire
automat
• Oglinzi laterale pliabile electric, cu
functie de memorie
• Oglinzi laterale reglabile si incalzite
electric vopsite in culoarea caroseriei
cu semnalizatoare integrate
• Optiune dezactivare airbag pasager
• Pachet fumatori: scrumiera fata/spate
si bricheta
• Pachet interior crom (rama guri de
ventilatie, aparat radio, A/C,
schimbator viteze)
• Pachet legislativ (trusa medicala, 2
triunghiuri reflectorizante, extinctor)
• Pachet sumar piele (volan, schimbator
viteze, maneta frana de mana)
• Parasolar mecanic luneta si geamuri
laterale spate
• Parasolare cu oglinda iluminata
• Plafoniera spate
• Plasa pentru depozitare in consola
mediana, in partea pasagerului
• Podea compartiment portbagaj cu benzi de
aluminiu si elemente de fixare
• Praguri decorative fata/spate
• Pregatire "Isofix" pentru ancorarea a 2
scaune de copii, pe scaunele din spate
• Priza 12V in compartiment portbagaj
• Proiectoare de ceata cu functie
Cornering
• Radio-CD & MP3-player Swing cu 8
difuzoare
• Roata de rezerva de uz temporar
• Scaun pasager reglabil electric, fara
compartiment de depozitare sub scaun
• Scaun sofer reglabil electric, cu
functie de memorie
• Scaune cu functie WOKS (tetiere fata
optimizate pentru efect Whiplash -
protectie in caz de impact din spate)
• Scaune fata incalzite, cu reglaj termic
separat
• Semnal acustic avertizare centura de
siguranta sofer si pasager
• Senzor de ploaie
• Senzori parcare spate
• Sistem rulant acoperire portbagaj
• Stergatoare de parbriz tip Aero cu duze
stropitoare
• Stergator luneta cu duza stropitoare
• Suport ochelari
• Suport pahar fata
• Suport pahar fata acoperit
• Suport pahar in cotiera spate
• Suport tichet parcare
• Tempomat
• Tetiere fata/spate (2+3) ajustabile pe
inaltime
• Torpedou iluminat cu climatizare
• TPM - monitorizarea presiunii in pneuri
• Trei centuri de siguranta spate cu
sistem de prindere in trei puncte, cele
laterale cu pretensionare
• Umbrela cu compartiment depozitare
propriu
• Volan in 4 spite imbracat in piele
Aceasta postare a fost editata de the1: 29 mai 2010 - 07:20
#5
Scris 29 mai 2010 - 06:41
#6
Scris 29 mai 2010 - 06:45
S-o tot birjaresti la drumuri lungi... E genul de masina care cere perdelute la spate si chipiu la pilot. Glumesc...
Clar, e luxoasa, e muulta masina, are o garda micuta, cel putin asa pare din poze si, ce-i mai important, e TDI sau mai exact, un melanj de dizal cu benzinar ( cu asta m-ai spart)
Io o vad ca pe un break de clasa E, evident, doar ca forma. Multumit?
Daca tot ti-a cazut cu tronc Skoda , de ce nu un Scout? Era mai scump, sau a primat luxul full?
#7
Scris 29 mai 2010 - 06:56
astept niste idei pentru a contracara chestia aia verde de pe embleme (fata si spate). cred ca un sticker rotund de dimensiunea aia ar fi binevenit.
Am muncit putin...bine ,de era audi trebuia sa finisez mai atent...
Lasa, ca are sa vina si A6-ul ala full.
#8
Scris 29 mai 2010 - 07:14
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#9
Scris 29 mai 2010 - 07:24
#10
Scris 29 mai 2010 - 07:26
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#11
Scris 29 mai 2010 - 07:35
Pai au si-un fsi, care-i un melanj de benzina cu diezel, adica trage si fara a fi turatScout nu place la mine ca si superbul combi, plus ca vine doar cu CR-ul de 140 de cai.
Bine, are mai putin crom...nefiind luxoasa.
Glumesc, sunt destul de diferite.
Astept minusurile si plusurile vazute de catre tine, dupa ce-o mai dezmortesti.
#12
Scris 29 mai 2010 - 07:47
In afara de jante si DSG am senzatia ca asta e sora geamana a Reginei... Nah, ca am si botezat-o.
Testul:
Vreo 3.000 de litri cu roţi
http://www.promotor....-20-tdi-6105334
Space, final frontier!
Si 1 wallpaper pt. Cristi!
Aceasta postare a fost editata de the1: 29 mai 2010 - 07:59
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#13
Scris 29 mai 2010 - 07:50
felicitari herr gast! sa o stapanesti sanatos cat mai multi km fara probleme!
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#14
Scris 29 mai 2010 - 07:52
P.S. volanul e in 4 spite. desi sint fan volan in 3 spite, asta de pe superb e cam prea grosolan ca sa aiba ceva pretentii sporty, asa ca bun si bronzul.
#15
Scris 29 mai 2010 - 07:56
Nu pricep kilometrajul, de ce s-au oprit la 270km/h, ca spatiu este, si-ar fi putut trece chiar de 300...
Pai ai scris ca SMax-ul avea tenta sport...pai asta-i SS deja.
Aceasta postare a fost editata de LKS: 29 mai 2010 - 07:58
#16
Scris 29 mai 2010 - 07:56
REGINA!
Aceasta postare a fost editata de the1: 29 mai 2010 - 07:59
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#17
Scris 29 mai 2010 - 08:02
Si big-ul asta are o limita...
Aceasta postare a fost editata de the1: 29 mai 2010 - 08:06
#18
Scris 29 mai 2010 - 10:14
#19
Scris 29 mai 2010 - 11:09
Si, spre binele finantelor tale/voastre, sper ca S2 Combi sa-l tii macar (sau cat) ai tinut G4 variant-ul.
Dintre potentialele achizitii de masini noi (nu luam aici in considerare nu stiu ce oferta ratacita pe la vreo recuperare de leasing, sau statuta la dealer vreo 2-3 ani), dpmdv, este cea mai indicata, mai ales la banii astia.
Acu' ia zii, cu lungimea cum sta ? incape in garaj (fara sa-i inchizi usa in bot) ?
#20
Scris 29 mai 2010 - 11:28
#21
Scris 30 mai 2010 - 03:18
musai tre sa ne vedem s-o uzi o leaca
km fara numar!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#22
Scris 30 mai 2010 - 06:05
@ciprian, intra fara probleme, chiar nu-i problema, mai ales cu senzorul(de fapt senzorii ) de parcare laterala.
e musai sa ne intalnim vara asta.
#23
Scris 30 mai 2010 - 07:28
#25
Scris 30 mai 2010 - 11:39
i-auzi nene, cine vorbeste, unu care a condus aproape numa renouri.Bravo nene. Ai intrat acum si tu in rand cu lumea si ti-ai luat ceva nou si bun . Sa fie la cat mai multe de acum incolo, asta dupa ce te bucuri pe deplin de prezenta.
pejte, e inca fata mare, ce sa vorbim despre hardcore (desi e numai soft)
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi