Am testat Opel Insignia
#1
Scris 11 octombrie 2010 - 01:44
Am testat un Opel Insignia 2.0 CDTI ECOTEC 110cp, diesel, transmisie manuală.
Am început încă de afară cârcoteala: spatele arată ca la Passat CC. Am rămas fixată pe farurile cu angel eyes care chiar îi oferă maşinii o notă de eleganţă. Mai apoi, am aflat că cei de la Opel au implementat un soft [numit Opel Eye] care permite recunoaşterea indicatoarelor rutiere şi afişarea vitezei maxime admise pe display. Cei drept, am uitat să întrebăm dacă e o opţiune standard..
Dacă la exterior am lăudat maşina, la interior ne-am bucurat doar vizual de frumuseţe. De cum am pus mâna pe bord am simţit că o să avem probleme la drum: plastice. Şi un plastic tare care ori nu au făcut bine băieţii îmbinările când au construit-o, ori au fost alţii înaintea noastră care au maltratat-o groaznic.
La drive-test s-a comportat frumos, motorul nici măcar nu s-a auzit, atât de silenţios era. Singurul lucru pe care nu l-am înţeles a fost mesajul de atenţionare de pe display: “Brakes overheated” de fiecare dată când punem o frână zdravănă sau intrasem într-o succesiune de curbe. Viteza maximă pe care o poate atinge este de 220 km/h şi ajunge de la 0 la 100 km/h în 9,5s. Ne-a consumat 5,5l/100 km, cam puţin ce-i drept pentru câte ture de oraş am făcut noi cu el [vreo 6, pe acelaşi traseu ca şi celelalte maşini testate]. Am uitat să ne uităm câţi litri are rezervorul dar am înţeles că poate duce liniştit 1.200 km pentru un motor diesel.
O mică problemă am avut eu cu maşina. Fiind mică iar maşina mare, oglinzile şi mai mici, m-am chinuit mult pentru a o parca. Din perspectiva mea piticoată – am nevoie de senzori de parcare la o aşa maşină. Smile
Doar Alb Olympic este culoarea gratuită pentru Opel Insignia, celelalte costând 450 euro.
În preţul de bază al modelului pe care l-am testat noi, de 21.850 euro, intră foarte multe dotări standard, aşa că mare lucru nu am mai adăugat noi atunci când ne-a fost configurat. Pentru că din fabrică, maşina vine cu angel eyes am preferat să avem şi un sistem de spălare a farurilor sub presiune [300 euro], nu de alta, dar la drumurile noastre chiar e necesar. Am vrut să aibă senzori de parcare [550 euro], proiectoare ceaţă faţă [175 euro] şi sistem de navigaţie [590 euro]. Toată maşina ne-a ajuns la 23.465 euro.
#2
Scris 11 octombrie 2010 - 02:05
Am testat un Opel Insignia 2.0 CDTI ECOTEC 110cp, diesel, transmisie manuală.
Viteza maximă pe care o poate atinge este de 220 km/h şi ajunge de la 0 la 100 km/h în 9,5s.
serios?
de unde ai luat datele astea?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3
Scris 11 octombrie 2010 - 04:27
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#4
Scris 11 octombrie 2010 - 07:36
Iar daca aia de 110CP fata 0-100 in 9.5 secunde acu ti-o fac cadou...
#5
Scris 11 octombrie 2010 - 08:12
#6
Scris 11 octombrie 2010 - 08:20
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#7
Scris 11 octombrie 2010 - 08:21
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi