Salt la continut


Fotografie
- - - - -

distributie Golf V


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 19 decembrie 2011 - 10:21

Am reusit sa-mi fac timp sa pozez cureaua de distributie de la Golf.
Dupa cum se observa cureaua este deplasata catre blocul motor. Banuiala mea este ca rola intinzatoare ar fi vinovata, eventual vreun defect din fabrica. Masina are totusi doar 44k km......

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us



Cureaua pare intinsa, se misca corespunzator si momentan nu mai face niciun zgomot. Chiar daca o tragi usor pe roata dintata si o pui pe pozitia normala, in momentul cand pornesti motorul rola intinzatoare o aduce in pozitia 'initiala' de mai jos:

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Ar merita sa inlocuiesc doar rola intinzatoare? Manopera ar fi aceeasi? Cureaua nu prezinta uzura deosebita, am comparat-o cu una noua si e ok.

Pana una alta nu-mi ramane decat sa verific periodic cureaua sa nu prinda vreo uzura excentrica pe latura dinspre blocul motor.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#2 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 19 decembrie 2011 - 10:26

Uita-te si la o alta masina cu motorul asta.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#3 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 19 decembrie 2011 - 10:36

ma uit la a ta cand ajung la Bistrita :lol:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#4 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 19 decembrie 2011 - 11:25

Cum ai comparat-o? microfisurile dintr-o curea nu sunt detectabile cu ochiul liber decat cand sunt grave.
  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#5 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 19 decembrie 2011 - 11:28

I-a numarat dintii ! :lol:
  • 0

#6 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 19 decembrie 2011 - 11:40

poate ar trebui sa se uite la ea un profesionist?!

Aceasta postare a fost editata de tibitu: 19 decembrie 2011 - 11:40

  • 0

#7 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 19 decembrie 2011 - 11:53

Nu mai radeti, depasarea curelei, daca nu cureaua in sine este de vina, inseamna deviatie de ax, al unui ax implicat, oricre ar fi el. Important este dacain timpul rularii, cureaua de plimba pe rola sau sta la punct fix.
Are omu' o problema si voi ii recomandati un profesionist :lol:)
  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#8 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 20 decembrie 2011 - 12:02

Eu ti'as sugera sa te uiti atent si cum calca cureaua pe celelalte roti dintate. Alea s'ar putea sa fie mai inguste si, drept urmare, pozitia pe cea de sus sa fie corecta asa si nu centrata ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#9 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 20 decembrie 2011 - 12:05

pai sa mearga la profi ca sa fie linistit sau sa remedieze dc e cazul. La distributie ma gandesc ca nu e cazul de "merge si asa"
  • 0

#10 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 decembrie 2011 - 03:10

asa face toate, dorele... :lol:

meri la un mesereash si ti-o zice ala. cat poate fi o "constatare"... dai si tu o palinca acolo, ca tot "vine" sarbatorile.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#11 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 decembrie 2011 - 09:52

Buna idee sa merg la un specialist! nici nu ma gandisem! sunteti tari, ce m-as face fara voi?!?

Cutrelor, chiar credeati ca asteptam sa fac distributia 'on-line' cu VOI? :lol: bineinteles ca a fost dusa la specialisti. Aici doar am incarcat poze sa ne dam si noi cu parerea, sa ne facem mai destepti [poate].

Cureaua nu se plimba pe rola. D'asta m-am gandit ca rola e cu buba si trage cureaua in pozitia asta.
Si da, ochiul liber nu vede microfisurile, dar vede daca cureaua are o uzura excesiva, terminala, periculoasa intr-un anumit punct (adica pe partea dinspre motor unde probabil freaca usor buza rolei).
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#12 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 20 decembrie 2011 - 09:54

Cureaua propriu-zisa nu costa mai mult de 80 de lei(Gates, Dayco, Conti). Daca tot se desface acolo judeca si tu daca merita sa o schimbi sau sa iti asumi un risc foarte costisitor la o adica. Mai mult, daca iei piesele in kit si nu separat o sa iti rezulte un pret pe curea mult mai mic.
  • 0

#13 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 decembrie 2011 - 09:58

Eu ti'as sugera sa te uiti atent si cum calca cureaua pe celelalte roti dintate. Alea s'ar putea sa fie mai inguste si, drept urmare, pozitia pe cea de sus sa fie corecta asa si nu centrata ...


Pozitia ciudata a curelei au sesizat-o prima oara mecanicii la care duc de obicei masina, deci banuiesc ca ar trebui sa stea centrata.
Oricum, buna ideea ta.

@Rares: ma gandeam ca MAYBE se poate inlocui mai simplu doar rola. Adica fara a desface cureaua de pe locul ei.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#14 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 20 decembrie 2011 - 10:02

Cand se umbla acolo primul lucru care se face e sa se aduca totul la semne si sa se ia cureaua jos.
  • 0

#15 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 decembrie 2011 - 10:08

bun, deci iese din discutie inlocuirea rolei, se va inlocui totul.

pana una alta o voi verifica periodic, ochiometric ca altfel n-avem cum, facem cruci si dam acatiste, sperand ca nu va plesni cureaua pe acolo :lol:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#16 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 20 decembrie 2011 - 10:23

Nu stiu de ce te zgarmi in cur. Eu am schimbat distributia la cazan la 28.500KM pentru ca mi-a zis mecanicul ca aude un zgomot ciudat, ca sa aflu la demontare ca rola intinzatoare era cam pe duca. Cu distributia nu e de joaca :lol:
  • 0

#17 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 decembrie 2011 - 10:52

ma pish pe ele de masini daca ajungem sa inlocuim distributiile la jumatate din perioada/km indicati de producator.....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#18 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 20 decembrie 2011 - 12:14

Eu i'am schimbat ieri la A3 distributia cu totul. Ea mai fusese schimbata in 06.2008 si de atunci s'au mai facut ~30k km. Insa acum incepuse sa piarda apa pe la pompa de apa. Pana la urma nu era pompa in sine de vina, ci faptul ca nu s'a curatat bine suprafata de contact intre pompa si bloc motor ... da asta e.
Oricum, ideea e ca la A3 2001 1.6 AVU piesele au fost cam asa:
- curea distributie + rola : 230 ron (Contitech)
- curea accesorii: 93 ron
- rola intinzatoare curea: 180 ron
- pompa apa: 140 ron (Airtex)

Manopera: 200 ron

* ce e boldat e cumparat din magazin de piese auto, restul sunt luate de mecanic direct din depozite
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi