Track day - Hungaroring 10.10.2010
#1
Scris 30 septembrie 2010 - 01:07
1) Masini < 150CP
2) Masini > 150CP
Desigur ca la incadrare fiecare trece ce vrea, multi optand voluntar sa intre in categoria opusa celei in care s-ar inscrie conform puterii masinii. Din cate imi aduc aminte, un cartonas cu 3 sesiuni era cam 30 Euro iar mai mult de 2 cartonase (6 sesiuni) nu prea ai timp sa faci intr-o zi luand in calcul o pauza de masa la pranz. Rog doritorii sa se inscrie aici iar daca aveti ceva intrebari la care am raspuns, nu ezitati sa le puneti !
#2
Scris 12 februarie 2011 - 06:08
Salut! Desi destul de vechi postul, sunt interesat sa merg anul acesta(2011). Stii care sunt zilele in care este permisa intrarea? si, eventual, alte detalii. Suntem un grup, de fapt, dornic de o ..tura pe Hungaroring. Astept un semn din partea ta. (chiar si pe mail: [email protected])Salutare. Deschid acest topic in speranta ca printre noi mai sunt si amatori de asa ceva. Eu am fost si in august iar acum voi merge din nou. Exista 2 categorii de incadrare ce vor alterna pe circuit in sesiuni de cate 20min :
1) Masini < 150CP
2) Masini > 150CP
Desigur ca la incadrare fiecare trece ce vrea, multi optand voluntar sa intre in categoria opusa celei in care s-ar inscrie conform puterii masinii. Din cate imi aduc aminte, un cartonas cu 3 sesiuni era cam 30 Euro iar mai mult de 2 cartonase (6 sesiuni) nu prea ai timp sa faci intr-o zi luand in calcul o pauza de masa la pranz. Rog doritorii sa se inscrie aici iar daca aveti ceva intrebari la care am raspuns, nu ezitati sa le puneti !
Cu stima
#3
Scris 13 februarie 2011 - 12:17
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#4
Scris 13 februarie 2011 - 12:43
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 13 februarie 2011 - 12:43
#5
Scris 13 februarie 2011 - 12:46
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#6
Scris 13 februarie 2011 - 01:12
#7
Scris 13 februarie 2011 - 01:35
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#8
Scris 13 februarie 2011 - 02:00
#9
Scris 13 februarie 2011 - 02:04
Daca vreti distractie la peco, vorbiti mai bine cu Mike sau Swiby
#10
Scris 13 februarie 2011 - 02:21
OT: bai da voi ce cautati pe forum la ora asta? ia gata, la culcare ca sa va prezentati maine la Baba
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#11
Scris 13 februarie 2011 - 02:32
#12
Scris 13 februarie 2011 - 10:16
Dupa cum s-a spus mai sus nu s-a definitivat calendarul inca dar cei de acolo mi-au spus ca spre sfarsitul lunii vor aparea. Anii trecuti zilele au fost intre 1 si 15 aprilie deci voi presupune ca si anul acesta va fi tot in acest interval. Imediat ce am informatii mai multe, voi anunta si aici. Pentru cei dornici sa vina, v-as recomanda un upgrade minim la sistemul de franare si cauciucuri !
Multumesc mult pentru informatii. Ar fi util sa lasi si un nr de tel, pentru contact! Dupa cum spuneam, suntem cativa care vrem sa mergem la unguri. E posibil, sa ni se alature si altii din Cluj si imprejurimi. Asa ca, daca vrei sa vii, cu mare placere.
PS. Deja am trecut la cautat oferte pentru frane! Sper sa "cobor" sub 1,300 euro, pentru puntea fata!
Cu stima
#13
Scris 13 februarie 2011 - 11:10
- Level 1 : Upgrade placute (minim echivalent DS2500) + lichid de frana RBF 600 sau 660 + furtune metalice + eventual ceva discuri mai bine calite (nu stiu cat de bune sunt cele OEM BMW)
- Level 2 : Upgrade OEM cu sisteme de franare de pe medelele superioare BMW : M3, 135...(nu cunosc platforma voastra). Poti urmari pe ebay ce apare !
- level 3 : Sistem franare complet Ap Racing, Movit, Tarox, Alcon, Stoptech...(e cam greu sa gasesti asa ceva nou la sub 1300 Euro, asta se duc spre 2000-2500 in general)
#14
Scris 13 februarie 2011 - 01:31
@Mircea: Gata domle ai trecut de la Grande Punto T-jet la Bmw?
#15
Scris 13 februarie 2011 - 06:06
Ar fi bine sa fie asa!! Un kit Brembo (doar fata) este de la 3500 dolari!!! Asa ca....Variantele in general sunt cam asa :
- Level 1 : Upgrade placute (minim echivalent DS2500) + lichid de frana RBF 600 sau 660 + furtune metalice + eventual ceva discuri mai bine calite (nu stiu cat de bune sunt cele OEM BMW)
- Level 2 : Upgrade OEM cu sisteme de franare de pe medelele superioare BMW : M3, 135...(nu cunosc platforma voastra). Poti urmari pe ebay ce apare !
- level 3 : Sistem franare complet Ap Racing, Movit, Tarox, Alcon, Stoptech...(e cam greu sa gasesti asa ceva nou la sub 1300 Euro, asta se duc spre 2000-2500 in general)
M-am orientat catre kit-ul BMW Performance (etrieri cu 6 pistoane si discuri mai mari, perforate si "striate"). Si, furtune metalice, fireste, plus lichid cu pct de fierbere mai mare! Cele OEM nu rezista la solicitari de circuit!!!
Da. Dar nu stiu ...cu cine discut! Poate imi spui! (dar, chiar daca pare greu de crezut, FIAT-ul avea kit complet de frane Brembo!!)Offtopic:
@Mircea: Gata domle ai trecut de la Grande Punto T-jet la Bmw?
#16
Scris 13 februarie 2011 - 06:14
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 13 februarie 2011 - 06:15
#17
Scris 13 februarie 2011 - 06:47
Ok. Te-am ...reperat!!Dar spune-mi ceva ce nu stiu . Sunt Maxy de pe ClubFiat. Acum ceva timp am avut un Ficat Marea 1.9 jtd gri nitel bibilit. Excelenta masinuta aia.
Am vb si cu Horia si a spus ca vine cu noi! Asa ca, ne mai inmultim (cel putin, din Bucuresti si ...imprejurimi!)
#18
Scris 13 februarie 2011 - 08:53
- Etrierii sa intre sub jantele pe care le ai (in cel mai rau caz cu un distantier), altfel ai nevoie de alte jante + alte cauciucuri > cheltuielile cresc destul de mult
- In mod normal, corect ar fi sa iei un set de placute pentru strada si altele pentru circuit. In cazul anumitor placute de circuit, producatorul cere ca placutele sa nu fie puse pe acelasi disc pe care a mai fost alta placuta inainte, caz in care vei avea nevoie si de inca o pereche de discuri !
PS : Ai grija ce iei de la BMW pentru ca din cate stiu eu, BMW e renumit pentru eficienta foarte slaba a sistemelor de franare (fade foarte rapid)
#19
Scris 13 februarie 2011 - 09:48
http://www.ecstuning...5L/Braking/OEM/
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi