salut!!!
am un bmw e39 520i an 1997 150ps 167.000km
am fost la rar si am fost respins pe motiv de noxe...
am fost la test si masina este ok din puct de vedere al testelor sondele sint ok...
ma poate ajuta cineva cu un sfat ce sa ii fac?
au fost facute 3 teste pe calculator si este totul perfect...
primu test rar cu benzina 95
hc: 219 ppm
co: 0.16%
co2: 12.37%
o2: 6.43%
co corr: 0.19% vol
lambada: 1.340
rpm: 781 rpm
hc 84: 84 ppm
co: 0.60%
co2: 14.03%
o2: 1.08%
co corr: 0.61%vol
lambada 1.030
rpm: 3488rpm
al doilea test tot la rar cu benzina de 99+
hc: 219ppm
co: 0.61%
co2: 13.28%
o2: 1.47%
co corr: 0.65%vol
lambada: 1.044
rpm: 781rpm
hc: 83ppm
co: 0.60%
co2: 13.58%
o2: 1.05%
co corr: 0.63%
lambada: 1.029
rpm: 2902 rpm
3 service testat sonda , debilmetru si test complet...erorii 0%
toata lume zice e este ok
care ar fii solutia ce sa ii fac?
bmw e39 noxe
Started by cristi_max2000, dec 08 2010 01:34
7 replies to this topic
#1
Scris 08 decembrie 2010 - 01:34
#2
Scris 08 decembrie 2010 - 08:47
Dar catalizatorul cum o fi ?
#3
Scris 08 decembrie 2010 - 01:15
Daca o fi ..
Life must be taken one disaster at a time
#4
Scris 08 decembrie 2010 - 01:24
http://www.ultimates...odel=49&car=175
aici zice valoare CO2 de nou
in principiu daca ai emisii ridicate ar trebui sa ai check engine aprins,dar nu este o regula.Verifica ,catalizatorul cum s-a spus si mai sus
aici zice valoare CO2 de nou
in principiu daca ai emisii ridicate ar trebui sa ai check engine aprins,dar nu este o regula.Verifica ,catalizatorul cum s-a spus si mai sus
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 08 decembrie 2010 - 01:26
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
#5
Scris 08 decembrie 2010 - 04:45
este bunDar catalizatorul cum o fi ?
am testat de la alta si noxele au esit la fel...
este destul de bunDaca o fi ..
#6
Scris 08 decembrie 2010 - 07:17
Atunci da spaga si ia raru ...
#7
Scris 08 decembrie 2010 - 07:26
Hai mah Relule... ce naiba... eu nu cred ca in Romania se rezolva astfel lucrurile.
Unde am ajuns....
Unde am ajuns....
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#8
Scris 08 decembrie 2010 - 07:37
M-am rusinat .....
l.e.
Vrei sa-ti zic ca atunci cand am dus chinezeasca cu suflatoare la ITP, mi-a zis ala ca am schimbat motorul ?? Cica n-are seria din talon ....
I-am zis ca nu ma grabesc, sa o caute pana o gaseste !
Evident ca era idiot si habar n-avea unde sa caute seria, si boul vedea printre furtune o serie cu 4 cifre care era defapt aia de la imperecherea carterelor ( asa e la motorete .... ). Dar in mod evident voia si spaga ca am vazut cum facea la ceilalti cu noxele.... Numai ca de la mine a luat "spaga" intre nas si barbie, si l-am lasat sa verifice ce vrea pusca lui pana se plictiseste !
Papagalu' n-a vazut insa parbrizul fisurat ...
Asa ca .....
l.e.
Vrei sa-ti zic ca atunci cand am dus chinezeasca cu suflatoare la ITP, mi-a zis ala ca am schimbat motorul ?? Cica n-are seria din talon ....
I-am zis ca nu ma grabesc, sa o caute pana o gaseste !
Evident ca era idiot si habar n-avea unde sa caute seria, si boul vedea printre furtune o serie cu 4 cifre care era defapt aia de la imperecherea carterelor ( asa e la motorete .... ). Dar in mod evident voia si spaga ca am vazut cum facea la ceilalti cu noxele.... Numai ca de la mine a luat "spaga" intre nas si barbie, si l-am lasat sa verifice ce vrea pusca lui pana se plictiseste !
Papagalu' n-a vazut insa parbrizul fisurat ...
Asa ca .....
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi