Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Ce masina sa aleg?


  • Please log in to reply
1280 replies to this topic

#1126 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 martie 2012 - 12:31

Frate, da' ce omor ai putut sa-i dai sa scoata atata!!! :D

a fost o exceptie :D
putea si mai mult :D
dar
1) era cu gume de iarna, limita H (210kmh)
2) era ceva trafic care mi-a mai "taiat" din avant
am recuperat la depasiri din greu :D

la mers lejer, 120-130kmh, consuma in jur de 10%, cel putin cam atata a luat la retur :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1127 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 29 martie 2012 - 12:39

Bai eu tind sa cred ca ori masina mea e defecta, ori piciorul meu drept. Nu inteleg cum se pot obtine consumuri decente cu astfel de bestii cand eu nu pot scade sub 13 in oras :D
  • 0

#1128 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 martie 2012 - 01:54

Bai eu tind sa cred ca ori masina mea e defecta, ori piciorul meu drept. Nu inteleg cum se pot obtine consumuri decente cu astfel de bestii cand eu nu pot scade sub 13 in oras :D

Tu spui adevarul, altii nu stiu calcula un consum sau vor sa se dea "mari" ..

Si mai e "unu" caruia ii ia masina de 1,5 tone ( si 2 litri benzinara ! ) 10% prin Bucuresti, la ORE DE VRAF ! :D :D :D
  • 0

#1129 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 29 martie 2012 - 02:03

:D :D :D
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1130 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 29 martie 2012 - 02:07

Mare chestie, cu Accentul (105 cai si 1070 de kile) daca merg eu, scot ~13% si nu reusesc nici pe departe sa merg la fel de tare ca si cu foresterul. Nevasta cam scoate 11.5-12%. Intr-un an am fost suficient de masochist si am scos un 9.5% vara, pe perioadele concediilor, dar a fost tortura sa merg asa.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#1131 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 martie 2012 - 03:10

Tu spui adevarul, altii nu stiu calcula un consum sau vor sa se dea "mari" ..

care-s aia? :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1132 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 29 martie 2012 - 03:36

la mine e invers ca la Forester, soata scoate cu minim o litra mai mult :D
Acum, cu astra g benzinar 1.6 105 cai, am 9.8 la viteza medie de 20km/h...
cred ca schimb cand trebuie, nici subtur. nici supraturata, unde masina se simte bine. Daca nu ma insel, o chestie invatata tot pe aci'
  • 0

#1133 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 29 martie 2012 - 04:01

Si mai e "unu" caruia ii ia masina de 1,5 tone ( si 2 litri benzinara ! ) 10% prin Bucuresti, la ORE DE VRAF ! :D :D :D


e cumva vorba de vreo ambulanta? :D
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1134 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 16 noiembrie 2012 - 08:47

Cercetand platformele diverselor masini, pentru a vedea eventuale hibe, probleme la fiecare am gasit:
- Tiguan/Q3 sunt construite pe aceeasi platforma cu Golf-ul, practic pot spune ca Tiguanul e un Golf umflat cu pompa. Si ca platforma si la aspect (nu ca as lua in calcul Tiguanul)
- Q5 este construit pe platforma B8 de la Audi
- X3 este cu totul o alta masina decat seria 3, cica din cauza asta ar fi mai bun :)

Tuareg/Q7/Cayenne impart aceeasi platforma in comun, inca nu am sapat sa vad daca au vreo limuzina la baza, umflata si aia cu pompa.

Sa inteleg ca Tiguan/Q5 risca mai mult sa aiba probleme, sa aiba un comportament mai prost pe sosea datorita "umflarii cu pompa" ?
  • 0

#1135 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 16 noiembrie 2012 - 09:20

Tiguanul e un Golf umflat cu pompa.

Pe malu' lacului Andromaca mulge vaca ... si in lac se vede invers ... Deci poti linistit sa spui ca Golf-ul e un Tiguan intrat la apa :P
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1136 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 19 noiembrie 2012 - 10:21

Asta seara am facut un test drive cu XC60, motorul D3. Masina este simpatica, era noapte si putin ceata deci nu am incercat un condus sportiv. Cutia de viteze in mod Drive se comporta cam ca DSG-ul de la VAG in acelasi mod, ambele sub BMW in acest mod standard.

La interior masina mi s-a parut foarte spatioasa, scaunele foarte comode si ergonomice, inclusiv cele din spate, displayul din bord mai dragut decat portocaliul obositor din BMW. Si celor care spun ca nu ii oboseste culoarea bordului BMW le zic asa: ce preferati , lumina alb - albastruie a xenoanelor, sau lumina galbena clasica de la halogene, cu ceva tenta mai mare de rosu in ele :)

In rest motorul simpatic, o sa mai fac un test drive peste ceva timp pe autostrada poate, sa vad cum se comporta la drum lung, viteze mai mari. Ca si insonorizare, parca este sub Tuareg, cel din urma fiind mai bine insonorizat.

Comparand XC60 cu Tuareg, hmm, Tuaregul are Torsen (40-60), Volvo are Haldex (90-10 in mod standard), la condus se comporta ca un veritabil FWD.
  • 0

#1137 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 21 noiembrie 2012 - 09:37

XC60 este o masina buna, mai ales daca vei avea parte si de un pret bun. Cu cine ai facut drive-test ? Cu gagica aia blonda ? :) AR fi interesant daca te-ai da si cu noua Honda CR-V, sau de ce nu, cu noua Santa Fe.

Aceasta postare a fost editata de greierele: 21 noiembrie 2012 - 09:39

  • 0

#1138 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 21 noiembrie 2012 - 10:08

La cat i-am criticat pentru lipsa lor de raspuns, pe cei de la Volvo, de data asta s-a implicat chiar un director de vanzari sau ceva de genul, foarte amabil tipul si cunoscator de ce vinde, spre deosebire de altii.

Masina e simpatica, scaunele ei sunt cu mult peste cele de la Audi la capitolul comfort, ramane de vazut insa la capitolul pret, aproape sigur va iesi peste BMW la bani. Iar Haldex-ul ala nu ma incanta deloc.
  • 0

#1139 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 21 noiembrie 2012 - 10:53

de ce nu te incanta haldexul ?

la bani va iesi sub bmw, dar masina, motor/dinamica, e mult sub bmw, servisarea e dezastru.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#1140 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 21 noiembrie 2012 - 11:28

KNG cred ca te-ar prinde un RR Evoque ;)
  • 0

#1141 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 21 noiembrie 2012 - 11:36

de ce nu te incanta haldexul ?

la bani va iesi sub bmw, dar masina, motor/dinamica, e mult sub bmw, servisarea e dezastru.


Haldex este mai slab ca Torsen, si merge 90% (fata) - 10% (spate) pana intri in (cuvant urat) cu masina. Apoi distribuie 50-50, cam tardiv zic eu.

Pretul e peste al lui BMW! De fapt ei nici nu afiseaza preturi pe site, trebuie sa te rogi de ei sa primesti o lista de preturi , apoi ti se spune ca-s generice (lasa sa se inteleaga discounturi incluse) dar procentele la discounturi mi se par ca la BMW (1x%)

Intr-adevar motor/dinamica sub BMW, service nu pot sa comentez, stiu doar ca e scump: o revizie costa 1800-2400 roni, la BMW e mai ieftina, chiar daca nu ar fi acel pachet de service inclus.

@Greiere: Evoque e mic, inghesuit, urat. Motoarele sunt frantuzesti, consuma mult pe masina aia, la reparat costa mult (ca orice frantuzisma)
  • 0

#1142 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 21 noiembrie 2012 - 12:00

Haldex este mai slab ca Torsen, si merge 90% (fata) - 10% (spate) pana intri in (cuvant urat) cu masina. Apoi distribuie 50-50, cam tardiv zic eu.


Ha, ti-a bagat prostii in cap cine ti-a spus asa ceva. A stii nu inseamna a gandi, deci a nu se confunda cele doua verbe intre ele. In primul rand cand ai tractiune doar pe o punte ai consum de combustibil mai mic, la fel si uzura. Mai departe daca ai Torsen doar central nu-ti foloseste decat daca mergi tare pe teren cu aderenta scazuta, in genul rally, altfel este inutil. Un sofer normal are doua variante: intra pe teren cu aderenta scazuta fara Torsen si simte cum masina incepe sa danseze si din instinct calca frana sau macar ia piciorul de pe acceleratie. Din acel moment anvelopele de iarna fac totul. A doua varianta acelasi sofel banal are torsen si intra tare pe suprafata problematica dar nu simte inca problema si merge tare in continuare. Rezultatul ? Dezastrous..... torsenul central pentru un sofer normal este chiar mai periculos pentru ca ii induce acestuia o senzatie de siguranta care iarna tine in proportie de 99% de anvelope.

Asta se intampla la mersul cu viteza. Sa vedem mai departe ce face Torsenul central cand stai pe loc pe o suprafata alunecoasa.... daca pierde aderenta pe o punte (cel mai probabil sa se intampla asa) pur si simplu anuleaza complet puntea aia facand-o inutilizabila, deci la final stai pe loc ca orice masina cu tractiunea pe o singura punte. Daca vrei torsen folosit la capacitatea sa reala, ia o masina cu 2 torsene, nu cu unul singur, unul pe punea spate, in genul Audi A7.

Haldex-ul de generatie noua, chiar daca e mai puturos in reactii macar este mai sincer cu soferul vis-a-vis de suprafata pe care circula. Daca stai pe loc nu mai conteaza ca intervine ceva mai tarziu ca torsenul, tu trebuie decat sa-i dai talpa ca sa invarta rotile, oricum in zapada nu semerge cu viteza mare daca esti om normal.

Mergi prin zapada cu Audi Q5 si cu Skoda Yeti si apoi mai vb pe care ai dori sa o ai sub fund iarna. Torsenu e bun iarna pentru un pilot de rally care stie sa se joace cu distributia de mase, cu inertia masinii si cu proprietatile torsenului, altfel pentru un sofer normal acesta din urma se poate dovedi inutil, sau cel putin mai inutil ca Haldex-ul (ca sa nu mai vb de ultima generatie de Haldex)

Aceasta postare a fost editata de greierele: 21 noiembrie 2012 - 12:04

  • 0

#1143 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 noiembrie 2012 - 12:07

Voi vă bazați prea mult pe mașină.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#1144 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 21 noiembrie 2012 - 12:15

Iarna anvelopele cat mai bune si prudenta te tin departe de probleme. Tractiunea suplimentara oferita de masinile 4x4 daca nu este alaturata chibzuintei si intelepciunii se poate intoarce importiva ta. La prima mea iesire cu Pajero pe zapada cu gheata i-am facut pe toti ca un rege, dar la prima curba m-am transformat in dobitocul de serviciu care a avut noroc de o bordura inalta pusa de Videanu, altfel ma infigeam in toneta de ziare cand ceilalti din urma mea au luat curba incetisor fara probleme. Atunci am vazut pe pielea mea ca anvelopele all-season reprezinta cea mai proasta idee.
  • 0

#1145 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 21 noiembrie 2012 - 12:36

Cercetand platformele diverselor masini, pentru a vedea eventuale hibe, probleme la fiecare am gasit:
- Tiguan/Q3 sunt construite pe aceeasi platforma cu Golf-ul, practic pot spune ca Tiguanul e un Golf umflat cu pompa. Si ca platforma si la aspect (nu ca as lua in calcul Tiguanul)
- Q5 este construit pe platforma B8 de la Audi
- X3 este cu totul o alta masina decat seria 3, cica din cauza asta ar fi mai bun :)

Tuareg/Q7/Cayenne impart aceeasi platforma in comun, inca nu am sapat sa vad daca au vreo limuzina la baza, umflata si aia cu pompa.

Sa inteleg ca Tiguan/Q5 risca mai mult sa aiba probleme, sa aiba un comportament mai prost pe sosea datorita "umflarii cu pompa" ?


Cateva precizari:

Tiguan foloseste platforma modificata a lui Golf (5 -Plus mai exact).

Q5 foloseste platforma modificata a lui Audi A4. Precum GLK foloseste platforma lui C Class (W204).

De altfel Porsche Macan va fii (este) pe platforma Audi Q5, dupa cum am citit. Daca era proasta platforma Q5/A4 cei de la Porsche nu se legau la cap cu ea, parerea mea.

Touareg, Q7, Cayenne au impartit aceeasi platforma in exclusivitate (nu o gasesti la nici o limuzina/break).
  • 0

#1146 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 21 noiembrie 2012 - 01:08

Cateva precizari:


De altfel Porsche Macan va fii (este) pe platforma Audi Q5, dupa cum am citit. Daca era proasta platforma Q5/A4 cei de la Porsche nu se legau la cap cu ea, parerea mea.



Daca vanzarile merg.... oare mai conteaza?

@Greiere: Volvo-ul ala cu Haldex, consuma cam cat Tuaregul cu Torsen (masina si mai mare) conform cifrelor spuse de vanzator, deci nu vad deloc un consum mai mic la Haldex decat la Torsen.

La Q5 citeam zilele trecute, ca asta cu facelift are un alt sistem de tractiune decat cel vechi, care era Torsen.

Aceasta postare a fost editata de kng: 21 noiembrie 2012 - 01:11

  • 0

#1147 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 noiembrie 2012 - 01:51

Cat de departe e volanul de unii ... :lol: :lol: :lol:
  • 0

#1148 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 21 noiembrie 2012 - 01:58

La ce a trecut Audi Q5 KNG ?
  • 0

#1149 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 21 noiembrie 2012 - 02:04

Cat de departe e volanul de unii ... :lol: :lol: :lol:


E ca am parcat departe de birou acuma :))))
  • 0

#1150 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 21 noiembrie 2012 - 02:15

Eu imi aduceam aminte ca Audi dupa filmuletele cu Q5 care daca avea puntea spate in aer nu mai pleca de pe role, au pus pe varianta noua cu facelift un sistem care are si un fel de diferential electronic blocabil pe spate care franeaza usor rotile in situatia de mai sus, astfel incat sa surmonteze limitarile torsenului central.

Later edit: Kng, am gasit pe pagina VW din Uk ca si Touaregu baga 90% cu 10% , tot pentru economie ;) : 4MOTION

4MOTION permanent four-wheel drive with Torsen gearbox is standard on the Touareg. The advanced system provides the best of both worlds. In normal driving conditions 90 per cent of the engine's power is delivered to the front wheels, with 10 per cent going to the rear. This results in improved fuel efficiency compared with a permanent four-wheel drive system. As the system senses a loss of traction the Torsen transmission sends power to the wheels with the most grip; as much as 100 per cent of the engine's power can transfer to the rear wheels if necessary

Aceasta postare a fost editata de greierele: 21 noiembrie 2012 - 02:23

  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi