distributie Golf V
#1
Scris 19 decembrie 2011 - 10:21
Dupa cum se observa cureaua este deplasata catre blocul motor. Banuiala mea este ca rola intinzatoare ar fi vinovata, eventual vreun defect din fabrica. Masina are totusi doar 44k km......
Uploaded with ImageShack.us
Cureaua pare intinsa, se misca corespunzator si momentan nu mai face niciun zgomot. Chiar daca o tragi usor pe roata dintata si o pui pe pozitia normala, in momentul cand pornesti motorul rola intinzatoare o aduce in pozitia 'initiala' de mai jos:
Uploaded with ImageShack.us
Ar merita sa inlocuiesc doar rola intinzatoare? Manopera ar fi aceeasi? Cureaua nu prezinta uzura deosebita, am comparat-o cu una noua si e ok.
Pana una alta nu-mi ramane decat sa verific periodic cureaua sa nu prinda vreo uzura excentrica pe latura dinspre blocul motor.
#2
Scris 19 decembrie 2011 - 10:26
#3
Scris 19 decembrie 2011 - 10:36
#4
Scris 19 decembrie 2011 - 11:25
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#5
Scris 19 decembrie 2011 - 11:28
#6
Scris 19 decembrie 2011 - 11:40
Aceasta postare a fost editata de tibitu: 19 decembrie 2011 - 11:40
#7
Scris 19 decembrie 2011 - 11:53
Are omu' o problema si voi ii recomandati un profesionist )
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#8
Scris 20 decembrie 2011 - 12:02
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#9
Scris 20 decembrie 2011 - 12:05
#10
Scris 20 decembrie 2011 - 03:10
meri la un mesereash si ti-o zice ala. cat poate fi o "constatare"... dai si tu o palinca acolo, ca tot "vine" sarbatorile.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#11
Scris 20 decembrie 2011 - 09:52
Cutrelor, chiar credeati ca asteptam sa fac distributia 'on-line' cu VOI? bineinteles ca a fost dusa la specialisti. Aici doar am incarcat poze sa ne dam si noi cu parerea, sa ne facem mai destepti [poate].
Cureaua nu se plimba pe rola. D'asta m-am gandit ca rola e cu buba si trage cureaua in pozitia asta.
Si da, ochiul liber nu vede microfisurile, dar vede daca cureaua are o uzura excesiva, terminala, periculoasa intr-un anumit punct (adica pe partea dinspre motor unde probabil freaca usor buza rolei).
#12
Scris 20 decembrie 2011 - 09:54
#13
Scris 20 decembrie 2011 - 09:58
Eu ti'as sugera sa te uiti atent si cum calca cureaua pe celelalte roti dintate. Alea s'ar putea sa fie mai inguste si, drept urmare, pozitia pe cea de sus sa fie corecta asa si nu centrata ...
Pozitia ciudata a curelei au sesizat-o prima oara mecanicii la care duc de obicei masina, deci banuiesc ca ar trebui sa stea centrata.
Oricum, buna ideea ta.
@Rares: ma gandeam ca MAYBE se poate inlocui mai simplu doar rola. Adica fara a desface cureaua de pe locul ei.
#14
Scris 20 decembrie 2011 - 10:02
#15
Scris 20 decembrie 2011 - 10:08
pana una alta o voi verifica periodic, ochiometric ca altfel n-avem cum, facem cruci si dam acatiste, sperand ca nu va plesni cureaua pe acolo
#16
Scris 20 decembrie 2011 - 10:23
#17
Scris 20 decembrie 2011 - 10:52
#18
Scris 20 decembrie 2011 - 12:14
Oricum, ideea e ca la A3 2001 1.6 AVU piesele au fost cam asa:
- curea distributie + rola : 230 ron (Contitech)
- curea accesorii: 93 ron
- rola intinzatoare curea: 180 ron
- pompa apa: 140 ron (Airtex)
Manopera: 200 ron
* ce e boldat e cumparat din magazin de piese auto, restul sunt luate de mecanic direct din depozite
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi