Opel Frontera
#1
Scris 18 martie 2003 - 06:55
Daca o cumperi ieftin si ai bani de piese (sunt scumpe si nici nu sunt prea fiabile), merita.
Daca nu ai bani decat sa-ti cumperi masina, ......mai bine lasa...
Uite, din prima factura picata in mana iti dau citeva exemple:
Cablu frna mana dreapta-4,580,133
Volanta- 50,791,134
Disc ambreiaj- 5,845,466
Placa presiune-6,893,201
Rulment presiune-7,851,052
Asta fara tva si manopera, factura de piese a fost 95,844,058 cu tva, manopera a fost 7,464,311 cu tot cu tva. Totul=103,308,369 lei
Si cite se mai strica ! Asa ca , sfatul meu e sa te orientezi spre o alta marca, mai fiabila si la care intretinerea costa mai putin.
Stiai ca Frontera are toate scuturile din plastic ? Stiai ca cel mai des "te lasa" cele mai scumpe piese ? Stii cit costa un Captor de presiune ? Placute de frana ? Discuri ? Of-of, mai-mai !
#2
Scris 18 martie 2003 - 08:39
Originally posted by TurboPower
unde ai vayut tu scuturi din plastic ?!!
ala din fata,spre informatia ta nu sunt scuturi ci sunt elemente ornamentale!
Elemente ornamentale sub masina ? 3 ? (trei) ? Sub o masina de teren ? Mai spune-mi de Frontera, vad ca stii !
#3
Scris 19 martie 2003 - 03:51
#4
Scris 19 martie 2003 - 06:07
Poti oricand sa-ti cumperi 10 bucati, daca nu au atatea pe stoc se comanda si le aduc relativ repede, cam o saptamana. Daca vrei detalii, iti stau oricand cu placere la dispozitie.
#5
Scris 19 martie 2003 - 06:56
#6
Scris 19 martie 2003 - 06:56
#7
Scris 19 martie 2003 - 06:58
Imi cer scuze pentru calitate, dar singurul aparat disponibil a fost o Mavica.
Sper ca ti-am fost de folos, r&d !
#8
Scris 19 martie 2003 - 09:05
Daca vrei, pot sa-ti postez si poze, cred ca ai observat ca tot ceea ce afirm pot sa sustin cu dovezi.
Numai bine !
P.S. De departe este una din masinile in care m-am simtit foarte bine pe sosele, este foarte confortabila, se asaza foarte bine la drum, dar, ca exista si un dar, sa nu faceti off-road cu ea, nu se preteaza la asa ceva. Mai ales sistemul de cuplare in mod 4x4, al demultiplicarii, sau al blocarii diferentialului spate este dezastru. Pentru deblocarea diferentialului spate trebuie parcursi 3-5 metri in marsche-arriere, ceea ce nu intotdeauna este in regula. In rest, pentru o utilizare casnica, masina este ok.
#9
Scris 19 martie 2003 - 09:51
Nu am postat niciodata la Vectra, BMW, Mercedes, etc, si nici in alte topicuri unde nu as face decat sa-mi dau cu parerea, ceea ce observ ca "e la moda".
#10
Scris 20 martie 2003 - 11:04
#11
Scris 20 martie 2003 - 11:15
Kit-ul este compus din disc ambreiaj+placa presiune+rulment presiune.
Numai bine !
#12
Scris 20 martie 2003 - 11:25
La fel si cele de la Toyota.
Nici nu am negat ca se gasesc piese mai ieftine pentru diferite tipuri de masini, eu m-am referit strict la preturile de service ale reprezentantelor.
Achizitionarea pieselor de schimb de la distribuitori/importatori de piese si montarea lor cine stie unde este discutabila, indoindu-ma ca la o reprezentanta se monteaza alte piese decit cele originale, poate fara garantie sau fara sa se puna stampila in cartea de service. De exemplu la reprezentantele Renault se refuza categoric montarea oricarei piese care nu este "piesa de origine Renault".
#13
Scris 20 martie 2003 - 01:13
#14
Scris 20 martie 2003 - 01:23
In plus Frontera e grea si solicita frinele....
[Edited on 20-3-2003 by EvilOne]
#15
Scris 20 martie 2003 - 05:08
Si legat de masinile de teren, sa va mai zic una: din decembrie nu m-am dat jos din "aia mare' de teren, si toate mi se pareau ok si bune, nu sunt un tip care sa conduc violent si nici nu deranjez pe alti participanti la trafic. Chiar ma gindeam cit de mult s-au civilizat romanii. Sambata am plecat cu "aia mica" la spalat, si mi s-a ridicat parul maciuca in cap cit de nesimtiti erau si cum se purtau ceilalti soferi. Intr-un mod in care daca as fi fost cu cea de teren nici prin cap nu le-ar fi trecut. Cu alte cuvinte, fiecare tip de masina are avantajele ei.
Si nici nu mi se pare greu de condus in oras, e chiar placut si comod, plus faptul ca stai la cucurigu si vezi tot ce se intimpla.
#16
Scris 21 martie 2003 - 12:30
#17
Scris 21 martie 2003 - 09:36
Daca prinzi o Frontera in stare buna, si ai grija de ea, o sa fi multumit.
Galaxy-ul este o extraordinara masina de familie, dar sa te fereasca al de sus sa ajungi pe la Romcar cu ea.
RX4-ul este si el o masina super, desi nu are decit 5 locuri, nu 7 ca si Galaxy-ul. Si portbagaj mai mic, fata de G, caruia daca ii scoti scaunele din spate obtii un superloc de bagaje. Atentie insa la motorizare. DCi-ul e cam nereusit , vorbesc din pct de vedere al tipului de cutie montat pe modelul respectiv.
Daca vrei sa faci o tura cu un Galaxy sau cu un RX, sa faci o comparatie, pot sa te ajut.
#18
Scris 25 martie 2003 - 10:43
Apropos, la Frontera, cind se schimba ambreiajul se schimba si volanta. Asa-i sistemul. Am ramas paf cind am auzit, dar este pe bune. Daca nu cerdeti, postez tel de la receptie de la Erebus si dati singurei tel, sa va confirme grozavia !
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi