O fi cazut pe vreo insulita Ati citit "Imparatul Mustelor"?
Aceasta postare a fost editata de lexus: 11 martie 2014 - 10:54
Scris 11 martie 2014 - 11:05
Scris 11 martie 2014 - 11:08
...bag sama ca-i nevoie de lectura, vizionat filme pentru ast topic...
Mai ca-mi vine sa spun : Odihneasca-se-n pace !...
Daca intr'adevar le suna telefoanele unora din pasageri, clar nu's in aer sau in mare, ca acolo e cam slaba acoperirea GSM
...or fi in deriva...pe mare, fara finalitate, evident...
Scris 11 martie 2014 - 11:08
https://www.youtube....h?v=sGKjfxgHFwg
Aceasta postare a fost editata de lexus: 11 martie 2014 - 11:08
Scris 12 martie 2014 - 07:40
Au fost gasite primele fragmente metalice din avionul disparut.
Cineva le-a adus azi-noapte cu o caruta la Remat Chitila.
Scris 13 martie 2014 - 10:14
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 martie 2014 - 11:26
o sa-i gaseasca intr-un an doi, stati linistiti, nu de alta dar sa aiba si andrei ocazia sa zica un rip fara sa se simta ca le cobeste
Avionul aparţinând companiei Malaysia Airlines, dispărut sâmbătă de pe radare, ar fi zburat timp de încă patru ore de la locul în care i-a fost confirmată prezenţa ultima dată, apreciază investigatori americani, potrivit unor surse, relatează Wall Street Journal (WSJ) în ediţia electronică de joi.
Potrivit publicaţiei, care citează "două persoane familiare cu detaliile", investigatori în domeniul aviaţiei şi oficiali din domeniul Securităţii Naţionale americane cred că avionul a zburat în total cinci ore, în baza datelor descărcate în mod automat şi trimise la sol de motoarele Boeingului 777, în cadrul unui program de mentenanţă şi monitorizare de rutină.
Această ipoteză ridică o serie de noi întrebări şi posibilităţi cu privire la ceea ce s-a petrecut la bordul aeronavei în care se aflau 239 de persoane, care a dispărut de pe radare civile după aproximativ o oră de zbor pe ruta Kuala Lumpur-Beijing.
După şase zile de la misterioasa dispariţie, care a declanşat o căutare de amploare în spaţiul aerian şi apele internaţionale, fără rezultat până în prezent, investigaţiile par să se extindă.
Sistemul de monitorizare de la bord a motoarelor este furnizat de către Rolls-Royce şi trimite în mod periodic date despre situaţia motorului, operaţiuni şi mişcările avionului către facilităţi aflate la sol. "Continuăm să monitorizăm situaţia şi să oferim (companiei) Malaysia Airlines susţinere", a declarat un reprezentant Rolls-Royce miercuri, refuzând să facă alte comentarii.
"Dispariţia nu este (considerată) în mod oficial un accident, iar toate informaţiile sunt strict manilulate de către investigatori", a declarat un director Rolls-Royce, care a solicitat protecţia anonimatului, citând Organizaţia Internaţională a Aviaţiei Civile, o Agenţie ONU.
În cadrul unor acorduri de mentenanţă, Malaysia Airlines transmite în timp real date provenind de la motoare către Rolls-Royce pentru a fi analizate. Sistemul compilează datele furnizate de cele două motoare Trent cu care sunt echipate Boeingurile 777 şi transmite instantanee cu privire la performanţa, altitudinea şi viteza avionului.
Aceste date sunt complilate şi transmise la intervale de 30 de minute, a declarat o sursă care cunoaşte sistemul. Potrivit site-ului Rolls-Royce, datele sunt procesate automat "astfel încât se pot detecta schimbări subtile de la un zbor la altul".
Datele provenind de la motor sunt analizate pentru a stabili tiparul de zbor al avionului, după ce aparatele radio de emisie-recepţie se opresc din funcţionare. Avionul se îndrepta către China, iar ultima poziţie verificată este undeva la mijlocul Golfului Thailandei.
Un zbor total de cinci ore după plecarea de la Kuala Lumpur ar însemna că Boeingul 777 ar fi continuat să parcurgă o distanţă de aproximativ 2.200 de mile marine (peste 4.000 de kilometri), putând atinge puncte ca Oceanul Indian, frontiera pakistanului sau Marea Arabiei, având în vedere viteza avionului.
"Oficiali americani în domeniul luptei împotriva terorismului explorează pista potrivit căreia un pilot sau o persoană de la bord ar fi deturnat avionul către altă destinaţie secretă, după ce a întrerupt transponderii" (aparate radio de emisie-recepţie), scrie WSJ citând un anchetator american însărcinat cu dosarul.
Astfel, potrivit anchetatorilor, avionul ar fi fost deturnat "cu intenţia de a fi utilizat mai târziu, în alte scopuri", adaugă ziarul american.
Căutarea avionului acoperă în prezent aproape 27.000 de mile marine (aproape 90.000 de kilometri pătraţi, o suprafaţă similară teritoriului Portugaliei). Douăsprezece ţări, inclusiv Statele Unite, China şi Japonia participă la operaţiuni de căutare care mobilizează 42 de nave şi 39 de avioane.
Scris 13 martie 2014 - 12:49
Scris 17 martie 2014 - 05:26
the irony
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 17 martie 2014 - 08:15
Vezi c'o sa'ti zica mecea ca esti certat cu logica!
Ramane de vazut totusi ce s'a intamplat cu avionul. Este posibl ca, chiar daca aeronava sa fi fost deturnata cu un scop ulterior, pasagerii sa nu ajunga (prea curand) acasa. Sunt curios insa cum poate un avion de acele dimensiuni sa ocoleasca radarele ...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 17 martie 2014 - 08:16
Scris 17 martie 2014 - 10:06
Expertii zic ca poate a zburat la o altitudine foarte joasa. Fara semnale vizuale, noaptea poate a fost un adapost bun. Daca totul era planificat cu mare atentie, sa presupunem ca ar fi existat acolo niste sanse teoretice minuscule ca acesta sa fi trecut neobservat si sa fi ajuns la o destinatie "secreta".
Totusi, atatea telefoane mobile, toate cu semnal, ma mir cum de nu a dat nimeni un mesaj, ceva.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 17 martie 2014 - 10:07
Scris 17 martie 2014 - 10:35
Pai poate telefoanele alea nu mai are cine sa le butoneze.
Ideea e ca, atata timp cat alea sunau, nu ar fi putut fi localizate? (nu milimetric, insa o arie restransa de cautari tot se putea obtine)
Scris 18 martie 2014 - 10:05
Totusi, atatea telefoane mobile, toate cu semnal, ma mir cum de nu a dat nimeni un mesaj, ceva.
Scris 18 martie 2014 - 11:16
Ce raport de forte? Daca avionul a fost deturnat de piloti, nu avea nimeni cum sa ajunga la ei. Daca a fost deturnat de unii din pasageri si aceeia erau inarmati cu arme de foc, e o idee foarte proasta sa incerci sa'i "dovedesti" atata timp cat aeronava e in aer si mai ales la altitudine mare, iar odata aterizata aeronava sigur era asteptata de alti complici.
Pe scurt, Forester a cam zis'o bine
Scris 18 martie 2014 - 11:48
Scris 18 martie 2014 - 12:01
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 18 martie 2014 - 12:01
Am citit ce ai scris.
N'am exclus, ba chiar sunt de acord cu, teoria adormirii (temporare sau permanente) a pasagerilor, eu doar nu am fost de acord cu restul afirmatiei, cum ca daca pasagerii ar fi fost treji, teroristii ar fi fost invinsi in cele din urma
Scris 18 martie 2014 - 01:45
cred ca fuse deturnat de catre vreun Dorel mioritic,acum e deja la fier vechi pe multi bani,la aluminiu....
Scris 18 martie 2014 - 05:52
....Ideea e ca, atata timp cat alea sunau, nu ar fi putut fi localizate? (nu milimetric, insa o arie restransa de cautari tot se putea obtine)
putin probabil sa fi sunat, dupa cum s-a explicat deja, dar in plus la momentul repsectiv avand in vedere ca malaezienii in infinita lor intelepciune degau ca avionu ar mai fi zburat, si insistau sa-l caute in mare ....
oricum malaezienii au tinut sa demonstreze ca STS-ul nostru, si romatsa, reprezinta profesionalismul intruchipat prin comparatie.
Scris 18 martie 2014 - 06:01
tv-u meu e scos din priza de vreo 3-4 luni...
pe net stiri nu prea citesc, decat f rar...
sa inteleg ca inca n-au gasit avionul?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 18 martie 2014 - 06:04
Vezi c'o sa'ti zica mecea ca esti certat cu logica!....
andrei ti-am mai zis ca ai dreptate, deci aia au plutit in imponderabilitate, asta pana au fost gasiti de niste jihadisti draguti, care i-au salvat, si acuma ii tin la un resort all inclusive taliban style clasificat ca numar de stele la fara numar fara numar
paradoxal nu m-as mira sa reapara, gasesc ca e cel mai putin probabil final dar nu e chiar imposibil
ma gandesc ca daca nu au aparut pana acuma, si daca intradevar avionul a fost deturnat pentru a putea fi folosit ca arma mai tarziu, ce mai contau doua sute something de oameni cand tinta este sa omoare oricum cat mai multi
daca avionul a fost deturnat pentru ceva de la bord, nu se stie ce transporta, atuncea ma gandesc ca daca mai traiau apareau pana acuma
...sa inteleg ca inca n-au gasit avionul?
ba, l-au gasit, intr-un fel, nu a cazut, a fost deturnat .... ma rog nu a cazut unde au crezut initial, nu e tocmai exclus sa fi cazut pana la urma, dar deocamdata nu ni s-a adus la cunostinta ce s-a intamplat cu adevarat.
Aceasta postare a fost editata de mecea: 18 martie 2014 - 06:05
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi