Sprint Booster
#626
Scris 11 februarie 2011 - 12:53
Fiindca n-am incercat niciodata (si nici nu m-a interesat) un chip, poate-mi explica cineva in 2-3 randuri, care e motivul pentru care un Sprint Booster e o alegere buna. Nu fac liniute deci care ar fi efectul in cateva cuvinte? Sau e pur placebo?
#627
Scris 11 februarie 2011 - 01:04
#628
Scris 11 februarie 2011 - 01:04
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 11 februarie 2011 - 01:04
#629
Scris 11 februarie 2011 - 11:07
Pai, fa si tu ca mine: crede si nu cerceta! E dificil sa intelegi daca nu-l incerci!Am citit... si n-am inteles mai nimic
Fiindca n-am incercat niciodata (si nici nu m-a interesat) un chip, poate-mi explica cineva in 2-3 randuri, care e motivul pentru care un Sprint Booster e o alegere buna. Nu fac liniute deci care ar fi efectul in cateva cuvinte? Sau e pur placebo?
Eu m-am jucat si acum cu el(traficul a fost lejer si am venit de la Baneasa!). L-am incercat pe ROSU + DS (sport). Este chiar exploziva masina!!!
Important e sa ai unde accelera, NU sa iei repede piciorul din gaz din cauza traficului! E super daca ai unde sa alergi! Daca ma gandesc si la un plus de putere, e ....demential!!!
Mai testez!!
#630
Scris 19 februarie 2011 - 06:51
SB 'de VW' acopera toata gama de motorizari? Sunt interesat de o asemenea scula pe avionul condus de nefasta: un Passat 3.2 DSG 4Motion.
Se plange ca masinoiul nu reactioneaza corespunzator cand accelereaza in depasire. E de inteles: viteza ei maxima este de 100km/h iar pedala de acceleratie o trateaza cu multa gratie si discretie. Daca SB e un amplificator de cursa a pedalei, am gasit panaceul cautat.
Prosperitate.
#631
Scris 19 februarie 2011 - 07:03
In total sunt cam 5 part number-uri pentru Vw cutie manuala si cam 5 pentru vw cutie automata ( includ si DSG ). Momentan nu mai am in stoc pe cel de care ai nevoie, dar in maxim 2 saptamani vor fi. Trimitem pentru test-drive, nu e nici o problema. Pe motorul de 3,2 e fantastic.
Am citit... si n-am inteles mai nimic
Fiindca n-am incercat niciodata (si nici nu m-a interesat) un chip, poate-mi explica cineva in 2-3 randuri, care e motivul pentru care un Sprint Booster e o alegere buna. Nu fac liniute deci care ar fi efectul in cateva cuvinte? Sau e pur placebo?
la o acceleratie pe cablu, raspunsul era liniar, cu alte cuvinte: "cat trageai de cablu, atata acceleratie aveai". La o masina moderna, acceleratia are un senzor care ii transmite calculatorului pozitia pedalei. In functie de soft, calculatorul comanda o deschidere mai mare sau mai mica a clapetei de acceleratie. La o masina stock normala, cursa pedalei nu este egala cu deschidere clapetei. Cu alte cuvinte, pedala apasata 1/4 nu inseamna acceleratie 1/4 ci undeva mai putin. Producatorii spun ca fac asta pentru a usura controlul masinii la viteze mici. Dupa 1/2 din cursa, se inverseaza proportia. La 3/4 pedala apasata vei avea mai mult de 3/4 acceleratie. Toate astea sunt facute de soft.
In afara de unghiul pedalei, softul masinii interpreteaza si viteza cu care pedala e apasata ( vezi graficul atasat ). Tocmai delay-ul asta mermelit de soft face masinile mai "flescaite" decit sunt ele de fapt. Una peste alta, masina devine mai "responsiva". Adica plecarile de la semafor, sprintul in depasiri, etc...
Practic Sprint Boosterul modifica pedala intr-o "pedala agresiva", adaptata unui condus sportiv sau al unui sofer care vrea un control mai precis al puterii la turatii joase/medii.
Vezi si graficul anexat, este destul de bine facut si exprima destul de bine controlul acceleratiei cu sau fara Sprint Booster.
#632
Scris 19 februarie 2011 - 07:13
Adica se livreaza cu snur alb-rosu, nu?in maxim 2 saptamani vor fi.
#634
Scris 28 februarie 2011 - 09:01
Prima impresie dupa circa 20 km prin oras: Verde e chiar in regula. Transforma reactiile la acceleratie din urs brun in ogar de curse. Parca asa ar fi trebuit sa reactioneze la pedala din start, setarea implicita -de fabrica- fiind perceputa ca un mare neajuns, prin comparatie.
Nu necesita adaptare, nu are 'talente', totul e firesc si parca reactiile masinii sunt optime, chiar in limite civilizate.
Pe Rosu e alta poveste: isterie ... isterica. Pur si simplu e deranjant si obositor sa fii smucit inspre inainte la cea mai fina atingere a acceleratiei.
Maine sper ca obtin o reactie de la utilizator: nefasta. Fara sa fie la curent cu noutatea, va conduce 100km pana la eterna destinatie socrosenia; chiar sunt curios de reactia ei.
Distanta si timpul relativ scurte, utilizarea strict in regim urban nu genereaza o parere concludenta; totusi, pana acum doar de bine.
Revin in curand cu concluzia: trimit colet sau bani...
#635
Scris 28 februarie 2011 - 09:14
Eu nu văd nici un motiv pentru a-l da jos vreodată.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#636
Scris 28 februarie 2011 - 10:11
Maine sper ca obtin o reactie de la utilizator: nefasta. Fara sa fie la curent cu noutatea, va conduce 100km pana la eterna destinatie socrosenia; chiar sunt curios de reactia ei.
A ramas setat pe rosu sau pe verde ? nu am vrea sa incheiem prematur o casnicie
Asta va fi un blind test in adevaratul sens al cuvantului ... eu unul sunt foarte curios.
Rosu e interesant pe autostrada, in oras eu unul nu il suport.
Cum a decurs instalarea ? emotii / probleme ?
Aceasta postare a fost editata de koz: 28 februarie 2011 - 10:12
#637
Scris 28 februarie 2011 - 10:54
Aceasta postare a fost editata de cata69: 28 februarie 2011 - 10:55
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#638
Scris 28 februarie 2011 - 11:03
#639
Scris 28 februarie 2011 - 11:14
Instalarea e facila, cel putin partea intai; inca nu s-a montat acea aparatoare de plastic. Daca SB ramane pe pozitie, se decupeaza si monteaza aparatoarea, daca nu, doar se monteaza.
Revin la impresii acum la rece: cursa acceleratiei in varianta originala e ilogica, suparatoare si -daca conteaza- mare consumatoare de combustibil. In oras daca ai nevoie de un impuls ori cutia nu schimba si ai ratat momentul, ori retrogradeaza -de cele mai multe ori mai mult de o treapta- ajunge in zona turatiei de cuplu maxim, iti frange gatul si te obliga apoi sa franezi, pervertind caracterul masinii, care e de fapt o berlina confortabila cu care circuli repede, nu o masina sport. Toate aceste sincope in fluiditate se reflecta in consum.
P.S. Subiect de polemica: consumul actual al autoturismului in discutie -Passat 3.2 DSG 4Motion- este de maxim 11 in oras (Cluj) si maxim 8 in afara, in conditiile in care NU se merge la consum minim si nici nu e cea mai lenta masina din trafic, dimpotriva.
#640
Scris 28 februarie 2011 - 11:17
#641
Scris 28 februarie 2011 - 11:21
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#642
Scris 28 februarie 2011 - 11:22
#643
Scris 28 februarie 2011 - 11:22
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#644
Scris 28 februarie 2011 - 11:24
#645
Scris 28 februarie 2011 - 11:25
http://florinpanait.wordpress.com
#646
Scris 28 februarie 2011 - 11:26
Ce te miri mah ? Handeiu tau de 3 litre, nu halea 8 la rupt dintii ?? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
#647
Scris 28 februarie 2011 - 11:26
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#648
Scris 28 februarie 2011 - 11:27
Singura masina pe care am condus-o, si merge mai TARE la urcare decat la vale ( inclusiv pe dealu negru ), e vereicsu !
Batranul meu Outback , daca ii dadeai un deal era cel mai fericit. Prietenul meu Bogdanel, pe care l-ai cunoscut la mare, nu a putut pricepe niciodata cum un Subaru poate consuma mai putin pe Dealu' Negru decat pe A1.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#649
Scris 28 februarie 2011 - 11:28
#650
Scris 28 februarie 2011 - 11:29
am montat Sprint Boostere pe 3 taxi-uri: un Passat 2,0 TDI, un Passat vechi 1,9 TDI de 101CP si unul nou de 105 CP.
toti cei 3 clienti au pastrat minciunelele, 2 dintre ei au raportat dupa 4 luni de folosinta in regim de zi de zi ( pe verde ) un consum mai mic. Cel de-al treliea a spus ca inregistreaza acelasi consum
nu imi spuneti ca am luat-o pe aratura, nu asta e scopul SB-ului. Dar astea au fost rezultatele.
Avem acum in service un Allroad 2,7 Biturbo :-)
maine cred ca il softam, sa vedem daca se baga si la un Sprint Booster
Aceasta postare a fost editata de koz: 28 februarie 2011 - 11:30
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi