Despre o Skoda
#51
Scris 01 iunie 2010 - 09:25
Oaspetele e un tip care se plimbareste pe diferite site-uri auto de multisor timp adica, e un tip pasionat de fenomenul auto.
A fi pasionat de auto inseamna a cunoaste nitel fenomenul si, cand faci o alegere auto, n-o faci tinand cont de frumusetea, multul masinii (criterii de muiere), si tii cont de motorizare, transmisie, elemente de siguranta activa/pasiva, bla,bla.
Extrapoland, esti pasionat de auto si-ti cumperi golf 1.9 tdi sau logan nu stiu de care, cand , cu aceasi bani iti iei sh un corado, un gti, bla,bla...masini care se evidentiaza prin performanta fata de mase.
El a avut scaparea cu mps-ul, o bijuterie de masina...
La cati kilometri pe an face el, nu avea ce sa caute un tdi mediocru pentru gabaritul masinii.
Zi-mi prin ce exceleaza masina, si io ma inclin. Nu-i nici luxoasa, neavand piele, esenta rara de lemn...
La 24 de mii parca, avea suficiente optiuni premium, sh, mai ales pe criza asta.
Oaspete, asa-ti trebe', de n-ai vrut sa-ti iei A6-ul dorit, in fata caruia ma inclinam.
Te enervez si, o sa ti-l iei intr-un final.
#52
Scris 01 iunie 2010 - 09:34
Adica daca o masina are tapiserie de piele e luxoasa ?...................
Zi-mi prin ce exceleaza masina, si io ma inclin. Nu-i nici luxoasa, neavand piele, esenta rara de lemn...
La 24 de mii parca, avea suficiente optiuni premium, sh, mai ales pe criza asta.
...............
Atunci Duster-ul cu tapiserie de piele e luxos.
Sa fim seriosi.
La 24k euro nu avea o alta optiune de masina noua, cu un confort, dotari si motorizare similare.
Pt sh discutia e cam irelevanta.
In A6 NU ai acelasi spatiu ca-n Superb2. Iar un A6, an min 2007, f bine intretinut, rulaj decent (pana in 70-90k km), dotat, etc. nu e ieftin.
#53
Scris 01 iunie 2010 - 09:44
Pentru tine, am vazut ca Superbul e apogeul...
Venind de pe fabia, normal ca-i frumoasa si multa...pentru tine.
#54
Scris 01 iunie 2010 - 10:07
#55
Scris 01 iunie 2010 - 10:49
#56
Scris 01 iunie 2010 - 11:00
m-am fript partial cu mazda, nu o sa se mai repete.
sincer, spatiul spate din A6 este destul de ingrat.
pe urma, am spus clar si cred ca e evident pentru un om cu scaun la cap, una e suma pentru o masina noua, alta e pentru un SH.
un A6 decent cu km rezonabili, sa o mai pot considera inca "a mea", incepea de la 24000 euro.
pe urma, luam in considerare si timpurile astea basesciene, de rahat si fara perspectiva.
incepand de la impozit, revizii, posibile piese defecte etc, totul e in favoarea acestei skode.
cum spuneam, pielea ma lasa rece. nu as fi refuzat-o, dar nu e un must.
la 170 de cai nu e musai un 4x4, dar la 1585 kg in mod cert 100 s-ar fi simtit binisor.
am aruncat o privire pe indicatorul de consum la un A6, in oras banuiesc ca 15% nu e ceva deosebit.
eu am scos 7.5...
#57
Scris 01 iunie 2010 - 11:15
Io tot nu pricep in ce a constat friptul cu mps-ul?
Consumul se putea anticipa... nu avea de unde sa vina acea putere decat dintr-un consum proportional...
N-am idee cat ai tinut-o, am impresia ca doar cateva luni, dar la cati km faci tu intr-un an...
Legat de spatiu...o cutie deasupra si s-a rezolvat.
#58
Scris 01 iunie 2010 - 11:15
Ideea pe care multi nu o inteleg este senzatia pe care ti-o da o masina noua. Tu probabil ai experimentat-o cu Golful si ai inteles cu ce se mananca.
Ma bucur ca inca mai exista romani echilibrati care nu viseaza doar X5-uri si limuzine cu 300k km la bord aduse de pe mobile.de si la care le sar planetarele in curbe!
P.S: ma rog, am dus oleaca la extrem chestia cu planetarele... asta nu se poate intampla decat la rablele care le-am avut eu.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 01 iunie 2010 - 11:16
#59
Scris 01 iunie 2010 - 11:27
Aceasta postare a fost editata de LKS: 01 iunie 2010 - 11:28
#60
Scris 01 iunie 2010 - 11:38
Sa o luam pe rand:AerCurat, adica ar fi trebuit si...pe langa ale prezente.
Pentru tine, am vazut ca Superbul e apogeul...
Venind de pe fabia, normal ca-i frumoasa si multa...pentru tine.
Poate din pct tau de vedere ar fi trebuit; un contra ex.: eu nu as fi apreciat-o, dintr-un motiv f simplu, pe o tapiserie de piele uzuala transpir mai mult, ceea ce-mi creeaza disconfort (singura masina cu tapiserie de piele care nu mi-a creeat probleme a fost un S-classe, numai ca era perforata si ventilata ).
In ceea ce priveste ultimile 2 randuri ale tale, nu pot spune decat ca se pare ca-ti trebuiesc ochelari.
@Cristi: eu am spus de mult si de multe ori ca A6 3.0 tdi papa mult in oras, in Buc. 15-16% e ceva rezonabil (in aceleasi conditii in care un S-classe 320cdi lua cam 12%).
#61
Scris 01 iunie 2010 - 11:49
Cu diferenta de bani mergea pana in Africa...
http://www.garajul.r...preza-wrx-2007/
#62
Scris 02 iunie 2010 - 12:08
#63
Scris 02 iunie 2010 - 12:15
#64
Scris 02 iunie 2010 - 12:15
Ce dracu, nimeni nu zice ca Impreza ar fi trompeta, dar nici Superbul nu e polizor. Depinde acuma si ce faci cu masina.
Daca omu a trecut de pe MPS pe S-Max si acuma a dat-o in vapoare, asta denota clar ca are nevoie de spatiu si un motor economic. Eu refuz sa cred ca n-a inteles nimic din MPS-ul ala.... dar se pare ca nu-i trebe asa ceva. Vrea omu sa stea in masina cu familia ca-n sufragerie. Nu vad nimic rau in asta!
#65
Scris 02 iunie 2010 - 12:25
#66
Scris 02 iunie 2010 - 06:36
Ma distrez, sa nu crezi ca incerc sa caut scuze in fata ta sau oricui vizavi de aceasta achizitie.Io tot nu pricep in ce a constat friptul cu mps-ul?
Consumul se putea anticipa... nu avea de unde sa vina acea putere decat dintr-un consum proportional...
N-am idee cat ai tinut-o, am impresia ca doar cateva luni, dar la cati km faci tu intr-un an...
Legat de spatiu...o cutie deasupra si s-a rezolvat.
Sint banii mei, nu sint obligat sa dau explicatii nimanui.
MPS-ul a fost o masina care a pacatuit in primul rand prin minciuna celor 260 de cai.
Sau cum sa-ti explic, spunea adevarul intr-un interval extrem de subtire.
Da consumul era identic pe toata plaja.
Nu mai vorbesc de acea tractiune integrala subtirica.
Sau problemele din coloana de directie ce s-ar fi putut materializa in perioada urmatoare.
Intr-adevar, nu e urat sa ai o masina noua. E chiar frumos, desi eu eram cam impotriva achizitiilor de new cars, exceptand eventual o megaoferta.
Dar sincer, consider ca 24000 sint mult prea multi bani pentru a-i arunca pe o masina cu peste 100 000 km, cand indiferent de brandul masinii si renumele in ale fiabilitatii, shit can happen.
Apoi am ramas suprins sa descopar ca "ma descurc" si cu 102 cai pe afara, evident pe o caroserie acceptabila ca greutate. Normal, nu fac megadepasiri sau zboruri la mica inaltime, dar cu un mic spor de atentie si pregateala a fost OK si cu Golf-ul. Ma gandesc ca 170 de cai, posibil usor gatuiti de DPF, dar sustinuti si de 350 Nm nu s-or face de rusine la 1600kg. Si primele impresii arata ca nu m-am inselat.
@aer curat, ai fi suprins de consumurile din Bistritz. Evident, nu e asa de aglomerat, dar la noi nu ai efectiv loc unde sa-ti dezmortesti masina, e exclus sa existe juma de km sa-l poti rula liniar. Mai ales in ultimul an, cand s-au inmultit sensurile giratorii ca ciupercile dupa ploaie. Unde mai pui ca de exemplu, Ven face 3 km pana la scoala si 3 km inapoi. Poi nici o benzinara nu prea are vreme sa se dezmorteasca.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 02 iunie 2010 - 06:38
#67
Scris 02 iunie 2010 - 06:56
Ma distrez, sa nu crezi ca incerc sa caut scuze in fata ta sau oricui vizavi de aceasta achizitie.
Sint banii mei, nu sint obligat sa dau explicatii nimanui.
Sunt doar discutii pro/contra, si nu o complezenta ,,vai, ce frumoasa si grasa''.
Evident, daca-ti placea, puteai sa-ti iei si-o tricicleta.
Cel mai important lucru e sa-ti placa tie.
Vazand ca-ti place, e alegerea perfecta.MPS-ul a fost o masina care a pacatuit in primul rand prin minciuna celor 260 de cai.
Sau cum sa-ti explic, spunea adevarul intr-un interval extrem de subtire.
Da consumul era identic pe toata plaja.
Nu mai vorbesc de acea tractiune integrala subtirica.
Daca dezvolti astea, eventual comparatii, fara a te simti ca dai explicatii fortate, e ok, altfel...
....Apoi am ramas suprins sa descopar ca "ma descurc" si cu 102 cai pe afara, evident pe o caroserie acceptabila ca greutate. ...
Poti trai atat cu 102 cai cat si cu 201 cai, numai ca altfel.
Vad ca te deranjeaza existenta parerilor contra... sunt topicul, masina ta...nu voi mai face comentarii negative...
...
Aceasta postare a fost editata de LKS: 02 iunie 2010 - 06:58
#68
Scris 02 iunie 2010 - 08:06
aia e genul de masina care daca vrei sa mearga, trebuie sa-i "dai" serios. disconfort, consum mare, etc... not for guest.
cat despre Skoda Superb, mai ales Kombi, eu zic ca e cea mai buna alegere pentru o masina noua. i se potriveste perfect.
TDI , spatiu garla, portbagaj de remorca de TIR, dotari fara numar, la un pret bun.
noi sa fim sanatosi, si tancul petrolier sa navigheze fara probleme !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#69
Scris 02 iunie 2010 - 08:52
Si sa nu uiti de poze LIVE cu noul BIG.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#70
Scris 02 iunie 2010 - 09:17
#72
Scris 02 iunie 2010 - 01:49
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#73
Scris 02 iunie 2010 - 03:47
#74
Scris 02 iunie 2010 - 04:45
Ai halit vesnica vrajeala de masina noua,in detrimentul calitatii,se va vedea la revinzare si fiabilitate.Parerea mea,ca sa invirt cutitu'-n rana ca ai facut chiar un pas inapoi calitativ vorbind.Mult crom,plastic,gadget-uri...
Altul care vrea numai vechituri
Chiar nu se compara o Skoda Superb noua cu un S-Klasse in varsta de 11 ani....Mai ales la revanzare! Normal, Mihnea vorbeste din experiente de 5k de ieuro si Oaspetele 24k...
By the way: Skoda nu se vrea a fi deloc Audi.
Cine intelege ceva din politicile de marketing si stie cu ce se mananca notiunea de brand (adica marca, nu bicepsi) stie ca Skoda a fost si este marca entry level in grupul VAG si ca nivel calitativ este pozitionata laolalta cu VW. Audi deja se duce in alta zona de clienti, in niciun caz nu se suprapune cu Skoda.
#75
Scris 02 iunie 2010 - 05:26
Acum serios vorbind, cine nu a cumparat niciodata o masina noua, asta pe banii obtinuti din sudoarea lor si nu asa din banii firmei ca deh i-au luat si lui masina noua[inchei paranteza], vorbeste ca sa se afle in treaba. Masina noua, indiferent de ce amblema are pe capota are multe avantaje vizavi de orice second hand luat la banii aia sau undeva pe aproape. Si cu cat acesta este mai vechi avantajele masinii noi sunt mai multe si mai evidente.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi