STIRI si zvonuri din industria AUTO
#1
Scris 23 februarie 2011 - 04:01
Premiul Euro NCAP Advanced va fi oferit mărcii Infiniti la ediţia cu numărul 81 a Salonului Auto Internaţional de la Geneva.
Trofeul a fost introdus în 2010 pentru a recompensa cele mai bune inovaţii în materie de siguranţă şi ca o recunoaştere a constructorilor de automobile care oferă clienţilor noi tehnologii de siguranţă „care demonstrează un beneficiu dovedit ştiinţific în ceea ce priveşte siguranţa de care au parte consumatorii şi societatea.”
Euro NCAP Advance recunoaste beneficiile potenţial salvatoare de vieţi oferite de sistemul Infiniti de prevenire a depăşirii benzii (LDP – Lane Departure Prevention). Totodată reprezintă şi o recompensare a efortului depus de constructorul japonez de a dota cât mai multe modele ale gamei cu acest sistem.
LDP ajută şoferii să readucă vehiculul în banda de rulare printr-un avertisment urmat de o intervenţie dinamică, în cazul în care este probabilă o părăsire neintenţionată a benzii ca urmare a ameţelii sau neatenţiei. Dat fiind că părăsirea benzii de rulare reprezintă cauza unui procent mare de accidente fatale, Infiniti estimează că ar putea preveni aproximativ 5.000 de decese anual în Europa în cazul dotării fiecărei maşini cu acest sistem.
http://www.youtube.com/watch?v=gYGQ6D-HHcE
http://www.garajul.r...oncap-advanced/
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#2
Scris 25 februarie 2011 - 12:56
Aceasta postare a fost editata de marci: 25 februarie 2011 - 12:58
#3
Scris 28 februarie 2011 - 09:06
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#4
Scris 02 martie 2011 - 10:57
Vreau
Geneva 2011: Fiat surprises with hot little 500 Coupe by Zagato
Hot
#5
Scris 02 martie 2011 - 11:06
#6
Scris 02 martie 2011 - 11:34
Geneva 2011: BMW Alpina B5 BiTurbo Touring is the one we want
Sper sa ofere si o varianta cu xDrive, cum este disponibila pentru B7.
Geneva 2011: Fiat surprises with hot little 500 Coupe by Zagato
Hot
fata din stinga masinii e mai misto decit cea de pe dreapta.
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 02 martie 2011 - 11:37
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#7
Scris 03 martie 2011 - 06:34
Audi A3 Sedan Concept
Toyota FT-86 II Concept
Saab PhoeniX Concept
si o "bomba"...
Will be killed in the name of eco-friendliness?
The Mitsubishi Evo might be the most recognizable model in the company's lineup, but a new report is indicating the high-performance sedan may be headed to the automotive graveyard.
In an interview with Autocar, Mitsubishi's global product director - Gayu Eusegi - stated the Evolution X would be the last Evo. He added, "There is still a demand, but we must stop."
Apparently, the car's impending death is tied to the company's new eco-friendly strategy which includes launching eight new electric / plug-in hybrid vehicles by 2015. Additionally, Mitsubishi's "mid-term" business plan failed to make any mention of a redesigned Evo despite rumors that a hybridized replacement was in the works.
Looking for clarification, Jalopnik reached out to a Mitsubishi spokesperson who commented "The current Evo is planned through 2012-2013, but we're not talking about our plans after that." The statement is pretty vague, but it's not very reassuring for Evo fans.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#8
Scris 03 martie 2011 - 07:18
Și tocmai când EVO a reușit sa detroneze GTI la consum mediu , pe bune!
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#9
Scris 03 martie 2011 - 07:37
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#10
Scris 03 martie 2011 - 07:44
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#11
Scris 03 martie 2011 - 08:06
S-ar putea să fie obligați la așa manevră dacă nu vând suficiente mașini care scot puțin Co2.
Și tocmai când EVO a reușit sa detroneze GTI la consum mediu , pe bune!
Nu inteleg de ce nu procedeaza precum Subaru: se ia o masina mica de la alt producator de mic litraj care consuma putin si se pune badge Mitsu pe ea. Media de codoi a flotei scade, Evo ramane in production, evribadi hepi.
Cati Justy (adica nu mai stiu ce Daihatsu) credeti voi ca a vandut Subaru?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#12
Scris 04 martie 2011 - 11:51
In an e-mail sent to Inside Line, the company said production of the current model would continue until it is phased out in 2012/2013. They added, "MMC [Mitsubishi Motor Corporation] has kept the Lancer Evolution sedan evolving as the brand's highest-performing model in the global market. However, as the market's needs and demands change, MMC is considering not advancing the Lancer Evolution concept in the same way as before, but to find a different direction for the Lancer Evolution model to evolve."
This seems to imply the next-generation Evo, if it retains that name, will be a hybrid or a plug-in hybrid. Details are limited, but Mitsubishi has already showcased a Lancer Evolution MIEV in 2005. While it will likely have little in common with the 2013/2014 model, the Evo MIEV had a lithium-ion battery and four electric motors that produced a combined maximum output of 200 kW (268 hp / 272 PS) and 2,072 Nm (1,528 lb-ft) of torque. This enabled the prototype to hit a top speed of 180 km/h (112 mph) and travel up to 250 km (155 miles) on a single charge.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#13
Scris 04 martie 2011 - 11:53
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#14
Scris 04 martie 2011 - 11:59
Mai ramane ca Subaru sa faca un STi cu 1.9TDi care merge pe uleiu ramas de la cartofii prajiti.
#15
Scris 05 martie 2011 - 12:01
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#16
Scris 05 martie 2011 - 12:12
Pai a ramas numai sa-l faca sa mearga cu ulei ........
Mai ramane ca Subaru sa faca un STi cu 1.9TDi care merge pe uleiu ramas de la cartofii prajiti.
#17
Scris 05 martie 2011 - 12:30
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#18
Scris 05 martie 2011 - 12:30
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#19
Scris 05 martie 2011 - 01:07
#20
Scris 05 martie 2011 - 01:43
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#21
Scris 05 martie 2011 - 10:27
Pe de altă parte, motorul electric este o schimbare prea radicală. Tot hidrogenul ar fi mai interesant. Eu știu că s-au rezolvat toate problemele puse de producerea lui. Însă pașii sunt timizi.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#22
Scris 05 martie 2011 - 11:50
De ce nu-ti convine ???Bai viitorul e electric, nu-mi convine nici mie dar asta e.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#23
Scris 05 martie 2011 - 12:00
@adrian sunetul, nu vreau sa-mi sune masina ca troleul sau metroul
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#24
Scris 05 martie 2011 - 12:15
Vezi versiunea SAAB. Deși cred că vor renunța la idee. Au anunțat tot hibride din astea de rahat.
Dacă e să fim corecți, nici electricitatea, nici hidrogenul nu sunt soluții. Electricitatea se obține prin poluare, iar infrastructura oricum nu poate face față consumul actual, dacă el se mută la miliarde de mașini devine, devine inutil.
Hidrogenul se obține prin consum de curent. Singurul avantaj ar fi că hidrogenul se produce pe loc și nu mai stai ore întregi după acumulatori.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#25
Scris 07 martie 2011 - 01:54
La scurt timp dupa stirea ca VW Group a devenit al doilea actionar in cadrul companiei specializata in productia de fibra de carbon, SGL CARBON SE (primul actionar este SKion, detinut de Susanne Klatten, cel mai mare actionar BMW AG), a aparut o alta stire despre o foarte probabila colaborare intre BMW si Porsche . Un prototip al noii generatii de Porsche Boxster a fost fotografiat intrand in centrul de dezvoltare BMW ( FIZ ) din Munchen ! Se pare ca cei doi constructori colaboreaza impreuna la un tren de rulare hibrid ( http://www.worldcarf...at-bmw---secret ). La inceputul lui 2009, cotidianul german Handelsblatt a publicat un articol bazat pe insideri din cadrul VW Group, in care se spunea ca Ferdinand Piech doreste ca VW Group sa cumpere aprox. 20 % din BMW AG, multumindu-se pe termen mediu cu statutul de investitor minoritar (BMW AG este controlat de familia Quandt ce detine 46.7 % din actiunile BMW AG). Tot mai multe voci din Germania considera ca interesul lui Ferdinand Piech pentru Alfa Romeo este o diversiune a acestuia, obiectivul lui fiind o alianta cu BMW AG. Daca se va materializa aceasta alianta, va fi de departe cea mai puternica alianta auto din lume, punand sub mare presiune pe cei de la Mercedes (BMW va fi in continuare lider in segmentul sport-premium, Audi urmand sa concureze foarte puternic pe cei de la Mercedes, ultima reclama Audi A8 din SUA, fiind un exemplu in acest sens). In prezent, 20 % din actiunile BMW AG valoreaza aprox. 7.4 miliarde EUR, suma ce nu reprezinta o problema pentru VW Group .
Sper totusi sa nu vedem o astfel de tranzactie...
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 07 martie 2011 - 01:58
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi