Salt la continut


Fotografie
- - - - -

EV conversion kit


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 27 ianuarie 2011 - 09:43

Relu, ai cuvantul.
Daca mai sunt cunoscatori sau specilaisti, dezvoltati.
Se pare ca ne indreptam spre "ceva" alternativ, la cat costa (si la cat va costa in curand) combustibilul conventional.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#2 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 ianuarie 2011 - 10:10

Eu sunt oarecum "sceptic", si sa-ti explic de ce:
- Un kit din asta nu e ieftin deloc
- Va trebui "sacrificata" o masina, pentru a o putea transforma exclusiv pentru traficul urban
- Dupa ce vor fi apartu destule masini electrice, in mod inevitabil va creste ENORM pretul curentului electric
- Dupa ce pretul va fi crescut, o s-o "jupuim" la propriu dpdv consum casnic ! Preturi diferentiate nu vor exista ca nu se poate ...
Una peste alta, dintr-un calcul rapid eu realizez ca nu se merita sub nicio forma. Cel putin acum, si poate nici pe viitor.
In fine, eu fiid deja "hodorog", poate nu voi apuca sa vad daca am avut dreptate sau nu ....
  • 0

#3 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 27 ianuarie 2011 - 10:22

Apropo de proiectele copchiilor... :)
Pe la Facultatea Elth am vazut asta toamna un Oltcit transformat. :)
Tragea frumos, bine e si tabla usoara, dar din cauza bateriilor din porcbagaj era lasata rau pe spate...

Nu mai stiu cine ar putea sa faca un demo.

PS. Si trebuie clar un difuzor cu zgomot de motor pe afara ca NU SE AUDE CAND VINE! :D
  • 0

#4 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 ianuarie 2011 - 10:40

Puii mei, de banii pe care i-as baga intr-o eventuala masina electrica bricolata, pe care sa o folosesc exclusiv in oras, mai bine bag benzen, si nu-mi trebe nici difuzor ! :)
  • 0

#5 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 27 ianuarie 2011 - 10:45

mai bine bag benzen

Sa zicem vreo 9.000Eur cat ar costa un kit de conversie (fara sa luam in considerare curentul consumat ulterior) inseamna cam 7700 de litrii de benzina de 95 la pretul actual. Chiar si la consumul meu de oras as face peste 51.000 km in oras... :)
  • 0

#6 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 27 ianuarie 2011 - 10:50

De kit eu nu stiu nimic, dar impartasesc viziunea lui Relu :) , am mai scris pe aici pe tema asta. Totusi am citit pe net (nu gasesc link-ul acum) ca lucreaza unii la niste prize/statii de incarcare inteligente care sa stie daca se alimenteaza masina sau vreun aparat din casa, deci s-ar putea plati diferentiat. Bine in cazul asta s-ar gasi tot felul de metode de bypass :) ca sa bagi curent in masina la banii pentru consum casnic.

Eu zic ca hidrogenul e cel mai bun, se obtine din aproape orice, prin folosire devine apa din care se poate obtine din nou hidrogen :D si nu se mai pune problema productiei de electricitate. Te duci si alimentezi cu hidrogen de la "benzinarie" la fel ca acum cu benzina/motorina. Normal ca e nevoie de infrastructura, de rezervoare speciale, etc. dar pentru viitor eu zic ca asta e combustibilul + celule fotovoltaice in caroserie.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#7 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 27 ianuarie 2011 - 11:11

Statul nu va accepta niciodata sa se vanda ceva din care sa isi ia taxe mai mici decat acum.
7 miliarde de litri vanduti (declarati) inseamna 17 miliarde jumatate la stat, 4 miliarde de euro.
Nu o sa se vanda niciodata ceva cu taxe mai mici sau zero, asa, ca sunt ei baieti buni.
Pana o sa se aplice taxe pe combustibili sau energii alternative, putem profita.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#8 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 27 ianuarie 2011 - 11:44

dar de ce sa convertesti o masina existenta?

o sa apara oferta de masini electrice de la Renault in 1-2 ani, inclusiv Fluence EV.

intrebarea mea e: cum faci cu incarcarea, daca nu stai la casa sau nu ai garaj? ca doar n-o sa arunc cablul pe fereastra de la bloc si sa las masina jos in fata blocului conectata la priza? cine stie cine vine si imi taie cablul ala, se impiedica de el ,etc.

problema cu hidrogenul e ca necesita o investitie uriasa de infrastructura si legat de ce a zis Swiby, nimeni nu are interesul sa o construiasca fara garantia partii lui din cascaval.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#9 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 28 ianuarie 2011 - 10:18

oarecum off topic:

dupa ce s-au vazut mai toate tipurile de motoare aruncate pe E30 acum avem si urmatorul pas

http://www.youtube.c...player_embedded
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#10 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 28 ianuarie 2011 - 10:19

Tu in afara de BMW chiar nu mai stii altceva? :rolleyes:
  • 0

#11 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 ianuarie 2011 - 10:41

Pai nu ti-e clar ?? :rolleyes: :lol: :D
  • 0

#12 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 ianuarie 2011 - 11:49

deci alex chiar e bmw addict.... am mai zis-o si o repet.

motoarele electrice au cuplu motor mare si imediat, deci dpdv performanta pot fi interesante, la drag nu conteaza autonomia.

o sa fie interesant de la BMW modelul Project i MegaCity Vehicle (MCV), o masina mica-compacta de oras, electrica, 150-170 CP, din 2013-2014, caroserie in mare parte din fibra de carbon, cica au gasit nu stiu ce proces nou prin care pot face caroserii din carbon la costuri mult mai mici decit pina atunci

si de la Renault Fluence EV si viitorul Zoe EV vor fi interesante, ramine problema cu alimentarea la cablu de care am mai zis.

Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 30 ianuarie 2011 - 09:07

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi