Dacia Logan 1.5dci 85CP Prestige/ Mazda 6 combi
#251
Scris 06 decembrie 2010 - 12:18
Cine are senzor de perimetru e prieten bun de tot cu mine.
#252
Scris 06 decembrie 2010 - 12:21
Astazi seara m-am umplut cumplit de draci. Drogatii imputiti care se perinda prin cartier mi-au spart butucul de la usa soferului, au stins lumina, deblocat toate usile, si mi-au furat din portbagaj produsele Mafra abia cumparate in valoare de fix 55 lei....
Mda, ati citit bine, mi-au luat o cutie cu 3 sprayuri si 2 fas-fas-uri....
Din fericire nu au luat nici cd-playerul si nici roata de rezerva (si nici o geanta noua cadou pt mandra )
In fine, trecand peste starea de lehamite pe care o am, o sa vad cum se poate repara butucul si cum voi indrepta tabla stramba din jurul acestuia.
Ma bate gandul si sa pun o alarma. Ceva recomandari?
Am vazut pe net Ungo S100 http://www.store.fal...-ungo-s100.html si Hornet 740T http://www.store.fal...rnet-740t.html.
Hornetul mi s-a parut mai accesibil ca pret, si functiile sunt cam tot aceleasi...
Mai sunt alte optiuni, mai ieftine, sau mai smechere dar nu mult prea scumpe?
Deci nici Logan nu pot să iau, pare o pradă ușoară. (cuvant urat)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#253
Scris 06 decembrie 2010 - 12:22
l.e.
Senzorul de perimetru poate fi folosit fara probleme daca e corect setat. Adica zona exterioara reglata pe minim ( sa cada in interior ). Pe masinile cabrio de ex. de cele mai multe ori se monteaza un senzor de perimetru cu o singura zona, si se regleaza in asa fel incat zona lui de citire sa "pice" in interiorul masinii.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 decembrie 2010 - 12:27
#254
Scris 06 decembrie 2010 - 12:59
Intrebare: sensibilitatea senzorului de perimetru o pot regla singur? de exemplu pe asta: http://www.auto100.r...nclus_1344.html
Din ce vad pe net nu-mi dau seama inca daca MAAT sunt sau nu bune.....
Am mai gasit Eaglemaster E5 http://www.auto100.r...er-e5_2614.html
dar are garantie doar 12 luni
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 06 decembrie 2010 - 01:11
#255
Scris 06 decembrie 2010 - 01:11
Daca-ti monteaza si senzor, teoretic poti.....
Intrebare: sensibilitatea senzorului de perimetru o pot regla singur? ..
....
#256
Scris 06 decembrie 2010 - 02:35
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#257
Scris 06 decembrie 2010 - 03:41
Acuma ma tot gandesc la un VIPER, cel mai accesibil model http://www.auto100.r...350-hv_211.html care mi se pare acceptabil. Eventual ii pun si un senzor de perimetru http://www.auto100.r...ucts.php?id=180 acum sau ulterior....
Cum vi se pare VIPER in comparatie cu restul? Eu am inteles ca ar fi "the best"... MAAT-urile par bune, dar la multi au aparut si probleme.
Relu, Viper 350 HV - este suficient de configurabila ca sa o setam cum trebuie? Inclusiv senzorul de perimetru?
#258
Scris 06 decembrie 2010 - 03:50
#260
Scris 06 decembrie 2010 - 04:19
Ultima dilema: cu sau fara senzor perimetric??? cu sau fara indicator electroluminiscent Viper? (este 100 lei led-ul)
Avand in vedere ca butucul de la usa daca trebe sa-l inlocuiesc ma costa circa 100euro..... ma gandesc ca perimetricul asta m-ar putea salva de incidente de rahat ca cel din weekend...
Si totusi, MAAT-urile sunt proaste sau nu? Ca diferenta de bani este foarte mare....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 06 decembrie 2010 - 04:29
#261
Scris 06 decembrie 2010 - 04:30
Asa ca ai grija, daca masina sta intr-o zona mai circulata sa nu atraga borcane & shit!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#262
Scris 06 decembrie 2010 - 04:39
Daca nu, dupa o sapt o duc la Relu si o reglam sa fie mai "nesimtitoare"....
#263
Scris 06 decembrie 2010 - 04:50
Senzori de care zice Forester am si eu pe Astra mea. A mea suna doar daca e lovita tare sau daca intra cineva in ea. La altceva nu ma intereseaza sa sune.
Senzorii de permietru sunt pentru paranoici.
#264
Scris 06 decembrie 2010 - 04:53
#265
Scris 06 decembrie 2010 - 05:13
Mai bine te duci la relu direct sa o puna cum trebuie si s-o regleze ca lumea.
Senzori de care zice Forester am si eu pe Astra mea. A mea suna doar daca e lovita tare sau daca intra cineva in ea. La altceva nu ma intereseaza sa sune.
Senzorii de permietru sunt pentru paranoici.
Cred ca e absolut imposibil sa nu devii paranoic dupa ce iti f*t jegosii butuc de 100 euro pt 3 spray-uri..... Si fransiza de 150euro de la al doilea eveniment creste veritiginos...
As face la Relu, dar nu mi-a spus ce are si la cat, deci probabil le are "scumpe".
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 06 decembrie 2010 - 05:15
#266
Scris 06 decembrie 2010 - 05:51
#267
Scris 06 decembrie 2010 - 06:06
Sunt inca in mare dubiu. Diferenta intre MAAT si VIPER mi se pare foarte mare si nu stiu daca se merita peste 200 lei in plus doar pt brand. Plus ca la selenium au montaj gratuit pt Logan.
Relu, dar la Hornet-ul asta http://www.store.fal...ornet-740t.html cat ar costa (la tine/falcon) un senzor de perimetru?
#269
Scris 06 decembrie 2010 - 06:46
Ai facut o comparatie foarte plastica. Intr-adevar Viper e dublu, la fel cum Golful e cat doua Loganuri.... Problema este sa decid daca are rost sa fac aceasta investitie... sa nu dau bani multi si rezultatul sa fie tot ala!
#270
Scris 06 decembrie 2010 - 07:13
#271
Scris 06 decembrie 2010 - 09:14
Apreciez sinceritatea, multumesc fanilor pentru increderea acordataViper e super OK, si se poate configura foarte bine.
Se face o mica (,) confuzie intre senzorul de perimetru (care detecteaza ceva in perimetrul masinii, adica in afara masinii) si senzorul de interior, care este de geam spart. Daca ai senzori pe deschiderea usilor, portbagajului si capotei si senzor de geam spart, nu are cum sa nu urle la intrarea prin efractie.Chestia cu senzorul de perimetru e cu schepsis. Daca se poate regla cumva doar pe spatiul interior e o chestie,
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#272
Scris 06 decembrie 2010 - 09:21
BTW, cu ce te ajuta alarma cand ti-au spart drogatii Loganelu? Pana ieseai tu raul era facut deja si cel mult nu mai ramaneai fara fas-fas-uri.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#273
Scris 06 decembrie 2010 - 10:47
Nici nu ma gandesc sa ies vreodata la vreun astfel de eveniment, ca ii rup mainile faptasului si i le infig in c*r. Mai dau dracu si de ale belele "penale"... ca nici n-am destule.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 06 decembrie 2010 - 10:49
#274
Scris 06 decembrie 2010 - 10:51
1Q-le, fii antena:...
Se face o mica (,) confuzie intre senzorul de perimetru (care detecteaza ceva in perimetrul masinii, adica in afara masinii) si senzorul de interior, care este de geam spart.
Senzorul de perimetru nu este altceva dacat un senzor radar. Poate avea una sau doua zone. Adica exterior si interior, sau numai una pe care o/le setezi sa "vada" in afara masinii sau numai in interior, sau in ambele.
Zona exterioara declanseaza NUMAI preavertizari, pa cand zona interioara declanseaza direct alarma.
Senzorul de geam spart nu e altceva decat un senzor ( cu microfon ) care citeste o plaja de frecvente in care se incadreaza zgomotul produs de un geam spart.
Foarte corect !...Daca ai senzori pe deschiderea usilor, portbagajului si capotei si senzor de geam spart, nu are cum sa nu urle la intrarea prin efractie.
#275
Scris 06 decembrie 2010 - 10:53
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi