Incarca prea mult?!?
#1
Scris 26 septembrie 2011 - 04:47
Cand am cumparat-o alternatorul masinii era la reparat si mi-a facut rost fostul prop. de un alt alternator de tractor (el a zis ca nu e nici o problema , merge si cu ala pana mi-l aduce pe al ei de la reparat).
Am observat ca incarca cam mult dar am zis ca merge o zi doua pana il iau pe al masinii... Ok ! L-am luat pe al ei "original" si am cumparat si un releu de incarcare nou (la indrumarea unui mecanic) , le-am montat pe masina si aceiasi poveste.
Am pus ap. de masura pe borne cu mot. oprit 12,70(80)V iar cand o pornesc si turez putin (pe la 2000) ajunge la 15 - 16V , iar la borna + se formeaza un fel de "cocleala" -( nu radeti ca nu stiu cum s-o numesc)
Ce poate fi??? aaaaaaaaaa.......... Si imi si cam "fierbe" bateria!!!
Imi cer scuze pt. orice neregula dar sunt ffff nou pe forum!!!!!!
#2
Scris 26 septembrie 2011 - 07:27
De care releu ?am cumparat si un releu de incarcare nou (
Nea mecanicu' ce zice ? ... n-are si el un prieten electrician ?(la indrumarea unui mecanic)
Ce poate fi???
Mi se pare corect la voltii aia sa fiarba ...cand o pornesc si turez putin (pe la 2000) ajunge la 15 - 16V Si imi si cam "fierbe" bateria!!!
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#3
Scris 26 septembrie 2011 - 07:33
Habar am de care releu !!! Cum pot sa il identific ???De care releu ?
Nea mecanicu' ce zice ? ... n-are si el un prieten electrician ?
O sa caut si un Nea' electrician...
Mersi oricum !!!!
#4
Scris 26 septembrie 2011 - 08:07
#5
Scris 26 septembrie 2011 - 09:16
am cumparat si un releu de incarcare nou
Pai cind l-ai cumparat nu l-ai "identificat" ???Habar am de care releu !!! Cum pot sa il identific ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#6
Scris 26 septembrie 2011 - 10:29
ACrew style
#7
Scris 26 septembrie 2011 - 10:43
adica ???relee cu fir de excitatie
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#8
Scris 27 septembrie 2011 - 06:51
#9
Scris 27 septembrie 2011 - 09:32
Pentru Dacie.
#10
Scris 27 septembrie 2011 - 09:58
CAATTT....????Interesant este ca un releu electonic costa 10 lei, unul electric cu fir de excitatie costa 15 lei si unul mecanic 29 de lei.
Pentru Dacie.
Pai eu am dat 35 lei pe el !!! TEAPAAAAA
#12
Scris 09 octombrie 2011 - 07:39
Ieri aveam probleme cu plutitorul de la carburator si dupa mai multe porniri sa descarcat de tot bateria!!!
Am luat un redresor de la un vecin , si dupa o juma de ora cu redresorul pe baterie merge perfect si acul de la incarcare sta la jumate.
Mentionez ca intre timp am umpluto "ochi" cu acid si dupa ce am vazut ca da pe dinafara am mai varsat din el.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi