Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Track day - Hungaroring 10.10.2010


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 30 septembrie 2010 - 01:07

Salutare. Deschid acest topic in speranta ca printre noi mai sunt si amatori de asa ceva. Eu am fost si in august iar acum voi merge din nou. Exista 2 categorii de incadrare ce vor alterna pe circuit in sesiuni de cate 20min :

1) Masini < 150CP
2) Masini > 150CP

Desigur ca la incadrare fiecare trece ce vrea, multi optand voluntar sa intre in categoria opusa celei in care s-ar inscrie conform puterii masinii. Din cate imi aduc aminte, un cartonas cu 3 sesiuni era cam 30 Euro iar mai mult de 2 cartonase (6 sesiuni) nu prea ai timp sa faci intr-o zi luand in calcul o pauza de masa la pranz. Rog doritorii sa se inscrie aici iar daca aveti ceva intrebari la care am raspuns, nu ezitati sa le puneti !
  • 0

#2 c.sainz

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 23 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 11
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E 90
  • Motorizare:320 dA

Scris 12 februarie 2011 - 06:08

Salutare. Deschid acest topic in speranta ca printre noi mai sunt si amatori de asa ceva. Eu am fost si in august iar acum voi merge din nou. Exista 2 categorii de incadrare ce vor alterna pe circuit in sesiuni de cate 20min :

1) Masini < 150CP
2) Masini > 150CP

Desigur ca la incadrare fiecare trece ce vrea, multi optand voluntar sa intre in categoria opusa celei in care s-ar inscrie conform puterii masinii. Din cate imi aduc aminte, un cartonas cu 3 sesiuni era cam 30 Euro iar mai mult de 2 cartonase (6 sesiuni) nu prea ai timp sa faci intr-o zi luand in calcul o pauza de masa la pranz. Rog doritorii sa se inscrie aici iar daca aveti ceva intrebari la care am raspuns, nu ezitati sa le puneti !