Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Motor pe benzina, in 4 cilindri, cu capacitate cilindrica intre 900 si 1390 cmc si consum de sub 4 l/100 km, la performantele unui motor diesel !


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Adrian L

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 2 Mesaje:
Inregistrat: 14-mai 11
  • Location:România
  • Marca:VW
  • Model:1999
  • Motorizare:110 CP

Scris 14 mai 2011 - 03:50

Un motor termic adaptativ care sa realizeze variatia cilindreei si/sau raportului de compresie pt asigurarea conditiilor optime de combustie si adaptarea puterii la incarcarea motorului, cu implicatii directe asupra cresterii puterii si reducerii consumului. Solutiile existente, testate in conditii de laborator, asigura cresterea puterii cu cca 30% si reducerea semnificativa a consumului in conditiile in care, pe plan international, s-a putut realiza numai variatia raportului de compresie cu artificii tehnice impresionante.
O solutie romaneasca (brevet + o noua cerere de brevet) asigura atat variatia cilindreei cat si a raportului de compresie si este in discutie la o mare firma auto.
Am nevoie de finantare pt brevetare internationala

Cine sustine proiectul ?

Referinte:
http://www.youtube.c...h?v=TZ0QO_NgNow
http://www.youtube.c...h?v=NAM9zKEAQ6E


Solutiile la nivel mondial :
http://autospeed.com...73/article.html
http://www.youtube.c...feature=related
http://capellossiiv....tio-engine.html
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi