VW POLO GTI 6R DSG, 1.4 TSI, 4 usi, alb, tapiterie stofa negru titan/rosu
Dotari optionale :
- 4UR > Airbag frontal sofer si pasager cu posibilitate deconectare airbag pasager
- PH2 > Climatronic
- 6E1 > Cotiera centrala fata inclusiv spatiu de depozitare
- WXF > Faruri bi-xenon cu lumina de viraj
- PLA > Pachet lumini si vizibilitate oglinda
- RGZ > Radio CD RCD 310 cu functie mp3
- 8T2 > Tempomat
- PU3 > Volan multifunctional din piele
Imagini facute azi :

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Impresii initiale :
Motor > Foarte puternic si responsiv inca de la ture joase. Ar merge un raspuns putin mai promt, lucru care se rezolva sigur prin resoftare, filtru de aer si evacuare !
Cutie viteze > M-am acomodat foarte repede cu ea dar inca gasesc enervant acel delay intre actionarea clapetelor/manetei si schimbarea efectiva. Pe drive, cutia sesizeaza destul de lent intentiile mele si pare destul de bulversata (are momente cand la apasarea ceva mai sustinuta a acceleratiei nu reactioneaza in nici un fel si momente cand la cea mai fina variatie a acceleratiei, datorate poate denivelarilor drumului, isi da inferioara pregatindu-se pentru accelerare puternica). Probabil pe viitor voi incerca un soft care sa imbunatateasca timpii de reactie !
Directie > Destul de responsiva dar nu ca la Golf 5 GTI ci putin mai artificiala. Nu ma mira vazand tendinta Vag de a adopta aceasta tendinta de a supra-asista directiile chiar si pe modelele sport si super-sport Audi !
Sistem franare > Decent dar putin prea slab pentru puterea masinii. Chiar considerand masa de aproximativ 1200kg (voi sti exact dupa ce iau talonul), ar prinde bine un disc ceva mai mare de 288mm pe fata si o placuta mai buna !
Suspensia > Ferma dar rafinata, este cu siguranta pe masura masinii dar nu lucreaza in armonie cu roata, cauciucul avand talon prea mic (215/40/17). Strict comparativ, 215/40/17 are balon mai putin decat 225/40/18 de pe Golf 5 GTI !!!
Interiorul > Surpriza foarte placuta o ofera calitatea incredibila a materialelor de la interior, lucru pe care nu l-am mai intalnit pana acum la o masina din clasa mica
1) Volanul > Design si feeling de nota 10 din punctul meu de vedere
2) Scaunele > Sustinere absolut suficienta pentru o astfel de masina
3) Cutia de viteze > acces facil si comenzi intuibile
4) Frana de mana > acces putin dificil atunci cand cotiera este lasata
5) Prinderea centurilor > destul de dificila datorita franei de mana si a cotierei. O aranjare ceva mai gandita nu strica
6) Cotiera > spatiu destul de generos, design destul de primitiv, mult sub cea de pe Golf 5 GTI
7) Spatii de depozitare > am fost incantat de spatiile pentru sticle (unul pe fiecare usa si 2 in fata comenzii DSG, depozitare telefon si pixuri + chei
8) Torpedou foarte mare si generos cu acces usor. Absolut suficient pentru depozitarea nepliata a unui teans de hartii A4
9) Portbagajul > destul de mic, placa de peste roata de rezerva fiind foarte sus iar in lateralul rotii de rezerva ramane foarte mult spatiu mort (cu putin efort se poate totusi inghesui ceva si acolo la un drum lung)
10) Spatiu in spate > suficient de generos pentru o masina de aceasta categorie. Daca pe locul din fata se afla o persoana de 1.80m, si pe locul din spate incape o persoana de aceleasi dimensiuni
11) Sistemul audio > aici masina are un mare minus din punctul meu de vedere si asta nu din cauza pretentiilor mele exagerate legate de sunet. Fata de Ford Fiesta cu care am mers ultimele 3 luni (dotat cu sistemul audio OEM) acest RCD310 optional este mult mai slab din toate punctele de vedere
Compartiment motor > Foarte degajat datorita motorului foarte mic si dupa mine foarte bine gandit pentru vizitele la service. Practic, accesul este imediat la turbina, filtru ulei, ECU...
Consum > Cartea da un consum mediu de 5.9L/100km iar eu am resuit in primii 250Km un consum mediu de 8.5L/100km (35%oras - 65%extraurban). Sper sa mai scada pentru ca in acest moment este cu mult peste ce da cartea desi am mers absolut normal (1-2 acceleratii mai puternice dar nu WOT, restul accelerari absolut obisnuite)
Intentii de viitor :
- Folie pe geamuri in special pentru a tine caldura departe vara
- Bare transversale + suporti bicicleta & cufar
- Soft (210-215CP)
- Filtru aer sport (probabil ITG pentru ca a dat rezultate foarte bune pe motorul asta)
? Evacuare Milltek completa + soft stage 2
? Intercooler
? Sistem de franare ceva mai performant
Cele cu semnul intrebarii nu se vor intampla decat daca castig la Lotto intrucat avand in vedere destinatia masinii reprezinta doar un moft. Pentru performante extreme banii merg intr-o alta directie
