My daily driver - Polo GTI 6R
#201
Scris 30 iulie 2012 - 10:18
#202
Scris 30 iulie 2012 - 10:24
in general, leasingurile cele mai bune/avantajoase sunt cele dedicate fiecarei marci.
cu acea simulare de la Porsche mergi si la alte firme de leasing unde te trage inima....
eu lucrez/am lucrat cu Unicredit, Porsche Leasing si RCI si a fost totul minunat pana acuma. se spune insa ca RCI nu mai este in regula, inclusiv dealerii dacia-renault-nissan ii evita.... dar in cazul meu alegerea a fost pe acelasi principiu de mai sus: Unicredit pt ca aveau leasing dedicat Toyota, Porsche pt VW si RCI pentru Dacia si Renault
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 30 iulie 2012 - 10:28
#203
Scris 31 iulie 2012 - 08:59
Salut te mai deranjez cu o intrebare cat ai pe luna leasing si pe cati ani ca m am hotarat si ma duc la un showroom sap care vine si tare curios sunt care sunt preturile.poti sa negociezi in euro sau lei?astept un raspuns cat mai repede Mersi!
Nu ma deranjezi, as prefera doar ca intrebarea sa aiba sens Leasingul se poate face pe intre 2 si 6 ani, cu avans de intre 15 si 50%, cu sau fara lichidare, caz in care rata de leasing poate varia grosolan !
#204
Scris 07 august 2012 - 07:25
Adytzu, pe fata se mai poate ridica vreun cm, ajungand astfel la doar 1cm mai jos decat stock iar pe spate cred ca se poate ridica mai sus decat stock. Problema e ca aceeasi suspensie se manifesta diferit de la o masina la alta (ba chiar si pe 2 masini identice am simtit diferente desi aveau aceeasi suspensie). Spre exemplu, acelasi cod de B14 se pune pe toate Polo-urile 6R. In conditiile in care in functie de motorizare si dotari, intre 2 Polo-uri pot fi diferente de 100-200kg, cu siguranta ca la aceeasi pozitie a flansei pe filet garda masinii va fi diferita (masina mai grea va sta mai jos decat cea mai usoara evident). Cu alte cuvinte, nu prea ai de unde sti sigur cum va fi aceasta suspensie pe masina ta dar in general se cunaoste ca dintre suspensiile de pe piata, Bilstein coboara garda cel mai putin !
PS1 : Daca ai un talon decent la cauciuc, B14 este o suspensie foarte rafinata (in cazul meu absoarbe denivelarile mai bine decat OEM !) asa ca poti sa mergi cu ea linistit. Nu te mai lua dupa cei ce vorbesc din reviste, daca vrei o parere relevanta te dau o tura cu masina. Daca vrei suspensie "de curse" iei KW Clubsport, Quantum, Cross Competition, AST...si dai incepand de la 2000E in sus pe ea (suspensia de curse are arcuri liniare, cursa scurta a amortizorului, flansa reglabila pentru camber negativ mare) ! B14 este o suspensie de strada cu arcuri progresive si comportament cat se poate de rezonabil pe drumurile din Romania si costa 7-800E !
de unde ai luat B14?asta cu absorbtia denivelarilor e cu dus si intors banuiesc ca oem nu avea arcuri progresive.
#205
Scris 07 august 2012 - 07:44
#206
Scris 07 septembrie 2012 - 12:40
#207
Scris 07 septembrie 2012 - 07:17
#208
Scris 10 septembrie 2012 - 09:10
Aceasta postare a fost editata de Paty: 10 septembrie 2012 - 09:11
#209
Scris 11 septembrie 2012 - 10:50
#210
Scris 10 iulie 2015 - 07:30
Au trecut aproape 3 ani, pe frontul asta ce se mai intampla?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi